Husk meg
Brukernavn
Passord

Adeccoligaen 2010

Flat Trådet Nøstet
Side 34 av 38 34

ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 24 okt 10, 19:59

Etter å ha tapt en haug med poeng på overtid, ser det ut som Sandnes Ulf fikk straffe og scoret 1-0 borte mot Sogndal fire minutter på overtid nå.


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 24 okt 10, 20:00
Endret: 24 okt 10, 20:02
Endret av: Knuty

Sandnes Ulf scorer på straffe langt på overtid mot Sogndal.

Da har Moss i realiteten rykket ned. Seks poeng opp til trygg plass, og en håpløs målforskjell.


ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 24 okt 10, 20:02

Moss er så godt som nede ja. Kan ta igjen Sandnes Ulf på poeng, men neppe målforskjell. Moss har -23, Ulf -6.

Da er det endelig takk og farvel til Moss. Endelig!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 24 okt 10, 20:05

Opprinnelig postet av ffk1903

Da er det endelig takk og farvel til Moss. Endelig!

NYDELIG!! 

Hvilke Mossespillere kan vi tenke oss til året? Hehe.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 24 okt 10, 20:08

Opprinnelig postet av Patrioten
I den siste kampen for Sarpsborg spiller de hjemme mot Alta, som ikke har noe å spille for og da ligger nok veien åpen for de og kan sikkert forbedre målforskjellen sin, så for oss må nok sarpingene tape borte mot Sandnes Ulf, ellers er det nok løpet kjørt i forhold 2.plassen.

Så du mener at hvis vi har 3-4 mål å gå på før den siste kampen, så vinner Sarpsborg garantert med 3-4 mål mer enn FFK i den siste kampen?

Nei, ikke en sjans. 

Spiller Sarp uavgjort i neste og vi vinner så rykker FFK opp hvis begge lagene vinner i siste runde.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 24 okt 10, 20:15
Endret: 24 okt 10, 20:18
Endret av: Patrioten

Sandnes Ulf har kun en kamp igjen, så de spiller sin siste kamp for sesongen mot Sarpsborg til søndag.

Så det er en kamp som betyr for mye.for de.

Taper de den, står de med 31. poeng, mens de andre lagene i bunnen henholdsvis Tromsdalen 28.poeng og Follo 26. poeng, kan klarte forbi de med to kamper igjen å spille.

Så her kan fort Sarpsborg avgi poeng.


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 24 okt 10, 20:17

Opprinnelig postet av ffk1903

Moss er så godt som nede ja. Kan ta igjen Sandnes Ulf på poeng, men neppe målforskjell. Moss har -23, Ulf -6.

Da er det endelig takk og farvel til Moss. Endelig!

Syntes det er trist at Moss går ned jeg da.. Ikke vits i å hovere oss over det nedrykket..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 24 okt 10, 20:19

Jeg hoverer ikke. Jeg bare rett og slett misliker Moss FK. Enkelt og greit.


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 24 okt 10, 20:21

Opprinnelig postet av Plankekæll

Jeg hoverer ikke. Jeg bare rett og slett misliker Moss FK. Enkelt og greit.

Nei, men noen gjør det. Vi får igjen med samme medisin fra de blå i den andre byen..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 24 okt 10, 20:22

Da satser vi på at Sandnes-Ulf sikrer plassen om en uke, etter at de har slått Særp og vi slår Tromsdalen Cool Ordner vi dette så har Bryne null å spille for i siste kamp. Har de tre poeng ned til Tromsdalen er de sikre, de har mye bedre målforskjell.

Moss-Kvik Halden i 2. divisjon neste år ...

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 24 okt 10, 20:23

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Patrioten
I den siste kampen for Sarpsborg spiller de hjemme mot Alta, som ikke har noe å spille for og da ligger nok veien åpen for de og kan sikkert forbedre målforskjellen sin, så for oss må nok sarpingene tape borte mot Sandnes Ulf, ellers er det nok løpet kjørt i forhold 2.plassen.

Så du mener at hvis vi har 3-4 mål å gå på før den siste kampen, så vinner Sarpsborg garantert med 3-4 mål mer enn FFK i den siste kampen?

Nei, ikke en sjans. 

Spiller Sarp uavgjort i neste og vi vinner så rykker FFK opp hvis begge lagene vinner i siste runde.

Alta blir som Nybergsund, de har ikke noe å spille for og det se sesongens siste kamp, da er nok ikke motvasjonen allverden og baklengsmålene kommer nok til å trille inn, dessverre.Hva er grunnen til at du ikke menser at Sarpsborg skal klare å vinner med 6-8 mål hvis det står om opprykk?


Stoni

A-lagspiller

Ble medlem: 08 aug 08
Innlegg: 348

Lagt til: 24 okt 10, 20:23

Opprinnelig postet av Patrioten

Sandnes Ulf har kun en kamp igjen, så de spiller sin siste kamp for sesongen mot Sarpsborg til søndag.

Så det er en kamp som betyr for mye.for de.

Taper de den, står de med 31. poeng, mens de andre lagene i bunnen henholdsvis Tromsdalen 28.poeng og Follo 26. poeng, kan klarte forbi de med to kamper igjen å spille.

Så her kan fort Sarpsborg avgi poeng.

 

Vi kan vel fort miste poeng mot Tromsdalen. De har vært RÆVA borte i år, men MÅ vinne mot oss. Med vårt spill og uflaks utligner de sikkert til 1-1 i 93.min.Frown

 

Håper selv sagt på 4-0 seier og 2-0 til ULF!!

---------------------------

"Går for Opprykk 2010" Go FFK!!


ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 24 okt 10, 20:27

 

Opprinnelig postet av FFKgutt1
Syntes det er trist at Moss går ned jeg da.. Ikke vits i å hovere oss over det nedrykket..

Eneste minuset med nedrykket er vel at de har vært en grei farmerklubb de siste årene. Å lese for eksempel denne tråden fra vårt eget nedrykk i fjor gjør at jeg ikke har noen sympati med supporterne i hvert fall.

Kommer ikke til å savne Moss som noen fotballby i hvert fall. Årets kanskje viktigste kamp, og stusselige 1300 (om ikke mindre) tar turen.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 24 okt 10, 20:30

Opprinnelig postet av Patrioten

 

Alta blir som Nybergsund, de har ikke noe å spille for og det se sesongens siste kamp, da er nok ikke motvasjonen allverden og baklengsmålene kommer nok til å trille inn, dessverre.Hva er grunnen til at du ikke menser at Sarpsborg skal klare å vinner med 6-8 mål hvis det står om opprykk?

Jeg har i hvert fall et argument for dette: De er håpløst ineffektive foran mål og har vært det i mange kamper i det siste. De vil ikke plutselig begynne å sette sjansene sine bare fordi de trenger noen ekstra mål.

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 24 okt 10, 20:30

Opprinnelig postet av ffk1903

 

Opprinnelig postet av FFKgutt1
Syntes det er trist at Moss går ned jeg da.. Ikke vits i å hovere oss over det nedrykket..

Eneste minuset med nedrykket er vel at de har vært en grei farmerklubb de siste årene. Å lese for eksempel denne tråden fra vårt eget nedrykk i fjor gjør at jeg ikke har noen sympati med supporterne i hvert fall.

Kommer ikke til å savne Moss som noen fotballby i hvert fall. Årets kanskje viktigste kamp, og stusselige 1300 (om ikke mindre) tar turen.

Greit da gir jeg meg Tongue out Kunne tenkt meg Thomas Klausen og Martin Thømt jeg da..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 24 okt 10, 20:56

Opprinnelig postet av Patrioten
Hva er grunnen til at du ikke menser at Sarpsborg skal klare å vinner med 6-8 mål hvis det står om opprykk?

Fordi det er totalt usannsynlig.

Det er hvertfall MYE MER sannsynlig at de "bare" vinner med 5 mål eller mindre. 


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 24 okt 10, 21:00

Opprinnelig postet av FFKgutt1

Greit da gir jeg meg Tongue out Kunne tenkt meg Thomas Klausen og Martin Thømt jeg da..

Thomas Klaussen hadde muligens vært en fin tilvekst. Martin Thømt Jensen er ikke bedre nå enn da han var 16 år gammel. Håpløs spiller som jeg absolutt ikke vil ha til FFK.

Resten av spillerne kjenner jeg for dårlig til. Det er nok ikke mange av disse som er så fryktelig gode.


Gonzales

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 09
Innlegg: 197

Lagt til: 24 okt 10, 21:09

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Patrioten
Hva er grunnen til at du ikke menser at Sarpsborg skal klare å vinner med 6-8 mål hvis det står om opprykk?

Fordi det er totalt usannsynlig.

Det er hvertfall MYE MER sannsynlig at de "bare" vinner med 5 mål eller mindre. 

Er det avgjort hvilke kamper som blir TV-kamper de siste rundene? Hvis Sarpsborg-Alta blir sendt på NRK har Alta en god grunn til å gi alt, da får de jo muligheten til å vise seg frem på TV, noe som ikke er hverdagskost for Altaspillerne.


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 24 okt 10, 21:32

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av FFKgutt1

Greit da gir jeg meg Tongue out Kunne tenkt meg Thomas Klausen og Martin Thømt jeg da..

Thomas Klaussen hadde muligens vært en fin tilvekst. Martin Thømt Jensen er ikke bedre nå enn da han var 16 år gammel. Håpløs spiller som jeg absolutt ikke vil ha til FFK.

Resten av spillerne kjenner jeg for dårlig til. Det er nok ikke mange av disse som er så fryktelig gode.

Ryktes hos kråkevingen at Klaussen har signert for 08 allerede.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 26 okt 10, 11:22
Endret: 26 okt 10, 16:23
Endret av: keiko99


Eirik Bakke er klar for Sogndal

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D



Flat Trådet Nøstet
Side 34 av 38 34

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f