Husk meg
Brukernavn
Passord

Adeccoligaen 2010

Flat Trådet Nøstet
Side 31 av 38 31

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 20 okt 10, 20:18

Jaja, det er ikke annet å gjøre enn å gratulere Sogndal. Personlig hadde jeg ønsket at det var FFK og Glimt som rykket opp, men den lille saftbygda er litt fascinerende. Unner dem dette.

Nå rotet vi bort muligheten til å ha et skikkelig overtak på smurfene før de siste tre rundene. Vi har fortsatt målforskjellen, men det er ikke mye å gå på. Hvor er blodtrykksmedisinene?

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 20 okt 10, 20:33

Hadde håpet på Bryne-seier i dag. Kan jo fortsatt skje selv med 1-2 og ti minutter igjen. Med seier så er Glimt kun to poeng bak og Ranheim må vinne mot FFK for å fortsatt ha kontrollen på kvalifiseringsplassen. Er redd direkte opprykk røk i dag. Uten alle de idiotiske poengtapene på hjemmebane, hadde vi vært klare i dag selv med tap.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 20 okt 10, 20:51

Ja. Om vi mister direkte opprykk til smurfene, vil det bitreste være at det ikke skyldes noen kjempegod sesong av dem, men flere unødvendige poengtap av oss. Særlig kamper som Ranheim, Mjøndalen og Follo hjemme, samt bortekampen mot Strømmen hvor vi ledet 2-0 til pause. Vi har levert samme ustabile møøk som resten av lagene i Adeccodassen.

Tar vi full pott i de siste tre, ender vi på 54 poeng. Det holdt kun til fjerdeplass i fjor ... så rykker vi opp er det ikke fordi vi har vært spesielt gode, men fordi de andre har vært enda mindre gode.

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


Gonzales

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 09
Innlegg: 197

Lagt til: 20 okt 10, 21:39

Opprinnelig postet av Tøfflus

Tar vi full pott i de siste tre, ender vi på 54 poeng. Det holdt kun til fjerdeplass i fjor ... så rykker vi opp er det ikke fordi vi har vært spesielt gode, men fordi de andre har vært enda mindre gode.

 

Husk på at de spilte to kamper mer også, ser at Hønefoss kom på andreplass med 56 poeng på 30 kamper. Uansett blir det ulidelig spennende de siste tre kampene, vinner vi mot Ranheim på søndag tror jeg vi skal klare det.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 20 okt 10, 22:08
Endret: 20 okt 10, 22:10
Endret av: Tøfflus

Pokker, det glemte jeg.

Forøvrig tror jeg Bryne blir en tøffere motstander enn Ranheim. Ranheim har vært i fritt fall siden overgangsvinduet stengte, seirene deres er mot Moss og Follo ... blir overrasket om de vinner én kamp til. Jeg tror de mister kvalikplassen til Glimt eller Strømmen (avhengig av hvilket av disse to som vinner på søndag)

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


Gonzales

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 09
Innlegg: 197

Lagt til: 20 okt 10, 22:51

Godt mulig at Bryne er den vanskeligste motstanderen. Uansett, hvis vi vinner på søndag har vi Tromsadalen hjemme, og når spillerne lukter på Tippeligaen skal det bli 3 poeng. Da gjenstår Bryne, og hvis vi rykker opp med seier her bør laget klare å ta denne også. Men det er tre kamper og tre muligheter for at vi feiler, samtidig er det tvilsomt at  Sarpsborg 08 tar 3 seiere. De får en vanskelig kamp allerede mot Nybergsund på søndag, og Ulf borte er også en vrien oppgave.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 23 okt 10, 13:39

Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 23 okt 10, 14:32

Årets 2. divisjon spilles ferdig i dag. Opprykkene til neste års adeccoliga er i boks allerede.

Avdeling 1: Asker
Avdeling 2: Hødd
Avdeling 3: Randaberg
Avdeling 4: Ham-Kam


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 23 okt 10, 15:15
Tja Kam Kam tilbake igjen kan bli farlige neste år og Hødd på Høddevold er heller ikke en enkel kamp

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 23 okt 10, 16:43

Det var vel ikke helt riktig at Ham-Kam var i mål. Hadde de tapt stygt (og KFUM vunnet) hadde de mistet opprykket. Dog vant de 6-0, og dermed er de oppe.

http://h-a.no//Sport//Sport/tabid/355/Default.aspx?ModuleId=97296&articleView=true

Dette bør absolutt være en ekstra motivasjon for FFK for å gi alt for opprykk. Hvem vil vel måtte spille mot kjipingene fra Hamar?

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 23 okt 10, 17:11
Endret: 23 okt 10, 17:16
Endret av: Knuty

Opprinnelig postet av Tøfflus

Det var vel ikke helt riktig at Ham-Kam var i mål. Hadde de tapt stygt (og KFUM vunnet) hadde de mistet opprykket. Dog vant de 6-0, og dermed er de oppe.

De ledet da komfortabelt med 4-0 da jeg skrev innlegget, så jeg følte meg rimelig trygg på at opprykket deres var i boks.

Men teoretisk har du helt rett i at det ikke var 100% avklart. Smile


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 23 okt 10, 18:24

Opprinnelig postet av Tøfflus

Dette bør absolutt være en ekstra motivasjon for FFK for å gi alt for opprykk. Hvem vil vel måtte spille mot kjipingene fra Hamar?

Gud forby!!! Surprised

---------------------------

Hater hat!


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 23 okt 10, 20:39

Opprinnelig postet av Knuty

De ledet da komfortabelt med 4-0 da jeg skrev innlegget, så jeg følte meg rimelig trygg på at opprykket deres var i boks.

Men teoretisk har du helt rett i at det ikke var 100% avklart. Smile

Hepps, jeg blingsa på klokkeslettet og trodde du hadde skrevet innlegget før kampene startet. Skal ta noen armhevinger.

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 24 okt 10, 15:45
Endret: 24 okt 10, 16:48
Endret av: Knuty

Våre "naboer" i Moss i trøbbel. Ligger under 0-1hjemme mot Mjøndalen.

Godt mulig det er noen innbyrdes oppgjør mellom lagene moss må ta igjen også, som gjør situasjonen enda verre.. Det har jeg ikke sjekket.

Håper de berger plassen, men det håpet er rimelig tynt.. Tror ikke nedrykket blir klart allerede i dag, dog.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 24 okt 10, 15:52

Follo vant 2-0 borte mot TUIL.

Moss ligger som nevnt under 1-0 hjemme mot Mjøndalen. Jeg håper på flere brunskjortescoringer. Moss må gjerne rykke ned for min del. 


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 24 okt 10, 17:52

Sarpsborg har sendt brev til 4 spillere.

Jo Nymo Matland (TUIL) og Magnus Andersen (Alta) er kontraktsløse og spennende spillere.

Magnus Andersen var banens gigant mot FFK i gymsalen for noen uker siden, og er en kreativ og god midtbanespiller. Ender nok opp i Tromsø tror jeg. Men det hadde vært en suveren forsterkning for FFK.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 24 okt 10, 17:54

Har stor tiltro til Kim Ojo. Han fikser biffen! Dette går veien! ;-))

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 24 okt 10, 18:04

Sarpsborgs lag: (4-4-2)

Hjulstad

Jusufi - Wembangomo - Heieren - Eyde

Berge

Breive - Hoås - Giæver

Trulsen - Wiig

 

De mangler (av ulike årsaker):

Magnar Ødegaard, Joachim Jørgensen og Michael Røn.


Kaptein Kjetil Berge tar den defensive midtbanerollen til Jørgensen. Eyde spiller videre på bekostning av Ødegaard, og Jusufi fortsetter på høyre back. Michael Trulsen erstatter Michael Røn, og Hoås flyttes et hakk tilbake på banen virker det som.

Jaja, det er lov å håpe. Begge lag har hatt en stor sjanse hver seg.


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 24 okt 10, 18:15

paddene har fustendig kontroll på kampen ihverfall, Nybersunds sjangse kan være på kontringer, da paddene har nesten 10 spillere inne i boxen til Nybergsund...

---------------------------

wakka wakka wakka ( < o o o o o o o


Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 24 okt 10, 18:18
da var det 1-0


Flat Trådet Nøstet
Side 31 av 38 31

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f