Husk meg
Brukernavn
Passord

Adeccoligaen 2010

Flat Trådet Nøstet
Side 21 av 38 21

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 19 sep 10, 18:57

Sarpsborg 08 - Strømmen 0-3.

For en herlig kamp! Sarpingene går fra stadion et kvarter før slutt. Og de klager på oss. Jævla smurfehuer!! Laughing


ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 19 sep 10, 18:57

3-0 til Strømmen og smurfene får sitt første hjemmetap for sesongen. Bare så synd vi ikke klarer å utnytte disse gavepakkene vi får. Tenk om vi hadde fått tre poeng i dag! Vi hadde hatt syv poeng ned til smurfene, med en kamp mer spilt riktignok. Da hadde kanskje laget slappet litt mer av også.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 19 sep 10, 18:58

Ja, dagens resultater er vel egentlig like mye til å le av som til å gråte av. Smurfene har altså gått uten hjemmetap siden tidlig i fjorårssesongen og blir skambankt av nyopprykkede Strømmen.

La oss krysse fingrene for at Sandnes-Ulf holder uavgjort i Bodø også nå, så er skaden etter runden begrenset.

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 19 sep 10, 19:02
Endret: 19 sep 10, 19:03
Endret av: ffk1903

Opprinnelig postet av Plankekæll
For en herlig kamp! Sarpingene går fra stadion et kvarter før slutt. Og de klager på oss. Jævla smurfehuer!!

Jevn strøm ut av stadion ved cornerflagget der ja. Skulle nesten tro brannalarmen hadde gått ;)

1-2 i Bodø nå, det kan man også like!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 19 sep 10, 19:06

Sandnes Ulf!! Leder 2-1 borte mot Glimt nå. Herlig!

En helt nydelig runde for FFK når de først skulle finne på å tape.

Men som nevnt tidligere, vær obs på Strømmen. Et lekent og morsomt lag. Det virket som FFK-seieren gjorde at de fikk en voldsom selvtillit i gruppa. Vi skulle jo slått Strømmen komfortabelt borte, men ble pessa på i andre omgang der oppe.


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 19 sep 10, 19:08

Hvis dette holder inn, så har vi altså (med unntak av Sogndal-kampen, men der var det vel ikke annet å forvente) nok engang mer flaks enn vi fortjener. Og da kan vi også fortsatt avgjøre sjøl.

At vi kommer til å avgjøre sjøl, har jeg derimot ingen tru på. Skulle vi rykke opp, så er jeg sikker på at det vil være på grunn av gunstige resultater i de andre kampene.

Det er egentlig helt utrolig at vi fortsatt ligger på 2. plass i serien etter de siste rundene. Jeg vil fortsatt ikke helt utelukke FFK-opprykk, men jeg vil ikke sette penger på det heller.

---------------------------

Hater hat!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 19 sep 10, 19:35

Vi rykker opp i år fordi alle andre er så dårlige. Blir moro å følge Aunes gutter i TL neste år..


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 19 sep 10, 20:43

Opprinnelig postet av Tøfflus

Slapp av, smurfene snur dette. Denne søndagen er dømt til å bli et mareritt. Den startet nemlig så bra at når det først har begynt å gå andre veien går det nok skikkelig den andre veien også.

5-1 til smurfene, sann mine ord.

Skulle jeg ta feil, spiser jeg de ordene med den største glede.

Forresten, Ranheim tapte 1-0. Men det hadde jeg uansett forventet.

Bare å begynne å spise Laughing

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 19 sep 10, 20:54

Noen som har oversikt over hvilke av fire-fem beste lagene i Adecon som er ferdig med Lynkampen, altså hatt spillefri fra den kampen.

Vet at Sarpsborg har hatt spillefri og vi skal ha vår engang uti i oktober, så da har sarpingene på måte en kamp mindre spilt enn oss og kan ta innpå oss med tre poeng i oktober.


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 19 sep 10, 20:56

Opprinnelig postet av Plankekæll

Sarpsborg 08 - Strømmen 0-3.

For en herlig kamp! Sarpingene går fra stadion et kvarter før slutt. Og de klager på oss. Jævla smurfehuer!! Laughing

Du vet, Sarpinger. Klager på oss for at vi er høye på pæra men så er de så eplekjekke og sjølgode at selv en bergenser hadde skamma seg....  Foot in mouth

---------------------------

Jeg krever Aunes hode på et fat...


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 19 sep 10, 20:58

Poenget er at det skjer overalt. Hvis ikke resultatet svarer til forventningene stikker folk hjem. 

Derfor kan sarpingene bare klappe igjen nebbet. Håper de taper rubbel og bit fremover. Nå har de hvertfall to hjemmekamper på rad uten verken mål eller seier, og det er helt nydelig.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 20 sep 10, 06:28
Nå er vi kun seks poeng å gå på i forhold til kvalikkplassen og så skal vi møte Løv Ham til søndag og da ligger de kun tre poeng bak oss og kanskje har de en kamp mindre spilt enn i forhold til Lynkampen. Det er trist å se på hvordan Aune ødelegger våre sjanser for Tippeligaspill.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 20 sep 10, 08:08

Nei, Løvham har ikke en kamp å gå på. De har heller ikke hatt den serierunden hvor de skulle møtt Lyn for andre gang. De skal stå over den tredje siste runden - den 24. oktober, en uke etter at FFK har stått over en runde.

De lagene i toppen som har en kamp til gode på oss, er Sogndal, smurfene, Strømmen og Ranheim. Resten av de som har en kamp til gode, er bunnlag.

Neste runde er forøvrig som følger:

LøvHam - FFK: Vi må vinne, for det kommer Sarp til å gjøre, og antagelig Strømmen også. Løv-Ham har 3-1-2 på de siste seks, men slet seg såvidt til 1-0 over Follo i går. Håper revansjelysten hever innsatsen til FFK-spillerne til nivået fra andreomgangen mot Glimt.

Sogndal-Alta. Lett hjemmeseier.

Bryne-Follo: Hjemmelaget med opptur mot Moss, de bør vel være motiverte nok siden det står om å berge plassen. H.

Ranheim - Moss: Well, Ranheim taper kontinuerlig for tiden. Kanskje Moss kan ta med seg viktige poeng i bunnstriden her, helt åpen kamp. For en måned siden hadde dette vært rundens klareste H.

Sarp08 - Tromsdalen: Nå har riktignok smurfene skuffet i to strake hjemmekamper, men Tromsdalen er svake borte. Tror dette blir en opptur for de blåhvite, dessverre.

Strømmen - Mjøndalen: Begge vant i går, Strømmen er virkelig i en flytsone for tiden. Tror de vinner her og befester posisjonen i topp fem.

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 20 sep 10, 17:07

Runar Berg legger opp med øyeblikkelig virkning.

Bodø/Glimt blir ytterligere svekket i ligainnspurten. Runar Berg vil fremover konsentrere seg om å redde Glimt økonomisk. Lykke til sier nå jeg, det kan trenges.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 20 sep 10, 17:34

oi trist at han legger opp... en stor profil, men tiden var inne kanksje.. lykke til

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 20 sep 10, 18:09

Opprinnelig postet av Plankekæll

Runar Berg legger opp med øyeblikkelig virkning.

Bodø/Glimt blir ytterligere svekket i ligainnspurten. Runar Berg vil fremover konsentrere seg om å redde Glimt økonomisk. Lykke til sier nå jeg, det kan trenges.

Det lukter litt av det her.

Legger opp før sesongslutt, så kjemper Glimt om kval?

Er Herr Berg inneforstått med det faktum at Glimt snart er ferdig i norsk fotball?

I så tilfelle: Da er Smurf08 forbi oss.

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 20 sep 10, 18:18

Nå står det også at Runar og Ørjan Berg jobber på spreng for å samle sammen 3 millioner kroner til Glimt da. Jeg tror ikke de gidder det hvis Glimt allerede skulle vært ferdig.

Så jeg skjønner egentlig ikke hva du stiller spørsmål om.

Noe annet jeg ikke skjønner er hvorfor han legger opp nå. Han burde absolutt ventet til etter sesongen fordi han er en viktig brikke på et lag som kjemper om opprykk. Han kan fremdeles jobbe sammen med broren sin for å samle inn penger.


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 20 sep 10, 18:50
Opprinnelig postet av Plankekæll

Nå står det også at Runar og Ørjan Berg jobber på spreng for å samle sammen 3 millioner kroner til Glimt da. Jeg tror ikke de gidder det hvis Glimt allerede skulle vært ferdig.

Så jeg skjønner egentlig ikke hva du stiller spørsmål om.

Noe annet jeg ikke skjønner er hvorfor han legger opp nå. Han burde absolutt ventet til etter sesongen fordi han er en viktig brikke på et lag som kjemper om opprykk. Han kan fremdeles jobbe sammen med broren sin for å samle inn penger.

Det var jo akkurat det samme jeg lurte på også jo!

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?


ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 20 sep 10, 19:08

Opprinnelig postet av Willy René
I så tilfelle: Da er Smurf08 forbi oss.

NFF kan ikke trekke Glimt ut nå med så få kamper igjen, hvor endringene vil medføre endringer i toppen. Så idiotiske kan selv ikke NFF være. Da får de ta støyten selv og betale Glimts drift ut sesongen. Det skulle de har gjort med Lyn også. Det burde de gjøre med Kongsvinger også om de blir slått konkurs, men de to siste var i hvert fall bunnlag fra før. Det er mye verre å ta ut et lag som faktisk vil gjøre store forandringer på tabellen om kampene blir borte.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 20 sep 10, 19:26
Endret: 20 sep 10, 19:27
Endret av: Plankekæll

NFF skulle satt ned foten lenge før seriestart når det gjaldt klubber som f.eks Lyn, Kongsvinger og Bodø/Glimt. 

Jeg håper NøFF er tøffere med lagene mellom sesongene 2010 og 2011.

Jeg må si at jeg synes ikke mye synd på f.eks Bodø/Glimt når de avslår et konkret milliontilbud på Johan Lædre Bjørdal før denne sesongen fra AaFK.

Kongsvinger prøvde jo så godt de kunne å beholde både Roger Risholt og Adem Güven før overgangsvinduet stengte nå nylig. De beholdt Güven. Hønefoss ville kjøpe han. Hva faen skjer spør jeg da. Trenger klubben desperat penger, kan de ikke tviholde på slike spillere.

Når blir Hønefoss konkurs da? De har jo brukt penger som fulle sjømenn.



Flat Trådet Nøstet
Side 21 av 38 21

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340