Husk meg
Brukernavn
Passord

Adeccoligaen 2010

Flat Trådet Nøstet
Side 23 av 38 23

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 22 sep 10, 23:57

Opprinnelig postet av Willy René

Hadde FFK hatt en brøkdel av spillegleden og innsatsen som Follo viser i visse kamper, så hadde FFK sagt farvel til Adeccodassen allerede.

Desverre så ser det ut til at adeccodassen blir FFK´s tilværelse også neste år, og det er etter fortjeneste.

Nå er vi foran 12 av de 13 lagene som er foran Follo da...

Du tror kanskje det er mulig spillerne våre hadde hatt et lite ekstragir å gi hvis det gjaldt en plass i finalen på Ullevaal?

 

Jo innsatsen kunne sikkert være større, men virker som om det går sport i svartmaling blandt FFK-supportere for tida (denne er ikke direkte til deg).


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 23 sep 10, 08:26
Opprinnelig postet av Plankehue

ser mange greier og få seieren til Follo til å bli en ny måte å kritisere laget vårt på.

Ser vi på tabbelen så ser vi jo hvor follo ligger, så hadde vi hatt arbeids innsatsen og lag moralen til follo, så hadde vi ligget i BUNN AV TABBELEN!!!

God natt Tongue out

Vi får være fornøyd enda, for at vi ligger på 2 plass Laughing

"Innsatsvilje i VISSE kamper" skrev jeg.

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 23 sep 10, 09:15

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Nå er vi foran 12 av de 13 lagene som er foran Follo da...

Vi er vel strengt tatt foran 12 av 14 lag som er foran Follo. Wink

---------------------------

Hater hat!


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 23 sep 10, 10:49

Opprinnelig postet av Magnum

Vi er vel strengt tatt foran 12 av 14 lag som er foran Follo. Wink

Hehe, stemmer. Glemte jo selvsagt å ta med FFK. Tongue out


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4688

Lagt til: 24 sep 10, 10:27

Jeg må si jeg er spent på hvordan triumfen over RBK vil slå ut for Follos del. De skal jo kjempe for å unngå nedrykk og har sikkert motivasjon nok der allerede, men kan semifinaleseieren gi ekstra selvtillit og således bli et ekstra bidrag til at de berger plassen?

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 25 sep 10, 17:08

follo skal jo møte, ranheim, songdal, pæddene 08 og strømmen. så de kan bare forsett å vinn nå Laughing


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 26 sep 10, 16:13
Endret: 26 sep 10, 16:23
Endret av: Plankekæll

Sogndal-Alta 2-1 (etter 71 minutter)

Ranheim-Moss 0-0 (pause)

Strømmen-Mjøndalen 0-1 (pause). Laajab har scoret. Smile


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 26 sep 10, 16:36
Endret: 26 sep 10, 16:50
Endret av: Plankekæll

Strømmen scorer, og det er 1-1. Andreas Moen som vanlig.

Paul gir Mjøndalen 2-1 borte mot Strømmen, og Ranheim leder 1-0 mot Moss. Ranheim har i tillegg brent en straffe.

Sogndal vant 2-1 mot Alta!!


Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 26 sep 10, 16:58

Elvis fikk en stygg smell sogndal-alta kampen. Ble liggende på banen, så ikke bra ut. Håper det går bra med han

---------------------------

Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4688

Lagt til: 26 sep 10, 17:17
Endret: 26 sep 10, 17:18
Endret av: Tøfflus

Han fikk visst kneet til Alta-spilleren i hodet. Er vel fort en kraftig hjernerystelse.

Ser ut som det er farlig å blande seg i toppkampen - nå når Strømmen først hadde klatret opp til kval så ser de ut til å gå på en smell. Ranheim på sin side var på full fart ut av opprykkskampen, men nå vinner de.

Edit: Strømmen røk 1-2, og avsluttet kampen med et rødt kort til Gøran van der Burgt.

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 26 sep 10, 18:24

Bryne leder 4-1 (!!!) over Follo til pause.

Da tipper jeg det ender 4-4 etter at Follo skifter til rosa drakter i pausa.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4688

Lagt til: 26 sep 10, 19:53

Jeg er ikke så veldig overrasket over at Follo gikk på en smell i dag. De svevde vel fortsatt på rosa skyer etter seieren over RBK ... Heller ikke er jeg særlig overrasket over at Smurfene får hjelp av motstanderne til å score seiersmålet. Måtte de få det hett på Melløs om en uke.

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 26 sep 10, 20:22

Får endelig håpe smurfene går på et stortap mot Moss neste runde. Jeg erger meg fortsatt over Follo hjemme, Nybergsund hjemme og Alta borte. Full pott der og vi hadde hatt 50 poeng og hadde tolv poeng ned til tredjeplassen. Vi kunne jo avgjort dette for leeeeeenge siden! Det hjelper heller ikke at det ser ut som smurfene skal ha med seg flyten og flaksen ut sesongen. Er vel ikke første gangen i år at de har reddet trepoengere mot slutten på heldige omstendigheter, mens FFK stort sett har sløst bort poeng på den måten.


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 26 sep 10, 20:27

Opprinnelig postet av ffk1903

Får endelig håpe smurfene går på et stortap mot Moss neste runde. Jeg erger meg fortsatt over Follo hjemme, Nybergsund hjemme og Alta borte. Full pott der og vi hadde hatt 50 poeng og hadde tolv poeng ned til tredjeplassen. Vi kunne jo avgjort dette for leeeeeenge siden! Det hjelper heller ikke at det ser ut som smurfene skal ha med seg flyten og flaksen ut sesongen. Er vel ikke første gangen i år at de har reddet trepoengere mot slutten på heldige omstendigheter, mens FFK stort sett har sløst bort poeng på den måten.

Enig med deg, i 2 omgang jobbet de godt der oppe og hadde flere store sjanser, men scorte ikke og fikk selvmål istedet, noe som hjalp dem til seier, typisk deres flaks. Tror ikke du kan forvente noe hjelp fra Moss FK neste runde desverre, i og med at dem ligger på nedrykk, og spiller ikke så bra om dagen.

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


sarpen

Juniorspiller
Ble medlem: 20 nov 07
Innlegg: 136

Lagt til: 27 sep 10, 20:38

Opprinnelig postet av ffk1903

Får endelig håpe smurfene går på et stortap mot Moss neste runde. Jeg erger meg fortsatt over Follo hjemme, Nybergsund hjemme og Alta borte. Full pott der og vi hadde hatt 50 poeng og hadde tolv poeng ned til tredjeplassen. Vi kunne jo avgjort dette for leeeeeenge siden! Det hjelper heller ikke at det ser ut som smurfene skal ha med seg flyten og flaksen ut sesongen. Er vel ikke første gangen i år at de har reddet trepoengere mot slutten på heldige omstendigheter, mens FFK stort sett har sløst bort poeng på den måten.

Ååååå, så kjempesøt den katten er ææææ........

Nei, det var ikke flaks, møkkalaget fra Tromsdalen lå faen meg som en flat 11'er i forsvar i 90 minutter. Vi bombarderte samene og det måtte til slutt bli hjemmeseier. Dommeren presterte tilogmed å overse et klart straffespark, som linjemann vinket som en gal for.

Vi gleder oss som faen til sesonginnspurten og skal puste Kråkerøygjengen i nakken. En liten miss og vi er der......... Prekæs!


ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 27 sep 10, 20:54
Opprinnelig postet av sarpen
Nei, det var ikke flaks, møkkalaget fra Tromsdalen lå faen meg som en flat 11'er i forsvar i 90 minutter. Vi bombarderte samene og det måtte til slutt bli hjemmeseier.
Bytt bort samer med smurfer og du har vel nesten FFK - Smurf 08 1-1. Dere redder jo gullræva deres med selvmål mot slutten da dere møtte Løv-Ham også, så jeg regner med dere får oppleve det motsatte i to kamper, gjerne allerede mot Moss til helgen.

sarpen

Juniorspiller
Ble medlem: 20 nov 07
Innlegg: 136

Lagt til: 27 sep 10, 20:58
Opprinnelig postet av ffk1903
Opprinnelig postet av sarpen
Nei, det var ikke flaks, møkkalaget fra Tromsdalen lå faen meg som en flat 11'er i forsvar i 90 minutter. Vi bombarderte samene og det måtte til slutt bli hjemmeseier.
Bytt bort samer med smurfer og du har vel nesten FFK - Smurf 08 1-1. Dere redder jo gullræva deres med selvmål mot slutten da dere møtte Løv-Ham også, så jeg regner med dere får oppleve det motsatte i to kamper, gjerne allerede mot Moss til helgen.
Gode lag har også litt flaks, bortskjemte drittunger løper til Onkel Terje hver gang de ser noe de har lyst på og roper, Kjøp Onkel Terje, kjøp, vi vil ha han......

FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 27 sep 10, 21:27

Opprinnelig postet av sarpen

Opprinnelig postet av ffk1903

Får endelig håpe smurfene går på et stortap mot Moss neste runde. Jeg erger meg fortsatt over Follo hjemme, Nybergsund hjemme og Alta borte. Full pott der og vi hadde hatt 50 poeng og hadde tolv poeng ned til tredjeplassen. Vi kunne jo avgjort dette for leeeeeenge siden! Det hjelper heller ikke at det ser ut som smurfene skal ha med seg flyten og flaksen ut sesongen. Er vel ikke første gangen i år at de har reddet trepoengere mot slutten på heldige omstendigheter, mens FFK stort sett har sløst bort poeng på den måten.

Ååååå, så kjempesøt den katten er ææææ........

Nei, det var ikke flaks, møkkalaget fra Tromsdalen lå faen meg som en flat 11'er i forsvar i 90 minutter. Vi bombarderte samene og det måtte til slutt bli hjemmeseier. Dommeren presterte tilogmed å overse et klart straffespark, som linjemann vinket som en gal for.

Vi gleder oss som faen til sesonginnspurten og skal puste Kråkerøygjengen i nakken. En liten miss og vi er der......... Prekæs!

Nå har jeg sett en del Sarpsborg08 kamper i årets sesong, for å følge med. Syntes dere spiller artig fotball der oppe, kapp gjerne huet av meg folkens, men de gjør det.. Men det jeg skal fram til da, i det siste så har ikke dere vært noe særlig mer effektivere enn oss, sjanse på sjanse på sjanse på sjanse, men klarer ikke å score mål gett.. Mot Sandnes så ble det scoret selvmål, mot Tromsdalen så vant dere også på selvmål igjen, sist runde mot Strømmen gikk dere på en 0 - 3 smell.Smeller kan skje, så skal ikke sitte her å være eplekjekk, bare poengtere for deg sarpen og dere andre, at adeccoligaen er jevnere enn dere trur, alle slår alle og alle går på en smell inniblant.

Høsten blir spennende, tror dere spiller ned Hønefoss i år og tar steget opp der sånn. Lykke til..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 03 okt 10, 16:13

Flott! Ingen av kampene i Adecco funker i NRK Nett-TV. Unntatt Glimt-Saftkokerkameratene som man også kan se på NRK1.

Det hadde vært gøy og sett første episode av Moss-Smurf hvertfall.


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 03 okt 10, 16:27
Endret: 03 okt 10, 16:29
Endret av: Knuty

Særp i ledelsen 1-0, ved vår gamle venn Wiig..

Moss i alvorlig trøbbel mtp. nedrykk også..



Flat Trådet Nøstet
Side 23 av 38 23

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340