Husk meg
Brukernavn
Passord

Plankehaugenfeltet 2010

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 23 2

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 05 apr 10, 21:59

Til ffk1903. jeg har kun luftet min mening her inne... som jeg har sagt til alle andre: la være og svar på dette da vel.... forumet er åpen for og ytre meninger... Hvis jeg leser meninger jeg ikke orker så lar jeg bare være og skrive noe.

så skal du ikke beskylde meg for idiotisk opptreden på tribunen..(   PS: det er slik jeg føler du gjør nå når du skriver noe som ikke stemmer.)

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


danan

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 05 apr 10, 22:20
Endret: 05 apr 10, 22:22
Endret av: danan

Opprinnelig postet av kratos

Syns det var mer rot enn noen sinne i dag. en forsanger som står mitt i mølja og to grupperinger som skulle hevde seg over den andre. Veldig positivt med flishaugen som dro igang ved flere anledninger. Samarbeidet mellom PH og Flishaugen kan bli bedre, men det betinger at forsangeren står på forsangerplassen....

 Forslag til forbedringer til neste hjemmekamp :

Forsangeren MÅ stå på forsangerplassen, dvs nede på midten av tribunen og mot haugen... Bedre samkjøring med Flishaugen. Syns også at supras og brh bør stå samlet på midten, der de sto i fjor for å få bedre kordinering mellom disse to..



Flishaugen: Synes det er helt greit at de drar i gang 4-5 ganger iløpet av en kamp, men synes det ble litt overkill i dag. Når Flisefolka viser "time-out" signal til Plankehaugen og folk begynner å hysje midt i en sang fordi "nå skal ungane få skrike litt". Det nytter ikke.

Stemninga generelt i dag synes jeg var ganske OK i 1 omgang, 2 omgang dabbet det ganske mye av egentlig. Er ikke rart man blir sleten når det dras i gang en ny sang i samme sekund som forrige slutter, rekker jo ikke å trekke pusten en gang.

Supras/BRH: Jeg synes det funka bra, og selfølgelig blir det litt "kriging" mellom gruppene om hvem som trykker høyest og viser seg best frem. Supras er nyoppstarta og vil selfølgelig vise seg seg frem for Brigaden som har mye lengre fartstid. Blir bare bedre trykk av sånt. Ikke aktuelt pr. nå å stå sammen på hjemmekampene hvertfall.

---------------------------

Det ordner seg alltid for snille gutter!

SuprasFredrikstad09


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 05 apr 10, 23:04

jeg trur det hadde hjulpet på stemningenom vi hadde hatt mere pause på sangene .   folk må få tid til å trekke pusten ..

ble startet sanger fra alt for man personer idag ..

bra tryk i føste omgang:)  men absolutt rom for forbedring for alle :)

---------------------------

FFK, stjernen og liverpool for altid:)


ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 05 apr 10, 23:27

Opprinnelig postet av keiko99
Til ffk1903. jeg har kun luftet min mening her inne... som jeg har sagt til alle andre: la være og svar på dette da vel.... forumet er åpen for og ytre meninger... Hvis jeg leser meninger jeg ikke orker så lar jeg bare være og skrive noe.

så skal du ikke beskylde meg for idiotisk opptreden på tribunen..(   PS: det er slik jeg føler du gjør nå når du skriver noe som ikke stemmer.)

Det er vel ingen som ikke vet hva du syns om den sangen her inne nå, så det er vel neppe noen vits å skrive gjentakende innlegg at du hater den sangen om og om og om og om og om igjen. Du må gjerne fortsette å mase om dette, men det er nytteløst. Og når du fortsetter å mase om sangen, så får du egentlig finne deg i at du får svar tilbake også. Du kan ikke regne med at du skal ytre dine meninger, og ikke la andre gjøre det samme.

Du leser for øvrig tips og kritikk slik fanden leser bibelen. Jeg har ikke skrevet et ord om hva jeg syns om oppførselen din, bare at det kanskje var like greit å ignorere dette.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 05 apr 10, 23:55

Forsangeren skal da aldrig stå der han sto... Thomas er mye bedre og få tilbake da... det er bare og be han om og ikke forsvinne slik han drev det... 

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 06 apr 10, 00:22

Opprinnelig postet av danan

Flishaugen: Synes det er helt greit at de drar i gang 4-5 ganger iløpet av en kamp, men synes det ble litt overkill i dag. Når Flisefolka viser "time-out" signal til Plankehaugen og folk begynner å hysje midt i en sang fordi "nå skal ungane få skrike litt". Det nytter ikke.

 

Nettopp, dermed må vi få til et bedre samarbeid mellom PH og Flishaugen, vi må ha noen som kan styre dette, og det er jo forsangeren, men han var jo fraværende i dag, iom han stod midt blandt Supras istedet for forsangerplassen.

 

Opprinnelig postet av danan

 

Supras/BRH: Jeg synes det funka bra, og selfølgelig blir det litt "kriging" mellom gruppene om hvem som trykker høyest og viser seg best frem. Supras er nyoppstarta og vil selfølgelig vise seg seg frem for Brigaden som har mye lengre fartstid. Blir bare bedre trykk av sånt. Ikke aktuelt pr. nå å stå sammen på hjemmekampene hvertfall.

 

Er PH-feltet stedet for "kriging" mellom fraksjoner da ? Etter min oppfatning er PH-feltet et sted for medlemer av Plankehaugen for å støtte guttane under kamp. Hvilken fraksjon som synger høyest er vel knekkende likegyldig så lenge det er lyden som når banen og spillerene som teller ?

---------------------------

To Telos Arheezee Torah


danan

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 06 apr 10, 00:26

Opprinnelig postet av kratos]

danan: Supras/BRH: Jeg synes det funka bra, og selfølgelig blir det litt "kriging" mellom gruppene om hvem som trykker høyest og viser seg best frem. Supras er nyoppstarta og vil selfølgelig vise seg seg frem for Brigaden som har mye lengre fartstid. Blir bare bedre trykk av sånt. Ikke aktuelt pr. nå å stå sammen på hjemmekampene hvertfall.

Kratos: Er PH-feltet stedet for "kriging" mellom fraksjoner da ? Etter min oppfatning er PH-feltet et sted for medlemer av Plankehaugen for å støtte guttane under kamp. Hvilken fraksjon som synger høyest er vel knekkende likegyldig så lenge det er lyden som når banen og spillerene som teller ?


Så lenge "kriginga" omhandler hvem som synger høyest så er vel ikke det noe problem. Blir bare bedre trøkk av sånt.

---------------------------

Det ordner seg alltid for snille gutter!

SuprasFredrikstad09


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 06 apr 10, 00:29

Feil det blir mere surr og rot og dette ødlegger stemningen....

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 06 apr 10, 09:18

Opprinnelig postet av danan


Så lenge "kriginga" omhandler hvem som synger høyest så er vel ikke det noe problem. Blir bare bedre trøkk av sånt.

 

Helt helt enig, vel og merke hvis man synger samme sang noe jeg håper de gjorde :)

 

Ellers synes jeg flisehaugen skal ha ros. De var flinke. Dette var også første kampen de var med på. Når ting får satt seg litt så vil nok også sammarbeidet fungere bedre. Når de dro i gang rop fulgte jo kjapt hele stadion med også og det er jo possitivt for trykket og stemmnigen på stadion.

 

Generelt oppsumert så var vel stemmningen på tribunen som på banen litt nervøst og avventende.

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 06 apr 10, 10:49

Hva med resten av stadion?

Jeg synes det er helt rått når det braker løs fra PH-feltet, men jeg er ikke så hypp på å skrike med når alle rundt meg er 65+ og er helt musestille.

---------------------------

2010: The new era begins.


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 06 apr 10, 11:46

hehe jeg syns egentlig det er litt morro hvis man havner sidena en prippen dame på 60+   :P   neste gang så står ikke ho i næreten av meg for å si et sånn hehe ..

jeg får ikke den gleden i år dessverre hehe , da jeg står i supras.. 

 

---------------------------

FFK, stjernen og liverpool for altid:)


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 06 apr 10, 11:49

Hehe det var faktisk en jævlig bra måte å se det på. Creds for det ;-)

Men er allikevel artig om man er fler. Hehe hadde vært moro å dratt igang gamlingene da.

---------------------------

2010: The new era begins.


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 06 apr 10, 11:59

ja er seff mye artigere jo flere man er ..  samle mange sang og oppe glade sjeler mellom brigaden og supras kansje:? :)

 

---------------------------

FFK, stjernen og liverpool for altid:)


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 06 apr 10, 12:01

Jeg hadde stilt - tror jeg kan skrike greit også.

Tror jeg er etterkommer av Odin.

---------------------------

2010: The new era begins.


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 06 apr 10, 12:03

men hvor ble det av den sangen som du skulle lage da:P?

---------------------------

FFK, stjernen og liverpool for altid:)


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 06 apr 10, 12:05

Opprinnelig postet av hedvalen

men hvor ble det av den sangen som du skulle lage da:P?

Hehe jeg ble vertsfamilie :P

Jeg vet bare ikke hvordan jeg skal begynne, om jeg skal finne låt først eller tekst først eller hva for noe. Også har jeg lagt litt stolthet i dette så er redd for å bli såra! Hehe.

---------------------------

2010: The new era begins.


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 06 apr 10, 12:31

Opprinnelig postet av Welhaven

Hehe jeg ble vertsfamilie :P

Jeg vet bare ikke hvordan jeg skal begynne, om jeg skal finne låt først eller tekst først eller hva for noe. Også har jeg lagt litt stolthet i dette så er redd for å bli såra! Hehe.

Pirates of the Caribbean låta er ganske fengende. Hva med å bruke den?

Det er sikkert noen som har brukt den før, men kunne liksom ikke finne noen på youtube eller google.


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 06 apr 10, 12:38

Jeg hører egentlig på sinnsykt mye musikk så burde være mulig å finne noe. Pirates of the Caribbean-låta er utrolig bra. Nå ble jeg tent her.

---------------------------

2010: The new era begins.


Norip

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 06 apr 10, 13:03

Welhaven, sitter du på stadion? for hvis du står i PH så er det vell bare til å ta baken sin litt nærmere livet, supras eller brigaden er da stedene, eller sånn det blir i år : mellom Supras og Brigaden.. hvis vi samler kjernen på midten og snyltere og tanter ut på sidene blir det bedre.

---------------------------

SUPRAS FREDRIKSTAD!


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 06 apr 10, 13:05

Opprinnelig postet av Norip

Welhaven, sitter du på stadion? for hvis du står i PH så er det vell bare til å ta baken sin litt nærmere livet, supras eller brigaden er da stedene, eller sånn det blir i år : mellom Supras og Brigaden.. hvis vi samler kjernen på midten og snyltere og tanter ut på sidene blir det bedre.

Jeg sitter - på A-feltet. Rad 13 plass 30.

---------------------------

2010: The new era begins.



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 23 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f