Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd FFK - Moss. Østfoldhallen. 28.03 Kl 18:00

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 28 mar 10, 21:22

Borges og Tegstrøm var i en egen klasse utpå der i dag! Tegan går mot en kjempesesong, noe jeg også spådde i Januar. Nå håper jeg bare at "supporterene" godtar han snart. Latterlig alt det som blir skriki til han idag også. Nå må dere snart innse at han er god nok for laget, og legge tidligere prestasjoner bak dere.

Borges trenger man egentlig ikke si noe om, han er beste FFK spiller, og vi kommer aldri til å få en like god spiller ved en senere anledning. Rett og slett klasse i alt han gjør.

Ellers skal det sies at midtbanen til Moss var fraværende, de hadde ikke eget spill. Vi kunne enkelt spille oss gjennom midtbanen dems.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 28 mar 10, 21:30

Opprinnelig postet av ffkmufc

Borges trenger man egentlig ikke si noe om, han er beste FFK spiller, og vi kommer aldri til å få en like god spiller ved en senere anledning. Rett og slett klasse i alt han gjør.

Joda, er bare å ansette en like god speider som Tor-Kristian Karlsen det. Lett som en plett!


rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 28 mar 10, 21:44

Opprinnelig postet av Plankekæll

Joda, er bare å ansette en like god speider som Tor-Kristian Karlsen det. Lett som en plett!

Kanksje en skal fortid være historie - kommentarer som dette bidrar ikke til positivtet.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 29 mar 10, 07:00

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av ffkmufc

Borges trenger man egentlig ikke si noe om, han er beste FFK spiller, og vi kommer aldri til å få en like god spiller ved en senere anledning. Rett og slett klasse i alt han gjør.

Joda, er bare å ansette en like god speider som Tor-Kristian Karlsen det. Lett som en plett!

OK


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 28 mar 10, 22:28

Tar det opp igjen, selv om jeg burde lagt denne ballen død for lenge siden; Hadde Tegstrøm fått like mye tilitt som Everton sist sesong hadde FFK i dag spilt sin tredje runde i tippeligaen. Håper folk nå kan la Everton-diskusjonen ligge død. FFK har scoret ti mål de siste to kampene, riktig nok mot svak motstand.... Jeg vil heller ha killerinnstinkt foran mål enn å bli blindet av en god five-a-side spiller.....

 Ellers gleder jeg meg til ny sesong, dette blir bra folkens......... Smile


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

alexx

Juniorspiller
Ble medlem: 20 aug 09
Innlegg: 118

Lagt til: 29 mar 10, 10:59

Til Nugattistjerna

Tegstrøm har vært mye lengre i FFK enn Everton og han har faktisk fått like mange sjanser som Everton, det tror jeg de fleste er enige med meg om. Men verken Everton eller Tegstrøm er noen goalgettere, det som har vært Tegstrøms problem og som har irritert mange er at han har virket direkte lat og ikke jobbet like mye som Everton. Selv om Everton ikke har skåret all verden med mål så har han løpt livet av seg for laget og skapt mye på egenhånd. Men som deg gleder jeg meg stort over at Tegstrøm ser ut til å være på gang, jeg har nemlig stor sans for hans spillestil

---------------------------

---------------------------

alexx


A.Hegerfors

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 29 mar 10, 12:27

Opprinnelig postet av alexx

Tegstrøm har vært mye lengre i FFK enn Everton og han har faktisk fått like mange sjanser som Everton, det tror jeg de fleste er enige med meg om.



Har ingen intensjoner om å ta en Tegan v.s. Everton debatt, men Tegan har totalt sett 3 flere kamper for FFK enn det Everton har, men samtidig har han 1000 færre spilte minutter. Så kan kan man argumentere for eller mot om dette er like mange / flere / færre sjanser. Personlig vil jeg hevde at for en spiss som skal score mål er tillitt over tid viktigere enn antall kamper.

Når det er sagt, så synes egentlig ikke at vi skal sammenligne de to altfor mye, da de er to rimelig forskjellige spillertyper. Har tro på Tegan som målscorer hvis han får tillitt over tid, men en Tegan som ensom midtspiss er i mine øyne dødfødt.

---------------------------

Sverige marscherade ut ur VM-90: 1-2, 1-2, 1-2


alexx

Juniorspiller
Ble medlem: 20 aug 09
Innlegg: 118

Lagt til: 29 mar 10, 12:49

Mye fornuft i det du skriver og som nevnt så er jeg glad for at Tegstrøm er på gang, men han har før også vært god i trenningskamper for så å falle gjennom når serien starter. Så å begynne å hause opp fyren bør vi vente med til han faktisk har prestert noe når det virkelig gjelder. I mine øyne er Everton en bedre fotballspiller som i tillegg jobber og løper knallhardt for laget.

---------------------------

alexx


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 29 mar 10, 12:59

Vi har Tegstrøm i klubben, Everton spiller 3 nivå i Brasil. Hva er hensikten med å diskutere Tegstrøm kontra Everton??

Ok jeg innrømmer at en av mine våte drømmer er at Everton kommer tilbake, selv om det er meget tvilsomtCool


alexx

Juniorspiller
Ble medlem: 20 aug 09
Innlegg: 118

Lagt til: 29 mar 10, 13:09

Du har rett det finnes ingen grunn til å diskutere det, jeg legger derfor denne diskusjonen død fra min side!

---------------------------

alexx


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 29 mar 10, 13:40

Problemet til Tegström i fjor, i mine øyne, var at han ikke gadd å legge ned nok arbeid for laget. Jeg syns han virket lat og lite interessert i å gå i dueller. Litt det samme problemet som Ryan Babel har i Liverpool. I fjor var Éverton langt bedre enn Tegström etter min mening.

Men dersom Tegström har begynt å kjempe litt, gå i dueller og gjøre jobben som førsteforsvarer er det flott. Jeg har uansett hatt trua på ham helt siden vi rykka ned, ettersom tempoet er mye lavere i Adecco. Jeg tror han kan bli en viktig brikke for oss i år.

Tegström og Andersson på topp vil nok bety ganske mange mål. De scorer nok 25-30 tilsammen. Borges og Askar kommer også til å bli målfarlige fra midten.

Dette kan bli en artig sesong.


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 29 mar 10, 13:58

IxiO

Knøttespiller

Ble medlem: 04 nov 09
Innlegg: 68

Lagt til: 29 mar 10, 14:17

Opprinnelig postet av Lemmy

Kortvarig skade på Ophaug



Det var godt å høre. Begynte å bli nervøs her... Har ikke råd til å miste en midtstopper.

---------------------------

"If outside is so good, why has mankind spent thousands of years trying to perfect inside?" *Dr.Sheldon Cooper*


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 29 mar 10, 14:33

Opprinnelig postet av IxiO

Opprinnelig postet av Lemmy

Kortvarig skade på Ophaug



Det var godt å høre. Begynte å bli nervøs her... Har ikke råd til å miste en midtstopper.

Traff Ophaug i Gamlebyen idag....han fortalte at han hadde fått en liten strekk, men definitiv var klar til Alta kampen.


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 29 mar 10, 14:02

Måtte bare se... Laughing Igjen, dette blir bra folkens.... Måtte 2010 bli et godt FFK-år.


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 29 mar 10, 07:53

Opprinnelig postet av ffkmufc

Borges og Tegstrøm var i en egen klasse utpå der i dag! Tegan går mot en kjempesesong, noe jeg også spådde i Januar. Nå håper jeg bare at "supporterene" godtar han snart. Latterlig alt det som blir skriki til han idag også. Nå må dere snart innse at han er god nok for laget, og legge tidligere prestasjoner bak dere.

Borges trenger man egentlig ikke si noe om, han er beste FFK spiller, og vi kommer aldri til å få en like god spiller ved en senere anledning. Rett og slett klasse i alt han gjør.

Ellers skal det sies at midtbanen til Moss var fraværende, de hadde ikke eget spill. Vi kunne enkelt spille oss gjennom midtbanen dems.

Ikke glem Amin Askar nå da, han hadde en del klasse i dag han og. Da tenker jeg ikke bare på målet. Og for en fart han har....  Får vi beholde dette laget og er skadefrie tror jeg vi rykker rett opp igjen...

---------------------------

Heia FFK


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 29 mar 10, 09:38
Endret: 29 mar 10, 09:42
Endret av: Welhaven

Opprinnelig postet av Lex

nå da, han hadde en del klasse i dag han og. Da tenker jeg ikke bare på målet. Og for en fart han har....  Får vi beholde dette laget og er skadefrie tror jeg vi rykker rett opp igjen...

Enig. Tror personlig Askar kommer til å herje litt i Adecco. Han er utrolig rask til bens, og har god teknikk. Dessuten målet hans med lobb og deretter heade den i mål? Det er frekt. ;-)

Simen også - han jobber noe jævlig, pluss at han også er veldig rask til bens. Mosse-spillerne hadde jo ikke sjanse på løpskapasitet og hurtighet.. De hadde egentlig ikke sjanse på noen faktorer.

Utenfor kampen synes jeg Supras gjorde det bra. Hører de ganske godt, og det drar jo opp stemningen noe sinnsykt. Dessuten er det artig å se fotball med Fredrikstad-folk. Gullkornene fra publikum var:

"Du må være særping du!" - til dommeren etter en del rare avgjørelser.

"Husk å gi de en straffe nå, dommær! Straffe!" - til dommeren etter 2-1 målet til Fredrikstad.

---------------------------

2010: The new era begins.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 29 mar 10, 16:00

Opprinnelig postet av Lex

Ikke glem Amin Askar nå da, han hadde en del klasse i dag han og. Da tenker jeg ikke bare på målet. Og for en fart han har....  Får vi beholde dette laget og er skadefrie tror jeg vi rykker rett opp igjen...

Neida skal ikke glemme han. Han var god han, men med tanke på at han spilte mot en 16 år gammal venstreback som var rævva, så var det ikke så imponerendeSmile

Når det er sagt, så trur også jeg at Amin går mot en god sesong! Han har vært god i vinter, og kommer til å fortsette storspillet også i serien.

Enig med deg, vi rykker rett opp!



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340