Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd FFK - Moss. Østfoldhallen. 28.03 Kl 18:00

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

alexx

Juniorspiller
Ble medlem: 20 aug 09
Innlegg: 118

Lagt til: 29 mar 10, 12:49

Mye fornuft i det du skriver og som nevnt så er jeg glad for at Tegstrøm er på gang, men han har før også vært god i trenningskamper for så å falle gjennom når serien starter. Så å begynne å hause opp fyren bør vi vente med til han faktisk har prestert noe når det virkelig gjelder. I mine øyne er Everton en bedre fotballspiller som i tillegg jobber og løper knallhardt for laget.

---------------------------

alexx


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 29 mar 10, 12:59

Vi har Tegstrøm i klubben, Everton spiller 3 nivå i Brasil. Hva er hensikten med å diskutere Tegstrøm kontra Everton??

Ok jeg innrømmer at en av mine våte drømmer er at Everton kommer tilbake, selv om det er meget tvilsomtCool


alexx

Juniorspiller
Ble medlem: 20 aug 09
Innlegg: 118

Lagt til: 29 mar 10, 13:09

Du har rett det finnes ingen grunn til å diskutere det, jeg legger derfor denne diskusjonen død fra min side!

---------------------------

alexx


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 29 mar 10, 13:40

Problemet til Tegström i fjor, i mine øyne, var at han ikke gadd å legge ned nok arbeid for laget. Jeg syns han virket lat og lite interessert i å gå i dueller. Litt det samme problemet som Ryan Babel har i Liverpool. I fjor var Éverton langt bedre enn Tegström etter min mening.

Men dersom Tegström har begynt å kjempe litt, gå i dueller og gjøre jobben som førsteforsvarer er det flott. Jeg har uansett hatt trua på ham helt siden vi rykka ned, ettersom tempoet er mye lavere i Adecco. Jeg tror han kan bli en viktig brikke for oss i år.

Tegström og Andersson på topp vil nok bety ganske mange mål. De scorer nok 25-30 tilsammen. Borges og Askar kommer også til å bli målfarlige fra midten.

Dette kan bli en artig sesong.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 29 mar 10, 13:58

Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 29 mar 10, 14:02

Måtte bare se... Laughing Igjen, dette blir bra folkens.... Måtte 2010 bli et godt FFK-år.


IxiO

Knøttespiller

Ble medlem: 04 nov 09
Innlegg: 68

Lagt til: 29 mar 10, 14:17

Opprinnelig postet av Lemmy

Kortvarig skade på Ophaug



Det var godt å høre. Begynte å bli nervøs her... Har ikke råd til å miste en midtstopper.

---------------------------

"If outside is so good, why has mankind spent thousands of years trying to perfect inside?" *Dr.Sheldon Cooper*


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 29 mar 10, 14:33

Opprinnelig postet av IxiO

Opprinnelig postet av Lemmy

Kortvarig skade på Ophaug



Det var godt å høre. Begynte å bli nervøs her... Har ikke råd til å miste en midtstopper.

Traff Ophaug i Gamlebyen idag....han fortalte at han hadde fått en liten strekk, men definitiv var klar til Alta kampen.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 29 mar 10, 16:00

Opprinnelig postet av Lex

Ikke glem Amin Askar nå da, han hadde en del klasse i dag han og. Da tenker jeg ikke bare på målet. Og for en fart han har....  Får vi beholde dette laget og er skadefrie tror jeg vi rykker rett opp igjen...

Neida skal ikke glemme han. Han var god han, men med tanke på at han spilte mot en 16 år gammal venstreback som var rævva, så var det ikke så imponerendeSmile

Når det er sagt, så trur også jeg at Amin går mot en god sesong! Han har vært god i vinter, og kommer til å fortsette storspillet også i serien.

Enig med deg, vi rykker rett opp!


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 29 mar 10, 19:51

Dette året blir så jævlig bra, at jeg kjenner de verker i hjertet. 

Adecco-logoen er allerede prydet med FFK sine farger, så det kommer til å bli bra matchende når vi skal på 1. plass-pallen.

Videre når det gjelder Tegstrøm så har jeg troa på han vis han jobber! Stort hvis her, men skjer det så kan han og Andersson bli gode for oss. Skulle Franckie-boy bli reelt også, så blir det ENDA mer moro.

 

FFK!!!!

---------------------------

2010: The new era begins.


ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 30 mar 10, 09:29

Pleier ikke FB å ha video fra treningskampene i Østfoldhallen? De hadde jo det under Lyn-kampen i hvert fall og kanskje andre treningskamper.


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 30 mar 10, 15:38

Opprinnelig postet av ffk1903

Pleier ikke FB å ha video fra treningskampene i Østfoldhallen? De hadde jo det under Lyn-kampen i hvert fall og kanskje andre treningskamper.

Pleier som regel å ta et par dager før det kommer. Er i tillegg påske nå, så det er ikke sikkert Lokal-TV med "Kule Kolbjørn" jr har redigert videoen enda heller ;-)

---------------------------

Vi har fått tilbake Tippekampen med Arne Scheie! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn.



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f