Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd FFK - Moss. Østfoldhallen. 28.03 Kl 18:00

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 28 mar 10, 20:50

Opprinnelig postet av hasse33

Brasilianeren ble ikke testa i dag ??? Hvorfor ikke, alt annen som satt på benken fikk vel sine minutter?

 

Enda en på prøve????

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 28 mar 10, 21:06

Opprinnelig postet av ffk1903

... og kråkebollene har allerede begynt å mene at treningskampen ikke er så viktig plutselig nå. Snodig all den tid de har gnålet om disse de siste 7 årene nå.

Selvfølgelig er ikke resultatet i kampen viktig, det som er viktig er at vi spiller ut Moss og putter 5 mål samt holder tett bakover, bortsett fra en klønete straffe...

---------------------------

To Telos Arheezee Torah


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 28 mar 10, 21:09

Det var en deilig seier, og guttane viser at de er flere hakk bedre en moss. Dette lover bra Smile

Og Borges og Askar, for noen mål. Vakkert Smile

---------------------------

Heia FFK


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 28 mar 10, 21:21

Opprinnelig postet av Plankekæll

 

Franck er fra Kamerun hasse33. Welhaven sier at han er småsjuk, kanskje det er derfor han ikke spilte? 

Beklager bomma bare på et kontinentTongue out


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 28 mar 10, 21:22

Borges og Tegstrøm var i en egen klasse utpå der i dag! Tegan går mot en kjempesesong, noe jeg også spådde i Januar. Nå håper jeg bare at "supporterene" godtar han snart. Latterlig alt det som blir skriki til han idag også. Nå må dere snart innse at han er god nok for laget, og legge tidligere prestasjoner bak dere.

Borges trenger man egentlig ikke si noe om, han er beste FFK spiller, og vi kommer aldri til å få en like god spiller ved en senere anledning. Rett og slett klasse i alt han gjør.

Ellers skal det sies at midtbanen til Moss var fraværende, de hadde ikke eget spill. Vi kunne enkelt spille oss gjennom midtbanen dems.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 28 mar 10, 21:30

Opprinnelig postet av ffkmufc

Borges trenger man egentlig ikke si noe om, han er beste FFK spiller, og vi kommer aldri til å få en like god spiller ved en senere anledning. Rett og slett klasse i alt han gjør.

Joda, er bare å ansette en like god speider som Tor-Kristian Karlsen det. Lett som en plett!


rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 28 mar 10, 21:44

Opprinnelig postet av Plankekæll

Joda, er bare å ansette en like god speider som Tor-Kristian Karlsen det. Lett som en plett!

Kanksje en skal fortid være historie - kommentarer som dette bidrar ikke til positivtet.


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 28 mar 10, 21:46

Noen som vet om det kommer noen videoklipp fra kampen? For oss som bor et godt stykke unne.

---------------------------

Fredd


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 28 mar 10, 22:07

Fy faen og deilig det var og pisse på Moss. mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm Laughing

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 28 mar 10, 22:08

Franck var litt småsyk så vi satt oss på tribunen å så kampen der! Jævlig farlig med smitte og lignende en uke før start nå.

Utover dette var jo kampen utrolig artig. Flere spillere var i god klasse, og dette var en knusende seier.

De har også fjernet den stygge notisen sin på Wikipedia etter hva jeg kan se. Hadde tenkt til å endre den nå før jeg la meg, men bra de klarer å oppdatere litt selv!

---------------------------

2010: The new era begins.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 28 mar 10, 22:13

ffksupporter.net referer fra og synser litt om kampen:

http://www.ffksupporter.net/nyheter/nyhet.php?id=1890

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 28 mar 10, 22:25

Godt referat Holters! Er alltid deilig å lese om hvordan kampen faktisk har vært. I de fleste medier blir det diskutert en eller to hendelser fra kampen, og ikke selv kampforløpet.

---------------------------

Fredd


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 28 mar 10, 22:28

Tar det opp igjen, selv om jeg burde lagt denne ballen død for lenge siden; Hadde Tegstrøm fått like mye tilitt som Everton sist sesong hadde FFK i dag spilt sin tredje runde i tippeligaen. Håper folk nå kan la Everton-diskusjonen ligge død. FFK har scoret ti mål de siste to kampene, riktig nok mot svak motstand.... Jeg vil heller ha killerinnstinkt foran mål enn å bli blindet av en god five-a-side spiller.....

 Ellers gleder jeg meg til ny sesong, dette blir bra folkens......... Smile


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 29 mar 10, 07:00

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av ffkmufc

Borges trenger man egentlig ikke si noe om, han er beste FFK spiller, og vi kommer aldri til å få en like god spiller ved en senere anledning. Rett og slett klasse i alt han gjør.

Joda, er bare å ansette en like god speider som Tor-Kristian Karlsen det. Lett som en plett!

OK


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 29 mar 10, 07:53

Opprinnelig postet av ffkmufc

Borges og Tegstrøm var i en egen klasse utpå der i dag! Tegan går mot en kjempesesong, noe jeg også spådde i Januar. Nå håper jeg bare at "supporterene" godtar han snart. Latterlig alt det som blir skriki til han idag også. Nå må dere snart innse at han er god nok for laget, og legge tidligere prestasjoner bak dere.

Borges trenger man egentlig ikke si noe om, han er beste FFK spiller, og vi kommer aldri til å få en like god spiller ved en senere anledning. Rett og slett klasse i alt han gjør.

Ellers skal det sies at midtbanen til Moss var fraværende, de hadde ikke eget spill. Vi kunne enkelt spille oss gjennom midtbanen dems.

Ikke glem Amin Askar nå da, han hadde en del klasse i dag han og. Da tenker jeg ikke bare på målet. Og for en fart han har....  Får vi beholde dette laget og er skadefrie tror jeg vi rykker rett opp igjen...

---------------------------

Heia FFK


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 29 mar 10, 09:38
Endret: 29 mar 10, 09:42
Endret av: Welhaven

Opprinnelig postet av Lex

nå da, han hadde en del klasse i dag han og. Da tenker jeg ikke bare på målet. Og for en fart han har....  Får vi beholde dette laget og er skadefrie tror jeg vi rykker rett opp igjen...

Enig. Tror personlig Askar kommer til å herje litt i Adecco. Han er utrolig rask til bens, og har god teknikk. Dessuten målet hans med lobb og deretter heade den i mål? Det er frekt. ;-)

Simen også - han jobber noe jævlig, pluss at han også er veldig rask til bens. Mosse-spillerne hadde jo ikke sjanse på løpskapasitet og hurtighet.. De hadde egentlig ikke sjanse på noen faktorer.

Utenfor kampen synes jeg Supras gjorde det bra. Hører de ganske godt, og det drar jo opp stemningen noe sinnsykt. Dessuten er det artig å se fotball med Fredrikstad-folk. Gullkornene fra publikum var:

"Du må være særping du!" - til dommeren etter en del rare avgjørelser.

"Husk å gi de en straffe nå, dommær! Straffe!" - til dommeren etter 2-1 målet til Fredrikstad.

---------------------------

2010: The new era begins.


ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 29 mar 10, 10:43

Opprinnelig postet av Welhaven
De har også fjernet den stygge notisen sin på Wikipedia etter hva jeg kan se. Hadde tenkt til å endre den nå før jeg la meg, men bra de klarer å oppdatere litt selv!

Ha ha, du kan jo tro. Jeg var så snill at jeg fjernet den for dem :o)


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 29 mar 10, 10:49

Opprinnelig postet av ffk1903

Ha ha, du kan jo tro. Jeg var så snill at jeg fjernet den for dem :o)

Hehe gjorde du?! Jævlig bra! Eneste jeg har å utsette på det er at jeg ikke ville fjernet det, men lagt til noe i ligaen som "Derimot røk denne seiersrekken, da FFK nærmest utraderte MFK den 28. mars 2010, etter en storslagen 5-1 seier."

GNI DET INN!

---------------------------

2010: The new era begins.


alexx

Juniorspiller
Ble medlem: 20 aug 09
Innlegg: 118

Lagt til: 29 mar 10, 10:59

Til Nugattistjerna

Tegstrøm har vært mye lengre i FFK enn Everton og han har faktisk fått like mange sjanser som Everton, det tror jeg de fleste er enige med meg om. Men verken Everton eller Tegstrøm er noen goalgettere, det som har vært Tegstrøms problem og som har irritert mange er at han har virket direkte lat og ikke jobbet like mye som Everton. Selv om Everton ikke har skåret all verden med mål så har han løpt livet av seg for laget og skapt mye på egenhånd. Men som deg gleder jeg meg stort over at Tegstrøm ser ut til å være på gang, jeg har nemlig stor sans for hans spillestil

---------------------------

---------------------------

alexx


A.Hegerfors

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 29 mar 10, 12:27

Opprinnelig postet av alexx

Tegstrøm har vært mye lengre i FFK enn Everton og han har faktisk fått like mange sjanser som Everton, det tror jeg de fleste er enige med meg om.



Har ingen intensjoner om å ta en Tegan v.s. Everton debatt, men Tegan har totalt sett 3 flere kamper for FFK enn det Everton har, men samtidig har han 1000 færre spilte minutter. Så kan kan man argumentere for eller mot om dette er like mange / flere / færre sjanser. Personlig vil jeg hevde at for en spiss som skal score mål er tillitt over tid viktigere enn antall kamper.

Når det er sagt, så synes egentlig ikke at vi skal sammenligne de to altfor mye, da de er to rimelig forskjellige spillertyper. Har tro på Tegan som målscorer hvis han får tillitt over tid, men en Tegan som ensom midtspiss er i mine øyne dødfødt.

---------------------------

Sverige marscherade ut ur VM-90: 1-2, 1-2, 1-2



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f