Husk meg
Brukernavn
Passord

hva syns vi om den nye spissen Garcia?

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 13 mar 10, 13:44
Endret: 13 mar 10, 13:46
Endret av: Knuty

Opprinnelig postet av Patrioten

Det jobbes jo med å få inn penger, dette skal jo brukes til en spiller.

Det har kommet inn 265000 så langt, tipper at FSI sponser med resten slik at det kommer en god spiller.

Og denne spilleren skal spille gratis, regner jeg med..? Wink

Karen må da få lønn også, og det er et minst like stort problem tror jeg. Jeg syns ikke det virker mulig å forsvare å gi høy lønn til en erfaren, etablert spiss i dag. Som Holters sier, en ung afrikaner f.eks virker mye mer realistisk.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 14 mar 10, 09:57
Endret: 14 mar 10, 09:58
Endret av: Patrioten

Det må jo være snakk om en bosmannspiller og pengene skal brukes til lønn.

Tror ikke FFK har råd til å gamble med en lykkejeger, de kan ikke misslykkes med spillerkjøp, slik den økonomiske situasjonen er fortiden. Derfor må jo være lurt å hente en som man vet hva står for.


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 15 mar 10, 08:14

Stille her om dagen! Venter oppdatering fra Pedro selv, men det blekner jo mer og og mer må jeg innrømme!

---------------------------

2010: The new era begins.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 15 mar 10, 08:55

Han kommer ikke Welhaven. Er ikke rart det er stille da..


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 15 mar 10, 09:53
Opprinnelig postet av ffkmufc

Han kommer ikke Welhaven. Er ikke rart det er stille da..

Nei... Det høres liksom fornuftig ut det da. hmfh..... :-/

---------------------------

2010: The new era begins.


thejester

A-lagspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 306

Lagt til: 15 mar 10, 10:05

Opprinnelig postet av Patrioten

Det må jo være snakk om en bosmannspiller og pengene skal brukes til lønn.

Tror ikke FFK har råd til å gamble med en lykkejeger, de kan ikke misslykkes med spillerkjøp, slik den økonomiske situasjonen er fortiden. Derfor må jo være lurt å hente en som man vet hva står for.

Jeg synes nå FFK er ekstremt flinke til å sløse bort penger på etablerte "toppspillere" også, se Tegstrøm, Andersson, Valencia.

---------------------------

"Jeg startet på bunnen og jobbet meg nedover"

@ Twitter: http://twitter.com/matiashs


TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 15 mar 10, 13:57

Opprinnelig postet av thejester

Opprinnelig postet av Patrioten

Det må jo være snakk om en bosmannspiller og pengene skal brukes til lønn.

Tror ikke FFK har råd til å gamble med en lykkejeger, de kan ikke misslykkes med spillerkjøp, slik den økonomiske situasjonen er fortiden. Derfor må jo være lurt å hente en som man vet hva står for.

Jeg synes nå FFK er ekstremt flinke til å sløse bort penger på etablerte "toppspillere" også, se Tegstrøm, Andersson, Valencia.

Håper og tror at de 3 nevnte starter tilbakebetalingen  denne sesongen og sikrer oss opprykk på første forsøk.


thejester

A-lagspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 306

Lagt til: 15 mar 10, 15:56

Opprinnelig postet av TheDude

Opprinnelig postet av thejester

Opprinnelig postet av Patrioten

Det må jo være snakk om en bosmannspiller og pengene skal brukes til lønn.

Tror ikke FFK har råd til å gamble med en lykkejeger, de kan ikke misslykkes med spillerkjøp, slik den økonomiske situasjonen er fortiden. Derfor må jo være lurt å hente en som man vet hva står for.

Jeg synes nå FFK er ekstremt flinke til å sløse bort penger på etablerte "toppspillere" også, se Tegstrøm, Andersson, Valencia.

Håper og tror at de 3 nevnte starter tilbakebetalingen  denne sesongen og sikrer oss opprykk på første forsøk.

Men det jeg egentlig mener er at FFK ikke har midlene eller attraktiviteten (nå for tiden) til å hente "klassespillere", det blir mye middelmådig vrakgods.

---------------------------

"Jeg startet på bunnen og jobbet meg nedover"

@ Twitter: http://twitter.com/matiashs


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 16 mar 10, 13:47

Pedro skrev på veggen min på Facebook..."yes Fredrikstad".....noen som vet noe??


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 16 mar 10, 14:14

Opprinnelig postet av Kai Roger

Pedro skrev på veggen min på Facebook..."yes Fredrikstad".....noen som vet noe??

Du får spørre han selv. Virker som han er villig til å lekke info til tilfeldige personer på facebook litt før han strengt tatt burde..


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 16 mar 10, 14:32

Opprinnelig postet av Knuty

Opprinnelig postet av Kai Roger

Pedro skrev på veggen min på Facebook..."yes Fredrikstad".....noen som vet noe??

Du får spørre han selv. Virker som han er villig til å lekke info til tilfeldige personer på facebook litt før han strengt tatt burde..

Jepp....han er vel glad i Fredrikstad da,og er vel ikke helt stødig i engelsk. Tror nok gutta på stadion har full kontroll,før deadline i slutten av mars:)


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 17 mar 10, 19:59

Ikke så jæævlig mye mer å si om han her, før det kommer noe fra Fredrikstad FK sitt hold.

---------------------------

2010: The new era begins.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 17 mar 10, 20:26

Tviler på at FFK kommer til å holde pressekonferanse for å fortelle at de ikke signerer spanjolen... Dette koker nok bare bort i kålen er jeg redd.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 17 mar 10, 22:20

Opprinnelig postet av Plankekæll

Tviler på at FFK kommer til å holde pressekonferanse for å fortelle at de ikke signerer spanjolen... Dette koker nok bare bort i kålen er jeg redd.

Pressekonferanser for å fortelle ingenting er bare såååå 2009!


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 19 mar 10, 09:09

Opprinnelig postet av Plankekæll

Tviler på at FFK kommer til å holde pressekonferanse for å fortelle at de ikke signerer spanjolen... Dette koker nok bare bort i kålen er jeg redd.

Regner ikke med noen pressekonferanse med innkallelse og alt mulig, men hadde vel sett for meg at det ville blitt et lite oppslag i F-B eller noe, evt i bloggen til han kameraten sin skrev om han tidligere.

Det finnes liksom så mange medier idag, utenom en pressekonferanse... Rart med det....!

---------------------------

2010: The new era begins.



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f