Husk meg
Brukernavn
Passord

Fotballkrigen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 04 mar 10, 10:38
Endret: 04 mar 10, 10:41
Endret av: Bedreviteren

Skal ikke nevne navn, men noen sarte sjeler her inne bør vel ta på seg finlandshette bakfram og øreklokker når Bård Tufte Johansen drar igang sitt program om dem mest hatefulle fotballoppgjørene i vår tid. Starter på NRK kl 2015 idag...


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 04 mar 10, 21:28

Morsomt, har sansen for Bård Tofte Johansen. Vi har det ganske rolig og trygt på tribunene i Norge. Og sånn vil jeg fortsatt ha det :-) Men må innrømme at jeg blir fasinert av andre lands tilskuerkulturer.....


Norip

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 06 mar 10, 20:20
Endret: 06 mar 10, 22:12
Endret av: Norip

morro å høre at han Tufte sier :" eller brenner opp stadion",  i førsten. Morro å se slik skremselspropaganda på nrk, er ikke rart at det er som det er i Norge.. har sett hele nå, syns det var veldig dårlig iforhold til det engelske programmet. ser at Bård Tufte ikke har peiling på hva som foregår på en tribune i utlandet og burde kanskje holdt seg på skagerak arena mener nå jeg

---------------------------

SUPRAS FREDRIKSTAD!


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 07 mar 10, 14:58

han har noen kule kommentarer . utenom det må jeg si at jeg kanskje r litt skuffet..  hvis han hadde hatt med seg alex rosen så kune det brått blitt litt fett har jeg en følelse av hehe

---------------------------

FFK, stjernen og liverpool for altid:)


danan

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 07 mar 10, 18:15

Hadde egentlig håpa at de kunne ta med noen med litt peiling. Men det blir jo i hvertfall litt humor med Bård Tufte også da, selv om det sikkert hadde vært mer "dokumentar" og interessant visst det hadde vært en programleder med litt peiling.

---------------------------

Det ordner seg alltid for snille gutter!

SuprasFredrikstad09



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340