Husk meg
Brukernavn
Passord

Tarik til Norge...

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

foyn

A-lagspiller
Ble medlem: 20 sep 07
Innlegg: 424

Lagt til: 19 feb 10, 08:34
Endret: 19 feb 10, 08:59
Endret av: ffk1903

Men til LSK for "å spille på seg selvtillit".. i vårsesongen. Snodig valg

 

http://www.f-b.no/sport/klar-for-lillestrom-1.3551410

Mod: Ettersom Tarik strengt tatt har lite å gjøre med FFK akkurat nå, så slenger jeg denne over i Fotball - Generelt.


guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 19 feb 10, 08:54

Blir kvalm av tanken på at han skal dra på seg den stygge gule drakta dems Yell


ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 19 feb 10, 08:59

... var det kun en permanent overgang han mente det kun var FFK som var alternativet i Norge, eller var alt tomme ord som vanlig? Også Lillestrøm da!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 19 feb 10, 09:07

Opprinnelig postet av ffk1903

... var det kun en permanent overgang han mente det kun var FFK som var alternativet i Norge, eller var alt tomme ord som vanlig? Også Lillestrøm da!

Enig i at jeg blir litt kvalm over tanken på Tarik i LSK, men det er jo forstålig at Herenveen vil at han skal spille på et høyere nivå enn Adecco. Ikke har FFK penger til å leie ham heller.

Men tomme ord? Den blir for dum.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 523

Lagt til: 19 feb 10, 09:15

jaja det er vel forsåvidt helt ok kan du si men det SVIIIIIIR ganske bra å tenke at han skal spille for en annen klubb.....

---------------------------

metallica 14 april yiihaaa


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 19 feb 10, 09:21

Det er sårt, kvalmende og vondt å høre at Tarik skal spille for LSK, selv om det bare er snakk om en leieavtale. Jeg kan ikke helt skjønne hvordan Tarik skal passe inn i Lillestrøms knokkelfotballstil.

Det positive med dette for Tariks del er at Henning Berg er flink til å satse på unggutter...

---------------------------

Vi har fått tilbake Tippekampen med Arne Scheie! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn.


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 19 feb 10, 09:35

Det er vel ingenting galt med det, det kan jo være en vinn-vinn situasjon for både de involverte klubbene og Tarik selv.

Det han trenger er jo å få spille, og han har ikke brutt noe løfte til FFK, er ikke FFK et adeccoligalag da ?

Og det er vel ingen selvfølge at LSK for all framtid vil fremstå som et knokkel-lag, det ser i hvertfall ut for med det laget de er i ferd med å bygge opp nå vil velge en annen måte å spille på.

Så får vi heller håpe at FFK igjen kommer tilbake til eliten, Tarik har kanskje ikke spilt sin siste FFK-kamp.

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 19 feb 10, 09:49

Her er også VG sin artikkel om saken.

Forstår Tarik at ikke Adeccoen er helt det han vil gå for, og det er jo kun en låneavtale. Han kommer seg iallefall tilbake til norsk fotball, og da vil jeg påstå at FFK ligger bedre ann til å fange han opp senere nå som han er "innenlands", kontra det om han hadde gått til en annen utenlandsk klubb?

Han må jo ha FFK i hjertet!

 

---------------------------

2010: The new era begins.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 19 feb 10, 09:54

Blir kvalm av hele tanken. Gruer meg til å se Tarik i gult og sort.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 19 feb 10, 09:58
Endret: 19 feb 10, 10:35
Endret av: Rey

Ja, nå skal Tarik Elyounoussi spille for lillestrøm :( og han som aldri skulle spille for en annen klubb enn Fredrikstad.

http://www.f-b.no/sport/klar-for-lillestrom-1.3551410

Forstår egentlig godt at han ikke vil spille for Fredrikstad, siden vi spiller i Adecco serien.

Vi får trøste oss med at han hadde nok spilt for Fredrikstad hvis vi fremdeles hadde vært i TL.

MOD (Rey): Flyttet til eksisterende tråd


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 19 feb 10, 10:06

"Hva f...!?" var det første jeg tenkte da jeg så saken.

Jeg skjønner at FFK neppe var spesielt aktuelt ettersom vi har rykka ned (hrmf), men jeg mener da bestemt å ha sett Tarik si at han aldri ville spille for noe annet norsk lag enn FFK.

Og så Lillestrøm, da, av alle!? FFKere i LSK har da ikke vært noen stor suksess de siste åra heller.

Vel vel. Jeg ønsker Tarik all mulig hell og lykke, håper han spiller glimrende og scorer masse, og at resten av lagkameratene hans gjør det elendig, keeperen slipper inn flere mål enn Tarik scorer, og at LSK rykker ned når vi rykker opp. Wink

---------------------------

Hater hat!


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 19 feb 10, 10:26

Tarik?? Hvem er det???

 

Litt i kategorien som Simen Brenne.

Når FFK var i vanskeligheter ifjord så var det ikke aktuelt for Tarik å komme hjem og hjelpe. Siden dette har han ikke hatt noe særlig spilletid. Men nå så er det greit og spille for LSK.. Han tenker selvfølgelig på egen karriere, vel håper han ikke blir å se i FFK drakt igjen. Den dagen han vender tilbake til Norsk fotball for godt, så kommer han til å være en overbetalt spiller uten vidresalgs muligheter. Altså en spiller FFK ikke vil ha.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 19 feb 10, 10:30
Endret: 19 feb 10, 10:59
Endret av: kanogvetalt

Opprinnelig postet av Ebenfalk2

Tarik?? Hvem er det???

 

Litt i kategorien som Simen Brenne.

Når FFK var i vanskeligheter ifjord så var det ikke aktuelt for Tarik å komme hjem og hjelpe. Siden dette har han ikke hatt noe særlig spilletid. Men nå så er det greit og spille for LSK.. Han tenker selvfølgelig på egen karriere, vel håper han ikke blir å se i FFK drakt igjen. Den dagen han vender tilbake til Norsk fotball for godt, så kommer han til å være en overbetalt spiller uten vidresalgs muligheter. Altså en spiller FFK ikke vil ha.

Her tror jeg ikke du har mange med deg, men helt ok at du står for det du mener.

Tarik er ikke den eneste som betemmer noe her. I sommer ønsket ikke Herenveen å leie ham ut. Det gjør de nå. De ønsker å leie han ut til en klubb som spiller på TL nivå, og som har råd til å betale for ham.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 19 feb 10, 11:02

Fy faen og kvalm jeg blir av hans valg...  

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 19 feb 10, 11:20

Hva mener du han skulle gjort, keiko?

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 19 feb 10, 11:25

Han mener sikkert at han skulle spilt gratis for FFK etter at han brøt kontrakten med Hereenveen. 


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 19 feb 10, 11:26

Han må da få lov til å tenke på seg selv også. FFK er ikke i TL Herenveen vil ha han en til en klubb som spiller sikkert likt de. I tillegg til det så har sikkert Tarik også et ønske om å komme litt nærme familien sin.

Så LSk er nok dessverre det beste valget Herenveen lot Tarik gå til. Kommer ikke til å like valget til Tarik men han er et menneske han også som alle oss andre.

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 19 feb 10, 11:30

Opprinnelig postet av Ebenfalk2

Han tenker selvfølgelig på egen karriere, vel håper han ikke blir å se i FFK drakt igjen.

Har forståelse for at han ikke vil i Adecco som nevnt tidligere, men jeg håper iallefall han blir å se i FFK-drakta igjen. Sier ikke nei til en Fredrikstad-gutt pga en låneavtale ass.

---------------------------

2010: The new era begins.


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 19 feb 10, 11:49

Håper han flopper totalt i lsk!

Hater den drittklubben!

---------------------------

Jeg snakker aldri på vegne av noen, kun for meg selv!

Skrivefeil kan forekomme ofte, da mitt tastatur har vært utsatt for en alkohol ulykke.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 19 feb 10, 11:54
Endret: 19 feb 10, 11:55
Endret av: Rey

Håper han storspiller i LSK, men LSK fortsatt taper kampene sine Smile

Det er bare bra for FFK hvis Tarik spiller på seg selvtillit. Det er ekstremt lite sannsynlig at han kommer tilbake til FFK med det første og spiller han kjempebra for LSK, drar han tilbake til Herenveen i sommer med mulighet for å spille bra der og øke markedsverdien sin. Husk at når Herenveen eventuelt selger Tarik skal vel FFK ha en videresalgsprosent?

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f