Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK 2 - sesongen 2010

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 7 4

Rafn

A-lagspiller

Ble medlem: 08 des 06
Innlegg: 524

Lagt til: 31 mai 10, 19:27

FFK 2 spiller idag borte mot Trøgstad og det er 2-0 etter første omgang. Begge målene av Dino Mulac. Sendingen kan du følge her. http://www.fredrikstadfk.no/content/view/3028/372/

---------------------------

Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 31 mai 10, 20:24
Endret: 31 mai 10, 20:28
Endret av: Knuty

Kampen endte forøvrig 6-0. Scoringene, sakset fraRafn og co på Coveritlive på Fredrikstadfk:

1-0: Dino setter den knallhardt i krysset fra 15 m. 1-0 til FFK

2-0: Dino frispilles av Jonas B og han setter kontrollert ballen til side for keeper.. Kaldt av Dino som har hatt en god start på denne kampen

3-0: Sabah runder keeper elegant og setter den i åpent må.

4-0: Og der setter Alex Valencia sitt første mål.. Etter godt forarbeide av Simen Standerholen. 4-.

5-0: så setter han (Valencia) inn 5-0. Går langs hele 16 m og stetter ballen knallhardt i hjørnet. Pent mål

6-0: Sabah serverer Alex Valencia på bakerste og enkelt triller han ballen inn i åpent mål.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 07 jun 10, 16:44
Endret: 07 jun 10, 16:44
Endret av: Holters

FFK 2 møter Rakkestad i dag kl. 18:00. Kampen dekkes av blant annet Jan Rafn via FFKs coveritlive:

 

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Rafn

A-lagspiller

Ble medlem: 08 des 06
Innlegg: 524

Lagt til: 14 jun 10, 22:05

Sterk seier mot Øssia for FFK2 idag. Les mer her

---------------------------

Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 16 jun 10, 11:59
Endret: 16 jun 10, 12:59
Endret av: Magnum

I forkant av bortekampen mot Kvik HFK, kan det være interessant å ta en titt på toppen av tabellen:

Kvik Halden              10  10  50-5    45  30
Fredrikstad 2            10  7    34-16  18  21

 

Med andre ord, Kvik har ikke avgitt poeng på de første ti kampene, og har en målforskjell som ikke ligner grisen. De slo Moss 2 0-7 på Melløs i går, og Mysen 13-0 (!) i kampen før det - den største serieseieren på Halden stadion gjennom tidene. Borgar, Sprint/Jeløy (ett hver) og Trosvik (3 - men de fikk 7 imot) er de eneste som har scora mot Kvik HFK hittil i år.

Sånn som ståa er akkurat nå, vil jeg våge å påstå at FFK 2 er det eneste laget som kan ha HÅP om å i det hele tatt ta POENG mot Kvik - og for å si det sånn, det vil i så fall være en overbevisende opptreden.

Ting kan jo snu kjapt i fotball, ingen tvil om det. Men jeg våger et stalltips om at det nok er Kvik som kommer til å kapre opprykkskvalikplassen i år (igjen - de har snubla i kvaliken i flere år på rad nå).

Forøvrig en artig kronikk her etter Mysens 13-0-tap. Wink

Edit: Tabellen på www.fredrikstadfk.no var langt fra up to date. Korrigert tabell og info.

---------------------------

Hater hat!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 16 jun 10, 13:06

Opprinnelig postet av Magnum

Forøvrig en artig kronikk her etter Mysens 13-0-tap. Wink

Helt nydelig å lese en kronikk der man er dønn ærlig på en god og saklig måte. Jeg håper for Mysens skyld at spillerne tar til seg noe av det som redaktøren skriver.

 


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 16 jun 10, 13:06
Bør jo vinne serien greit når du har 7 mill i budsjett som 3 div klubb da. Helt syke lønninger på noen av Kvik spillerene.

Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 16 jun 10, 13:13

Jeg kan i grunn ikke uttale meg om hva Kvik har for budsjett, men dagene med sinnsyke lønninger, snill onkel og "storsatsing" er gudskjelov over. De skulle jo spille Champions League på Halden stadion sånn ca. nå, var vel planen...

---------------------------

Hater hat!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 16 jun 10, 13:18

Den tiden er nok ikke over nei. Målet dems er å være i 1 div om ikke så mange år, og høye lønninger er en del av planen for å komme dit. Snakket nylig med en i trenerteamet der, og i følge han var det fortsatt en enorm satsing. For å si det sånn, i år skal døm opp i 2 div, og det klarer døm!

Om CL-spill er det eneste som regnes som storsatsing, så er det nok ikke det. Men til 3 div klubb og være så er det et rimelig sykt opplegg i Kvik Halden.


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 16 jun 10, 13:53
Endret: 16 jun 10, 13:59
Endret av: Magnum

He he. Jeg skal ikke påstå å sitte på fasiten. Jeg setter en femmer på at jeg er nærmere enn deg, dog (og ikke bare geografisk). Med all respekt, det låter som om du befinner deg rundt 2000-2002.

Jeg tror nok sikkert Kvik Halden Fotballklubb har et relativt stort budsjett, ja - de er jo faktisk Østfolds største fotballklubb (i antall lag og sånt), så det er nok ikke så rart. At de kaster penger etter A-laget som for 10- år sida... mmmmnei.

Men satser Kvik på opprykk til 2. divisjon? Ja, så definitivt! Det har de jo gjort siden de rykka NED, og har vært veldig nærme omtrent hvert eneste år. Ett år tapte de mot FFK 2, de andre har de tapt mot diverse Vestfold-lag.

---------------------------

Hater hat!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 16 jun 10, 14:19
Virker som du kjenner godt til laget, og helt sikkert bedre enn meg. Men det jeg vet er at de har 7 mill i budsjett, og flere av spillerene har godt over 100.000 i årslønn. Grei lønning i 3 div det! Det jeg også vet er at målsettningen er 1 div spill i løpet av få år. Dette har jeg som sagt fra spillere og trenere i klubben. Utenom dette kjenner jeg ikke stort til Kvik Halden.

Rafn

A-lagspiller

Ble medlem: 08 des 06
Innlegg: 524

Lagt til: 21 jun 10, 22:10

FFK2 med 1 seniorspiller klarte uavgjort borte mot Kvik med 10 mann.

 Odillon fikk rødt kort etter 2 gule.

Agron Hoti ga FFK ledelsen med 10 mann.

Kvisvik utlignet på en liten keepertabbe.

Ganske imponerende

---------------------------

Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 21 jun 10, 22:13

Meget bra. Smile

Åssen er det med karantenen til Odi da? Må han sone i 3.divisjon? Kommer det kampreferat etterhvert?


Rafn

A-lagspiller

Ble medlem: 08 des 06
Innlegg: 524

Lagt til: 21 jun 10, 22:18

Var dessverre ikke på kampen, men du kan se coverit live i reprise her

Usikker på om det kommer noe referat. Jeg har vært opptatt med Gilmak idag Cool

---------------------------

Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 21 jun 10, 22:36

Kvik HFK - FFK 2 1-1.

Kvik var vel langt fra i like bra slag som tidligere i år, men møtte samtidig betydelig mer motstand enn de er vant til. FFK scorte først, rundt et kvarter før slutt - i undertall etter at Odi ble utvist (etter to gule kort som følge av... eh... litt umoden opptreden), men Raymond Kvisvik utligna få minutter etter.

Alt i alt var det egentlig rimelig jevnt. Kvik hadde de største sjansene og det mest rutinerte spillet, men det endte med poengdeling - de første poenga som Kvik har avgitt hittil i sesongen. Det er ikke halvgæli i det hele tatt, ettersom FFK vel stilte med et rent juniorlag, eller något så när, og spilte i undertall i siste del av kampen.

Et par observasjoner:

Fortet Supporters klarer på en utmerket måte å illustrere det idiotiske i å ta med stortrommer på fotballtribuner. Andre skylder på at de skal hjelpe supporterne å holde takta. Hva skal Fortet, med sine 4-5 gjenværende medlemmer, skylde på? Det er småtteri i forhold til vuvuzelahelvetet, men det er ikke no' fint med trommer heller.

Guttungen på 8 år var med, og hadde tenkt å stille i FFK-trøye. Beundringsverdig, naturligvis, men kanskje litt taktisk dumt ettersom han også hadde tenkt å benytte sitt medlemskort i Kvik HFK til å komme inn gratis, og attpåtil kom direkte fra trening med Kvik G2001... Vi endte til slutt med nøytral påkledning. :-) 

Referat

---------------------------

Hater hat!


Rafn

A-lagspiller

Ble medlem: 08 des 06
Innlegg: 524

Lagt til: 22 jun 10, 09:12

Opprinnelig postet av Plankekæll

Kommer det kampreferat etterhvert?

Her er det video fra kampen...

---------------------------

Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.


Rafn

A-lagspiller

Ble medlem: 08 des 06
Innlegg: 524

Lagt til: 25 jun 10, 18:55

Kamp i Østfoldhallen. FFK 2 leder 2-1 til pause. Kampen følger du her.

Mål:

1-0 Simen Rafn

1-1 Ole Karstensen

2-1 Sabah Mukaber

---------------------------

Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 25 jun 10, 19:42
Endret: 25 jun 10, 19:47
Endret av: Patrioten

Er dette den siste kampen til vår svenske keeper , for kontrakten hans gjelder vel bare ut juni?


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 25 jun 10, 19:54

Hvorfor spiller FFK2 alle(?) kampene sine inne i Østfoldhallen når det er 20+ grader og gode baner å spille på utendørs?


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 19 jul 10, 22:30

Uavgjort for FFK II

Mandag tok Fredrikstad II i mot Moss II på Nye Fredrikstad Stadion. En målrik kamp endte til slutt med 4-4 og poengdeling.



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 7 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f