Husk meg
Brukernavn
Passord

Hets av egne spillere

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 5 2

Goran Karlsen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 434

Lagt til: 29 jan 10, 17:59
Endret: 29 jan 10, 18:52
Endret av: Goran Karlsen

Opprinnelig postet av Rafn

 

Opprinnelig postet av kjell-H

Mange som er inntressert i spillerne våres.Er det ingen som vil kjøpe Ramberg a?hehe

Dette er nok et eksempel på hvor gode supportere vi er.. (les IKKE er...)

Ramberg er en hedersmann som går i krigen for andre, og som er opptatt av andre spilleres ve og vel. Han kjemper ikke bare for seg selv og er av den årsak et naturlig valg for spillerne å bruke som tillitsvalgt.

Jeg kjenner Ramberg fra han var lilleputtspiller og har stor respekt for ham både som spiller og menneske. Det er leit å se at Hans Erik Ramberg, som FFK spiller med stort hjerte i klubben, blir hengt ut på vår supporterside.

Smak på ordet supporter og lev etter hva det betyr.

En supporter (eller fan, fra engelsk fanatic) er en som støtter et lag, gruppe eller en person. Supporter kommer fra det engelske ordet support som betyr «å støtte».

Nå må det bli slutt på hetsing av egne spillere her inne.

MODERATOR (Rey): Splittet denne diskusjonen ut fra tråden om Thomassen da den hadde lite med overgangen til Stabæk å gjøre og begynte å gå over flere sider. Emnetittel er satt av moderator, ikke av trådstarter

Fint at vi har en folkelig representant i styre og stell i klubben, Rafn. Likevel er mitt tips at du må trå meget varsomt frem med innlegg på nettet fremover på grunn av din posisjon. Greit at du redgjør for forskjellige ting, men vær så snill å ikke ta parti her inne. Du vil garantert grave din egen grav, og ting vil bli brukt mot deg. Bare det at du har en sønn i spillergruppa, og at du nå viser en pro holdning ovenfor spillerne kan gi rom for spekulasjoner. Er du kanskje Plankehaugens forlenga hånd inn i styret??? Mitt råd er derfor at du må gå meget varsomt frem, og ikke legge igjen "blødende sår" her inne.

 

Så til saken.

En supporter bør etter min mening ikke støtte et lag blindt. FFK- organisasjonen handler ikke bare om spillergruppen, men også om styret, as og administrasjon. Noen ganger er det uenigheter mellom partene, og jeg kan dermed ikke støtte spillerne hvis jeg er uenig med dem. Greit at man ikke skal bedrive høylytt kritikk under en kampsituasjon, men det må være rom for kritikk av spillere hvis den er berettiget. Og noen av spillerne som man kan kritisere er for eksempel Ramberg. Han har gjentatte ganger brukt media som kanal for kritikk av mange ting i FFK-systemet.

At Ramberg har mange flotte sider bør ingen betvile. Det vet også jeg.

---------------------------

Whiskeypætt med dusk


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5391

Lagt til: 29 jan 10, 18:08
Endret: 29 jan 10, 18:11
Endret av: Rey

Vil bare understreke at ordet HETS ikke er et ord Rafn har brukt i denne sammenhengen. Det var et ord jeg brukte i emnefeltet når jeg splittet diskusjonen ut fra tråden om Thomassen. Det får stå for min regning.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 29 jan 10, 18:26

Nå er det forskjell på å kritisere og drive personhets (håper jeg). Hvis ikke blir denne siden ganske kjedelig, hvis det kun skal gis ros og ikke ris. Har vært en av dem som har kritisert spillerenes rolle helt siden Nordlie kom (dette er ingen Nordlie diskusjon). Synes altså spillerene skal ta imot en ny trener med samme sinn som vi skal imot en ny spiller. Altså med ett åpent og positivt sinn. Det føler jeg absolutt ikke ble gjort, og tror også det kostet oss plassen.

        Som Karlsen er inne på er klubben mye mer  for meg en bare spillerene, men også i tillegg til dem han nevner er klubben alt fra spillere, trenere, ledere, styrer, hardbarka supportere til Bestemor som sitter hjemme og hører på radioen.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 29 jan 10, 18:32

Rafn burde vel vært her inne med ett lignende innlegg når det storma som værst rundt Nordlie..?

Enig i at egne spillere ikke skal hetses, men jeg vil også legge til trenere!

Syns det var synd Nordlie blei hetsa, og oppfordrer nå alle her inne til å ikke hetse Aune


Rafn

A-lagspiller

Ble medlem: 08 des 06
Innlegg: 524

Lagt til: 29 jan 10, 18:39

Opprinnelig postet av Goran Karlsen

Fint at vi har en folkelig representant i styre og stell i klubben, Rafn. Likevel er mitt tips at du må trå meget varsomt frem med innlegg på nettet fremover på grunn av din posisjon. Greit at du redgjør for forskjellige ting, men vær så snill å ikke ta parti her inne. Du vil garantert grave din egen grav, og ting vil bli brukt mot deg.

Så til saken.

En supporter bør etter min mening ikke støtte et lag blindt. FFK- organisasjonen handler ikke bare om spillergruppen, men også om styret, as og administrasjon. Noen ganger er det uenigheter mellom partene, og jeg kan dermed ikke støtte spillerne hvis jeg er uenig med dem. Greit at man ikke skal bedrive høylytt kritikk under en kampsituasjon, men det må være rom for kritikk av spillere hvis den er berettiget. Og noen av spillerne som man kan kritisere er for eksempel Ramberg. Han har gjentatte ganger brukt media som kanal for kritikk av mange ting i FFK-systemet.

At Ramberg har mange flotte sider bør ingen betvile. Det vet også jeg.

Takk for tipset, men det er jeg veldig klar over og er veldig forsiktig med å "ta parti".

Skulle derimot jeg grave min egen grav fordi jeg støtter en av våre spillere fordi denne utsettes for massiv kritikk , så graver jeg med glede Wink 

Selv bestemte jeg meg for å gi meg i FFK pga av en kommentar slengt fra tribunen. Det var dråpen som fikk begeret til å renne over.

 

Og selvfølgelig skal det være takhøyde for å kritisere både styre, stell og spillere, men når det blir så massivt mot en spiller som det har blitt etter Nordlies avgang så er det på tide å si fra.

---------------------------

Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.


Goran Karlsen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 434

Lagt til: 29 jan 10, 19:03

Opprinnelig postet av Rafn

Opprinnelig postet av Goran Karlsen

Fint at vi har en folkelig representant i styre og stell i klubben, Rafn. Likevel er mitt tips at du må trå meget varsomt frem med innlegg på nettet fremover på grunn av din posisjon. Greit at du redgjør for forskjellige ting, men vær så snill å ikke ta parti her inne. Du vil garantert grave din egen grav, og ting vil bli brukt mot deg.

Så til saken.

En supporter bør etter min mening ikke støtte et lag blindt. FFK- organisasjonen handler ikke bare om spillergruppen, men også om styret, as og administrasjon. Noen ganger er det uenigheter mellom partene, og jeg kan dermed ikke støtte spillerne hvis jeg er uenig med dem. Greit at man ikke skal bedrive høylytt kritikk under en kampsituasjon, men det må være rom for kritikk av spillere hvis den er berettiget. Og noen av spillerne som man kan kritisere er for eksempel Ramberg. Han har gjentatte ganger brukt media som kanal for kritikk av mange ting i FFK-systemet.

At Ramberg har mange flotte sider bør ingen betvile. Det vet også jeg.

Takk for tipset, men det er jeg veldig klar over og er veldig forsiktig med å "ta parti".

Skulle derimot jeg grave min egen grav fordi jeg støtter en av våre spillere fordi denne utsettes for massiv kritikk , så graver jeg med glede Wink 

Selv bestemte jeg meg for å gi meg i FFK pga av en kommentar slengt fra tribunen. Det var dråpen som fikk begeret til å renne over.

 

Og selvfølgelig skal det være takhøyde for å kritisere både styre, stell og spillere, men når det blir så massivt mot en spiller som det har blitt etter Nordlies avgang så er det på tide å si fra.

Han har til stadighet kommet med kritikk, så det er kanskje ikke så rart det stormer. Vi er uenig. Hvorfor kommenterte du ikke den hardtslående kritikken mot TN feks. Slike ting skaper spekulasjoner, som jeg personlig tror at du ikke er tjent med ved å ha et verv i styret. Jeg hadde hevet med øyebrynene hvis feks Kosten skulle begynt å mene her inne. Ergo mitt dyrbare tips er å være ytterst forsiktig.

---------------------------

Whiskeypætt med dusk


Rafn

A-lagspiller

Ble medlem: 08 des 06
Innlegg: 524

Lagt til: 29 jan 10, 19:35

Opprinnelig postet av Goran Karlsen

Vi er uenig.

Da er vi enige om at vi er uenige...

---------------------------

Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 29 jan 10, 20:01
Endret: 29 jan 10, 20:02
Endret av: ffkmufc

Hvorfor kom du ikke med ett lignende innlegg når Tom Nordlie blei hesta som værst her på forumet Rafn?

Syns du som er i styret at den hetsen var grei?

Regner med at du leste mye her da også, og jeg kan si deg at hetsinga av Nordlie var ca 100 ganger værre enn hetsinga av Ramberg.

Nordlie var tross alt en del av FFK på det tidspunktet han også..


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 29 jan 10, 20:09

Er ofte enig med Gøran Karlsen. Men tror nok Rafn skriver med omhu her inne, og at han har betet seg i tunga mer enn to ganger for ikke å svare på enkelte innlegg, og sålenge han gjør det synes jeg det er positivt at han bidrar på enkelte tråder. Tror det er en liten bit av mange biter i ett ønske av at FFK igjen skal bli en samlet folkeklubb... Det er jo litt unormalt og nytt at en i hans stilling gjør det. Personlig synes jeg det dristig og modig gjort..


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 29 jan 10, 20:19

Opprinnelig postet av Rafn

Opprinnelig postet av kjell-H

Det er hel leit å se Ramberg med hjerte for klubben flyr ut til media med interne saker.!

 

Ikke for å virke nedlatende, men er litt usikker på hva du mener her...

Det jeg skriver.Man skal ikke gå ut i media med interne saker.Nei jeg ønsker faktisk ikke Ramberg vekk ifra fredrikstad men supportere har rett til sin egen mening.Hadde alle vært enig om alt så hadde det vært litt merkelig.Og en ting til;jeg er supporter med et stort herte for laget.Har holdt med ffk hele mitt 26år lange liv og hatt sesong kort i manger år så kom ikke å foklar meg åssen supportere skal være.Akr den synes jeg du kan pent begklage.Jeg vil som alle andre at FFK skal ha det bra og jeg ser framover uansett hvem som spiller el ikke spiller for FFK

---------------------------

You'll Never Walk Alone


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 29 jan 10, 20:28

Opprinnelig postet av Rafn

Opprinnelig postet av kjell-H

Det er hel leit å se Ramberg med hjerte for klubben flyr ut til media med interne saker.!

 

Ikke for å virke nedlatende, men er litt usikker på hva du mener her...

Det er skulle stå Veldig leit.Jeg har som jeg har sagt mange ganger her inne lese og skrive vansker så den begklager jeg

---------------------------

You'll Never Walk Alone


Rafn

A-lagspiller

Ble medlem: 08 des 06
Innlegg: 524

Lagt til: 29 jan 10, 20:33

Opprinnelig postet av ffkmufc

Hvorfor kom du ikke med ett lignende innlegg når Tom Nordlie blei hesta som værst her på forumet Rafn?

Syns du som er i styret at den hetsen var grei?

Regner med at du leste mye her da også, og jeg kan si deg at hetsinga av Nordlie var ca 100 ganger værre enn hetsinga av Ramberg.

Nordlie var tross alt en del av FFK på det tidspunktet han også..

Før Tom ble ansatt hadde jeg noen refleksjoner rundt Tom Nordlie. Dem finner du hvis du søker litt på forumet.

Men når Tom ble ansatt var han en av oss. Etter det har jeg behandlet ham som en FFK spiller.

Jeg har snakket mye med Tom og vet av 100% sikkerhet at han ikke leser ffksupporter.net.

Det er noe annet med våre spillere. De leser det som blir skrevet her inne, og jeg har også tidligere sagt ifra hva jeg mener om det. Jeg synes hetsen av Tom Nordlie i alle medier har vært over alle støvleskaft og det toppet seg under idrettsgallaen. Det skal mye til å tåle sånn.

 Men nå er det vel ikke sånn i denne verden at hvis jeg går ut og støtter en spiller så er jeg imot Nordlie....

 Som du sikkert også har fått med deg så er Tom Nordlie veldig fornøyd med den behandlingen han har fått av det nye styret.

Jeg anser meg med dette ferdig med diskusjonen rundt dette.

---------------------------

Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 29 jan 10, 20:35

Opprinnelig postet av Rafn

Opprinnelig postet av Goran Karlsen

Fint at vi har en folkelig representant i styre og stell i klubben, Rafn. Likevel er mitt tips at du må trå meget varsomt frem med innlegg på nettet fremover på grunn av din posisjon. Greit at du redgjør for forskjellige ting, men vær så snill å ikke ta parti her inne. Du vil garantert grave din egen grav, og ting vil bli brukt mot deg.

Så til saken.

En supporter bør etter min mening ikke støtte et lag blindt. FFK- organisasjonen handler ikke bare om spillergruppen, men også om styret, as og administrasjon. Noen ganger er det uenigheter mellom partene, og jeg kan dermed ikke støtte spillerne hvis jeg er uenig med dem. Greit at man ikke skal bedrive høylytt kritikk under en kampsituasjon, men det må være rom for kritikk av spillere hvis den er berettiget. Og noen av spillerne som man kan kritisere er for eksempel Ramberg. Han har gjentatte ganger brukt media som kanal for kritikk av mange ting i FFK-systemet.

At Ramberg har mange flotte sider bør ingen betvile. Det vet også jeg.

Takk for tipset, men det er jeg veldig klar over og er veldig forsiktig med å "ta parti".

Skulle derimot jeg grave min egen grav fordi jeg støtter en av våre spillere fordi denne utsettes for massiv kritikk , så graver jeg med glede Wink 

Selv bestemte jeg meg for å gi meg i FFK pga av en kommentar slengt fra tribunen. Det var dråpen som fikk begeret til å renne over.

 

Og selvfølgelig skal det være takhøyde for å kritisere både styre, stell og spillere, men når det blir så massivt mot en spiller som det har blitt etter Nordlies avgang så er det på tide å si fra.

Ja jeg er selv imot hetsing men jeg synes det er merkelig at du ikke nevnte detta når det sto som værst mot Nordlie her inne oxo.For det var virkelig ille.Men jeg er ferdig med Nordlie saken og ser framover uansett hvem som trener laget.Som du selv sier man skal støtte den som er i klubben!!Nordlie var faktisk i klubben når det var bare dritt mot han

---------------------------

You'll Never Walk Alone


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 29 jan 10, 20:43

Men vi stopper denne tråden nå.Vi skal alle sammen stå sammen og se framover.

---------------------------

You'll Never Walk Alone


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 29 jan 10, 20:51

Opprinnelig postet av Rafn

Opprinnelig postet av ffkmufc

Hvorfor kom du ikke med ett lignende innlegg når Tom Nordlie blei hesta som værst her på forumet Rafn?

Syns du som er i styret at den hetsen var grei?

Regner med at du leste mye her da også, og jeg kan si deg at hetsinga av Nordlie var ca 100 ganger værre enn hetsinga av Ramberg.

Nordlie var tross alt en del av FFK på det tidspunktet han også..

Før Tom ble ansatt hadde jeg noen refleksjoner rundt Tom Nordlie. Dem finner du hvis du søker litt på forumet.

Men når Tom ble ansatt var han en av oss. Etter det har jeg behandlet ham som en FFK spiller.

Jeg har snakket mye med Tom og vet av 100% sikkerhet at han ikke leser ffksupporter.net.

Det er noe annet med våre spillere. De leser det som blir skrevet her inne, og jeg har også tidligere sagt ifra hva jeg mener om det. Jeg synes hetsen av Tom Nordlie i alle medier har vært over alle støvleskaft og det toppet seg under idrettsgallaen. Det skal mye til å tåle sånn.

 Men nå er det vel ikke sånn i denne verden at hvis jeg går ut og støtter en spiller så er jeg imot Nordlie....

 Som du sikkert også har fått med deg så er Tom Nordlie veldig fornøyd med den behandlingen han har fått av det nye styret.

Jeg anser meg med dette ferdig med diskusjonen rundt dette.

Takk for fint svar RafnSmile


TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 29 jan 10, 21:00

Opprinnelig postet av Rey

Vil bare understreke at ordet HETS ikke er et ord Rafn har brukt i denne sammenhengen. Det var et ord jeg brukte i emnefeltet når jeg splittet diskusjonen ut fra tråden om Thomassen. Det får stå for min regning.

På slutten av innlegget bruker han vel akkurat det ordet så vidt jeg kan se.

Jeg synes det er flott ar Rafn fortsetter å delta på forumet etter at han har tatt en verv i klubben, men jeg er enig med Goran i at han bør være veldig forsiktig med å opptre som en slags moralvokter her inne. Det jeg vil anbefale deg å gjøre Rafn,  er å råde de av spillerne som er inne å leser på dette forum og kommentarfelt på nettaviser til å slutte med det. Det er ihvertfall steder jeg ville holdt meg langt unna hadde jeg vært de. Det er et forum for å utveksle meninger om alt som har med klubben å gjøre og da må man forvente at det kommer en del kritikk (sakelig og usakelig) av enkeltspillere også.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 29 jan 10, 21:19

Har nå skrevet med rafn nå.Og vi har blitt enige om ting vi har skrevet nå.Da legger vi denne saken vekk og vi står sammen og får Fredrikstad opp igjen.Synes det er fint Rafn er med på forumet.

Og Nordlie saken glemmer jeg nå og er helt ferdig med å diskutere noe ang Nordlie.

---------------------------

You'll Never Walk Alone


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 29 jan 10, 21:32

"Er en med på leken, får en også tåle steken.... " Supportere gjør opp sin egen mening om FFK og mener det de vil selv om FFK eller enkelt spillere. Slik er det og slik vil det alltid være.


A.Hegerfors

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 29 jan 10, 21:38

Opprinnelig postet av kjell-H

Og Nordlie saken glemmer jeg nå og er helt ferdig med å diskutere noe ang Nordlie.



Burde strengt tatt holdt meg for god for dette, men...

Er ikke du egentlig en ølkasse unna å være ferdig med Nordlie-saken? Laughing



Fra spøk til alvor:
Helt enig i at nå skal vi stå sammen og se fremover! Og hvis du vil gjøre opp for ølkasseveddemålet foreslår jeg følgende:
15 x 24 = 360. Jeg foreslår at du donerer 350 kroner til Leger uten grenser eller en annen organisasjon som har et oppegående støtteapparat på Haiti. Da anser jeg oss som skuls. Øl skal jeg alltid klare å skaffe meg selv...

---------------------------

Sverige marscherade ut ur VM-90: 1-2, 1-2, 1-2


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 29 jan 10, 21:41
Endret: 29 jan 10, 21:42
Endret av: kjell-H

Opprinnelig postet av A.Hegerfors

Opprinnelig postet av kjell-H

Og Nordlie saken glemmer jeg nå og er helt ferdig med å diskutere noe ang Nordlie.



Burde strengt tatt holdt meg for god for dette, men...

Er ikke du egentlig en ølkasse unna å være ferdig med Nordlie-saken? Laughing



Fra spøk til alvor:
Helt enig i at nå skal vi stå sammen og se fremover! Og hvis du vil gjøre opp for ølkasseveddemålet foreslår jeg følgende:
15 x 24 = 360. Jeg foreslår at du donerer 350 kroner til Leger uten grenser eller en annen organisasjon som har et oppegående støtteapparat på Haiti. Da anser jeg oss som skuls. Øl skal jeg alltid klare å skaffe meg selv...

HeheSmileDu skal få den ølkassa di.Står for det jeg lovet hvis jeg tapte.hehe

ok skal donere penger til en god sakSmile

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 5 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f