Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: FFK- Sarpsborg 08 (22.01.10)

Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 9 9

foyn

A-lagspiller
Ble medlem: 20 sep 07
Innlegg: 424

Lagt til: 03 feb 10, 07:06

Opprinnelig postet av Rey

Opprinnelig postet av madcow

Tydelig mange som så forskjellig med hva som hendte i situasjonen med Thomassen sitt 2.gule...

Jeg så også bare en lett dytt i ryggen på sarpespilleren. Det sarpesupporterne jeg snakket med etter kampen syns også det var et veldig strengt kort. Noe slag, slik foyn skriver at det var, så jeg definitivt ikke.

Thommassen hadde et stygt gult kort med seg. Lite reprisemuligheter i østfoldhallen, men det var 15 meter på skrå bak og det så umiskjennelig ut som han slang ut en arm/slo. Det var sikkert ikke noen livstruende, men reglene er vel ganske klare på området. De sarpe-supporterne som satt rundt med hadde et kollektivt førsteinntrykk "han skal ut"..


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 03 feb 10, 08:01

J. Thomassen sier selv at han blir i FFK, siden han har en tre år igjjen av kontrakten sin.

Forrøvrig sliter han fortsatt med helsen sin, tenker på asman hans, han hoster.

http://www.sa.no/sport/sarpsborg08/article4840698.ece


JonAG

A-lagspiller

Ble medlem: 18 aug 03
Innlegg: 295

Lagt til: 03 feb 10, 08:17

Hyggelig gest av Thommassen å gå av for å gjøre det mer jevnspilt.

---------------------------

Marching on together!


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 03 feb 10, 08:30

Fy faen så artig å vinne! Helt enig i tidligere innlegg om at dette har symbolsk tyngde, og er iallefall ET skritt i riktig retning.

*ELSKER FFK*

---------------------------

2010: The new era begins.


b-tribunesliter

A-lagspiller
Ble medlem: 19 okt 04
Innlegg: 273

Lagt til: 02 feb 10, 21:55

Bråkjekke sarpinger har nå endelig blitt jekket ned, Sparta08 er kanskje ikke klare for Champions League iallefall!

 

Jnuniorlaget til FFK stråler, A-laget får revansje, Aune vinner sin første kamp som ANSVARLIG trener, SYMBOLSK nok mot det laget som forgjengeren tapte for med dobbel så dyr og stor spillerstall for 3 mnd. siden.

DET GÅR ENDELIG MOT BEDRE TIDER !

Da får jeg vel bidra litt sjøl nå, kronerullingen får min 1000'ing i  løpet av uken, er det flere her som blir med å bidrar med annet enn prosa (selv om det kan være gull verdt) ?


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 02 feb 10, 21:50

Opprinnelig postet av hasse33

var det en fortjent seier til tross for  at vi spilte med 10 mann det meste av kampen ?

Ja det synes jeg virkelig.Det sarpsborg laget virket veldig tamme ut idag.synes hele laget til ffk virket veldig bra ut for å være første kamp i år.Synes staw har blitt mye flinkere i feltet og jeg må si at rafn imponerte meg meget idag.Virker som celso blir krigeren på midtbanen våres i år.Tegan virket litt tam men som sagt er bare første kamp så er meget positivt detta.Holder andersson seg skadefri så kan vi få se mange goal ifra han.Han er meget farlig på topp.

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry



Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 9 9

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340