Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: FFK- Sarpsborg 08 (22.01.10)

Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 9 8

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 02 feb 10, 21:55

Opprinnelig postet av foyn

Ellers får FFK-detektivene sjekke forholdet mellom piroja og ophaug. Etter scenene og munnhuggeriet etter kampen å dømme er det relativt kjølig..

 

Dette fikk jeg ikke med meg. Hva skjedde her?

La merke til det samme med Ophaug og Gashi i fjor høst, der var det mye kjefting og smelling..


b-tribunesliter

A-lagspiller
Ble medlem: 19 okt 04
Innlegg: 273

Lagt til: 02 feb 10, 21:55

Bråkjekke sarpinger har nå endelig blitt jekket ned, Sparta08 er kanskje ikke klare for Champions League iallefall!

 

Jnuniorlaget til FFK stråler, A-laget får revansje, Aune vinner sin første kamp som ANSVARLIG trener, SYMBOLSK nok mot det laget som forgjengeren tapte for med dobbel så dyr og stor spillerstall for 3 mnd. siden.

DET GÅR ENDELIG MOT BEDRE TIDER !

Da får jeg vel bidra litt sjøl nå, kronerullingen får min 1000'ing i  løpet av uken, er det flere her som blir med å bidrar med annet enn prosa (selv om det kan være gull verdt) ?


foyn

A-lagspiller
Ble medlem: 20 sep 07
Innlegg: 424

Lagt til: 02 feb 10, 22:13

Opprinnelig postet av ffkmufc

Opprinnelig postet av foyn

Ellers får FFK-detektivene sjekke forholdet mellom piroja og ophaug. Etter scenene og munnhuggeriet etter kampen å dømme er det relativt kjølig..

 

Dette fikk jeg ikke med meg. Hva skjedde her?

La merke til det samme med Ophaug og Gashi i fjor høst, der var det mye kjefting og smelling..

Var en del folk utpå der, men virket som Aune kom og ropte spillerne bort mot plankehaugen. Gikk videre men hørte noe leven og da virket til det til å være antydning til håndgemeng og litt gaping, med noe folk som skulle skille osv

Dagens høydepunkt med sarpeøyne


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 02 feb 10, 22:25
Endret: 03 feb 10, 05:58
Endret av: kjell-H

Opprinnelig postet av foyn

Opprinnelig postet av ffkmufc

Opprinnelig postet av foyn

Ellers får FFK-detektivene sjekke forholdet mellom piroja og ophaug. Etter scenene og munnhuggeriet etter kampen å dømme er det relativt kjølig..

 

Dette fikk jeg ikke med meg. Hva skjedde her?

La merke til det samme med Ophaug og Gashi i fjor høst, der var det mye kjefting og smelling..

Var en del folk utpå der, men virket som Aune kom og ropte spillerne bort mot plankehaugen. Gikk videre men hørte noe leven og da virket til det til å være antydning til håndgemeng og litt gaping, med noe folk som skulle skille osv

Dagens høydepunkt med sarpeøyne

Jeg var på kampen og fikk det ikke med meg.Synd å høre.

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 02 feb 10, 22:48

Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 02 feb 10, 22:52

Jeg synes det var en helt fortjent serier til FFK! Sarp var veldig tamme. Eneste lille trusselen deres var Wiig. Hoås blir det bare latterlig å se på. Men at ikke han fikk flere frispark mot seg er for meg en gåte! Slenger rundt seg med armene som han skulle vært en jævla blekksprut!

Banens beste for meg er Simen Rafn, i sterk konkurranse med Staw.! Godt overblikk, jobber konstant og slår meget bra pasninger. Kombinert med bra spilleforståelse blir dette gull.

Ellers var Borges som nevnt før svak i 1 omgang, men til tider MEGET god i 2 omgang. Da styrte han hele midten alene og strødde pasninger ut på kantene! Mer av dette.

Forsvaret var solid, men Shabani er ikke noen back! Var vel knapt over midten??

Tegstrøm virket tung, treg og uinteressert! Må opp MANGE hak dersom han skal forsvare halvparten av lønna si. Flere ganger som kantene stormet i angrep, mens han ble hengende 10-15 meter bak i banen, det funker ikke som enslig spiss!

Valencia hadde et positivt innhopp. Kan nok herje med en del forsvarere i år.


madcow

A-lagspiller

Ble medlem: 28 aug 06
Innlegg: 535

Lagt til: 02 feb 10, 22:53
Endret: 02 feb 10, 22:54
Endret av: madcow

Tydelig mange som så forskjellig med hva som hendte i situasjonen med Thomassen sitt 2.gule...

Personlig så jeg en Thomassen som ble "tråkket ned" som ikke hadde mulighet til å reise seg og jobbe for å vinne tilbake ball. En sarpsborgspiller stod oppå han. Deretter når "situasjonen" var over hjalp ikke S08-spilleren han opp eller sa et eneste ord til Thomassen, deretter dyttet Thomassen S08-spilleren.

ser fredrikstadfk skrev:
deretter gult for å dra Michael Røn i armen i ren frustrasjon etter at dommeren hadde blåst for frispark..

 

Jaja, uansett så var det et litt billig gult kort for å være en treningskamp.

Uansett, deilig med fotball - samt deilig å slå byrivalen Sarpsborg. =)
OH! også veldig deilig å ha lasse tilbake i form! savnet det!

---------------------------

Ja Rekti...
- FFK / LFC / Østsiden -
Største skuffelse: Tap mot Sarpsborg 08, 06.11.2009


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 02 feb 10, 22:55

ifølge billedteksten på f-b.no spilte Everton i kveldens kamp. Men det er vel Askar det er bilde av her? Eller kom Everton flybåren direkte fra Brasil for å spille denne kampen? Tongue out mulig f-b har klart å endret billedteksten nå, men det stod iallefall Everton da Costa under bildet.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 02 feb 10, 23:02

Jeg håper Rafn får mange sjangser i år for han overasket meg meget.har aldrig sett han spille før.Staw kommer til å bli en meget bra keeper.Ser at nye keeper treneren har jobber veldig med felt arbeidet hans og det er meget bra.

Synes detta ser meget lyst ut for ffk.Dommern synes jeg virket litt fjern men.hehe

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 02 feb 10, 23:07

Dommer Ahlsen, hi,hi.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5401

Lagt til: 02 feb 10, 23:11

Opprinnelig postet av madcow

Tydelig mange som så forskjellig med hva som hendte i situasjonen med Thomassen sitt 2.gule...

Jeg så også bare en lett dytt i ryggen på sarpespilleren. Det sarpesupporterne jeg snakket med etter kampen syns også det var et veldig strengt kort. Noe slag, slik foyn skriver at det var, så jeg definitivt ikke.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 02 feb 10, 23:19

Opprinnelig postet av Patrioten

Dommer Ahlsen, hi,hi.

Hehe.Han dømte litt merkelig denne kampen.Men vi vant helt fortjent med 10 mannSmile

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 02 feb 10, 23:42

http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/604926

Nrk sendte måla i Dagsrevyen 21. Ca. 24:40 ut i det klippet. Var ikke mye, men godt å se FFK-mål igjen!


ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 02 feb 10, 23:52

Opprinnelig postet av aavdst
ifølge billedteksten på f-b.no spilte Everton i kveldens kamp. Men det er vel Askar det er bilde av her? Eller kom Everton flybåren direkte fra Brasil for å spille denne kampen?

Syns det er mer imponerende at de har fått Everton til å ligne Simen Rafn på det andre bildet der.


foyn

A-lagspiller
Ble medlem: 20 sep 07
Innlegg: 424

Lagt til: 03 feb 10, 07:06

Opprinnelig postet av Rey

Opprinnelig postet av madcow

Tydelig mange som så forskjellig med hva som hendte i situasjonen med Thomassen sitt 2.gule...

Jeg så også bare en lett dytt i ryggen på sarpespilleren. Det sarpesupporterne jeg snakket med etter kampen syns også det var et veldig strengt kort. Noe slag, slik foyn skriver at det var, så jeg definitivt ikke.

Thommassen hadde et stygt gult kort med seg. Lite reprisemuligheter i østfoldhallen, men det var 15 meter på skrå bak og det så umiskjennelig ut som han slang ut en arm/slo. Det var sikkert ikke noen livstruende, men reglene er vel ganske klare på området. De sarpe-supporterne som satt rundt med hadde et kollektivt førsteinntrykk "han skal ut"..


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 03 feb 10, 08:01

J. Thomassen sier selv at han blir i FFK, siden han har en tre år igjjen av kontrakten sin.

Forrøvrig sliter han fortsatt med helsen sin, tenker på asman hans, han hoster.

http://www.sa.no/sport/sarpsborg08/article4840698.ece


JonAG

A-lagspiller

Ble medlem: 18 aug 03
Innlegg: 295

Lagt til: 03 feb 10, 08:17

Hyggelig gest av Thommassen å gå av for å gjøre det mer jevnspilt.

---------------------------

Marching on together!


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 03 feb 10, 08:30

Fy faen så artig å vinne! Helt enig i tidligere innlegg om at dette har symbolsk tyngde, og er iallefall ET skritt i riktig retning.

*ELSKER FFK*

---------------------------

2010: The new era begins.


Kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 03 feb 10, 13:08

Opprinnelig postet av thorsen

http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/604926

Nrk sendte måla i Dagsrevyen 21. Ca. 24:40 ut i det klippet. Var ikke mye, men godt å se FFK-mål igjen!

 

Syns da 1-0 målet var nydelig og ikke så tilfeldig som div liveoppdateringer vil ha det til...

---------------------------

--
facebook.com/FreddyGPaulsen


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 03 feb 10, 13:34

Pasningen til Andersson er litt mer tilfeldig enn det ser ut som. Du ser det bedre her, ca. 4:05 ut i sendinga.



Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 9 8

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340