Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: FFK- Sarpsborg 08 (22.01.10)

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 9 3

ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 19 jan 10, 10:22

Opprinnelig postet av keiko99
bør jeg eller skal jeg la være ?

Vent litt, så skal jeg få opp en poll på dette! Det er vel helt opp til deg selv om du vil ta med kamera eller ikke. Vil du ha bilder fra kampen, så ta med kamera. Tror neppe det blir så folksomt at du ikke klarer å ta bilder.

Håper på et positivt resultat i denne kampen, bare det kan nok få ting til å roe seg betrakelig ned og kanskje få flere til å se positivt fremover. Kommet det veldig mange (som jeg ikke tror), så kan vel sarpingene få inngangspengene? 3000 tilskuere som betaler 100 kroner hver, og vips så er vel det omtrent summen de skal ha?


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 19 jan 10, 10:49

Opprinnelig postet av ffk1903

  Kommet det veldig mange (som jeg ikke tror), så kan vel sarpingene få inngangspengene? 3000 tilskuere som betaler 100 kroner hver, og vips så er vel det omtrent summen de skal ha?

3000 i Østfoldhallen..?


ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 19 jan 10, 11:46

Opprinnelig postet av Ymer
3000 i Østfoldhallen..?

Har ikke troen på at det kommer så mange, ei heller aner jeg hvor mye det er plass til der inne. Mener bare å ha lest at det har vært noe a la det før, men det stemmer kanskje ikke?


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 19 jan 10, 14:17

Det var det jeg glemte og si... jeg var ikke ute etter avstemning.. beklager så veldig for ett litt klønte innlegget, men kanskje jeg hadde reddet meg inn om jeg hadde spurt om dere kunne sagt hva dere mente på pm...

beklager

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 19 jan 10, 15:00

Opprinnelig postet av ffk1903

Opprinnelig postet av Ymer
3000 i Østfoldhallen..?

Har ikke troen på at det kommer så mange, ei heller aner jeg hvor mye det er plass til der inne. Mener bare å ha lest at det har vært noe a la det før, men det stemmer kanskje ikke?

 

Mener det var ca 2000 mot Moss i 2008, og da stod det folk overalt.....

---------------------------

FFK og Sarp 08 i Tippeligaen 2011
--
facebook.com/FreddyGPaulsen


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 19 jan 10, 16:14
Endret: 19 jan 10, 16:15
Endret av: hasse33

Hvis det kommer 2000, inngang er 150 pr. pers. blir det 300 000 og det beste med det er  f.eks 500 fra Sarpsborg som stiller opp, så hjelper de til med 75000 for  å betale vår gjeld til sin egen klubb. Ja jeg vet at jeg er ondskapsfull Cool

Kan man ta f.eks kr. 600 pr. pers for de fra Sarpsborg så betaler de nesten hele regningen selv

 


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 19 jan 10, 16:23

Opprinnelig postet av hasse33

Hvis det kommer 2000, inngang er 150 pr. pers. blir det 300 000 og det beste med det er  f.eks 500 fra Sarpsborg som stiller opp, så hjelper de til med 75000 for  å betale vår gjeld til sin egen klubb. Ja jeg vet at jeg er ondskapsfull Cool

Kan man ta f.eks kr. 600 pr. pers for de fra Sarpsborg så betaler de nesten hele regningen selv

 

Det hørtes ut som en veldig bra plan! Da er det bare å komme i gang med å invitere særpinger Cool 

---------------------------

We'll be back!!


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 19 jan 10, 16:37
Endret: 19 jan 10, 16:41
Endret av: Knuty

Mange hadde sett fram til litt fotball nå, men det er bekreftet at kampen er utsatt!

Mye skader, og tydeligvis ikke nok friske juniorer til å steppe inn..

Nytt kamptidspunkt er 2. februar, kl 18:00.

 


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 19 jan 10, 17:53

Opprinnelig postet av Knuty

Mange hadde sett fram til litt fotball nå, men det er bekreftet at kampen er utsatt!

Mye skader, og tydeligvis ikke nok friske juniorer til å steppe inn..

Nytt kamptidspunkt er 2. februar, kl 18:00.

 

Tullete og unødvendig av FFK!

Her hadde vi faktisk en mulighet til å øve oss på hva som kan komme til å bli realitetene i mange av seriekampene denne sesongen. Dette er noe man må regne med med en så tynn stall. Vi har da hvertfall 10 spillere igjen og kunne spedd på med noen flere juniorer.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 19 jan 10, 18:09

Når Trulsen, Andersson, Ophaug, Staw, Martinsen, Ramberg, Elvestad, Thomassen, Becken, Slydal og Bråthen er ute så skjønner jeg det veldig godt. Vi har faktisk ikke nok spillere til å stille med. Vi har 8 A-lagsspillere å stille med (inkludert Simen Rafn). Hva i allverden får vi ut av å spille med åtte utespillere? De antatt beste juniorene er jo også skadet.

Helt greit å utsette kampen littegrann for å få et litt friskere lag.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 19 jan 10, 19:05

Dette burde kanskje i en annen tråd? Men alikevel: Hvordan i all verden er det mulig i å ha så mange skader? Greit at gamlekara med mye slitasje kan gå på en smell, men hva med alle de unge? Her er det noe som skurrer. Med et så stort støtteapparat som FFK har/hadde, er det godt gjort å oppnå en haug med skader spør du meg.....


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 19 jan 10, 19:38

På juniortreninga i dag deltok 10-12 spillere, mens noen var borte og andre trente kun deler av økta og sto over noe på grunn av skader.

Syns det er en grei avgjørelse å ta.


Kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 19 jan 10, 21:16

Opprinnelig postet av Nugattistjerna

Dette burde kanskje i en annen tråd? Men alikevel: Hvordan i all verden er det mulig i å ha så mange skader? Greit at gamlekara med mye slitasje kan gå på en smell, men hva med alle de unge? Her er det noe som skurrer. Med et så stort støtteapparat som FFK har/hadde, er det godt gjort å oppnå en haug med skader spør du meg.....

 

Da kan vi bare glemme tippeliga i 2011. Har ikke bred nok stall...

---------------------------

FFK og Sarp 08 i Tippeligaen 2011
--
facebook.com/FreddyGPaulsen


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 19 jan 10, 21:37

Opprinnelig postet av Nugattistjerna

Dette burde kanskje i en annen tråd? Men alikevel: Hvordan i all verden er det mulig i å ha så mange skader? Greit at gamlekara med mye slitasje kan gå på en smell, men hva med alle de unge? Her er det noe som skurrer. Med et så stort støtteapparat som FFK har/hadde, er det godt gjort å oppnå en haug med skader spør du meg.....

Du fikk kanskje ikke med deg at en del av de som ikke kan spille er syke? Trulsen (migrene), Ophaug og Andersson (forkjølelse og feber). Hansi har fjernet en fettkul. Becken brudd i foten. Hva mener du støtteapparatet kunne gjort med disse?


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 19 jan 10, 21:57

Becken med brudd? Alvorlige greier eller?


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 19 jan 10, 22:24

Migrene har jeg i perioder selv. Hvis han vet tre dager før kamp om han har migrene eller ei er jo det en nyhetssak for seg selv Smile

Forkjøelse og feber kan da vitterlig gå over innen fredag?

De eksemplene du nevner kan nok ikke støtteapparatet gjøre så mye med kanskje. Men FFK kommer til å få kjempeproblemer denne sesongen hvis dette blir ståa utover....

Jeg mener (hvis ikke jeg tar ille feil) at FFK i perioder har hatt altfor mange skader i forhold til andre lag. Nettopp dette har vel fysioterapauter, massører, trenere og leger ansvaret for? Altså i FFK's støtteapparat.


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 19 jan 10, 22:38

Opprinnelig postet av Plankekæll

Becken med brudd? Alvorlige greier eller?

Det er såvidt jeg vet leget nå, men han er jo ikke kampklar for det...


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 19 jan 10, 22:41

Tror ikke det er grunn til å betvile spillernes sykdomssituasjoner.

Jeg syns også det blir feil å kritisere FFK. Etter min mening har man gjort det helt riktige. Folk hadde vel klikka om FFK stilte med et rent B-lag og gikk på et stortap mot Sarpsborg også?

Det er uansett bedre å avlyse kampen i dag (for både fansen og av hensyn til Sarpsborg 08) enn på torsdag ettermiddag, om spillerne fortsatt skulle være syke.

Etter min mening er ikke FFKs medisinske apparat godt nok. Det kan være at de som er der er kompetente, men det er en dårlig bredde der. Man skulle hatt både en fysioterapeut og en kiropraktor. Nå har man en manuellterapeut og en lege. Jeg tror klubben har godt av å ha en kiropraktor/ naprapat i tillegg.


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 19 jan 10, 22:50

Opprinnelig postet av Nugattistjerna

Migrene har jeg i perioder selv. Hvis han vet tre dager før kamp om han har migrene eller ei er jo det en nyhetssak for seg selv Smile

Forkjøelse og feber kan da vitterlig gå over innen fredag?

De eksemplene du nevner kan nok ikke støtteapparatet gjøre så mye med kanskje. Men FFK kommer til å få kjempeproblemer denne sesongen hvis dette blir ståa utover....

Jeg mener (hvis ikke jeg tar ille feil) at FFK i perioder har hatt altfor mange skader i forhold til andre lag. Nettopp dette har vel fysioterapauter, massører, trenere og leger ansvaret for? Altså i FFK's støtteapparat.

Og da er du klar til kamp etter å ha hatt migrene ei uke? Tøff du. Gidder ellers ikke å lese for deg. Les artikkelen i FB om skader og sykdom sjøl.

Og å hive seg på manglene til støtteapparatet når det gjelder treningskampen mot Pæddekummen08 var en bom. Det var en treningskamp og ikke CL finalen som ble flyttet. Det er vel nettopp det støtteapparatet du kritiserer som valgte å ikke spille kampen? Prøv å være litt positiv å ikke let etter noen å skylde på. Noen er syke, andre er skadde og det er fotball de spiller, ikke golf.


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 19 jan 10, 23:05

Kjære Ymer. Jeg bryr meg ikke så mye om at treningskampen blir flyttet. Kanskje jeg ordlegger meg dårlig: Men hovedpoenget mitt er at jeg synes FFK har hatt og har mange flere skader enn andre lag. Var derfor jeg åpnet med at det kanskje hørte inn under en annen tråd.

Og ja, jeg er drittøff Wink



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 9 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f