Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvem skal ut ?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

b-tribunesliter

A-lagspiller
Ble medlem: 19 okt 04
Innlegg: 273

Lagt til: 18 des 09, 14:59

Har sagt det før i år, sier det igjen; nå må folk i og utenfor FFK snarest ta seg juleferie og tone ned.

Når ble hysteri, løgner, sladder, muldvarpaktiviteter og panikk virkemiddelet for suksess? Kan noen fortelle meg det? Ansatte, spillere og styrene hauser opp det som hauses kan. Plankehaugen, folk i gata, ja alle som en ser ut til å være utafor! FB og Demokraten koser seg over gode lesertall og kaster bensin på bålet og tar inn uvettige spillre til nettdebatt.  

ALLE vil klubben vel, ingen viser det med handlinger men setter egeninteressen foran. Er det noen som forsøker så blir du klubba ned som "er du blind, er du dust" o.s.v.

ALLE må nå senke skuldrene, holde igjen sitt eget ego og akseptere andre. Hvor mange småkonger er det plass til i en så liten by som Frerikstad. Dette virker jo nesten som en velykket konspirasjon!

Oppfordring: Vis respekt, tida der alle klandrer hverandre må ta slutt NÅ!

 

 

 


A.Hegerfors

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 18 des 09, 17:11
Endret: 18 des 09, 17:12
Endret av: A.Hegerfors

Ja, la oss heller glemme alle problemene , og la de som virkelig ikke setter egeninteresser foran klubben - tenker da spesielt på AS-styret - få arbeidsro!

---------------------------

Sverige marscherade ut ur VM-90: 1-2, 1-2, 1-2


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 18 des 09, 17:18

Er det virkelig problemer i FFK?

Oi, det har jeg ikke fått med meg gitt.

Nei, for pokker. Har sagt det før og sier det igjen; all drit SKAL og MÅ frem i lyset. Først når det har blitt røsket opp endel innad i klubben kan vi begynne å se fremover. Jeg kommer aldri til å sitte som en nikkedukke som liksom skal være fornøyd når det er tusen problemer i klubben.

Helt flott hvis du synes tingenes tilstand er bra b-tribunesliter. Jeg vet ikke åssen du tenker. Men jeg slutter ikke NÅ! Jeg aksepterer heller ikke tingenes tilstand, og da skriver jeg det jeg mener. Men som sagt, du må gjerne ta juleferie og tone ned. Ikke forvent at vi andre skal følge deg på det.


b-tribunesliter

A-lagspiller
Ble medlem: 19 okt 04
Innlegg: 273

Lagt til: 18 des 09, 17:22

Nei, igjen en tåpelig uttalelse ! Her handler det ikke om å gjemme problemer, men å opptre på en voksen måte. Det handler om konstruktiv problemløsing, ikke ytterligere skittkasting som i en barnehage.

Hvem vil gå inn og ta en rolle i den suppa som nå foreligger? Garantert ikke en eneste person her på nettet heller, det er selvmord før du har begynt . God jul !

 


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 18 des 09, 17:33

God jul! Laughing


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 18 des 09, 17:43

Opprinnelig postet av b-tribunesliter

Hvem vil gå inn og ta en rolle i den suppa som nå foreligger? Garantert ikke en eneste person her på nettet heller, det er selvmord før du har begynt . God jul !

Så feil kan du ta. Det er mange "her på nettet" som er villig til "å ta en rolle".


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 18 des 09, 17:57

Opprinnelig postet av Ymer

Opprinnelig postet av b-tribunesliter

Hvem vil gå inn og ta en rolle i den suppa som nå foreligger? Garantert ikke en eneste person her på nettet heller, det er selvmord før du har begynt . God jul !

Så feil kan du ta. Det er mange "her på nettet" som er villig til "å ta en rolle".

Skulle nesten tro det ble spilt FM 10...


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 18 des 09, 18:01

Opprinnelig postet av b-tribunesliter

Nei, igjen en tåpelig uttalelse ! Her handler det ikke om å gjemme problemer, men å opptre på en voksen måte. Det handler om konstruktiv problemløsing, ikke ytterligere skittkasting som i en barnehage.

Hvem vil gå inn og ta en rolle i den suppa som nå foreligger? Garantert ikke en eneste person her på nettet heller, det er selvmord før du har begynt . God jul !

 

 

Og hva skal man da gjøre når den voksne og konstruktive måten ikke fungere? Før nordlie ble ansatt var spillerne skeptiske etterpå gikk 90% av spillerne og sa at de var mot nordlie og ikke ville ha han med videre. Styre overser det blankt. De frivillige blir blankt oversett. Det er faktisk først nå når folk har gitt opp å ta dett internt og faktisk sier opp jobbene sine at ting har begynt å skje.

Men i stede for å si at de gjør ting feil så kan du heller si hva de skal gjøre når det ikke fungere å ta dette internt. Hva skal spillerne og andre ansatte da gjøre?


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 18 des 09, 18:59

Ser at det blir sagt at de frivillige blir blankt oversett.  Gjelder dette alle frivillige eller bare en gruppe? Kan noen være litt mer presise i sine uttalelser? Jeg er også frivillig men jeg er ikke oversett så det kan jo ikke gjelde alle.

Hvem er det som overser dere? Er det Waters? Henriksen, Gjeldnes eller Bagstevold eller Vestvik? Hva skal frivillige bestemme? Hvis de er medlemmer så kan de stemme ved valg, uttale seg, komme med forslag til årsmøte etc, men skal frivillige bestemme hvem som blir ansatt? i såfall gjelder det alle frivillige ellere bare ledelsen av P?

Hvem har rett i diskusjonene rundt FFK nå? Hvem skal stake ut kursen framover?

---------------------------

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 18 des 09, 19:06

Opprinnelig postet av Topscorer

Hvem har rett i diskusjonene rundt FFK nå? Hvem skal stake ut kursen framover?

I mine øyne så er det i alle fall åpenbart at alle bør stille seg bak det styret som vil bli valgt på det ekstraordinære årsmøtet 4. januar.

Nå har alle - frivillige, ansatte, supportere, hvem som helst, så lenge man er medlem i FFK - mulighet til å si ifra, foreslå kandidater og stemme inn de man selv ønsker i styret. Benytter man seg ikke av denne unike muligheten til å få gjennomslag for sitt standpunkt, så bør man ikke komme 5. januar for å klage.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 18 des 09, 19:13

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Skulle nesten tro det ble spilt FM 10...

Vær nå snill og ikke dum. Det er folk "her inne" som kommer til å gjøre en jobb i FFK framover...


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 18 des 09, 19:19

Opprinnelig postet av Ymer

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Skulle nesten tro det ble spilt FM 10...

Vær nå snill og ikke dum. Det er folk "her inne" som kommer til å gjøre en jobb i FFK framover...

Men mange her inne? Er fullt klar over at Rafn vil gjøre en god jobb hvis han kommer inn...


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 18 des 09, 19:45

Akkurat det samme har blitt sagt om alle som har stilt til valg for FFK. Senest Gjeldnes som var PHs mann. Han ble kuppet inn i 2007 som den som skulle ta FFK til topps. Bjørn Jensen var da en som hadde sittet i 5 år og han var i følge de som kuppet helt ubrukelig. Historien gjentar seg. Alle skriker og skal ta de som tar verv.

 

---------------------------

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 18 des 09, 22:37

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Men mange her inne? Er fullt klar over at Rafn vil gjøre en god jobb hvis han kommer inn...

Rafn skal inn i styret. Blir vel muligens en eller to til "her inne", men om du tror at det er bare de som sitter i styret som gjør og i framtiden vil gjøre en jobb for FFK, ja da er du i beste fall naiv, i verste fall.....?


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 19 des 09, 02:54

Opprinnelig postet av Topscorer

Akkurat det samme har blitt sagt om alle som har stilt til valg for FFK.

Nja, det er en forskjell på det jeg og du sier som ikke vi kan sette likehetstegn ved.

Poenget mitt er at det er nå FFKs medlemmer har mulighet til å endre kursen og få inn de kandidatene man selv har størst tro på i et nytt styret. Når FFKs medlemmer så har foretatt dette valget, så mener jeg at man bør stille seg bak dette styret, og ha tro på at det er mulig å få til en endring. Det er faktisk mulig å snu dette. Jeg velger i alle fall å tro det.

Skulle fremtiden vise at disse personene ikke håndhever vervene man er satt til godt nok, så har man selvsagt all rett til å komme med kritikk. Det samme gjelder dagens styre, som har flere blundere på samvittigheten (f.eks. Nordlie-ansettelsen), og ikke bør legge all skylda over på AS-styret. Det blir for lettvint.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 19 des 09, 11:13

Opprinnelig postet av Ymer

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Men mange her inne? Er fullt klar over at Rafn vil gjøre en god jobb hvis han kommer inn...

Rafn skal inn i styret. Blir vel muligens en eller to til "her inne", men om du tror at det er bare de som sitter i styret som gjør og i framtiden vil gjøre en jobb for FFK, ja da er du i beste fall naiv, i verste fall.....?

Hvem faen har sagt at det er kun dem som sitter i styret som gjør og vil gjøre en jobb for FFK? Poenget er vel at det kanskje fins folk også utenfor supporter.net. Er mulig du ikke har forstått det, ja da er du i beste fall naiv, i verste fall.....?

Og får å være helt ærlig måten du skriver og opptrer på funger mer som en bjørnetjeneste overfor Rafn og andre her inne som kanskje har mulighet til å havne i ett nytt styre. Sitter med en følese av at du ser på deg selv som deres store ridder i kampen om plass i FFK styret.....

 


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 19 des 09, 11:41

At  man skal stå bak det styret medlemmene har valgt ser jeg på som en selvfølge. Er man uenig i vedtakene eller kursen styret velger diskuteres dette på medlemsmøter, årsmøte eller hvis det er nødvendig på ekstraordinært årsmøte.

I FFK diskuterer man anonymt i aviser og på nettsteder men ikke mye i de fora som er medlemmenes rom.

I dag tror jeg faktisk Knut Johannessens innlegg i Demokraten er nær sannheten.

 

---------------------------

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 19 des 09, 12:05
Endret: 19 des 09, 12:17
Endret av: Ymer

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Hvem faen har sagt at det er kun dem som sitter i styret som gjør og vil gjøre en jobb for FFK? Poenget er vel at det kanskje fins folk også utenfor supporter.net. Er mulig du ikke har forstått det, ja da er du i beste fall naiv, i verste fall.....?

Og får å være helt ærlig måten du skriver og opptrer på funger mer som en bjørnetjeneste overfor Rafn og andre her inne som kanskje har mulighet til å havne i ett nytt styre. Sitter med en følese av at du ser på deg selv som deres store ridder i kampen om plass i FFK styret.....

 

Jeg skal friske opp for deg, for det virker som om du allerede har glemt hva jeg svarte på i utgangspunktet:

b-tribunesliter skrev:

"Hvem vil gå inn og ta en rolle i den suppa som nå foreligger? Garantert ikke en eneste person her på nettet heller, det er selvmord før du har begynt . God jul !"

 Og da kommenterte jeg som følger:

"Så feil kan du ta. Det er mange "her på nettet" som er villig til "å ta en rolle".
--------------------------------

Så kan du fortelle meg hva som ikke stemte med det svaret jeg ga til b-tribunesliter...?

Måten jeg skriver på reflekterer nok ofte de innleggene jeg kommenterer, i dette tilfellet ditt innlegg "kunne tro det ble spilt FM10" (hva faen er det?) . Dritt inn = dritt ut kan du si..

P.S. Med tanke på at du mener jeg gjør Rafn & co en bjørnetjeneste: Om du er så enfoldig at du ikke stemmer på Rafn fordi du ikke liker måten jeg skriver på? I tilfelle meget seriøst...

 Jeg ser ikke på meg selv som noen ridder. jeg vil ha endringer og istedet for å bare sitte på nettet å syte (som de fleste gjør), så har jeg prøvd å gjøre noe med det: kontaktet folk jeg vil ha inn og meldt dem inn for valgkomiteen. Det står alle andre medlemmer i FFK fritt å gjøre det samme. Spill FM10 du..

 


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 19 des 09, 12:58

Joda jeg vil mer enn gjerne se både Rafn og gjerne holters i ett fremtidig styre, og vil helst bytte ut absolutt alle i begge styrene for å få renska ut all driten som råder der. Poenget med bjørnetjeneste er at du oppfatter folk som dumme eller ikke forstår noen ting hvis dem ikke kun ser på Nordlie og Henriksen som suppehuer. Da blir det litt som paco og Morgan i sin tid.... Det handler om måten, ikke at jeg er uenig i sak. Det må i tilfelle være at jeg er mer kritisk til spillerene og deres forhold til bøddelvirksomhet...


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 19 des 09, 13:02
Endret: 19 des 09, 13:12
Endret av: Patrioten

 

Hvis situasjonen ikke løses, blir FFK spist opp fra innsiden, sier klubbdirektør Runar Henriksen.

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostfold/sport_nrk_ostfold/1.6916284



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f