Husk meg
Brukernavn
Passord

Din evaluering av referatene og analysene!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 12 nov 09, 02:55

Tenker da mest på analysene før kampen og referatet etter. Selv med et litt skadeskutt mannskap, så klarte vi å få ut 56 referater og analyser av totalt 62 mulige (e-cup og NM ikke inkludert), som skulle tilsi rundt 93%, noe som vel må kunne sies å være mer enn godkjent.

Hva syns dere? Er det noe dere savner i referatene eller analysene? Jeg selv har egentlig eksperimentert litt i år. Enkelte referat bærer preg av litt mer uformell humor, noen grenser nesten til blogginnlegg med masse tanker rundt, noen er rene referater a la andre medier, og så en del blanding av alt. Lengden på referatene har også vært variable.

Så kom med dine synspunkter etter årets sesong. Innlegg a la "De var kjedelig" eller "De var bra" gir oss ikke så mye å jobbe etter, så kom gjerne med en begrunnelse som vi kan ta med videre.

Det blir spennende å se hva vi får til neste sesong. I år har flere av oss hatt TV Sport slik at vi kunne tatt opp kampene og sett igjennom situasjoner etc. Til neste år er eneste alternativ å kampene på NRKs nett-tv, om de fortsetter som i fjor. Da kan det bli verre å få med seg alle kampene for flere av oss. Så vi får se hva som skjer, men uansett, det hadde vært kjekt med noen tilbakemeldinger.

Andre ting kan også selvsagt tas opp her, vet at flere savner mer "vanlige" nyheter blant annet. Vi får pøve å bli bedre på det til neste sesong...

 

 


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 13 nov 09, 16:08

Takker for tilbakemeldingene folkens! Alle null :o)

Er det virkelig ingen som har noe å si? I løpet av sesongen har jo flere kommer med ytringer om ditt og datt, og når vi endelig spør så er det helt stille? Ikke lett å bli bedre på noe da...

 


bob page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 14 nov 09, 02:38

Kanskje alle fremdeles er i sjokktilstand over nedrykket ? Cool

Fra spøk til revolver (som er blitt et ganske populært utrykk her etterhvert), det eneste jeg savner, er skråblikk på en motstander, vet at tiden ikke alltid strekker til og har forståelse for det, og det kanskje ikke alltid like lett å skrive noe nytt om de samme lagene, men til året kommer en hel haug med "nye" lag til stadion, kanskje noe å tenke på.

 

 

---------------------------

FFK og Sarp 08 i Tippeligaen 2011
--
facebook.com/FreddyGPaulsen


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 14 nov 09, 12:11

Fotball er en subjektiv opplevlese og det blir formidlet bra i refarat og analyser. ffksupporter.net holder en høy standard både  på referat/analyser og foruminnlegg. Klart det er noen sleivspark her og der, men skulle bare mangle.

Keep Up The Good Work


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 14 nov 09, 14:23

 

Opprinnelig postet av bob page
Fra spøk til revolver (som er blitt et ganske populært utrykk her etterhvert), det eneste jeg savner, er skråblikk på en motstander, vet at tiden ikke alltid strekker til og har forståelse for det, og det kanskje ikke alltid like lett å skrive noe nytt om de samme lagene, men til året kommer en hel haug med "nye" lag til stadion, kanskje noe å tenke på.

Har lagret en hel haug med grums siden de siste skråblikkene. Bare så synd flesteparten av disse er ment direkte mot enkelte lag. Og da jeg skrev disse ned, hadde jeg ikke akkurat Adeccoligaen i tankene. Men nå er det jo en god stund til seriestart, så jeg skal se om det ikke er mulig å stable på beina noe til året ettersom det blir nye lag å skrive om. Dog, det er enklere å finne grums om Enga enn Ranheim ;)


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 14 nov 09, 14:31

Opprinnelig postet av FFK1903

Dog, det er enklere å finne grums om Enga enn Ranheim ;)

 

«Jeg gikk en tur til banen

og søkte fred og ro.

Men jeg fikk vann i ganen

for Ranheim var så go´

Adecco, Adecco

Adecco-KOKOKO!»

---------------------------

"Puh, så varmt det er..(pause)... nå tenker jeg dommeren er våt i dusken sin…"
- Terje Dalby kommenterer en fotballkamp med kvinnelandslaget i OL i Atlanta


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 17 nov 09, 10:20

Opprinnelig postet av FFK1903

Takker for tilbakemeldingene folkens! Alle null :o)

Er det virkelig ingen som har noe å si? I løpet av sesongen har jo flere kommer med ytringer om ditt og datt, og når vi endelig spør så er det helt stille? Ikke lett å bli bedre på noe da...

Sorry, jeg er ikke inne på denne delen av forumet så ofte. Wink

Jeg syns vel stort sett at referatene/analysene på ffksupporter.net er de beste, mest givende og mest underholdende av det jeg leser rundt FFK-kamper. Som regel er de spot on!

Naturligvis er det en viss subjektivitet i dem - eller rettere sagt, de er skrevet ut fra en FFK-supporters synsvinkel, og er dermed ikke "nøytrale" - men det er jo egentlig bare rett og rimelig på et domene vmed navn www.ffksupporter.net.

Jeg kan egentlig bare si "keep up the good work". Kan bli interessant til året. Jeg har ikke akkurat detaljkunnskap fra før om det meste som foregår i 1. divisjon, kjenner jeg...

---------------------------

Hater hat!


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 17 nov 09, 21:12

Kanskje dere kan inkludere litt statistikk fra kampene? Skudd på og utenfor mål, antall cornere, frispark og litt sånt?


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 17 nov 09, 21:25

Opprinnelig postet av Knuty

Kanskje dere kan inkludere litt statistikk fra kampene? Skudd på og utenfor mål, antall cornere, frispark og litt sånt?

Teller du for oss? Wink

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 17 nov 09, 21:26
Endret: 17 nov 09, 21:36
Endret av: Knuty

Opprinnelig postet av Holters

Teller du for oss? Wink

Hehe, det er mye jobb, så jeg skjønner veldig godt at det ikke er inkludert. Cool

Ellers synes jeg referatene er gode, uten problemer på høyde med en vanlig artikkel i en riksdekkende avis. Godt språk som vanlig fra dette nettstedet. Synes ikke FFK-brillene er altfor sterke heller, litt patriotisme skal det selvsagt være på en slik side.


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 17 nov 09, 22:43

Utakk er verdens lønn. Og den som tier den samtykker.

Når det er noe som er veldig bra så holder folk stort sett kjeft.

Jeg kan ikke annet enn å si at før-kamp"kronikkene" er av veldig høy kvalitet, bra ispedd med humor og satire. Kampreferatene realistiske og gode.

Jeg kan ikke ønske noe mer, fortsett som dere gjør.

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f