Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvilken rolle spiller ffksupporter.net?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 5 1

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 10 nov 09, 16:37
Endret: 10 nov 09, 16:42
Endret av: Jonek

Jeg stiller dette spørsmålet om hvilken rolle spiller ffksupporter.net ?

"Saken fra ffksupporter.net ble først plukket opp av NTB. Senere ble den referert også på blant annet NRK og TV2-sportens nettsider som abonnerer på NTBs nyhetstjeneste."

og

"Jeg synes det blir for dumt, sier Nordlie. Han er vant med å få hard medfart i media, men trodde ikke store aktører skulle basere sine saker på anonyme kilder til et supporternettsted."

Har Daglig leder: Stein André Sæther i ffksupporter.net bare kastet seg over klubben i våre hjerter og laget mer sladder og guffe, enn det som streng tatt er nødvendig?

La avisene ta seg av dette.

Her er jeg ikke uenig med Hovedtrener i FFK Tom Nordlie.

Les VG: http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=592070

Dette stemmer ikke! ffksupporter.net kommer med noe som ikke stemmer!!!!

Les hva Ramberg sier.

http://www.dagbladet.no/2009/11/10/sport/fotball/tippeligaen/fredrikstad_fk/tom_nordlie/8968932

/

 

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


A.Hegerfors

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 10 nov 09, 16:41
Endret: 10 nov 09, 16:43
Endret av: A.Hegerfors

Slik ståa er innad i klubben i våre hjerter, anser jeg rollen til FFKsupporter.net som uhyre viktig. I alle fall om vite skal få ryddet opp. La nå mediene ta seg av dette? Er ikke dette et medium da?
Og hvas vet egentlig Nordlie om FFKsupporter.net? Øvrige ting om hvorfor Ramberg m.fl. kommenterer som de gjør er vel kommentert i egen sak.

La deg være sagt en gang for alle: Nordlie har ikke tillit i spillergruppa. Kudos til FFKsupporter.net for å bringe saken på banen.

---------------------------

Sverige marscherade ut ur VM-90: 1-2, 1-2, 1-2


Flisa

A-lagspiller

Ble medlem: 26 sep 09
Innlegg: 300

Lagt til: 10 nov 09, 16:44

Synes FFKsupporter.net gjør eneste rett, men hvis de tar feil derimot har man et problem. Stusser spesielt på dette fra NTB

- Vi har nå fått kilder på at saken ikke holdt og valgte derfor å trekke saken, sier Sveum til VG Nett.

---------------------------

Fredrikstad Supporter fra 2000 direkte fra Nydalen, Oslo!

- Men så lenge han mener at det er det beste for laget, og han har tross alt tatt oss fra 13. til 14. plass (Kvisvik)


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 10 nov 09, 16:52
Endret: 10 nov 09, 16:53
Endret av: Supreme NTM

Uansett så er det riktig som Tom Nordlie poengterer. Hvor utbredt hans tillit er etter to måneder i jobben er irrelevant. At tilliten er lav hos en spillergruppe som har vist seg fram som alt annet enn lojal og oppofrende, rett etter at nedrykket ble klart er kanskje ikke så overraskende. Har mine tvil om Nordlie, men støtter heller ikke agendaen til ffksupporter.net. Her har man også en trener på langtidskontrakt som er ufattelig dyr å bli kvitt, så tror man helt enkelt må innse at man nå er "stuck" med Nordlie, og prøve å se fremover med en Tom Nordlie.

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com


Flisa

A-lagspiller

Ble medlem: 26 sep 09
Innlegg: 300

Lagt til: 10 nov 09, 16:56

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Uansett så er det riktig som Tom Nordlie poengterer. Hvor utbredt hans tillit er etter to måneder i jobben er irrelevant. At tilliten er lav hos en spillergruppe som har vist seg fram som alt annet enn lojal og oppofrende, rett etter at nedrykket ble klart er kanskje ikke så overraskende. Har mine tvil om Nordlie, men støtter heller ikke agendaen til ffksupporter.net. Her har man også en trener på langtidskontrakt som er ufattelig dyr å bli kvitt, så tror man helt enkelt må innse at man nå er "stuck" med Nordlie, og prøve å se fremover med en Tom Nordlie.

Ufattelig uenig i alle punktene som er uthevet...

Fantastisk tidspunkt for uttrykket sunk cost...

---------------------------

Fredrikstad Supporter fra 2000 direkte fra Nydalen, Oslo!

- Men så lenge han mener at det er det beste for laget, og han har tross alt tatt oss fra 13. til 14. plass (Kvisvik)


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 10 nov 09, 17:21
Endret: 10 nov 09, 17:24
Endret av: Supreme NTM

Opprinnelig postet av Flisa

Ufattelig uenig i alle punktene som er uthevet...

Fantastisk tidspunkt for uttrykket sunk cost...

 Så man er ikke "stuck" med Nordlie, og han er ikke dyr å kjøpe ut? Komiske Ali-tendenser...

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 10 nov 09, 17:23

Man er ikke "stuck" med Tom Nordlie. Men han er dyr å kjøpe ut ja.

Tom Nordlie må bort og vekk for alt det er verdt!!


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 10 nov 09, 17:26
Endret: 10 nov 09, 17:26
Endret av: Supreme NTM

Opprinnelig postet av Plankekæll

Man er ikke "stuck" med Tom Nordlie. Men han er dyr å kjøpe ut ja.

Tom Nordlie må bort og vekk for alt det er verdt!!

Nå har vel de to punktene en del med hverandre å gjøre. Kan vel legge til et tredje punkt på at FFK skal kutte halve budsjettet. Trenger vel ikke å være den skarpeste kniven i skuffen for å skjønne at man da er "stuck" med Nordlie.

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com


Flisa

A-lagspiller

Ble medlem: 26 sep 09
Innlegg: 300

Lagt til: 10 nov 09, 17:29

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Opprinnelig postet av Plankekæll

Man er ikke "stuck" med Tom Nordlie. Men han er dyr å kjøpe ut ja.

Tom Nordlie må bort og vekk for alt det er verdt!!

Nå har vel de to punktene en del med hverandre å gjøre. Kan vel legge til et tredje punkt på at FFK skal kutte halve budsjettet. Trenger vel ikke å være den skarpeste kniven i skuffen for å skjønne at man da er "stuck" med Nordlie.



Selvfølgelig henger det sammen, men nei vi er ikke stuck med Nordlie, og Nordlie er ikke dyr å kjøpe ut hvis man ser på de kostadene som kan oppstå ved å beholde han...

Alt handler om at styret og Henriksen må gå krypendes til spillerinvest og innrømme at en feil er gjort...

Billigere å kvitte seg med Nordlie enn å beholde, enkelt og greit...

---------------------------

Fredrikstad Supporter fra 2000 direkte fra Nydalen, Oslo!

- Men så lenge han mener at det er det beste for laget, og han har tross alt tatt oss fra 13. til 14. plass (Kvisvik)


Flisa

A-lagspiller

Ble medlem: 26 sep 09
Innlegg: 300

Lagt til: 10 nov 09, 17:31

Forøvrig er det slik at med en etterlønn på 2 millioner er mindre enn hva han skal ta ut i lønn i løpet av 2 år...

Beholde Aune som hovedtrener er derfor billigere...

Husk at vi skal begynne å lønne gymlærern i tillegg fra 1.1...

---------------------------

Fredrikstad Supporter fra 2000 direkte fra Nydalen, Oslo!

- Men så lenge han mener at det er det beste for laget, og han har tross alt tatt oss fra 13. til 14. plass (Kvisvik)


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 10 nov 09, 17:35

Opprinnelig postet av Flisa

Forøvrig er det slik at med en etterlønn på 2 millioner er mindre enn hva han skal ta ut i lønn i løpet av 2 år...

Beholde Aune som hovedtrener er derfor billigere...

Husk at vi skal begynne å lønne gymlærern i tillegg fra 1.1...

Gjøre Aune til trener er vel som Ham-Kam gjorde med Solheim og vi så jo hvor det endte. Skal Nordlie kjøpes ut må man skaffe en ny trener med en grei sum som lønn til han óg. Er du litt kjapp da skjønner du at man ikke sparer lønnsutgifter på å legge ut millioner for å bli kvitt Nordlie.

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 10 nov 09, 17:37

Vegard Skogheim tok over på et håpløst tidspunkt i Skamma. Det kan sammenlignes med tidspunktet Tom Freddy Aune tok over på etter Grönis.

Så hvis vi ansetter Aune går det til helvete fordi det gjorde det på Hamar?

Snåle argumenter...


alexx

Juniorspiller
Ble medlem: 20 aug 09
Innlegg: 118

Lagt til: 10 nov 09, 20:52

Og hvis vi forsetter med Nordlie så er det nødt til å gå til helvete, fordi det har det gjort i Start og VIF, så man vet  allerede i 2009, hvordan det vil gå i 2010, snåle argumenter!!.

"Hallo Snåsamannen er det deg som har fått innpass på dette forumet", eller er det oraklet i delfi??

---------------------------

alexx


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 10 nov 09, 21:22

Må ikke skrive sånt Plankekæll, det slår bare tilbake på deg sjøl med en gang :)

Ikke rart hele Norge ler av klubben vår, og av "supporterene"


BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 11 nov 09, 08:43
Endret: 11 nov 09, 10:11
Endret av: Rey

".....Spillernes evaluering i går sådde ingen tvil. Kun to av spillerne hadde tillit til treneren, som allerede før sin inntreden i klubben skapte furore i spillergruppa. De resterende ville ha inn en ny trener..."


Ovenstående "fakta" ble i går fanget opp av NTB og distriubert ut i den store nyhetsverdenen. Senere samme dag gikk NTB til det overraskende skrittet å sende ut en demanti på sin opprinnelige nyhetsmelding.

 

Det jeg lurer på her er hvordan i all verden ffksupporter.net kan skrive noe slikt, når en rekke spillere i går avkreftet at dette var sant???

 

Navnet på herværende nettside tilsier jo at man skal støtte klubben og ikke fabrikkere sensasjonsnyheter!

 

Hva ligger bak dette famøse utspillet? Ønsker dere å skade klubben ytterligere? Eller vil dere "ta" Tom Nordlie, som Plankehaugen vil "ta" RH?

 

Bare lurær jeg se....

MOD (Rey): Flyttet diskusjonen inn i eksisterende tråd

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 11 nov 09, 09:01

Spørsmålet til Bøge Jon er helt på sin plass. Hvor mye skade ønsker Supporter.net å lage? En ting er å få fram sannhet, en annen ting er å la løgn og usannheter stå framme. Denne siden er faktisk ikke lenger en støtteside, men en side som hele tiden legger ved på hatbålet. Blodrusen har tatt enkelte i disse slaktertider og evnen til å se og tenke langsiktig er kraftig redusert.

Et eksempel nå er forsiden. "Ingen tillit til Nordli"  Spillere har senest i går demenetert dette. Overskriften er direkte feil. Andre nettsider/ aviser har kalt dette slett journalistikk. Men saken fronter fortsatt forsiden til supp.net. FFK trengerKritikk,  hjelp og støtte som er saklig og velbegrunnet.  Ingen har behov for SE og HØR metoder i FFK

 

---------------------------

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!


DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 11 nov 09, 09:27

Opprinnelig postet av BøgeJon
Bare lurær jeg se....

Det begynner jeg også å gjøre.  Jeg har sålangt hatt stor tiltro til FFKSupporter.net - det eneste jeg ikke har likt er at siden gjentatte ganger har vært først ute med informasjon om FFK.  Det tyder på at noen innad i klubben plaprer og det liker jeg ikke - det er illojalt og undergravende.  Dersom de siste artiklene om misstillit til Nordli og om FFK's problemer der det henvises til kilder i klubben ikke  er korrekte så er det skikkelig ille.  FFKSupporter må bli mer  proffesjonelle på å vite hva de kan publisere når. 

Det vi som bare er medlemmer skriver blir jo mye mer synsing, men FFKSupporter's artikler er blitt noe mer og da kreves redaksjonelt ansvar.

---------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 11 nov 09, 15:16

Opprinnelig postet av DeKjök

Opprinnelig postet av BøgeJon
Bare lurær jeg se....

Det begynner jeg også å gjøre.  Jeg har sålangt hatt stor tiltro til FFKSupporter.net - det eneste jeg ikke har likt er at siden gjentatte ganger har vært først ute med informasjon om FFK.  Det tyder på at noen innad i klubben plaprer og det liker jeg ikke - det er illojalt og undergravende.  Dersom de siste artiklene om misstillit til Nordli og om FFK's problemer der det henvises til kilder i klubben ikke  er korrekte så er det skikkelig ille.  FFKSupporter må bli mer  proffesjonelle på å vite hva de kan publisere når. 

Det vi som bare er medlemmer skriver blir jo mye mer synsing, men FFKSupporter's artikler er blitt noe mer og da kreves redaksjonelt ansvar.

Enig med DeKjök. Det var mitt poeng da jeg startet denne tråden og de som vil forstå det gjør det. Ellers ingen kommentar.

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 523

Lagt til: 11 nov 09, 16:01

Hvilken rolle spiller ffksupporter.net?

 

ankerrollen på midtbanen

HAAAAHAHAHAHACool

---------------------------

jaddajadda



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 5 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f