Husk meg
Brukernavn
Passord

Ingen tillit til Tom Nordlie

Flat Trådet Nøstet
Side 26 av 26 26

endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 24 nov 09, 11:11

Opprinnelig postet av Ymer

Utgifter ved å sparke Nordlie: 2,4 millioner (en årslønn ikke 2 som du skriver) Spart: 2.4 millioner

Opprinnelig postet av vgnett

Tom Nordlie har kontrakt med Fredrikstad i ytterligere to sesonger. Det er vanlig praksis at trenere i Norge sikrer seg med lønn ut kontraktsperioden om de blir sparket, i så fall vil det koste flesk å kvitte seg med Nordlie i Fredrikstad

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 24 nov 09, 11:36

Opprinnelig postet av endre

Fra VG Nett:
Tom Nordlie har kontrakt med Fredrikstad i ytterligere to sesonger. Det er vanlig praksis at trenere i Norge sikrer seg med lønn ut kontraktsperioden om de blir sparket, i så fall vil det koste flesk å kvitte seg med Nordlie i Fredrikstad

Jeg har lest VG Nett ja. Før jeg skrev innlegget mitt...


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 24 nov 09, 11:39

Må de betale assistenten hans etterlønn også?


Flisa

A-lagspiller

Ble medlem: 26 sep 09
Innlegg: 300

Lagt til: 24 nov 09, 11:44

Opprinnelig postet av Shadar

Må de betale assistenten hans etterlønn også?



Sansynligheten er stor. Han er nok neppe ansatt som vanlig arbeidstaker da man trenger en gyldig grunn for å si han opp. Han er nok ansatt på et engasjement med opphørstid når TN avslutter sitt opphold.  (får vi håpe da!)

Når det gjelder Nordlie mener jeg nesten sikkert å ha lest at han bare har et år etterlønn, her tror jeg faktisk FFK har lært og plassert inn dette i kontrakten. Vanlig praksis betyr ikke at dette gjelder FFK. Er jo få som har slik erfaring med etterlønn.. (får vi håpe da!)

---------------------------

Fredrikstad Supporter fra 2000 direkte fra Nydalen, Oslo!

- Men så lenge han mener at det er det beste for laget, og han har tross alt tatt oss fra 13. til 14. plass (Kvisvik)


Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 653

Lagt til: 24 nov 09, 13:27

Dersom Helan og Halvan går, må vel også Henriksen rusle? Eierne må vel være sure når det rotes bort millioner på den måten? Hvem er det egentlig som betaler for dette sløsegildet?

---------------------------

Who is General Failure and why is he reading my disc??


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 24 nov 09, 13:32

Opprinnelig postet av Svein

Dersom Helan og Halvan går, må vel også Henriksen rusle? Eierne må vel være sure når det rotes bort millioner på den måten? Hvem er det egentlig som betaler for dette sløsegildet?

Om Henriksen må gå så er det nok ikke p.g.a. Nordlie. Han har ikke ansatt ham. Det er dessverre fler inkompetente folk i FFK....


Flisa

A-lagspiller

Ble medlem: 26 sep 09
Innlegg: 300

Lagt til: 24 nov 09, 13:38

Opprinnelig postet av Ymer

Opprinnelig postet av Svein

Dersom Helan og Halvan går, må vel også Henriksen rusle? Eierne må vel være sure når det rotes bort millioner på den måten? Hvem er det egentlig som betaler for dette sløsegildet?

Om Henriksen må gå så er det nok ikke p.g.a. Nordlie. Han har ikke ansatt ham. Det er dessverre fler inkompetente folk i FFK....

Skal man først sende skyld tror jeg hele lederapperatet burde tatt hatten å gått.

Men vil seriøst heller bruke penger på å kvitte meg med vårt nye kjære trenerteam en å kvitte meg med Henriksen...

---------------------------

Fredrikstad Supporter fra 2000 direkte fra Nydalen, Oslo!

- Men så lenge han mener at det er det beste for laget, og han har tross alt tatt oss fra 13. til 14. plass (Kvisvik)


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 24 nov 09, 13:50

Opprinnelig postet av Flisa

Skal man først sende skyld tror jeg hele lederapperatet burde tatt hatten å gått.

Men vil seriøst heller bruke penger på å kvitte meg med vårt nye kjære trenerteam en å kvitte meg med Henriksen...

Kan være enig med deg i det.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 24 nov 09, 10:54

- 14 FFK-spillere misfornøyde med Nordlie. (VG)

De skriver selvsagt at Fredriksstad Blad kjenner til....

Det jeg synes er litt rart er at så fort "Fredriksstad Blad" skriver noe (kopierer/stjeler noe) fra ffksupporter.net er det plutselig så voldsomt troverdig for den øvrige Norge-mannen i gata. Da denne suverene supportersiden for et par uker siden kom med denne gamle nyheten ble Holters & co beskyldt for både det ene og det andre. Spesielt på feks VG-nett. Nå er tonen en annen.

Står vi ovenfor identiske saker med Tom Nordlie og Peter "oralsex" Mueller her? To brautende figurer som prater og skriker seg ut av jobbene sine? Jeg velger å applaudere NSF, jeg håper også at jeg kan applaudere FFK snart.


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 24 nov 09, 10:55

VG kommer med mer...


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 24 nov 09, 10:59

Opprinnelig postet av Ymer

VG kommer med mer...

Saken i VG er sist oppdatert:

VG NETT 24.11.2009 kl. 09:41, Sist oppdatert 24.11.2009 kl. 10:29


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 13 nov 09, 09:31

Opprinnelig postet av Costanza

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Nei, men når man bruker Kil opprykk og en Risholt uttalese til å fortsatt rakke ned på Nordlie blir feil for meg. I Dagbladet takker Eide Nordlie for mye av opprykket. Ingen som bruker det...

Nå er det jo ganske oppsikstvekkende at en sentral spiller på KIL offentlig sier at de var mett på Nordlie og ikke tror de ville rykket opp med ham som trener? Og det selv om de hadde suksess under ham!

Det er vel ikke lenger oppsiktsvekkende at fotballspillere kommer med synsing og meninger om alt og alle i egen klubb? Vi som er FFK-supportere har da ingen grunn til å bli overrasket...
Roger Risholt burde egentlig vise litt ydmykhet, for han hadde ikke vært i nærheten av TL-spill om ikke Nordlie hadde fått sving på Kongsvinger.. Selv om det stemmer at spillere i KIL var lei Nordlie, hvorfor skal Risholt snakke om det? For å gjøre seg mer interessant? Å si noe om Nordlie til ei tabloidavis gir jo garantert spalteplass...


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 13 nov 09, 01:16

Opprinnelig postet av Ebenfalk2
- Nei, vi hadde ikke rykket opp med Nordlie. Vi var mette på ham, rett og slett. Så da han dro var det en god løsning for oss. Dette er bare helt fantastisk, sier Risholt

Det eneste som er sikkert er vel at KIL hadde rykket ned uten Nordlie i hvert fall. I grunn en overraskende uttalelse fra Risholt. Det siste jeg hørte fra den kanten var vel at enkelte var misfornøyde med Nordlie, men at han ikke var blant dem.

Men mett på Nordlie allerede da (han var vel rundt et år i klubben) med suksessen? Der var han jo i tillegg velkommen, reddet klubben fra nedrykk og satte kursen for dem når det gjaldt opprykk.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5527

Lagt til: 13 nov 09, 08:48

Opprinnelig postet av FFK1903

Men mett på Nordlie allerede da (han var vel rundt et år i klubben) med suksessen? Der var han jo i tillegg velkommen, reddet klubben fra nedrykk og satte kursen for dem når det gjaldt opprykk.

Det sier vel det meste. Tror nok de fleste FFK spillerne er mette allerede etter noen uker.

---------------------------

Failure has a name - Tom Nordlie


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 13 nov 09, 09:20

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Tror nok de fleste FFK spillerne er mette allerede etter noen uker.

De har spillt som om de var stappmette i hele år...



Flat Trådet Nøstet
Side 26 av 26 26

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340