Husk meg
Brukernavn
Passord

Billetter til en evt finale mellom FFK-KIL/Sogndal

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

MR.T

Juniorspiller

Ble medlem: 31 jan 09
Innlegg: 191

Lagt til: 05 nov 09, 23:35

Opprinnelig postet av Flisa

Fantastisk informasjon, men kanskje jeg missa svaret på siste spørsmål...

Må vi som har sesonkort stå i kø, eller kan man fra neste kamp kunne skrive ut billetten på nettet via account manager? Eller må vi stå i regnet (snøen faktisk)...

Hei

Billettservice jobber på spreng for å få til at det skal gå å fornye sesongkort også på Narvesen, Posten og 7-eleven. Det får jeg beskjed om i morgen og jeg krysser fingrene for det. Gir beskjed så fort det er klart.

Dersom det går i orden så slipper du nok å stå i kø eller stå i regnet / snø. Da er det svært mange hentesteder som man henvende seg til og de fleste er innendørs :)

Hvis ikke dette går i orden så må man hente billettene i billettluka på Stadion (hvis man vil ha sine faste plasser). Hentefristen går ut kl 1400.

Man kan bestille via Account Manager, og da kan man hente billettene i luke på Stadion eller i Aristokraten en gang før kamp.

---------------------------

mvh
Thomas Torjusen


MR.T

Juniorspiller

Ble medlem: 31 jan 09
Innlegg: 191

Lagt til: 05 nov 09, 23:38

Opprinnelig postet av shaggy

Sorry om du føler du må svare på det samme 100 ganger.

Men.. har et spørsmål. Har 3 stk sesongkort. og har planer om å ha med en til. er en åpen plass ved siden av oss og tenkte benytte den. Bruker jo da forkjøpsretten på korta, og prøver i tillegg få fatt på plassen ved siden av. Kan dette fikses hos Narvesen, eller blir det for komplisert og må ordnes i Aristokraten?

Dette kan ikke Narvesen fikse da de ikke får opp noe salkart, men bare beste tilgjengelige billett pr seksjon.

Det enkleste er å sende en mail til sesongkort@fredrikstadfk.no med info om hvor dine nåværende plasser er så sjekker vi om det er ledig ved siden av og reserverer opp disse.

Dernest kan du kjøpe disse på Account Manager eller ved å henvende deg i Billettluka på Stadion.

---------------------------

mvh
Thomas Torjusen


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 07 nov 09, 02:46

A V L Y S T ! ! ! ! ! ! ! !



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f