Husk meg
Brukernavn
Passord

TIFO tråden

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 31 okt 09, 22:39

Hva med en tråd for å samle ideer inspill og info til og om TIFO. Ikke alle har mulighet til å være med på dugnaden men de fleste har en ide i ny og ned

---------------------------

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 01 nov 09, 11:22

Opprinnelig postet av tgtgtgtg

Hva med en tråd for å samle ideer inspill og info til og om TIFO. Ikke alle har mulighet til å være med på dugnaden men de fleste har en ide i ny og ned

Og da mener du vi skal legge ideene ut på nettet til offentlig skue? Det syns jeg er en dårlig idé


tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 01 nov 09, 12:09
Endret: 01 nov 09, 12:13
Endret av: tgtgtgtg

Kan jo ihvertfall komme med noen ideer og innspill til TIFO.   

Kan jo starte med min mening:  spar oss for et banner med "hater Sarpsborg"   vær heller sarkastiske 

Opprinnelig postet av FFK1903

Vil tro at tifogjengen også savner folk og idéer til dette. Penger har de vel greit med til dette tror jeg?

Uansett, vi burde vel alle være flinkere til å bli med tifodugnaden...

Hva med i tillegg legge ut noe info om tider og sted for TIFO møtene. Jeg bor i Oslo og kan ikke bare stikke innom, men det må da være fler som kan se så vidt på timeplanen sin og se om de har tid den og den dagen

---------------------------

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5401

Lagt til: 01 nov 09, 12:18

I følge Plankehaugens sider, så møtes de hver onsdag klokken 18:00

Opprinnelig postet av Plankehaugen

Plankehaugens tifo-gruppe møtes normalt hver onsdag klokken 18.00 på TIFO-lokalet v/Stadion. Følg med på kunngjøringer på hovedsiden for oppdatert info om når tifo-gruppa har tifo-verksteder! I hektiske perioder møtes ofte tifo-gjengen daglig, og døm er ille glade for nye medlemmer.

 

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Sing&JumpFTW

Juniorspiller

Ble medlem: 11 mai 09
Innlegg: 142

Lagt til: 01 nov 09, 12:49

Plankehaugen sitt nettsted er ikke oppdatert på lenge, hvis du ser bort i fra særpe-artikkelen.

Vi pleier å møte på tifo-huset (ved treningsbanen til ffk) kl 17:00. I og med at vi ikke er så mange, avtaler vi løpende med hverandre hvilke dager vi skal møtes.

---------------------------

Syng for fredrikstad!

07.04.1903


danan

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 01 nov 09, 12:51

[quote=Rey]

I følge Plankehaugens sider, så møtes de hver onsdag klokken 18:00

Opprinnelig postet av Plankehaugen

Plankehaugens tifo-gruppe møtes normalt hver onsdag klokken 18.00 på TIFO-lokalet v/Stadion. Følg med på kunngjøringer på hovedsiden for oppdatert info om når tifo-gruppa har tifo-verksteder! I hektiske perioder møtes ofte tifo-gjengen daglig, og døm er ille glade for nye medlemmer.

 Det der er utdadert. Vi skal blant annet samles klokka 5 i morgen på tifohuset for å finne på noe til Særpekampen.

---------------------------

Det ordner seg alltid for snille gutter!

SuprasFredrikstad09


Kvam

Juniorspiller
Ble medlem: 21 aug 06
Innlegg: 214

Lagt til: 03 nov 09, 17:04

Vil gjerne bruke denne tråden til å takke dere ildsjeler som har jobbet med tifoen i det siste, og som har laget alle tostangflaggene. Det legges merke til!

Dere gjør en veldig god jobb som mange setter pris på!

---------------------------

Norgesmestere 2006!!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340