Husk meg
Brukernavn
Passord

Etter kamp: Fredrikstad - Molde

Flat Trådet Nøstet
Totalt 4 sider Alle

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 25 okt 09, 20:02
Endret: 27 okt 09, 13:35
Endret av: FFK1903

Da ble det kvalik.

Synes egentlig det var en morsom kamp, og FFK spilte relativt godt frem til 0-1.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 25 okt 09, 20:03

Syns egentlig det har vært et bedritent år.

---------------------------

Hater hat!


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 25 okt 09, 20:06

Tror vi skal slite med å slå sarpingene. Mange ex-ffkere der. Og sarpingene vil mobilisere ekstra nettopp fordi det er FFK på motsatt banehalvdel. Bare se hvordan vi alltid sliter mot Moss i treningskampene, De slår oss alltid, fordi det alltid mobiliserer å møte storebror. FFK har dog en fordel av hjemmebane.


Goran Karlsen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 434

Lagt til: 25 okt 09, 20:07

Opprinnelig postet av Holters

Da ble det kvalik.

Synes egentlig det var en morsom kamp, og FFK spilte relativt godt frem til 0-1.

Synes dem spilte relativt ræva, jeg.- Med tanke på det som sto på spill. Evertons taktiske egenskaper, og Rambergs tafatthet er det som irriterer meg.

---------------------------

Whiskeypætt med dusk


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 25 okt 09, 20:09

Enig med Holters, vi spilte en helt ok kamp i dag og var klart bedre enn Molde i 2 omgang..... Pokker så surt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Blir vel mye folk på kvalifisering mellom Særp og FFK....litt ekstra i kassa til FFK (always look at then bright side of life)


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 25 okt 09, 20:22

Opprinnelig postet av Goran Karlsen

Synes dem spilte relativt ræva, jeg.- Med tanke på det som sto på spill. Evertons taktiske egenskaper, og Rambergs tafatthet er det som irriterer meg.

Hadde vi spilt som i dag igjennom hele sesongen, så hadde vi hatt langt flere poeng. Vi møter et lag som er mye bedre enn oss. Innsatsen var på plass i dag. Dessverre hadde vi marginene mot oss - spesielt i andre, da følte jeg vi var det beste laget.

Men enig i at Ramberg ikke fylte Barsoms sko...

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 25 okt 09, 20:26

Åssen blir det med karantener osv med tanke på kvalik?? Blir dette videreført?? Og hvis det er tilfelle,er det noen som er i faresonen foran Lyn-kampen??

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


lineker

Juniorspiller

Ble medlem: 21 mai 06
Innlegg: 99

Lagt til: 25 okt 09, 20:26

...uten å erte på meg for mange, skjønner jeg at TKK prøvde å rydde litt i stallen. Ramberg imponerte vel ikke.Tongue out

---------------------------

Go Tottis!!!


Graarud

A-lagspiller

Ble medlem: 26 sep 09
Innlegg: 300

Lagt til: 25 okt 09, 20:31
Endret: 25 okt 09, 20:33
Endret av: Graarud

Opprinnelig postet av GurrBass

Åssen blir det med karantener osv med tanke på kvalik?? Blir dette videreført?? Og hvis det er tilfelle,er det noen som er i faresonen foran Lyn-kampen??


Mener å huske dette ja.

Derfor bør feks ikke Piroja spille kampen mot Lyn. Totalt unødvendig. Alle bør slappe av.

Hadde FFK hatt litt baller hadde de stilt med 2. laget i Lyn kampen for å sette et poeng. Men de er jo faen meg like ræva de og..

Unnskyld.

Hva med juniorlaget? Fin matching. (er faktisk seriøst)

---------------------------

Fredrikstad Supporter fra 2001 direkte fra Nydalen, Oslo!


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 25 okt 09, 20:33

Så dette på f-b nå :

 

Ramond Kvisvik (2 gule)
Vidar Martinsen (2 gule)
Joachim Thomassen (2 gule)
Ardian Gashi (4 gule)
Raio Piiroja (6 gule

 

Med andre ord,så bør vel nesten FFK stille med et helt nytt forsvar!

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


alexx

Juniorspiller
Ble medlem: 20 aug 09
Innlegg: 118

Lagt til: 25 okt 09, 20:34

Til Goran Karlsen.

At du kan klage på Everton etter denne kampen er rett og slett hinsides all fornuft, men du har selvsagt rett til å gi uttrykk for din mening. FFK spilte en helt ok kamp og med litt mer flaks og dyktighet foran mål kunne dette gått bra. Men la oss se det i øya; laget har fremstått som en gjeng med tapere hele sessongen og vi skal være glade for at laget ikke gikk rett ned i adeccoen, nå får vi flere sjanser og vi fansen har ikke lov til å være annet enn opptimister.

---------------------------

alexx


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 25 okt 09, 20:35

Synes forsåvidt innsatsen er bra. Forventer mer av kantene selvom jeg forstår at Nordlie tror og må tro på sin ide med raske kanter. Skulle gjerne hatt inn Kvisvik for Andersson midt i 2 omg, men det har jeg også synes i andre kamper og Andersson har dukket opp som troll i eske, det gjorde han ikke idag. Skuffet som helvete, men prøver å tenke og psyke meg opp positivt. Etter bortekampen mot Tromsø hadde jeg betalt for kvalkamper og der er vi...


Graarud

A-lagspiller

Ble medlem: 26 sep 09
Innlegg: 300

Lagt til: 25 okt 09, 20:39

Opprinnelig postet av GurrBass

Så dette på f-b nå :

 

Ramond Kvisvik (2 gule)
Vidar Martinsen (2 gule)
Joachim Thomassen (2 gule)
Ardian Gashi (4 gule)
Raio Piiroja (6 gule

 

Med andre ord,så bør vel nesten FFK stille med et helt nytt forsvar!


Derfor bør vi stille med rent 2. / Junior lag.

La elvestad spille, la Adiyah, shabani, trulsen, rafn og Kvisvik spille mot Lyn. Men kjenner jeg FFK rett skjer dette aldri...

---------------------------

Fredrikstad Supporter fra 2001 direkte fra Nydalen, Oslo!


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 25 okt 09, 20:42

Da slurver vel f-b igjen!  Wink

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 25 okt 09, 20:43

Opprinnelig postet av GurrBass

Så dette på f-b nå :

 

Ramond Kvisvik (2 gule)
Vidar Martinsen (2 gule)
Joachim Thomassen (2 gule)
Ardian Gashi (4 gule)
Raio Piiroja (6 gule

 

Med andre ord,så bør vel nesten FFK stille med et helt nytt forsvar!

Karantener for gule kort blir vel ikke tatt med inn i kvalifiseringen?

Skal sjekke det opp. Ble brått usikker. Wink

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 25 okt 09, 20:43

Opprinnelig postet av GurrBass
Åssen blir det med karantener osv med tanke på kvalik?? Blir dette videreført?? Og hvis det er tilfelle,er det noen som er i faresonen foran Lyn-kampen??

Leste et innlegg her for et par dager siden som referte til regelverket hos NFF. Der stod det vel at kort IKKE blir videreført, og det er i hvert fall positivt.

Vi har egentlig underprestert i hele år. Tror vi tar kvalifiseringen. Noe annet ville overraske meg.


alexx

Juniorspiller
Ble medlem: 20 aug 09
Innlegg: 118

Lagt til: 25 okt 09, 20:48

Denne sessongen betyr farvel håper jeg med en del spillere som har vært med på mye for FFK, de har gitt oss mange gledestunder og de har skrevet sitt navn i FFKs fotballhistorie. Men alt har sin ende og sessongen har vel vist at de ikke lenger holder nivået, jeg tenker på PAC, Ramberg, Kvisvik. I denne kampen så jeg det helt tydlig på Ramberg, han beveger seg langsomt og har ikke kenger så stor aksjonsradius som før, det var stor forskjell på hans agresivitet og det Barsom viste i forrige kamp, Barsom blir en nøkkelspiller i kvalikken med sin fighting spirit, i noe som ikke kommer til å bli direkte skjønspill, men rett og slett en krig

---------------------------

alexx


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 25 okt 09, 20:49

Opprinnelig postet av GurrBass

Da slurver vel f-b igjen!  Wink

2-4 Særskilte regler om kvalifiserings- og sluttspillkamper

(1) I kvalifiseringskamper om opp- og nedrykk i seriesystemet og i sluttspillkamper teller ikke advarsler gitt i det ordinære seriespillet. Spiller skal heller ikke sone for advarsler gitt i seriekampene.

(2) Der hvor det spilles sluttspill som består av flere enn to kamper, har en spiller som pådrar seg to advarsler i dette sluttspillet, karantene fra neste sluttspillkamp med mindre den myndighet sluttspillet sorterer under skriftlig har gitt beskjed om noe annet. Deretter sones det en kamp etter hver advarsel, med mindre den myndighet sluttspillet sorterer under, skriftlig har gitt beskjed om noe annet.

(3) Der hvor lag må gjennom innledende kvalifisering før de avgjørende kvalifiseringskamper, teller ikke advarsler fra den innledende kvalifisering med videre.

---

Teller ikke inn.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


kjo

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03
Innlegg: 367

Lagt til: 25 okt 09, 20:51

Opprinnelig postet av Bedreviteren
Synes forsåvidt innsatsen er bra. Forventer mer av kantene selvom jeg forstår at Nordlie tror og må tro på sin ide med raske kanter. Skulle gjerne hatt inn Kvisvik for Andersson midt i 2 omg, men det har jeg også synes i andre kamper og Andersson har dukket opp som troll i eske, det gjorde han ikke idag. Skuffet som helvete, men prøver å tenke og psyke meg opp positivt. Etter bortekampen mot Tromsø hadde jeg betalt for kvalkamper og der er vi...

Er Anderson rask? Hvem er det han løper fra da? Sterk og god i dueller, og farlig foran kassa, tungt skudd, men forholdsvis treg. Hadde flere gode muligheter på innlegg fra kant, men bruker for lang tid på å få kontroll på ball som blir slått med fart ned langs kanten, og får ikke slått inn presist.Vaancia syns jeg er en flopp. Men det er ikke tap mot topplagene som har ødelagt denne sesongen. Det er poengtap mot Sandefjord, Bodøglimt og Ålesund på hjemmebane som sender oss i helvetes kvalikkamper mot Pæddekommen FK og andre lag fra sumpa. Fy faan.


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 25 okt 09, 20:51

Nordlie ba om tap i dag med lagsoppstillingen vi startet med.

Ramberg !! , banens desisdert dårligste, hvorfor var han inne på banen i det hele tatt, han har kun spillt en håndfull gode kamper.

Er stallen så dårlig at han fikk tillit nok en gang, håper Nordlie ser denne kampen i reprise og lærer av det. Er Ramberg på banen i kvalikken er vi i adeccon .

 

Valencia ! ti minutter som er ok etter overgangen, stryk i dag nok en gang.

Wallace !  Hvorfor ble han ikke byttet ut i løpet av kort tid, Thommassen gjorde en mye bedre innsats da han kom inn, det gjorde han også i forige kamp.

Nå angrer vel Plankehaugen på at de ikke aksjonerte tidlig i sommer , og krevde endringer , men de var jo som kjent opptatt med ny pub som skal brukes i Adeccon til å se de store lage i tippeligaen.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 25 okt 09, 20:57

Opprinnelig postet av tomroar

Nordlie ba om tap i dag med lagsoppstillingen vi startet med.

Ramberg !! , banens desisdert dårligste, hvorfor var han inne på banen i det hele tatt, han har kun spillt en håndfull gode kamper.

Er stallen så dårlig at han fikk tillit nok en gang, håper Nordlie ser denne kampen i reprise og lærer av det. Er Ramberg på banen i kvalikken er vi i adeccon .

 

Valencia ! ti minutter som er ok etter overgangen, stryk i dag nok en gang.

Wallace !  Hvorfor ble han ikke byttet ut i løpet av kort tid, Thommassen gjorde en mye bedre innsats da han kom inn, det gjorde han også i forige kamp.

Nå angrer vel Plankehaugen på at de ikke aksjonerte tidlig i sommer , og krevde endringer , men de var jo som kjent opptatt med ny pub som skal brukes i Adeccon til å se de store lage i tippeligaen.

Lurer fælt på hvilken spiller du mener skulle ha spilt istedet for Ramberg? Håper du har noen gode alternativer å komme opp med her.. Og samme med Valencia?

Og hva mener du Wallace gjorde galt? Thomassen var bra når han kom inn, men kan ikke fatte og begripe hvorfor du mener han skulle startet på bekostning av Wallace.

Hva skulle Plankehaugen aksjonert mot? Skulle de krevd endringer? Endringene kom jo, vi har faktisk fått et nytt trenerteam.

Greit nok å være irritert over tap, men innlegget ditt må være noe av det mest patetiske jeg har sett på lenge.


Graarud

A-lagspiller

Ble medlem: 26 sep 09
Innlegg: 300

Lagt til: 25 okt 09, 20:58

Glimrende at karantener ikke teller inn i kampene.

Vi bør allikevell stille med juniorer mot Lyn for å trene de på en A Lagskamp slik at man faktisk kan se hva som bor i visse av dem og eventuellt bruke noen i kvalikken.

Nå har vi virkelig mulighet til å bruke nye mennesker!

---------------------------

Fredrikstad Supporter fra 2001 direkte fra Nydalen, Oslo!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 25 okt 09, 21:00

Helt uenig.

Nå er ikke tiden for å eksperimentere. Vi må spille inn et ordentlig lag, og heller droppe spillere som er småskada. Men å kaste utpå masse reserver nå er ikke gunstig foran kampen mot Sarpsborg 08.


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 25 okt 09, 21:01

Takker for research Holters!  Dere gjør jobben bedre enn f-b.......Igjen Smile

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 25 okt 09, 21:07

Jeg synes det glipper mest for Ramberg i dag, og M.Andersson selvfølgelig. Andersson spilte vel som vanlig, men manglet målet. Det kunne godt ha kommet en sikring for Martinsen på målet til Thioune. Gashi hadde heller ikke helt dagen, men jobbet godt.

Everton hadde en vanskelig oppgave i dag, men bet greit fra seg selv om det ikke ble uttelling [jeg mener målet ble feilaktig annullert]. Borges var jevnt god, og de fleste jobbet bra. Valencia hevet seg fra tidligere kamper, men uten å overbevise stort. En underholdende kamp.


Graarud

A-lagspiller

Ble medlem: 26 sep 09
Innlegg: 300

Lagt til: 25 okt 09, 21:15
Endret: 25 okt 09, 21:17
Endret av: Graarud

Opprinnelig postet av Plankekæll

Helt uenig.

Nå er ikke tiden for å eksperimentere. Vi må spille inn et ordentlig lag, og heller droppe spillere som er småskada. Men å kaste utpå masse reserver nå er ikke gunstig foran kampen mot Sarpsborg 08.


Vi har hatt 29 kamper på å gjøre dette...

Hvis iallefall ikke Trulsen, og Elvestad får en omgang denne gangen ville jeg ha byttet klubb. Da er aldri muligheten der... Vi bør iallefall kaste ut de spillerne som ikke har ytet de siste kampene...

Forøvrig til du som mener hvem som bør erstatte Ramberg. Thommassen! Uten problem! Løpskapasitet, God defensiv, og smart spiller. Kunne heller ha suttet Thommassen bak, og Wallace opp for Ramberg.

---------------------------

Fredrikstad Supporter fra 2001 direkte fra Nydalen, Oslo!


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 25 okt 09, 21:21

Opprinnelig postet av Plankekæll

Helt uenig.

Nå er ikke tiden for å eksperimentere. Vi må spille inn et ordentlig lag, og heller droppe spillere som er småskada. Men å kaste utpå masse reserver nå er ikke gunstig foran kampen mot Sarpsborg 08.

Helt, totalt, fullstendig, 100% enig!

Småskada spillere må vi gjerne spare, men jeg tror det er MYE viktigere å få en positiv opplevelse (=seier) mot Lyn enn å hvile spillere.

Vi trenger selvtillit inn i laget,. Vi trenger litt flyt. Det får vi IKKE ved å stille et b-lag mot Lyn og risikere å gå på (enda) en smell. Lyn er ikke ufarlige, og de er sikker tenkte som tusan på å forlate Tippeligaen med flagget til topps foran sitt hjemmepublikum.

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 25 okt 09, 21:39

Opprinnelig postet av Goran Karlsen

Synes dem spilte relativt ræva, jeg.- Med tanke på det som sto på spill. Evertons taktiske egenskaper, og Rambergs tafatthet er det som irriterer meg.

 

Utrolig. Evertòn ble kåret til banens beste på tv2, noe Alsaker og Semb var enig i. Også klarer enda folk på forumet her å kritisere han- fordi de har bestemt seg før kamp hvem de skal skylde på. Stakkar mannen som kommer helt fra Brasil og skal imponere og møter dette folket!


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 25 okt 09, 21:39

Thommassen skulle startet etter den gode prestasjonen i forige kamp,

Ramberg hadde dermed blitt plassert på benken.

Valencia har prestert i ti minutter etter overgangen, Kvisvik i grill form burde tatt hans plass.

Wallace gjorde ikke noe galt med de så ut som om han slet med skader, drmed burde han vært tatt av, muligens erstattet av PÅl Andre.

Er ikke dette RAmberg sin siste kamp må man begynne å lure, sesongen sett under ett er det prestasjoner langt unna det nivået som må til i tippeligaen.

Plankerhaugen er i følge mine kilder "kneblet", de skulle aksjonert før sankthans. Moro med pub !


Goran Karlsen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 434

Lagt til: 25 okt 09, 21:39

Opprinnelig postet av alexx

Til Goran Karlsen.

At du kan klage på Everton etter denne kampen er rett og slett hinsides all fornuft, men du har selvsagt rett til å gi uttrykk for din mening. FFK spilte en helt ok kamp og med litt mer flaks og dyktighet foran mål kunne dette gått bra. Men la oss se det i øya; laget har fremstått som en gjeng med tapere hele sessongen og vi skal være glade for at laget ikke gikk rett ned i adeccoen, nå får vi flere sjanser og vi fansen har ikke lov til å være annet enn opptimister.

Jeg skrev om Evertons taktiske egenskaper. Everton har mange meget gode kamper hvis man ser på mottak og dribleferdigheter, men alt koker ofte ut i kålen. Han gjør sinnsykt mange feil når han ikke har ballen, noe som irriterer. Vi topper feks offsidestatistikken i Tippeligaen med nesten 100 offsider. Jeg tipper Everton står for 70. Bare det å stå i offside gang på gang når keeperen spiller ut ballen er jo hårreisende. Det samme gjelder en mengde frispark. Tipper vi hadde scoret en del ganger på disse offsidesituasjonene. I tillegg er han vaksinert å lese spillet ved stusser og gjennomspill, noe som var tilfelle idag også. Ergo han er god med ball, men taktisk meget uklok. Derfor synes jeg han spiller dårlig, også idag. Hvis gutten blir skolert, kan han bli så god som han vil.

---------------------------

Whiskeypætt med dusk


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 25 okt 09, 21:47

Enig med Gøran Karlsen ang Everton.


Goran Karlsen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 434

Lagt til: 25 okt 09, 21:47

Opprinnelig postet av ffkmats

Opprinnelig postet av Goran Karlsen

Synes dem spilte relativt ræva, jeg.- Med tanke på det som sto på spill. Evertons taktiske egenskaper, og Rambergs tafatthet er det som irriterer meg.

 

Utrolig. Evertòn ble kåret til banens beste på tv2, noe Alsaker og Semb var enig i. Også klarer enda folk på forumet her å kritisere han- fordi de har bestemt seg før kamp hvem de skal skylde på. Stakkar mannen som kommer helt fra Brasil og skal imponere og møter dette folket!

Ja, stakkars.

---------------------------

Whiskeypætt med dusk


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 25 okt 09, 21:54

Opprinnelig postet av Graarud


Vi bør allikevell stille med juniorer mot Lyn for å trene de på en A Lagskamp slik at man faktisk kan se hva som bor i visse av dem og eventuellt bruke noen i kvalikken.

Det her var en spøk?

Regner med at vi har en treningskamp mot Lyn i Februar, og at du mente serien i stedet for kvalikken...


ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 25 okt 09, 22:01

Derimot mener jeg at en grunnleggende faktor til at ffk taper er at Gardar kommer inn i midten, som ikke er i nærheten av å stresse forsvaret til Molde på samme måten som Evertòn under oppspillfasen deres.


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 25 okt 09, 22:10

Opprinnelig postet av Graarud

 

 Kunne heller ha suttet Thommassen bak, 

æsj... . Foot in mouth


Graarud

A-lagspiller

Ble medlem: 26 sep 09
Innlegg: 300

Lagt til: 25 okt 09, 22:12

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Opprinnelig postet av Graarud


Vi bør allikevell stille med juniorer mot Lyn for å trene de på en A Lagskamp slik at man faktisk kan se hva som bor i visse av dem og eventuellt bruke noen i kvalikken.

Det her var en spøk?

Regner med at vi har en treningskamp mot Lyn i Februar, og at du mente serien i stedet for kvalikken...

Jupp...

---------------------------

Fredrikstad Supporter fra 2001 direkte fra Nydalen, Oslo!


alexx

Juniorspiller
Ble medlem: 20 aug 09
Innlegg: 118

Lagt til: 25 okt 09, 22:13

Så hvis man skal følge din form for logikk så sikter du bare til Evertons i følge deg manglende taktiske egenskaper når du sier han var dårlig i dag? Han spilte bra, men var dårlig taktisk, derfor var han dårlig??? Tom Nordli har vært ute og nærmest krevd at mannen blir kjøpt, han har hatt tillit hos, Grønhagen, Aune og nå Nordli alle har valgt ham som klar første valg på spissplassen. Det hadde neppe vært tilfelle hvis han er så dårlig taktisk som du vil ha det til. Hadde han fått godkjent det målet han skåra, hadde alle genierklært mannen, men uansett de fleste tror jeg er enige med meg når jeg hevder at Everton spilte en meget god kamp i dag slik han gjorde i forrige.

---------------------------

alexx


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 25 okt 09, 22:15

Opprinnelig postet av Lemmy

Lurer fælt på hvilken spiller du mener skulle ha spilt istedet for Ramberg? Håper du har noen gode alternativer å komme opp med her.. Og samme med Valencia?

Og hva mener du Wallace gjorde galt? Thomassen var bra når han kom inn, men kan ikke fatte og begripe hvorfor du mener han skulle startet på bekostning av Wallace.

Nå var det ikke meg du svarte, men jeg ønsket før kampen likevel å se en midtbane med: Gashi - Borges - Thomassen. Borges som et slags anker, og de to andre som klassiske indreløpere. Dette var en gylden anledning for å gi Thomassen sjansen i det som vel er hans "naturlige" posisjon. Masse løpskraft og ville tilført midtbanen en sårt tiltrengt aggresivitet som er helt fraværende i Ramberg.

Åpnet også for å bruke Everton på kant fremfor Valencia, og med Gardar som midtspiss. Å si at det ikke finnes alternativer til Nordlies uttak, er i hvert fall feil.


Acromion

A-lagspiller

Ble medlem: 05 jun 04
Innlegg: 292

Lagt til: 25 okt 09, 22:24

Jeg synes heller ikke Everton gjorde en meget god kamp i dag, i motsetning til på mandag, da jeg mener han var strålende. I dag helt greit. Grunnen til det, synes jeg, er at han gjorde en del litt for rare valg, og pasningsblikket hans er fortsatt et stykke under pari. Når det er sagt, skaper han store målsjanser helt på egen hånd, og det er han jo nesten alene om i klubben for tiden. Med det gir også utsagnet om "bra, men dårlig taktisk" en slags mening...


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 25 okt 09, 22:29

Ingen som registrerte Thiounes wannabe Adebayor oppførsel ikveld?? Oppførte seg som en komplett idiot! Helt ekstremt proviserende!

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)


Acromion

A-lagspiller

Ble medlem: 05 jun 04
Innlegg: 292

Lagt til: 25 okt 09, 22:30

Jo, i hvertfall både han og Mota presenterte seg som svært usympatiske.


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 25 okt 09, 22:31

Og han fikk rettmessig gult kort for den forseelsen...


Goran Karlsen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 434

Lagt til: 25 okt 09, 22:34

Opprinnelig postet av alexx

Så hvis man skal følge din form for logikk så sikter du bare til Evertons i følge deg manglende taktiske egenskaper når du sier han var dårlig i dag? Han spilte bra, men var dårlig taktisk, derfor var han dårlig??? Tom Nordli har vært ute og nærmest krevd at mannen blir kjøpt, han har hatt tillit hos, Grønhagen, Aune og nå Nordli alle har valgt ham som klar første valg på spissplassen. Det hadde neppe vært tilfelle hvis han er så dårlig taktisk som du vil ha det til. Hadde han fått godkjent det målet han skåra, hadde alle genierklært mannen, men uansett de fleste tror jeg er enige med meg når jeg hevder at Everton spilte en meget god kamp i dag slik han gjorde i forrige.

Hmm, jeg skjønner at dette er litt vanskelig å forstå. Har du sett Everton i noen få kamper kan man fort bli blendet av at dette er en meget god spiller, og gir han terningkast 5 eller 6. Når man har sett ham gjennom en hel sesong vet man litt mer. Han er på en måte en liten luremus. Du blir tent, men får ikke orgasme. Tallenes tale er klar. Han scorer altfor lite, og vi skal ut i kvalik. Hadde også vært utrolig morsomt og hatt statistikk hvor ofte han har gått i offside denne sesongen. Vi har i tillegg ikke flust av spisser å bytte han ut med. Jeg tror også at vi hadde hatt flere mål hvis Gardar hadde hatt lik spilletid som Everton. Men det blir selvfølgelig en hypotetisk tanke.

---------------------------

Whiskeypætt med dusk


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 26 okt 09, 10:58

Opprinnelig postet av bateman

Ingen som registrerte Thiounes wannabe Adebayor oppførsel ikveld?? Oppførte seg som en komplett idiot! Helt ekstremt proviserende!

Han topper jo det meste jeg har sett på stadion!!! for en møkkete spiller. trodde barsom var ille...

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 26 okt 09, 15:31

Latterlig spiller...

Oppfører seg fremdeles som en baby...


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 26 okt 09, 15:35

Opprinnelig postet av Plankekæll

Latterlig spiller...

Oppfører seg fremdeles som en baby...

Ja vi vet jo hvilket lag han spilte for før han gikk til Molde, det sier vel sitt Smile

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
- Nå sikter vi mot stjernene!! -


Flisa

A-lagspiller

Ble medlem: 26 sep 09
Innlegg: 300

Lagt til: 26 okt 09, 16:01

Opprinnelig postet av kim_andre_c

Opprinnelig postet av Plankekæll

Latterlig spiller...

Oppfører seg fremdeles som en baby...

Ja vi vet jo hvilket lag han spilte for før han gikk til Molde, det sier vel sitt Smile


Han virker rett og slett bare dum i de fleste intervjuer...

---------------------------

Fredrikstad Supporter fra 2001 direkte fra Nydalen, Oslo!


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 26 okt 09, 17:26

Opprinnelig postet av Goran Karlsen

Hmm, jeg skjønner at dette er litt vanskelig å forstå. Har du sett Everton i noen få kamper kan man fort bli blendet av at dette er en meget god spiller, og gir han terningkast 5 eller 6. Når man har sett ham gjennom en hel sesong vet man litt mer. Han er på en måte en liten luremus. Du blir tent, men får ikke orgasme. Tallenes tale er klar. Han scorer altfor lite, og vi skal ut i kvalik. Hadde også vært utrolig morsomt og hatt statistikk hvor ofte han har gått i offside denne sesongen. Vi har i tillegg ikke flust av spisser å bytte han ut med. Jeg tror også at vi hadde hatt flere mål hvis Gardar hadde hatt lik spilletid som Everton. Men det blir selvfølgelig en hypotetisk tanke.

Jeg er veldig sikker på at vi hadde sluppet inn enda flere mål, enn vi ville scoret med Gardar på banen istedet for Everton. Førsteforsvarer Everton er utrolig viktig!


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 26 okt 09, 17:40

Opprinnelig postet av bateman

Ingen som registrerte Thiounes wannabe Adebayor oppførsel ikveld?? Oppførte seg som en komplett idiot! Helt ekstremt proviserende!

Ufattelig provoserende ja. Å feire et mål foran hjemmelagets supportere er idioti. Det var flaks at ingen gjorde noe de ville angre på. Først er han så IQ-befria at han sparker ballen langt opp på tribuna når FFK skal ha tilbake ballen for å spilt ut ballen når en Molde-spiller lå nede, og så presser han høyt som vanlig når kastet taes. Etterpå gjør han det samme igjen når FFK har spilt ut ballen når en rødhvit spiller lå nede. Så søker han så jævlig frispark når han med vilje løper på og "snubler" i en FFK-spiller. Fortjent piping på idioten resten av kampen, og så reagerer han som en liten unge. Kred til Berg Hestad som tar tak i en medspiller som åpenbart er for dum til å takle publikum, og Jonevret gjorde rett i å ta ham av.

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com


Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 27 okt 09, 13:32

Har ennå ikke kommet helt over hvor, bokstavelig talt, stang ut avslutningen av serien ble for oss. Det var jo bare centimetre fra at Valencia putta (stang ut..) og det var bare centimetre fra at Viking gikk opp i 2-0 over Godset (stang ut igjen).

Vel, vi får se lyst på det: Vi sparer de mest spennende kampene til slutt!


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 27 okt 09, 13:50

Er det ikke sånne feiringer som er litt av sjarmen med Fotball? Følelser, tydelig at maktar får utspring for sine følelser her. For å ta ett dårlig eksempel, om piroja hadde feiret ett mål foran klanen, provosert de skikkelig. Hadde jeg godtet meg veldig. Det er jævelig når spillerne på motstander laget gjør det mot oss, men det får frem følelsene i oss også.

Synes man skal tillate slike feiringer jeg :)

---------------------------

Jeg snakker aldri på vegne av noen, kun for meg selv!

Skrivefeil kan forekomme ofte, da mitt tastatur har vært utsatt for en alkohol ulykke.


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 27 okt 09, 14:02

Opprinnelig postet av Liraren

Er det ikke sånne feiringer som er litt av sjarmen med Fotball? Følelser, tydelig at maktar får utspring for sine følelser her. For å ta ett dårlig eksempel, om piroja hadde feiret ett mål foran klanen, provosert de skikkelig. Hadde jeg godtet meg veldig. Det er jævelig når spillerne på motstander laget gjør det mot oss, men det får frem følelsene i oss også.

Synes man skal tillate slike feiringer jeg :)

Poenget er jo at visse mennesker blant publikum lett kan 'tilte', spesielt hvis de er rimelig fulle. Som sagt var det flaks at det ikke ble gjort noe dumt etter Thoiunes opptreden. Det var vel KFL som pepra Solli med gjenstander når han feiret mål foran dem.

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com


foyn

A-lagspiller
Ble medlem: 20 sep 07
Innlegg: 424

Lagt til: 27 okt 09, 15:24

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Opprinnelig postet av Liraren

Er det ikke sånne feiringer som er litt av sjarmen med Fotball? Følelser, tydelig at maktar får utspring for sine følelser her. For å ta ett dårlig eksempel, om piroja hadde feiret ett mål foran klanen, provosert de skikkelig. Hadde jeg godtet meg veldig. Det er jævelig når spillerne på motstander laget gjør det mot oss, men det får frem følelsene i oss også.

Synes man skal tillate slike feiringer jeg :)

Poenget er jo at visse mennesker blant publikum lett kan 'tilte', spesielt hvis de er rimelig fulle. Som sagt var det flaks at det ikke ble gjort noe dumt etter Thoiunes opptreden. Det var vel KFL som pepra Solli med gjenstander når han feiret mål foran dem.

Så barsom er en fighter som lovrprises etter å ha fått det til å ha gått rundt for bjørkøy, filming og konstant syting - mens thioune er bare en møkkamann ? hehe


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 27 okt 09, 15:39

Opprinnelig postet av foyn

Så barsom er en fighter som lovrprises etter å ha fått det til å ha gått rundt for bjørkøy, filming og konstant syting - mens thioune er bare en møkkamann ? hehe

Oppegående du. Hvem er det som noensinne har lovprist Barsoms "fair play" inne her?

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com


foyn

A-lagspiller
Ble medlem: 20 sep 07
Innlegg: 424

Lagt til: 27 okt 09, 15:42

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Opprinnelig postet av foyn

Så barsom er en fighter som lovrprises etter å ha fått det til å ha gått rundt for bjørkøy, filming og konstant syting - mens thioune er bare en møkkamann ? hehe

Oppegående du. Hvem er det som noensinne har lovprist Barsoms "fair play" inne her?

 

Cirka halvparten estimerer jeg. Bare å lete det, så finner man en god del som syns engasjement er akkurat det FFK trenger


Grasrota

Juniorspiller

Ble medlem: 13 aug 08
Innlegg: 80

Lagt til: 27 okt 09, 17:19

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Poenget er jo at visse mennesker blant publikum lett kan 'tilte', spesielt hvis de er rimelig fulle. Som sagt var det flaks at det ikke ble gjort noe dumt etter Thoiunes opptreden. Det var vel KFL som pepra Solli med gjenstander når han feiret mål foran dem.

I så fall er problemet på tribunen og ikke ute på banen.

 

Thioune er en meget sympatisk kar og en fabelaktig spiller. Han markerte en S for Sarpsborg i lufta etter scoringa. Om en drita full person av rød-hvit tilhørighet "tilter" på grunn av det er det et problem først og fremst for personen selv og sikkerhetsansvarlige på stadion. Enig i at handlingen ideelt sett ikke burde funnet sted, men revet med av stundens glede finner jo de fleste på så mye rart. Dette var langt unna Adebayor-klasse, men ikke uenig det gule kortet.

---------------------------

dommær a' dommær!


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 27 okt 09, 18:01

Grasrota skriver at er en meget sympatisk kar og en fabelaktig spiller. Javel men det var han ikke på Fredrikstad stadion. Ok han har bevist at han er en god spiller, men sympatisk NEI. En som oppfører seg på denne måten er enten hjernedød eller rett og slett bare dum. jeg mistenker det siste etter alle episodene med typen i år. Molde har vært fornøyd med spilleren, men ikke med personen. Vi som var på stadon og ser motstanderlagets kaptein skjelle ut en medspiller pga oppførsel skjønner at dette ikke var første gang han dreit seg ut.

Det han gjore var i klasse med Adebajors idiotiske oppførsel mot Arsenalfansen og fortjente både kort og en eventuell reaksjon fra NFF.

---------------------------

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 27 okt 09, 18:01

Det er en uting å feire foran motstanderfansen uansett.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 27 okt 09, 18:11
Endret: 27 okt 09, 18:12
Endret av: FFK1903

Opprinnelig postet av foyn
Så barsom er en fighter som lovrprises etter å ha fått det til å ha gått rundt for bjørkøy, filming og konstant syting - mens thioune er bare en møkkamann ? hehe

Opprinnelig postet av foyn
Cirka halvparten estimerer jeg. Bare å lete det, så finner man en god del som syns engasjement er akkurat det FFK trenger

Du ordlegger deg bevisst klønete syns jeg. Du får det til å høres ut som supporterne her inne hyller Barsom engasjement på bakgrunn av det han gjorde mot Bjørkøy. Det vet vi begge ikke stemmer. At engasjement er noe FFK trenger er det liten tvil om, men det har da ingen ting med hva Barsom gjorde mot Bjørkøy å gjøre.


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 27 okt 09, 18:31
Endret: 27 okt 09, 18:34
Endret av: Bedreviteren

Rent generelt synes jeg det nesten nærmer seg til det patetiske når publikum buer, psyker eller skriker all verdens dritt til en spiller, når da spilleren tar til motmæle eller stikker litt tilbake så blir det ramaskrik. Herregud, såpass må vi tåle. Synes det er helt greit at det er gult for å provosere publikum. Men når vi sutrer for at vi får en finger  eller som Thione som erter med en S, så bør ihvertfall vi tåle såpass..... Personlig synes jeg det hadde blitt litt kjedlig hvis alle skulle vært hederskar ala Roar Strand både på eget og motstander lag....


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 27 okt 09, 19:43

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Rent generelt synes jeg det nesten nærmer seg til det patetiske når publikum buer, psyker eller skriker all verdens dritt til en spiller, når da spilleren tar til motmæle eller stikker litt tilbake så blir det ramaskrik. Herregud, såpass må vi tåle. Synes det er helt greit at det er gult for å provosere publikum. Men når vi sutrer for at vi får en finger  eller som Thione som erter med en S, så bør ihvertfall vi tåle såpass..... Personlig synes jeg det hadde blitt litt kjedlig hvis alle skulle vært hederskar ala Roar Strand både på eget og motstander lag....

Enig med deg, Bedreviteren. Er det mulig å hisse seg såpass mye opp over dette? Å sammenligne det med Adebayors feiring er å ta det ut av proporsjoner.

Han var involvert i en situasjon med Ophaug, hvor han lagde frispark. Å lage frispark er ingen dødssynd, men tydeligvis for langsiden på Fredrikstad Stadion. Etter dette begynte de å pipe hver gang han hadde ballen.

Kanskje dette var piping i frustrasjon over at han spiller på Molde og ikke FFK? Pip i såfall mot klubben istedet.

Syns det er en uting at man piper på spillere for sånne ting. Her har vi Tippeligaens største attraksjon, så bues han ut fordi han lager et frispark? Lol. Tippeligaen 2009 hadde vært langt kjedeligere uten Thioune!

Syns uansett at Thiounes feiring foran Plankehaugen er unødvendig, og han fikk et korrekt gult kort. Men syns folk drar det litt vel langt.


Gofoten

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 05
Innlegg: 207

Lagt til: 27 okt 09, 19:47

Er det patetisk at publikum buer på en spiller som 2 ganger på kort tid velger å sparke ballen utover linja helt nede ved dørlinja når FFK har spilt ut ballen for skade??

Det er snakk om grunnleggende fair-play. Sånt gjør man bare ikke! At han ikke skjønte det etter pipekonserten første gangen, så er det bare rett og rimelig at publikum reagerer den andre gangen.

Når han etter kampen også kommer med "barnehage-uttalelsen" om at FFK-fansen provoserte meg først, så sier det bare litt om hvor tett den mannen er. Ingen buet på Thioune før han brøt fair-play normene.

Enig at det er artig at ikke alle er like på fotballbanen, men folk bør hvertfall holde seg til fairplay.

 

---------------------------

"We play with 2 stoppers and 3 spisses." - Nils Arne Eggen

"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere." - Svein Matta Mathisen


Gofoten

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 05
Innlegg: 207

Lagt til: 27 okt 09, 19:48

Det var ikke for noen takling på Ophaug at folk buet. Det vet alle som var på stadion på søndag.

---------------------------

"We play with 2 stoppers and 3 spisses." - Nils Arne Eggen

"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere." - Svein Matta Mathisen


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 27 okt 09, 19:51
Endret: 27 okt 09, 19:53
Endret av: Plankekæll

Publikum begynte å pipe for alvor når Thioune skjøt ballen ut til innkast to ganger etter hverandre når Fredrikstad skulle få tilbake ballen fra Molde. Thioune presser deretter FFK tilbake på banen når de skulle fått lov til å begynne på nytt. Dette er ikke fair play.

Men du synes jo heller ikke at Évertons anti-fair play oppførsel mot LSK var så ille, så jeg er ikke så veldig overrasket Lemmy. Dine fair play-holdninger er overraskende på meg, da du ellers er en knakandes oppegående type.

Feiringen foran PH var totalt unødvendig og usportslig, og han fikk et korrekt gult kort. At han i tillegg demonstrerer med å ikke gidde å høre på dommeren er også usportslig, og når han i tillegg til dette fortsetter tullet på vei ut av stadion er det i mine øyne nok til å få en annen høstfarge på kortet.

Men, det var ikke derfor vi tapte kampen. Og ja, Thioune var god. Men slik oppførsel kan han spare seg for.

EDIT:

Veldig bra innlegg Gofoten.


Gofoten

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 05
Innlegg: 207

Lagt til: 27 okt 09, 19:54

Opprinnelig postet av Plankekæll

Publikum begynte å pipe for alvor når Thioune skjøt ballen ut til innkast to ganger etter hverandre når Fredrikstad skulle få tilbake ballen fra Molde. Thioune presser deretter FFK tilbake på banen når de skulle fått lov til å begynne på nytt. Dette er ikke fair play.

Men du synes jo heller ikke at Évertons anti-fair play oppførsel mot LSK var så ille, så jeg er ikke så veldig overrasket Lemmy. Dine fair play-holdninger er overraskende på meg, da du ellers er en knakandes oppegående type.

Feiringen foran PH var totalt unødvendig og usportslig, og han fikk et korrekt gult kort. At han i tillegg demonstrerer med å ikke gidde å høre på dommeren er også usportslig, og når han i tillegg til dette fortsetter tullet på vei ut av stadion er det i mine øyne nok til å få en annen høstfarge på kortet.

Men, det var ikke derfor vi tapte kampen. Og ja, Thioune var god. Men slik oppførsel kan han spare seg for.

EDIT:

Veldig bra innlegg Gofoten.

 

TOMMEL OPP

---------------------------

"We play with 2 stoppers and 3 spisses." - Nils Arne Eggen

"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere." - Svein Matta Mathisen


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 27 okt 09, 19:55
Endret: 27 okt 09, 19:59
Endret av: Lemmy

Kan selvfølgelig være at jeg tar feil, men mener å huske at langsiden begynte å bue etter en takling på Ophaug (mener det var Ophaug, hvertfall).

At han sparket ballen opp på tribunen var unødvendig, og småfrekt den gangen han spilte ballen til innkast istedenfor helt tilbake til Stamatopoulos. Men syns folk blir unødvendig furtne uansett.

Kanskje man skulle prøve å være med litt mer på sangene til Plankehaugen enn å bue på motspillere og forsøke å få dommeren til å reagere på spillere som tar innkastene sine 34,8 cm for høyt i banen?

Jeg er tilhenger av fair-play, Plankekæll, men har litt sansen for spillere som tøyer grensene. Vitner litt om arroganse, og jeg syns det er litt herlig når den kommer fra de riktige personene. Hadde nok ment noe helt annet om det var Karadas eller Bakke som hadde gjort noe sånt..


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 27 okt 09, 19:56

Opprinnelig postet av Gofoten

Er det patetisk at publikum buer på en spiller som 2 ganger på kort tid velger å sparke ballen utover linja helt nede ved dørlinja når FFK har spilt ut ballen for skade??

 

 

Nei, det er patetisk når vi furter, blir såra og vonbrotne når en spiller stikker litt tilbake. Og særlig når det fortsatt furtes 2 dager etter kampen..


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 27 okt 09, 19:57

Er det en ting som gjør meg "furten" så er det mangel på fair play. Ellers tåler jeg det meste. Vel, unntatt inkonsekvente dommere da.

Ellers er jeg enig med deg at det er bedre å støtte laget sitt enn å bue på motstanderen.


Gofoten

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 05
Innlegg: 207

Lagt til: 27 okt 09, 19:59
Endret: 27 okt 09, 19:59
Endret av: Gofoten

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Opprinnelig postet av Gofoten

Er det patetisk at publikum buer på en spiller som 2 ganger på kort tid velger å sparke ballen utover linja helt nede ved dørlinja når FFK har spilt ut ballen for skade??

 

 

Nei, det er patetisk når vi furter, blir såra og vonbrotne når en spiller stikker litt tilbake. Og særlig når det fortsatt furtes 2 dager etter kampen..

 

Interessant at du sier at hele stadion er patetiske. Makan til massiv pipekonsert hører vi kun når vår alles kjære Svein Erik Edvardsen er på besøk. Wink

 

Men nok om det! Vi prekæs på Ullevål! Fortsatt god kveld.

---------------------------

"We play with 2 stoppers and 3 spisses." - Nils Arne Eggen

"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere." - Svein Matta Mathisen


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 27 okt 09, 20:08
Endret: 27 okt 09, 20:13
Endret av: Bedreviteren

Tror ikke du forstår hva jeg mener, men kan prøve igjen. For det første så pep jeg selv og han irriterte meg grenseløst. Og sånn synes jeg det skal være på kamp med masse nerve og høy temperatur. Men det gjelder begge veier. Når vi har kommet hjem og fått en kald dusj bør alle være ferdig med det og akseptere en viss takhøyde under kampen....

Vi prekæs nok ikke på Ullevål, men kanskje på Kongsvinger, Sogndal eller Haugesund...


Gofoten

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 05
Innlegg: 207

Lagt til: 27 okt 09, 20:41

Da skjønner jeg hva du mener! ;) Stadion mot Særp først. Blir spennende.

---------------------------

"We play with 2 stoppers and 3 spisses." - Nils Arne Eggen

"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere." - Svein Matta Mathisen



Flat Trådet Nøstet
Totalt 4 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f