Husk meg
Brukernavn
Passord

Herlige Tom Nordlie!

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 6 6

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 21 okt 09, 14:44

Derfor må klubben gjøre seg uavhengig av investorgrupper. Disse vil ha utvidet makt fordi de sitter på pengesekken. Ett eventuelt nytt styre som vil komme inn å overta etter dagens kokker vil ha ett helvetes strev med dette i lang tid fremover bare fordi gutta krutt har fått for mye å si.. I bunn og grunn er det klubb medlemene som skal bestemme, ikke gutta med pengesekken... En trener skal kun være en ressurs for klubben, i det øyeblikke en trener blir en belastning skal det være styret som skal bestemme om hvem som skal bl.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 21 okt 09, 17:33

Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Derfor må klubben gjøre seg uavhengig av investorgrupper. Disse vil ha utvidet makt fordi de sitter på pengesekken.

Jøss, er det flere som ser at "pengesekken" kan få for mye makt nå altså? Da jeg tok opp dette vedrørende spillerkjøp for noen måneder siden så var det ikke måte på hvor dum og negativ jeg var bare jeg antydet at man ikke kunne utelukke dette.

 


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 21 okt 09, 17:36

Tok opp dette tidligere jeg og, men har bare fått pepper for det.


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 21 okt 09, 10:53

Opprinnelig postet av Supreme NTM

 Jeg er positiv til Nordli, men naturlig nok vurderer man ikke en trener etter et par måneder i jobben. 

Jeg er også positiv til Nordlie på kort kontrakt... Å snakke om vurdering etter 2 måneder føles uansett helt feil. Mannen ramlet ikke ned fra himmelen for et par måneder siden og begynte å trene FFK. Han har bevist gang etter gang i klubb etter klubb i år etter år at han er en glimrende trener på kort sikt, men at det ender galt etter en stund. Hva er det som får deg til å tro at det blir annerledes i FFK? Når kruttrøyken har lagt seg, laget fungerer ok og nedrykksspøkelset har blitt jaget bort, da får vi se hvor lang tid makteliten i FFK tåler å spille andrefiolin med TN som dirigent.. Og hvor mange av våre unge talenter er fortsatt hos oss når TN forsvinner?? Vi får se..


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 21 okt 09, 11:20

Opprinnelig postet av Ymer

Jeg er også positiv til Nordlie på kort kontrakt... Å snakke om vurdering etter 2 måneder føles uansett helt feil. Mannen ramlet ikke ned fra himmelen for et par måneder siden og begynte å trene FFK. Han har bevist gang etter gang i klubb etter klubb i år etter år at han er en glimrende trener på kort sikt, men at det ender galt etter en stund. Hva er det som får deg til å tro at det blir annerledes i FFK? Når kruttrøyken har lagt seg, laget fungerer ok og nedrykksspøkelset har blitt jaget bort, da får vi se hvor lang tid makteliten i FFK tåler å spille andrefiolin med TN som dirigent.. Og hvor mange av våre unge talenter er fortsatt hos oss når TN forsvinner?? Vi får se..

Jeg skrev at jeg lar være å vurdere Nordlie. Jeg synes det virker som han har tatt innover seg hva han har gjort med klubber på langsiktig basis, og det virker faktisk til å være seriøst siden han har en person som "passer" på. I Kongsvinger hadde klubben bare positivt å si om Nordlie (unntatt en bitter journalist à la Johannessen), og jeg synes det er helt feil å dømme hans eventuelle langsiktige virkning når man samtidig gjør det etter to måneder. Snakk om å møte seg selv i døra!

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com



Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 6 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340