Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kamp Stabæk-Fredrikstad

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 6 6

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 28 sep 09, 11:16

Opprinnelig postet av Husgutt

 

 

En veldig stor forskjell er at Godset til vanlig spiller på kunstgress.. FFK suger på bortebane og suger ekstra hardt på kunstgress.. Det skal nok mirakler til for at FFK kommer hjem med poeng i denne kampen..

Er vel bare å begynne å be aftenbønner og ofre geiter, og påkalle alle tenkelige makter, for selv med Farnerud og Høiland ute er Stabæk i hangaren en veldig vrien motstander.

De har to tap hjemme i år. Mot RBK og Molde.

Vi bør ligge lavt og satse på dødballer. Liker det ikke, men der ligger vår beste sjanse til å få med noe annet enn baklengsmål og gule kort fra Fornebu.

 

---------------------------

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"

- Benjamin Franklin


HenrikM

Bedriftsspiller
Ble medlem: 31 okt 05
Innlegg: 4

Lagt til: 01 okt 09, 14:54
Endret: 01 okt 09, 14:55
Endret av: HenrikM

Farnerud mest sannsynlig klar mot FFK: http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stabaek/article265178.ece

---------------------------

Alltid. Uansett.


Gonzales

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 09
Innlegg: 197

Lagt til: 02 okt 09, 20:39

Raio rekker trolig ikke kampen:

http://f-b.no/article/20091002/FFK/834382862/1252

Uansett er det vel ikke denne kampen vi er mest avhengige av han, det så også ut til at Martinsen og Opphaug fungerte ok mot LSK. Raio slipper hvertfall å pådra seg gult kort slik at han må stå over mot Odd, tror han blir viktigere mot Kovacs enn mot Nannskog og gjengen.


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 02 okt 09, 21:54

Du har faktisk et poeng der, selv om man skal passe seg for å "spare" spillere til de viktige kampene, alle kamper i innspurten er hver for seg helt avgjørende for det endelige sluttresultatet. Men selvsagt positivt hvis Raio kan ta Kovacs ut av kampen, foruten ham har de et rimelig begrenset angrepsspill. Hvis Gashi i tillegg tar Brenne ut av kampen lukter det 3 poeng.

Ramberg er og blir ingen favoritt på FFK, holder rett og slett ikke nivået i mine øyne. Hvorfor ikke benytte oss av løpskraften og den gode venstrefoten til Thomassen?

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 03 okt 09, 08:10

I følge fb er detta sannsynlig lagoppstilling: Stamatopoulos - Czwartek, Martinsen, Ophaug, Wallace - Ramberg, Gashi, Barsom - Askar, Borges, Andersson.

Skulle gjerne sett Gardar på topp og Borges på indreløper i stedenfor Ramberg. Vil også ha inn Valencia for Askar på kanten. Må ha spillere på kant som kan drible av en mann og legge ordentlig inn. Det som taler til fordel for Askar er at han jobber bedre hjem, til tross for at han selger seg hele tida og ikke veit hvordan han sidestiller seg.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5528

Lagt til: 27 sep 09, 18:39
Endret: 27 sep 09, 18:41
Endret av: kanogvetalt

Opprinnelig postet av Husgutt

Hvordan i helvete kan man finne på å skryte av Askar? Fyren er en vandrende katastrofe.. Ræva er vel en dekkende betegnelse.. Ræva bakover og ræva fremover..

Godt at de flese andre ser det annerledes. Ikke at jeg er allverden imponert over Tom Nordli sine evner som trener, men ser at også han bruker Askar konsekvent.

Noe til supporter du, som kaller en ung lokal FFK spiller for en vandrende katastrofe, og litt til. Ræva supporter vil jeg si.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går(noen trener får ikke gått fort nok). Klubben består.


alexx

Juniorspiller
Ble medlem: 20 aug 09
Innlegg: 118

Lagt til: 27 sep 09, 22:13

Spilte Ramberg en god kamp mot LSK, plankekæll?? Nok et bevis på at i fotball så finnes det like mange meninger som det finnes spillere. 

---------------------------

alexx


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 27 sep 09, 22:26

Ja, jeg synes Ramberg hadde en god kamp mot LSK. Ikke strålende, men god. Cirka fem poeng på børsen fra meg. Det finnes en mellomting mellom ræva og dritbra for å bruke noen brune uttrykk, og det er feks god.


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 28 sep 09, 07:55

God kamp av Ramberg ?  Rett plass er tribunen ut  sesongen, og neste år foran TV'n i godstolen som pensjonist.

Hra hatt 5 gode kamper i år, resten til stryk eller pari


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10063

Lagt til: 04 okt 09, 17:16

Kenny

Czwartek, Ophaug, Vidar, Wallace

Gashi, Abbe, Ramberg

Askar, Borges, Andersson

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 04 okt 09, 17:23

Er dette bekreftet lagoppstilling Holters? I såfall er vel det som forventet.

Er Valencia i troppen i dag? Og hva med Wass? Ble han sendt hjem eller ikke?


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 04 okt 09, 17:26

Stabæk:

Knudsen

Hedenstad   Segerström   Skjønsberg   Stenvoll

Andersson   Hauger   Farnerud   Kobayashi

Nannskog   Berglund

Benken: Austbø, Hoff, Palmason, Gromstad, Skjelvik, Aase, Tømmernes

FFK: Som Holters skrev.

Benken: Bråthen, Wass, Valencia, Kvisvik, Thomassen, Elvestad, Jóhannsson


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 04 okt 09, 17:26

Lagene er bekreftet ja.

Benken er forøvrig:

Erik Mellevold Bråthen,Daniel Wass, Alex Valencia, Raymond Kvisvik, Joackim Thomassen, Martin Elvestad, Gardar Jóhannsson.


bikaboo

Knøttespiller
Ble medlem: 05 okt 04
Innlegg: 73

Lagt til: 04 okt 09, 17:36

Opprinnelig postet av Knuty

Lagene er bekreftet ja.

Benken er forøvrig:

Erik Mellevold Bråthen,Daniel Wass, Alex Valencia, Raymond Kvisvik, Joackim Thomassen, Martin Elvestad, Gardar Jóhannsson.

Benyttet vi oss ikke av returretten angående dansken, da? Soleklar reklamasjon...Undecided


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 04 okt 09, 17:42

Merker jeg blir mer og mer irritert over at Gardar Johannsson ikke brukes som midtspiss. Og når han ikke brukes i dag med Everton ute, så får han vel neppe flere muligheter. Tipper han hadde hatt 10 mål denne sesongen hvis han hadde fått spilt jevnt og trutt der fremme. I tillegg er han ekstremt viktig på defensiv dødball og vårt beste oppspillspunkt. I tillegg ville vi da kunne brukt Celso Borges som indreløper, der han bør dyrkes. Faen.


Gonzales

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 09
Innlegg: 197

Lagt til: 04 okt 09, 17:47

Opprinnelig postet av Costanza

Merker jeg blir mer og mer irritert over at Gardar Johannsson ikke brukes som midtspiss.

Helt enig, Gardar fortjener flere sjanser. Han er vel den eneste skikkelige målscoreren vår ved siden av Borges. I tillegg er Ramberg ubrukelig på bortebane.


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 04 okt 09, 17:51

Opprinnelig postet av Costanza

Merker jeg blir mer og mer irritert over at Gardar Johannsson ikke brukes som midtspiss. Og når han ikke brukes i dag med Everton ute, så får han vel neppe flere muligheter. Tipper han hadde hatt 10 mål denne sesongen hvis han hadde fått spilt jevnt og trutt der fremme. I tillegg er han ekstremt viktig på defensiv dødball og vårt beste oppspillspunkt. I tillegg ville vi da kunne brukt Celso Borges som indreløper, der han bør dyrkes. Faen.

Enig. Ville hatt Gardar på topp og Borges på midten, Ramberg på benken..


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 04 okt 09, 17:54
Endret: 04 okt 09, 17:57
Endret av: hasse33

Opprinnelig postet av Ymer

Opprinnelig postet av Costanza

Merker jeg blir mer og mer irritert over at Gardar Johannsson ikke brukes som midtspiss. Og når han ikke brukes i dag med Everton ute, så får han vel neppe flere muligheter. Tipper han hadde hatt 10 mål denne sesongen hvis han hadde fått spilt jevnt og trutt der fremme. I tillegg er han ekstremt viktig på defensiv dødball og vårt beste oppspillspunkt. I tillegg ville vi da kunne brukt Celso Borges som indreløper, der han bør dyrkes. Faen.

Enig. Ville hatt Gardar på topp og Borges på midten, Ramberg på benken..

Pussig at Ramberg spiller når man vet hvor "bra" borteprestasjonene hans har vært .

Forøvrig enig med Gardar på topp og Borges på midten


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 04 okt 09, 17:55

100% enig med deg, Costanza.

Mot Vålerenga hjemme hadde vi en midtbane som var glimrende, fordi det var tre duellsterke spillere. Gashi som er tøff i nærdueller, Barsom som er tøff i nærdueller og i hodedueller og Borges som er tøff i hodedueller. Der følte jeg vi vant mye av kampen mot VIF. De to andre kampene hvor Ramberg har spilt, har det vært noe helt annet. Jeg syns Ramberg er en bra midtbanespiller, men ikke i de kampene vi skal spille nå fremover.

Jeg finner ikke et annet bra argument enn at Gardar nesten ikke har spilt før for at han ikke skal starte.

Mot LSK var han involvert i målet. Mot VIF hadde han vel en ball i nettet som ble annulert? Han var også rundt mye av det som skjedde.



Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 6 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340