Husk meg
Brukernavn
Passord

Kenneth Dokken

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 25 sep 09, 19:44

Dvs. det samme som 6-7 kampers karantene, eller selvfølgelig også resten av sesongen siden det kun er 5 kamper igjen.

Personlig synes jeg dette er en for mild straff, men men.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 25 sep 09, 22:06

syns han kunne fått bot samtidig.. en som svidde litt

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 26 sep 09, 02:38

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Opprinnelig postet av Liraren

Skal nff være konsekvente kan de ikke gi mere enn 2 kamper. Ham kam spilleren fikk to kamper. Nosa fikk ingenting når han albuet ned sundgodt(?).

Nosa sto med ryggen til, og der finnes det nesten ikke engang en vag bevisføring for at det var bevisst, så NFF har jo ingen mulighet til å straffe Nosa der. Enig i at det svinet fra Ham-Kam fikk en skandaløs lav straff, men også der er det vel mulig å hevde at det ikke var med vilje selv om alle vet at det faktisk var det. I Dokkens situasjon finnes det ingen mulighet for at dette var et uhell pga videobevisene. I tillegg forsøker jo Dokken å sparke Arneng noen sekunder før også hvor han bommer.

Stod med ryggen til, greit nok det. Men han merket nok at han hadde en spiller i rygge. Og corneren var ikke engang tatt da han meide ned spillern bak seg med albuen. Jeg er enig i straffen de gir dokken. Men synes fortsatt det er galt. Da jeg ser på denne hendelsen som like ille som de to andre nevnte.

---------------------------

Jeg snakker aldri på vegne av noen, kun for meg selv!


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 26 sep 09, 14:26

Opprinnelig postet av Knuty

Jaja, seks uker utestengelse. I praksis ute resten av sesongen.

Bra at NFF setter standarden her.

Meget streng straff, men også helt korrekt. Er blant de absolutt styggeste hendelsene undertegnede har fått med seg etter 10år med TL interesse...

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340