Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kampen: Godset- FFK (25 serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 19 sep 09, 07:12

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 19 sep 09, 07:54

Er det forventa at Borges bli anker og Ramberg indreløper? Trudde det blei omvendt jeg.

Ellers nok en gang ett kult bilde på før kampen analysa deres!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 17 sep 09, 11:41

Møt opp i Drammen folkens!! Vi skal fylle opp borteseksjonen der!! Blir deilig å sleppe grasset vi har pleid å stått på der..


Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 17 sep 09, 10:49

Det det er jo bare tull. Når jeg går på VIF-FFK med min venninne som heier på VIF, da sitter vi på langsiden bak trenerbenken, i fullt supporterutstyr. Det samme gjelder på Fredrikstad Stadion, det satt flere rundt meg med RBK skjerf når jeg var på den kampen. Jeg satt da på langsiden ved trenerbenkene

---------------------------

Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.


sif_gutt

Bedriftsspiller
Ble medlem: 02 sep 09
Innlegg: 14

Lagt til: 17 sep 09, 11:04

Opprinnelig postet av Drammen

Opprinnelig postet av Tøfflus

Opprinnelig postet av sif_gutt

Jeg tror mange av gutta i godset-unionen er klar for og synge andersson sangen hvis han scorer mot oss, i protest mot salget av en av våre viktigste spiller, til en nedrykkskonkurent.

 

Det hadde vært stilig, særlig om Plankehaugen tar i bruk samme sangen Cool

 

Dette er selvfølgelig bare sprøyt. INGEN i GU kommer til å synge noen Mattias-sang!! Det kan jeg garantere. Men om dere vil kopiere sangen vi hadde om han, fra oss, så er det bare å kjøre på :-) Dere er jo vant til å rappe sanger;-)   Mattias er bare en liten mygg i vår stolte historie og betyr ikke mer enn hva Kasey W betyr for dere.. Absolutt ingenting!!!

Forvent dere massivt trøkk på tribuna på søndag! Det mobiliseres på alle mulige kanter her i Drammen nå!! Mulig dere må ha hver deres roppert og hver deres tromme skal dere overdøve oss ;-)

 

Hvor denne klovnen har fått det fra at "mange i Union skal synge mattiassangen" kan man lure på he he..

 

Velkommen til Drammen!! Forvent et hælvette! (På tribuna, ikke bråk)

 

Det var mye snakk om det rett etter mattias ble solgt. kansje gu har endret innstiling. Andersson er ikke bare en liten mygg, men ifordhold mange andre spillere mener du kanskje det. med tanke på han nesten alene fikset oppryk for oss i 2006


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10063

Lagt til: 14 sep 09, 17:17

Opprinnelig postet av FFK pra sempre

Askar er gode defensivt, synes nemlig det er begges svake sider.

Askar der veldig god defensivt til kant å være, ja... Som høyreback kan man alltids vurdere om han er god nok defensivt, men at de defensive egenskapene til Askar som kant skal være noe svakere enn Valencias (!), det går jeg ikke med på. :)

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 14 sep 09, 10:47

Opprinnelig postet av bateman

Foreløpig skadet; Ophaug, Martinsen, Shabani, Thomassen, Adiyiah.

Joachim Thomassen satt på benken mot Vålerenga, så han er nok klar.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5527

Lagt til: 14 sep 09, 11:03

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av bateman

Foreløpig skadet; Ophaug, Martinsen, Shabani, Thomassen, Adiyiah.

Joachim Thomassen satt på benken mot Vålerenga, så han er nok klar.

Men trente vistnok ikke forrige uke.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 14 sep 09, 11:09

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av bateman

Foreløpig skadet; Ophaug, Martinsen, Shabani, Thomassen, Adiyiah.

Joachim Thomassen satt på benken mot Vålerenga, så han er nok klar.

Men trente vistnok ikke forrige uke.

Han trente, men stort sett bare alternativt. 100% er han definitivt ikke, men et sted mellom 80 og 90 kanskje. Får han ei hel uke på seg nå tror jeg han er mye bedre matchfit før Godsetkampen. Men jeg synes han bør starte på benken igjen til helgen.

Joachim er på gang nå. Jeg tror faktisk han kan være en bra mann som indreløper fremover, hvertfall et alternativ til de andre. Som back er han også god, men jeg er mer tvilende til kantrollen fordi jeg mener han er best når han kommer i stor fart bakra.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 14 sep 09, 11:27

Opprinnelig postet av bateman

Kan være farlig å "spare" spillere i årets viktigste kamp også...Barsom vil faktisk bli savnet i midtbanerollen, ser gjerne Elvestad inn der, eventuelt Ramberg...Tragisk med dekning på stopperplass, PAC er en svak stopper uten pondus og posisjoneringsevner, men fremdeles det beste alternativet så sant Vidar ikke er klar;

Sparing av spillere mot Godset utgår med skyhøye kneløft og bringebærsaft ...

---------------------------

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"

- Benjamin Franklin


JanF.

Knøttespiller
Ble medlem: 01 jun 09
Innlegg: 60

Lagt til: 14 sep 09, 14:30

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Er det fornuftig å bruke skadeutsatte Andersson og Valencia i de to kampene som gjenstår på plastikk? De viste i kampen mot VIF at de har litt å gå på til toppformen og kan kanskje bruke en 2.lags kamp til å bli matchfit i stedet?

 

De spilte jo for henholdsvis Godset og Odd, som begge har kunstgress til vanlig..



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340