Husk meg
Brukernavn
Passord

Alex Valencia (29) klar for FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 01 sep 09, 00:04

Opprinnelig postet av Khan11

det har jeg ikke lagt merke til ,men har han tapt en hodeduell som har ført til mål da?

Rosenborg kampen var vel den siste. Han er rett og slett litt svak i duellspill. Det koster ikke så mye midt på banen, men i boksen er det farlig. Han kostet oss ett poeng mot Start, pga svak markering. Det er vel de siste kampene han spilte bekk...

---------------------------

http://twitter.com/FFKprasempre


Khan11

Bedriftsspiller
Ble medlem: 28 mar 09
Innlegg: 20

Lagt til: 01 sep 09, 00:08

den er jeg enig i den siste der mot start  er en personlig feil ,men denne sesongen har vært preget av mange personlige feil,men jeg mener gutten har et helt klart potensiale til å bli en god høyreback og kan faktisk hjelpe til i den offensive delen. siste kampen han var god var vel mot viking og da viste han masse offensive kvaliteter ,men da som kant.


_insider_

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 314

Lagt til: 01 sep 09, 00:13

Vi skulle jaggu ha slitt for å signere en spiller som aldri har gjort en persoinlig feil som førte til scoring imot. Skjerpings folkens. Dere vet vel bedre enn dette?


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 01 sep 09, 00:15

Opprinnelig postet av Khan11

den er jeg enig i den siste der mot start  er en personlig feil ,men denne sesongen har vært preget av mange personlige feil,men jeg mener gutten har et helt klart potensiale til å bli en god høyreback og kan faktisk hjelpe til i den offensive delen. siste kampen han var god var vel mot viking og da viste han masse offensive kvaliteter ,men da som kant.

nettopp som kant, men han er ikke i nærheten av toppnivået til Valencia. Utfordringen til Nordlie blir å vite om Valencia har dagen eller ei. Nå på slutten av året har vi ikke råd til å lære opp spillere gjennom personlige feil. Det poenget vi tapte mot Start kan meget vel koste oss plassen.
Personlig synes jeg Askar har mye å hente på passningsfoten og dribling også, men fart har han.

---------------------------

http://twitter.com/FFKprasempre


TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 01 sep 09, 00:18

Opprinnelig postet av FFK pra sempre

Opprinnelig postet av Khan11

den er jeg enig i den siste der mot start  er en personlig feil ,men denne sesongen har vært preget av mange personlige feil,men jeg mener gutten har et helt klart potensiale til å bli en god høyreback og kan faktisk hjelpe til i den offensive delen. siste kampen han var god var vel mot viking og da viste han masse offensive kvaliteter ,men da som kant.

nettopp som kant, men han er ikke i nærheten av toppnivået til Valencia. Utfordringen til Nordlie blir å vite om Valencia har dagen eller ei. Nå på slutten av året har vi ikke råd til å lære opp spillere gjennom personlige feil. Det poenget vi tapte mot Start kan meget vel koste oss plassen.
Personlig synes jeg Askar har mye å hente på passningsfoten og dribling også, men fart har han.

Han har fart og innsats, men der stopper det også mener jeg. Han klarer jo ikke å treffe med de enkleste pasninger og innlegga går jo 8 av 10 ganger rett i førsteforsvarer. Har mye større tro på wass da faktisk.


stampede

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jun 04
Innlegg: 415

Lagt til: 01 sep 09, 00:43

Opprinnelig postet av TheDude

Han har fart og innsats, men der stopper det også mener jeg. Han klarer jo ikke å treffe med de enkleste pasninger og innlegga går jo 8 av 10 ganger rett i førsteforsvarer. Har mye større tro på wass da faktisk.

Ille positiv vi var da.....mulig å la mannen få en sjanse eller?

Det slår meg at folk her inne er så inn i HƤ#"% negative....hvorfor?

---------------------------

If I want your opinion I'll remove the duct tape!


Grasrota

Juniorspiller

Ble medlem: 13 aug 08
Innlegg: 80

Lagt til: 01 sep 09, 00:49
Endret: 01 sep 09, 00:51
Endret av: Grasrota

Det er vel Askar Duden snakker om her. Og han har vel prøvd seg et par ganger...

 

Hjertelig velkommen til Kråkerøy forresten til Valencia!

---------------------------

dommær a' dommær!


sruben

Knøttespiller
Ble medlem: 02 okt 07
Innlegg: 74

Lagt til: 01 sep 09, 08:39

Kan bli bra med Alex Valencia, håper han får en ny vår i FFK.
Men synes 2 mill er litt i meste laget for noe som dessverre er litt sjanse-kjøp. Kan slå begge veier det her.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 01 sep 09, 08:42

Han har starta 12 kamper for Odd i år. Ikke så dårlig det..

Er nok i brukbar form han..


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 01 sep 09, 18:29

Flytter alle til Kråkerøy eller? Mener en eller annen ønsket TN velkommen dit også?

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 01 sep 09, 18:34

Opprinnelig postet av stjernengutt

Flytter alle til Kråkerøy eller? Mener en eller annen ønsket TN velkommen dit også?

Det siktes antagelig til at deres nye arbeidsplass, altså stadion, ligger på Kråkerøy...

---------------------------

Alt og ingenting er like umulig,
resten er innen rekkevidde.


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 01 sep 09, 18:37

Virker som Andersson skal fortsette å bo i Drammen iallefall.


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 01 sep 09, 18:41

I følge Godsetunionen har leiligheten til Andersson ligget ute til salgs en stund.

Men denne tråden handler vel først og fremst om Alex Valencia.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 01 sep 09, 19:27

Er det noen som har link til intervjuer/kommentarer fra valencia etter overgangen?

---------------------------

Heia FFK


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 01 sep 09, 20:26

Om noen skulle ha lyst til å bli bedre kjent med vår nye spiller - her er ffksupporter.nets spillerprofil på Alex Marcel Lund Valencia.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 02 sep 09, 10:08

Litt mimring ang Valencia: (Fra Aftenposten)

Dette er fra 2006.

DROSJETUR: Start-ving Alex Valencia forsov seg da resten av laget satte seg på flyet i retning Gardermoen, og kamp i Fredrikstad. Valencia tok drosje, betalte 8800 kroner, tapte 4-0, pådro seg gult kort og måtte sone karantene neste kamp. Ikke akkurat super-søndag . . .

God lesning.


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 02 sep 09, 10:26

Haha, det er satt inn i spillerprofilen nå.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


Vitagen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 02 sep 09, 17:46

Bra signering. Håper jeg ikke ser Barsom noe mer i rødhvit drakt nå.

---------------------------

Signer TKK.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 02 sep 09, 18:30

Tror Barsom sikkert kan gjøre en god figur som indreløper i 4-3-3, men som kant har han for dårlig fart.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10062

Lagt til: 02 sep 09, 18:39
Endret: 02 sep 09, 19:24
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av Plankekæll

Tror Barsom sikkert kan gjøre en god figur som indreløper i 4-3-3, men som kant har han for dårlig fart.

Håper inderlig at han stiller bak Borges, Thomassen, Gashi og... Ramberg som indreløper.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340