Husk meg
Brukernavn
Passord

Forslag til enga kampen

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

danan

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 13 sep 09, 18:31

Opprinnelig postet av keiko99
hadde dere hatt samme energi om alle sanger som var hadde dette smittet...

Mener du at vi trøkker mer til på den enn andre sanger? Jeg gir alt av meg sjøl uansett om det er "lemmane på flora", "møkkalag" eller "alkohol og kvinner", og det vet jeg gjelder resten av de som står i BRH også. Du kan umulig klage på energien vår :P

Ps. De som står forann på feltet rundt PH-forsangeren synger vel knapt med på sangene uansett hvilken sang som dras i gang.

---------------------------

http://www.brigaderodhvit.com

Det ordner seg alltid for snille gutter!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 13 sep 09, 19:14

Dere var lenge flinke til og la den være.. kan jo håpe dere kan igjen glimte til med det samme...  I går var ingen gode uansett om det er keiko eller BRH.

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


madcow

A-lagspiller

Ble medlem: 28 aug 06
Innlegg: 535

Lagt til: 13 sep 09, 19:29
Endret: 13 sep 09, 21:44
Endret av: madcow

Opprinnelig postet av danan

Ps. De som står forann på feltet rundt PH-forsangeren synger vel knapt med på sangene uansett hvilken sang som dras i gang.

Stemmer veldig bra Danan, de som står nedenfor forsanger er sjeldent med. Det er et fåtall av de som er med... Det de er flinkest til er å sitte helt nederst der (uansett hva og reiser seg bare om de ikke lenger får sett kampen.) og å slå på reklameskilta... Det som er litt morsomt/trist er at når jeg står nede ved cornerflagget mot inngang 4 så høres ALLE andre lag mye høyere enn Plankehaugen, tenk på det før "er det alltid så stille over der"-sangen kommer.

 

Forøvrig; imponert over å ikke ha lest noen kritikk over korpset. bare jeg som ikke liker det?

---------------------------

Ja Rekti...


- FFK / LFC / Østsiden -


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 523

Lagt til: 14 sep 09, 01:07

Spørsmålet er om Zoran noensinne ville ha klart å innse og akseptere hvor grensene går. :)

 

tja er liksom ikke poenget å gi alt av seg selv ?

zoran måtte gi alt og krevde at alle gav like mye tilbake (derfor det var så bra !!)

tror jeg tar til takke med forsangern vi har nå fremfor en zoran med handicap som bare kan lage "litt liv men ikke si noe med en sinnastemme til noen for da driter jeg i buksa og sender sure meldinger til han ulf"

 

 

---------------------------

jaddajadda


Norip

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 14 sep 09, 20:59

Plankehaugen burde gå ut å beklage måten de har behandlet medsupportere på de siste årene... kanskje vi får noen tilbake på den måten

vi kommer oss ikke videre med: " kan vi vær så snill å synge litt" forsangeren ! vi er da ikke en jævla barnehage heller
folk må tåle å høre at de skal synge... eller komme seg til h. vek

 

latterlig at vi synger:  "er det alltid så stille over der"  

klanen pisset på oss,  på 1 -1 målet så fikk jeg frysninger fordi "øl og vold, skamslåtte bønder" trykket så inni svarte så bra.. og det var langt ifra det beste de hadde

 

---------------------------

ULTRAS FREDRIKSTAD!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5524

Lagt til: 09 sep 09, 15:58

Opprinnelig postet av Klanen

ja. jeg fant ut at jeg har vel hele 1 minutt til overs, den tiden det tar og registrere seg og skrive et innlegg.

så nå vet du det. takk for informasjonen forresten.

Har inntrykk av at det er de samme melodiene som går igjen uansett hvor du er i verden(i alle fall Europa). Er ikke mange som kan påberope seg å være oppfinnere her.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Sing&JumpFTW

Juniorspiller

Ble medlem: 11 mai 09
Innlegg: 142

Lagt til: 11 sep 09, 13:05

Håper folk tar i på tribuna i morgen! Får vi det første målet blir det moro:)

---------------------------

Syng for fredrikstad!

07.04.1903


Bothe

Bedriftsspiller
Ble medlem: 06 nov 06
Innlegg: 3

Lagt til: 12 sep 09, 21:39

Fy faen så ræva liv det var på stadion i dag.. vi leder 3-1, stadion er full og sola varmer. så begynner vi å synge "er det alltid så stille over der" det er jo hos oss det er stille......

nesten ingen på PH-feltet gidder åpne kjeften. de bare står der som noen jævla tullinger....

 

 

sangkontrakt er eneste veien å gå hvis det skal bli bra liv på stadion. ASAP

---------------------------

Ace Of Spades


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 12 sep 09, 21:47

jeg er helt enig på at vi var ræva i dag og Til og med dem som skal hjelpe til BRH begynner med venne prat, men når dem bestemmer seg for og kjøre si Elskede sang som jeg har gang på gang på gang sagt: Dette ødlgger stemningen, men kanskje det er det dere ønsker ?  jeg vet vi alle kan mye bedre, men det er å bevise dette som gjennstår..  Vi hadde noen gode sanger, men det alt i alt var vi dårlig... skuffene

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 12 sep 09, 21:51

Dem som skal hjelpe til?? Trudde alle på PH feltet skulle synge jeg..

Er altfor mange kjærringer og unger på feltet, blir ikke bra før vi får bort daukjøttet..


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 12 sep 09, 21:55

regnet med noen reagerte på: Dem som skal hjelpe til....

vi skal vel alle hjelpe til da, men i dag var det mye dritt og det hjelper ikke med og si: kjærringer og unger på feltet, blir ikke bra før vi får bort daukjøttet..

Når ikke en gang vi som skal fungere går ut i lokal streik.....

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Bothe

Bedriftsspiller
Ble medlem: 06 nov 06
Innlegg: 3

Lagt til: 12 sep 09, 21:59

Vi prøvde å få med folk i dag, vi dro igang sang på sang. men når det er 20 - 30 mann som blir med å synger så mister jeg motet til å skrike ut til folket.. PH kan blir en bra supportergruppe.. det gjelder bare å trykke på de rette knappene.. noe de ikke gjør

---------------------------

Ace Of Spades


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 12 sep 09, 22:04

kanskje vi brude hatt mini plankehaugen som kunne vært lik mini klanen.. det er jo dem små som skal ta over etter oss da vi ligger i torva

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340