Husk meg
Brukernavn
Passord

Pr i dag rykker vi ned......

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 16 jan 04, 18:17
Laget har ikke så langt blitt styrket såpass at plassen vil bli reddet kommende sesong. Et par tunge navn er et minimum av hva vi må ha. Selvom Eggen kan lage gull av gråstein håper jeg dem innser det. Og det må være spillere som garantert innfrir og som vi vet 100 % hva står for. Det gjør dem ikke med West. En venstre back må på plass og en midtbanespiller, helst to.... Greit at dem mener vi har god tid, men pr idag synes jeg ikke FFK er der de skal være 2,5 mnd før seriestart...

HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 589

Lagt til: 16 jan 04, 18:24
Helt uenig der...tror det laget vi har nå vil klare seg i tippeligaen og jeg tror Eggen vil skaffe spillere som gjør at vi vil holde oss et stykke unna nedrykkstriden...

---------------------------

FFK--> I hundre mot toppen!

sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...

HATER Mokkelbost!!!


Knutsen

A-lagspiller
Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 402

Lagt til: 16 jan 04, 18:24
Endret: 16 jan 04, 18:27
".. det er lenge igjen til seriestart" ;)

Er langt på vei enig med deg, men jeg tror vi skal gjøre et forsøk til på å være tolmodig selv om det ser ut som det kan bli vanskelig å få de helt store spillerne hit.
Eggen har jo vært i TL før og vet vel sånn ca hva man trenger for å overleve, håper jeg.
Med det laget vi har nå er jeg 99% sikker på vi rykker ned. :rolleyes:

Må legge til en ting til, når eggen går ut i media og legger lista virkelig høyt, 2-3 spillere i det øverste sjiktet i norden skulle vi skaffe.

Og hvis det nå viser seg at vi ikke får 1 engang, da må jeg si at de har virkelig driti på draget.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 16 jan 04, 18:36
Vi må også ha i bakhodet at vi brillierte oss ikke igjennom 1 div, tvertimot så må vi vel være såpass ærlige å si at vi hadde en del flyt. Så når nivå forskjellen er såpass stor på de to divisjonene må vi nok ha minst to tunge navn til...

thomas

Juniorspiller
Ble medlem: 01 des 03
Innlegg: 172

Lagt til: 16 jan 04, 19:32
Helt enig vi er en dumpekandiatene i Tippeligaen slik det ser for øyeblikket.
Her har vi stallen som skal sikre oss fornyet Tippeligakontrakt, halvparten av stallen er kun kvantiet, følgende kvalitet:
Roger Risholt
Roger Helland
Håkan Söderstjerna
Tor Trondsen
Markus Ringberg
Steinar Sørlie
Simen Brenne
Dag Frode Hornseth
Pål André Czwartek



Disse vil jeg regne som kvantitet i klubben. Kan ikke skjønne annet at ger det trenges forsterkninger.
Christian Petersen
Bjørnar Johannessen
Jørgen Pettersen
Vebjørn Hagen
Michael Røn
Stian Dagfinn Johnsen
Magnus Riis
Lahai Fallay
Jeton Pestisha
Diagne Mamadou Latyr




djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 16 jan 04, 20:05
Brorparten av nedre halvdel er talenter med masse kvaliteter.

---------------------------

Macka fra start!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 16 jan 04, 20:08
Ja. Vi kan jo snu på flisa å hevde vi har et av Tippeligaens aller mest spennende lag!

At vi ikke får klorne i så mange storfisker, betyr også at flere av de spillerne som har vært med på å "spille FFK opp" også får sjansen på øverste nivå. Det er en fjær i hatten og i tillegg spennende for publikum, som kjenner spillerne og bygd opp forhold til de. I tillegg blir det kortere vei til a-lagsspill for våre mange talenter som fort kan slå gjennom. Spennende blir det uansett.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 16 jan 04, 20:34
Nå synes jeg det begynner å bli noe taperaktig holdning her...

Greit nok, FFK har ikke hentet de "store" navnene, de har ikke hentet noen "store" profiler enda, i alle fall ikke på papiret, men HVA GJØR DET?

Har hele tiden sagt meg enig i at FFK må forsterkes på gitte områder, men til syvende å sist hjelper det ikke å ha et stjernegalleri på papiret. Det er gutta som spiller i 2 * 45 som avgjør kampene, selvsagt ledsaget av en dyktig KTE på benken. Jeg må ærlig innrømme at jeg gir blanke i om spillerne heter Enerly eller West så fremt han leverer varene, og akkurat det er det heldigvis ikke opp til oss å avgjøre...

Sier ikke at FFK har noen imponerende tropp p.t, men jeg tror helt ærlig at FFK klarer seg i TL med den troppen de har i dag. Det hele kommer ann på psyken, og jeg tror faktisk at KTE klarer å hente frem det beste i guttane. Forventer ingen topp-plassering, men jeg ser for meg FFK sånn ca midt på tabellen, men gudene skal vite at det blir vanskelig...

KTE klarte å holde et MFK i TL i noen år, og den stallen var etter min mening ikke noe bedre enn den FFK kan mønstre p.t

Det er nå min mening i alle fall...

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


JA

Juniorspiller
Ble medlem: 29 mar 03
Innlegg: 165

Lagt til: 16 jan 04, 22:31
Hm. Hvis både Eggen og Høili sier at vi skal hevde oss, ikke sloss i bunnen, så stoler i allefall jeg på det. Ha litt is i magen da folkens?

---------------------------

Høsten -74: Kai Roger Olsen sikret opprykk med bananskudd fra venstre ving med over 11.000 på stadion!


Frøken kråke

Bedriftsspiller
Ble medlem: 22 jan 04
Innlegg: 22

Lagt til: 22 jan 04, 11:30
Jeg vil gi ffk ett år i eliten, så bytter de plass med MOSS i 2005!!!

---------------------------

Og Moss rykker opp i 2005, sammen med LO ved sin side!

MFK og Kråkevingen står på høyeste plan!


hiawata

Juniorspiller

Ble medlem: 01 nov 03
Innlegg: 145

Lagt til: 22 jan 04, 14:07
Opprinnelig postet av Frøken kråke
sammen med LO ved sin side
?

---------------------------

på vinger over europa


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 22 jan 04, 16:01
Opprinnelig postet av hiawata
...?

Landsforeningen for Opphissede... :D

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340