Husk meg
Brukernavn
Passord

Manchester United 09/10

Flat Trådet Nøstet
Totalt 6 sider Alle

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 16 aug 09, 14:50
Endret: 16 aug 09, 14:51
Endret av: Holters

Da er sesongen i gang.

Svært svekket startellever i dag med bare én av de fire faste i den bakre fireren. VDS er også skadet, slik at Foster står. Den sentrale midtbanen er heller ikke ideell.

Startellever: Foster, Fabio Da Silva, O'Shea, Jonathan Evans, Evra, Valencia, Fletcher, Scholes, Nani, Berbatov, Rooney.

Innbyttere: Kuszczak, Brown, Owen, Anderson, Giggs, Gibson, De Laet.

United har åpnet klart best det første kvarteret. Kunne fort ha stått 1-0.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 16 aug 09, 15:27
Endret: 16 aug 09, 16:23
Endret av: keiko99

det er 1-0 til pause.. mål skårer er Rooney. burde vært både 2 og 3.

Det ble med bare 1-0. skulle hat traffe og masse flere mål, men 1-0 gir 3 poeng Laughing

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 16 aug 09, 16:45

Grei kamp detta!

Syns Rooney virka pigg! Scholes hadde også fler greie skuddforsøk.

Kunne vunnet med flere mål, men er poenga som teller!


FFK Fan

Juniorspiller

Ble medlem: 17 jun 07
Innlegg: 122

Lagt til: 16 aug 09, 16:48

Har ikke fått med meg kampen, hvordan spillte Nani og Valencia?

---------------------------

FOR FREDRIKSTAD !!!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 16 aug 09, 17:01

Opprinnelig postet av FFK Fan

Har ikke fått med meg kampen, hvordan spillte Nani og Valencia?

Valencia veldig pigg. Viste fram god fart, og bra rykk. Litt svake innlegg.

Nani litt usynlig syns jeg. Fikk en trøkk i skuldra og blei bytta ut i pausa


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 19 aug 09, 22:36

Burnley 1-0 Manchester U. kampen er snart slutt... vi ryker på ett tap Cry

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 19 aug 09, 23:41

Hahahahahahahahahaha

---------------------------

You`ll never walk alone...


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 22 aug 09, 18:25

Wigan 0-5 Manchester U  Rooney 2, Berbatov1, nani 1, Owen 1  (sååååååååååååå deilig)

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 22 aug 09, 18:26

Helt enig Keiko. Glimrende kamp idag! Viktig at alle spissene scorer.

Rooney går mot en stor sesong


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 22 aug 09, 18:28

mest deilig og se Owen er i gang... Gleder meg over han, men er jo helt enig med deg

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 29 aug 09, 20:33

For en kamp idag!! Deilig 2-1 seier.

Pent sjølmål, og deilig å se Wenger bli ydmyka på sluttenLaughing


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 29 aug 09, 20:35

Er ikke rart man misliker United... Møkkalag :o)

Arsenal spilte fotball, United satset på flaksen. Ikke tidenes klareste straffe og selvmålet toppet det hele. Synd Arsenal ikke scoret på en av gigantsjansene sine, syns de minst fortjente et poeng i dag.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 29 aug 09, 20:38

Var ikke straffa klar??? Hvordan kan du si det? Tar keeperen ball? Eller filmer Rooney?

United er klart best i andre omgang. Skaper mange store sjanser..

Men vi var heldige med at Foster henta fram en klasseredning tidlig i andre omgang. Hadde Arsenal gått opp i 2-0 hadde det blitt vanskelig.

Men alt i alt vant det beste laget.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 29 aug 09, 20:44

Opprinnelig postet av ffkmufc

Var ikke straffa klar??? Hvordan kan du si det? Tar keeperen ball? Eller filmer Rooney?

Straffa var klar den, men Arsenal ble også snytt for ei klar straffe da Fletcher (?) feier overende Arshavin og i tillegg tar ballen med hånda.

Men men, til slutt vant nok det beste laget, selv om jeg tror Arsenal hadde tatt dette om Robin van Persie hadde satt inn innlegget fra Arshavin på 0-1. Hadde det blitt 0-2 der, er jeg ganske sikker på at Londonlaget hadde vunnet. Men fy for en syk redning av Foster! Yell


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 29 aug 09, 20:47

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av ffkmufc

Var ikke straffa klar??? Hvordan kan du si det? Tar keeperen ball? Eller filmer Rooney?

Straffa var klar den, men Arsenal ble også snytt for ei klar straffe da Fletcher (?) feier overende Arshavin og i tillegg tar ballen med hånda.

Den var klar den. Men Arshavin scora i samme angrep, så det har kun akademisk interesse som Tjernås sa.. Hadde Arsenal fått straffe, hadde ikke Arshavin scora på det flotte skuddet.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 29 aug 09, 20:57

Det er helt korrekt, men det "redder" ikke dommeren.

Men, flottere sjølmål blir det nok ikke scoret i år.


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 29 aug 09, 21:34
Endret: 29 aug 09, 22:47
Endret av: Knuty

Hadde vært gøy å sett hva som skjedde hvis Almunia klarte å trekke seg fra duellen der.. Rooney mister jo "plutselig" fotfestet på begge bein en halvmeter før Almunia treffer han. Soleklar straffe, nekter ikke for det.. Men Rooney er jo i fritt fall før han blir truffet.

Ellers syns jeg arsenal gjør en god kamp, i alle fall fram til selvmålet. Resultatet kunne fort blitt veldig annerledes hvis Van Persie hadde satt inn 2-0, eller 2-1 på frisparket.. Selvsagt farlige united-kontringer etter selvmålet, men er ikke stort annet å forvente når arsenal må satse alt framover. United noe heldige, siden de ikke klarer å avgjøre kampen på egen hånd..


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 30 aug 09, 16:40

Opprinnelig postet av ffkmufc
Var ikke straffa klar??? Hvordan kan du si det? Tar keeperen ball? Eller filmer Rooney?

Han faller før det er kontakt. Han faller rett og slett i keeperen. Rutinert gjort av Rooney. Hadde vært morsomt - som en nevnte - om Almunia hadde rukket å trekke til seg armene. Rooney ville da ha falt bortover gresset mens ballen var langt faenivold.

Rooney konstruerer hele straffa, har sett Gerrard gjøre det samme.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 30 aug 09, 17:10

seier er seier.. vi vant og det er det som teller Laughing

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 20 sep 09, 17:00

Nrk..no Manchester United gikk seirende ut av et historisk og høydramatisk lokalderby og vant 4-3 mot Manchester City.

JAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Owen

Da City utlignet mot United på overtid trodde de fleste at det ble poengdeling, men så dukket Michael Owen opp.

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 20 sep 09, 17:03
Endret: 20 sep 09, 17:26
Endret av: FFK1903

... så kan man jo undre på hvorfor dommeren ikke blåste av da han skulle. Det var lagt til fire minutter, hvorfor ikke bare blåse av da? I steden får United to sjanser til å score på i overtiden av overtiden og gjør det på den siste.

Anish har selvsagt helt rett da han skrev for en stund siden at dommeren ikke blåser av kampene på Old Trafford før Ferguson er fornøyd med resultatet. Det er kjekt med venner i FA!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 20 sep 09, 17:20

Det har du faen meg helt rett i FFK1903.

Dette kaller jeg skandaledømming. Hva er poenget med å legge til seks minutter når man skulle legge til fire?? Skjedde det noe spesielt som gjorde at han måtte legge til to minutter til?? NEI!! Det er sjeldent jeg klager på dommeren, men dette var ikke bra.

Kan jo hende dommeren har spilt på oddsen eller står i gjeld til Alexander Ferguson eller noe. Ikke vet jeg.

 


palespen

Juniorspiller

Ble medlem: 08 nov 04
Innlegg: 202

Lagt til: 20 sep 09, 17:22

gikk jo endel tid når City feiret 3-3 målet, så ble vel lagt til for det.

Samma kan det være...for en kamp!!!Who the fuck is Tevez??We got owen!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 20 sep 09, 17:32

To minutter??

Samma kan det ikke være. Men men, gjort er hjort, og rådyr er godt!


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 20 sep 09, 17:45

Opprinnelig postet av palespen

gikk jo endel tid når City feiret 3-3 målet, så ble vel lagt til for det.

Samma kan det være...for en kamp!!!Who the fuck is Tevez??We got owen!

I tillegg kom et bytte pluss at Given drøyde veldig lenge med et målspark. Om opprinnelig tilleggstid var for eksempel 4:20 (noe det utmerket godt kunne være når tavla viste 4) så er vel ikke 1:10 ekstra så grusomt forferdelig å legge til for en langdryg målfeiring, et bytte og drøying av tiden?

 

---------------------------

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"

- Benjamin Franklin


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 20 sep 09, 17:46

Jeg bare ser for meg om det hadde vært motsatt. Ferguson hadde klikka i vinkel og skjelt ut alt og alle. Det hadde blitt et helvette. Nå er det selvfølgelig helt greit...


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 21 sep 09, 10:16

Opprinnelig postet av FFK1903

... så kan man jo undre på hvorfor dommeren ikke blåste av da han skulle. Det var lagt til fire minutter, hvorfor ikke bare blåse av da? I steden får United to sjanser til å score på i overtiden av overtiden og gjør det på den siste.

Det var lagt til minimum fire minutter. I løpet av overtiden gjorde United ett bytte, pluss at det gikk en del tid på feiringa etter City sitt mål. Det hadde vært en større tabbe av dommer om han hadde blåst av etter 4 minutter.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 21 sep 09, 10:19

Tar det 2,5 minutter å feire + å foreta et bytte? Man må være Utd-supporter for å forsvare noe slikt.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 21 sep 09, 10:29

Opprinnelig postet av ffkmufc
Det var lagt til minimum fire minutter. I løpet av overtiden gjorde United ett bytte, pluss at det gikk en del tid på feiringa etter City sitt mål. Det hadde vært en større tabbe av dommer om han hadde blåst av etter 4 minutter.

Hadde det vært United som hadde scoret for eksempel 3-2 da City gjorde mål, så hadde aldri i livet dommeren lagt til noe for feiringen heller. Han hadde blåst av tvert etter de fire minuttene. Hvorfor skal dommeren legge til fordi jagende lag skal gjøre et bytte? Om de vil benytte de dyrebare overtidsminuttene når de skal jage seiersmålet på å gjøre et bytte, så vær så god. Det er ofte at lag som forsvarer en ledelse som bruker byttene på å drøye tid og at det dermed blir lagt til tid. Ikke når angripende lag gjør et bytte?

Dommeren burde ha blåst av kampen etter at frisparket til Rooney ble klarert. I steden for altså United angripe en siste gang.

Skulle likt å sett trynet på Ferguson om det motsatte skjedde. Han hadde vel gått i flint som vanlig.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 21 sep 09, 10:30

Legg merke til at det ikke er lagt til 4 minutter, det er lagt til minimum 4 minutter.

Skal legges til ett halvt minutt per bytte, og feiringa tok over 1 minutt. United scora før det var godt 96 min, så ikke noe å si på detSmile


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 21 sep 09, 10:35

Jeg kjenner til reglene, og dommeren gjorde ikke noe feil sånn sett siden han bestemmer.

Men denne avgjørelsen kan enkelt og greit ikke forsvares, og den roturen din blir bare dårligere og dårligere. Skulle likt å se den sympatiske skotten deres (nei, ikke Fletcher) hvis motsatt hadde skjedd. Da hadde det blitt månelyst og 3.verdenskrig og alt faenskap på en gang, men så lenge "lille" City blir skadelidende er det ikke så nøye.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 21 sep 09, 10:36
Endret: 21 sep 09, 10:41
Endret av: FFK1903

Så hvis United jager et seiersmål, så er det bare å ta et kjapp bytte, så har de et halvt minutt ekstra å spille? Og hvor mye lengre tid tok egentlig feiringen av City-målet kontra for eksempel målet til Fletcher ti minutter før slutt?

Graham Poll, tidligere toppdommer, kommer med følgende:

- Jeg følte fire minutter var fornuftig, med tanker på bytter og mål. Det ble ett ekstra innbytte på overtid, Carrick for Anderson. Det betyr vanligvis 30 sekunder ekstra. Jeg regnet med at fløyta ville på på 94.30, det gjorde også Mark Hughes, sier Poll.

 


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 21 sep 09, 10:37

Litt av en rotur ja. Der traff du bra


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 21 sep 09, 10:41

Opprinnelig postet av FFK1903

Så hvis United jager et seiersmål, så er det bare å ta et kjapp bytte, så har de et halvt minutt ekstra å spille? Og hvor mye lengre tid tok egentlig feiringen av City-målet kontra for eksempel målet til Fletcher ti minutter før slutt?

 

Det kan jeg ikke svare deg på, for har ikke sett kampen. Var i Drammen på de tidene i går jegLaughing

Hvis jeg forstår dere rett, så mener dere at man kan gjøre hva man vil på overtid, for det skal blåses av med en gang tillagt tid er ute?

Og ja, det skal legges til ett halvt minutt per bytte ja, det gjelder ikke kun UnitedSmile

 


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 21 sep 09, 10:44

I mangel på noen bedre argumenter var det alt du klarte å komme med? Dette blir nesten like tåpelig som TIL-supportere som klarer å forsvare Sead Ramovic etter alle de pinlige situasjonene i gårsdagens kamp mot Molde og Thioune.

Men men, synd at dommeren har sitt på det tørre, men jeg håper forbundet gir han en karantene. Betalt har han nok fått for dette uansett, så han lider nok ikke noen nød.

Hva hadde du sagt hvis feks Tevez hadde banket inn 3-4 etter 95.56 minutter? Hadde det vært greit? Nei, det hadde det ikke.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 21 sep 09, 10:44
Endret: 21 sep 09, 10:45
Endret av: FFK1903

Man kan selvsagt ikke gjøre hva man vil, men det får være grenser for hvor mye man skal legge til også. Jeg mener da feiring av mål er en del av spillet akkurat som innkast og utspark. Det bør ikke legges til ekstra bare fordi et lag scorer. Står det noe om dette i regelboka? Om feiringen går over normal tid bør det imidlertidig tillegges tid, akkurat som det gjøres om man bruker for lang tid på et utspark. Var feiringen til City over normal tidsbruk?

Graham Poll, tidligere toppdommer, kommer med følgende:

- Jeg følte fire minutter var fornuftig, med tanker på bytter og mål. Det ble ett ekstra innbytte på overtid, Carrick for Anderson. Det betyr vanligvis 30 sekunder ekstra. Jeg regnet med at fløyta ville på på 94.30, det gjorde også Mark Hughes, sier Poll.

 

 


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 21 sep 09, 10:45

Opprinnelig postet av Plankekæll

Men men, synd at dommeren har sitt på det tørre, men jeg håper forbundet gir han en karantene. Betalt har han nok fått for dette uansett, så han lider nok ikke noen nød.

Skal han få karantene for å ha sitt på det tørre? Morsom fyr duSmile


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 21 sep 09, 10:52

Dommeren kan godt legge til 15 minutter i hver omgang han uten noen helst fornuftig grunn. Ingen kan si noe på det under kampens gang fordi dommeren er suveren, dommeren bestemmer. Basta!!

Men etter kampen derimot kan dommeren vente seg karantene for å være "sinnssyk i gjerningsøyeblikket".

Tror også du skjønner dette. JA, dommeren kunne legge til akkurat hvor mye han ville, men da begynner hvertfall jeg å tenke på "svarte penger" med en gang.

Dette var ikke rettferdig, og det hadde du vært enig i hvis du hadde sett kampen.

 


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 21 sep 09, 10:54

Opprinnelig postet av FFK1903

Man kan selvsagt ikke gjøre hva man vil, men det får være grenser for hvor mye man skal legge til også. Jeg mener da feiring av mål er en del av spillet akkurat som innkast og utspark. Det bør ikke legges til ekstra bare fordi et lag scorer. Står det noe om dette i regelboka? Om feiringen går over normal tid bør det imidlertidig tillegges tid, akkurat som det gjøres om man bruker for lang tid på et utspark. Var feiringen til City over normal tidsbruk?

Graham Poll, tidligere toppdommer, kommer med følgende:

- Jeg følte fire minutter var fornuftig, med tanker på bytter og mål. Det ble ett ekstra innbytte på overtid, Carrick for Anderson. Det betyr vanligvis 30 sekunder ekstra. Jeg regnet med at fløyta ville på på 94.30, det gjorde også Mark Hughes, sier Poll.

 

 

Feiringa til City var vel ikke over normalt nei, men skal alikevel legges til ekstra tid for det. Ser jo også at Poll sier det samme. Han sier at 4 min var fornuftig med tanke på bytter og mål så da stemmer det vel at det skal legges til ved mål. Men mulig 2 ekstra min for mye..


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 21 sep 09, 10:57

Opprinnelig postet av Plankekæll

Dette var ikke rettferdig, og det hadde du vært enig i hvis du hadde sett kampen.

 

Det er mye mulig ja. Har som sagt ikke sett kampen, vil bare få fram at det var lagt til minimum 4 min, så dommeren kan ikke klandres.

Fotball er ikke rettferdig.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 22 sep 09, 08:01

Korrekt tilleggstid Wink

 


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 22 sep 09, 09:05

Opprinnelig postet av ffkmufc
Korrekt tilleggstid Wink

Ja det var god kilde det, united.no! :p

Jeg vil da tro at om det var 4:59 som var lagt til, så ville det stått 5 på overtidstavlen. Det kan like gjerne være lagt til fire minutter akkurat som noe av det andre.

Graham Poll - som har mer peiling enn noen av oss - har i hvert fall sagt at kampen burde blitt stoppet etter 4:30 på overtid, dermed inkludert byttet - som overhodet ikke trenger å legges til med 30 sekunder. Vanlig er å ikke legge til så mye for et bytte, i hvert fall ikke hvis jagende lag gjør bytte vil jeg tro.


MLarsen

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05
Innlegg: 435

Lagt til: 22 sep 09, 09:10

Opprinnelig postet av FFK1903

Opprinnelig postet av ffkmufc
Korrekt tilleggstid Wink

Ja det var god kilde det, united.no! :p

Trodde dette var kilden jeg, hehe!

Så dommeren har tydeligvis sitt på det tørre.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 22 sep 09, 09:17

Opprinnelig postet av FFK1903

Opprinnelig postet av ffkmufc
Korrekt tilleggstid Wink

Graham Poll - som har mer peiling enn noen av oss - har i hvert fall sagt at kampen burde blitt stoppet etter 4:30 på overtid, dermed inkludert byttet - som overhodet ikke trenger å legges til med 30 sekunder. Vanlig er å ikke legge til så mye for et bytte, i hvert fall ikke hvis jagende lag gjør bytte vil jeg tro.

Regner med at dommeren som dømte kampen også har mer peiling enn noen av oss Smile


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 22 sep 09, 09:33

Det er vel bare dere United-folk som faktisk tror at det egentlig var lagt til fire minutter og 59 sekunder, bare fordi dette går akkurat innenfor halvannet minutt, selv om man - som jeg skrev - ikke må legge til 30 sekunder for et bytte. Selv Mark Hughes innrømmer jo at det var mer enn en gang at det ble lagt til mye på Old Trafford da han var spiller. Selv dere må vel innse at Ferguson har litt for sterk posisjon og frykt innenfor FA?

Tell for eksempel antall straffer gitt til motstanderlag på Old Trafford.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 22 sep 09, 09:38

Ja selv Mark Hughes. Merkelig at han sier det nå...

Er bare på old trafford det legges til for mye..

Ikke lett å få straffer på Old Trafford nei, de fleste lag legger seg på egen banehalvdel, og blir som regel liggende der kampen igjennom. Man må inn i motstanders 16 meter for å få straffe..


MLarsen

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05
Innlegg: 435

Lagt til: 22 sep 09, 10:09

Opprinnelig postet av FFK1903

Det er vel bare dere United-folk....

 Selv dere må vel innse at Ferguson har litt for sterk posisjon og frykt innenfor FA?

Bare for å få sagt det så er jeg ingen United mann, hehe.

Og jeg er enig at Ferguson har en litt for sterk posisjon og frykt i FA.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 22 sep 09, 10:33

I gjennomsnitt blir det lagt til 1 minutt og 6 sekunder mer om United enten ligger under eller det står uavgjort på Old Trafford. Mye kan sikkert skyldes at lag legger seg bakpå, men jeg vil da tro at også United velger å drøye tid hvis de leder i sluttminuttene. Så lenge man ikke har tilsvarende tall fra andre lag, så skal man ikke slå i bordet med at slikt bare er for United, men litt bemerkelsesverdig er det jo.

Som tidligere toppdommer Graham Poll sa det i sin mandagsspalte i nettutgaven til Daily Mail i går:

- Jeg forteller ofte i taler om hvordan jeg fikk «hårføneren» fra Alex Ferguson en av de første gangene jeg var på Old Trafford fordi jeg ikke kunne en av fotballreglene: På Manchester Uniteds hjemmebane spiller du til de vinner.

Ferguson får vilje sin mest av alle, og klager mest...

 

 


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 19 okt 09, 00:02

vi må ikke glemme bort at vi nå leder tabellen Kiss hehe

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 09 des 09, 10:14

Peter Orry Larsen reiser mandag til Manchester.

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Carlsberg07

Knøttespiller
Ble medlem: 17 nov 06
Innlegg: 38

Lagt til: 12 des 09, 23:22

Endelig noen som ikke lar seg presse av mannen med den røde nesa til å legge til mer tid en det som er fair.

http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=596828

Denne gangen var han ikke fornøyd med den samme dommeren som lot dem spille over 5 min på

overtid mot City, slik at dem kunne score seiersmålet.

Ta deg en bolle, Ferguson.

 

 


palespen

Juniorspiller

Ble medlem: 08 nov 04
Innlegg: 202

Lagt til: 12 des 09, 23:40

ta deg en bolle Carlsberg07


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 13 des 09, 18:58

Carlsberg 07 har helt rett. Laughing


palespen

Juniorspiller

Ble medlem: 08 nov 04
Innlegg: 202

Lagt til: 13 des 09, 19:21

3 minutter var for lite i denne kampen...jeg ser selvfølgelig på dette med united-øyne,men likevelWink


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 16 jan 10, 18:48

Dette er moro: Manchester U.: DIOUF. Valencia spiller gjennom spissen. Han header ballen forbi en utrusende Jensen og i mål fra rundt 16 meter. Han feirer med en salto!

skåra i dag mot Burnley

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 19 jan 10, 23:50

Herlig i kamp i dag a gett! Cool

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com


danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 25 jan 10, 16:44

Fantastiske Rooney! Tar stadig nye skritt mot å bli en helt komplett spiss i mine øyne. Klarer han å opprettholde denne "mål-formen" i tillegg til den fantastiske arbeidsinnsatsen han alltid legger ned, vil savnet av CR bli bare mindre og mindre!

---------------------------

"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."

-Ullo


palespen

Juniorspiller

Ble medlem: 08 nov 04
Innlegg: 202

Lagt til: 25 jan 10, 19:55

Har glemt CR allerede...vi klarer oss lenge med Rooney!CoolViktig at han fortsetter scoringene mot Manchester Shitty i omkampen nå


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 26 jan 10, 09:19

Drømmelønn skal få Rooney til å bli
Wayne Rooney blir tilbudt 368 millioner kroner for å bli værende på Old Trafford.

håper det går bra Laughing

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 26 jan 10, 12:39

Premier Leagues toppscorer vil bli tilbudt en lønn på rundt 1,59 millioner kroner i uken om han takker ja til en forlengelse.

De fire målene mot Hull på lørdag markerte hvor viktig Rooney er for klubben.

Totalt vil den nye kontrakten Rooney vil bli tilbudt være verdt 368 millioner kroner over fem år, hevder The Daily Mirror.

 

1,59 x 52 = 82,68 millioner.

82,68 millioner x 5 (år) = 413,4 millioner.

Går han ned i lønn de siste årene i kontrakten, eller er det andre grunner for at totalsummen blir 45,4 millioner lavere? Eller regner de med at Rooney ikke kan regne? :p


danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 26 jan 10, 16:19

En god observasjon ffk1903!

Jeg håper virkelig vi sikrer oss ham i lang tid framover. Akkurat nå er han en av verdens absolutt beste spillere.

Gleder(og gruer meg litt) til returkamp mot City i morgen. Hadde vært så deilig å slå ut det laget, med den h... Tevez i spissen. Likte ham veldig godt som United-spiller og synes det var trist da han dro, men alt oppgulpet som kommer fra den kanten om dagen har gjort at jeg har mista litt av respekten for mannen.

---------------------------

"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."

-Ullo


Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 27 jan 10, 23:01

ROOOOOOOOOOOONEY, jeg elsker deg. Han blir jo bare bedre og bedre.

---------------------------

Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 01 feb 10, 08:05

Morsom kamp i går!

Godt gjort å rundspille Arsenal på bortebane!

Har aldri hatt helt sans for Nani, men i går leika han seg med en av PLs beste venstrebacker.

Og Rooney viser igjen at han er best i verden for tida! Nå har han blitt en målscorer også.

Wenger klaga som vanlig på dommeren, men han kan nok ikke skylde på han denna gangen, eller hva Plankekæll?Wink


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 01 feb 10, 09:35

Opprinnelig postet av ffkmufc

Wenger klaga som vanlig på dommeren, men han kan nok ikke skylde på han denna gangen, eller hva Plankekæll?Wink

Nei, kan nok ikke det gitt.

I går var det junior mot senior, og Rooney er umulig om dagen.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 06 feb 10, 19:14

Leken 5-0 seier idag! Moro å væra i form!


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 18 feb 10, 17:35

Skal endelig det forbannede Milan-spøkelset fordrives? Helt siden 1958 har de hersens rossoneriene stått i veien for United hver gang lagene har møttes. Men med 3-2 fra San Siro må det da gå veien ...?

 

---------------------------

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"

- Benjamin Franklin


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 02 mar 10, 13:28

Ingen som har kommentert triumfen i Mikke Mus-cupen? Denne finalen bør jo være finfin inspirasjon for resten av sesongen.

Riktignok må vi vel innrømme at herr Dowd burde ha vist vår serbiske granittblokk rødt kort da han laget straffen som ga Villa 1-0, men utover det (og generelt slett spill de første ti minuttene) synes jeg det var en bra kamp.

 

---------------------------

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"

- Benjamin Franklin


danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 02 mar 10, 18:35

Pokal er pokal! Har ikke vunnet turneringen mer enn 4 ganger til tross for 7 finaler, uvanlig dårlig uttelling :)

---------------------------

"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."

-Ullo


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 11 mar 10, 11:17

ENDELIG! Milan-spøkelset, som har plaget United siden 50-tallet, er drevet på flukt, og det så ettertrykkelig!

  • Milan sløste med sjansene i den éne omgangen de var best i de to kampene - første omgang på San Siro
  • Rooney har blitt en effektiv spiss, og har utnyttet omtrent alt han har fått av målsjanser. I tillegg er han så energisk og utstråler en slik vinnervilje at sammenligning med midtbanekongene Keane og Robson er på sin plass.
  • På Old Trafford var Milan aldri en trussel. At de manglet Nestas rutine i forsvar og Patos hurtighet i angrep var et pluss for United, som ble utnyttet til fulle.

Forøvrig må jeg si det varmet å se (og høre!) mottagelsen David Beckham fikk*. Jeg tror faktisk det kom en liten tåre i øyekroken på'n da storparten av Old Trafford stemte i "One David Beckham, there's only one David Beckham". Og han fikk jo nesten mer applaus for sitt skuddforsøk (som Van der Sar måtte slå til corner) enn flere United-spillere fikk for sine gode forsøk.

Og så så nydelig at Darren Fletcher, av alle, fikk sette inn 4-0 på slutten. Herrligt!

*(Der kan Tevez lære hvordan gamle helter blir mottatt på Old Trafford dersom de ikke pisser på klubben etterpå.)

---------------------------

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"

- Benjamin Franklin


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 11 mar 10, 11:29

For en kamp av Rooney, Fletcher og Park! Har skjelden sett noen løpe mer enn Park og Fletcher i går, det betyr utrolig mye for resten av laget også. Rooney er jo blitt helt rå på hue.

Kan nå langt i år hvis vi fortsetter sånn.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 15 mar 10, 12:17

Rooney var virkelig på hugget igjen i går, begge målene hans mot Fulham var av slaget som kjennetegner en notorisk målscorer. Det er ikke mye plass for en spiss i noen av de to situasjonene, men han finner akkurat det rommet hvor han kan få en god mulighet til å avslutte.

Talentet har vært ubestridelig i flere år, men denne sesongen har den siste brikken falt på plass - måljegerinstinktet. Med det har Rooney blitt en av verdens beste spisser. Det er herlig.

Måtte han gjøre på søndag som han har gjort flere ganger før - senke Liverpool. Som gammel Evertonian har han sikkert litt ekstra motivasjon på lur til denneWink

 

---------------------------

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"

- Benjamin Franklin


ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 03 apr 10, 15:56

H - E - R - L - I - G - ! - ! - !


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 03 apr 10, 17:11

Opprinnelig postet av ffk1903

H - E - R - L - I - G - ! - ! - !

    Nå frykta jeg det værste , men dette var jo herlig Tongue out


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 07 apr 10, 22:44

Det er vanskelig å holde tilbake følelsene her nå....

 

 

... men jeg skal klare å begrense meg til en youtube video!


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 07 apr 10, 22:50

Den mest usympatiske drittklubben i verden er UTE av cl! FANTASTISK!! You're out scum!!!

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)


Carlsberg07

Knøttespiller
Ble medlem: 17 nov 06
Innlegg: 38

Lagt til: 07 apr 10, 22:59

Herlig.

Takker Bayern M for en meget bra utført arbeid.

Regner med at mannen med den røde nese ikke er enig hverken med

tilleggs tiden eller det røde kortet.

Men det driter jeg i, for Scum United røyk meget fortjent ut av Champions League.

Resten av nattevakta mi går som en drøm nå.


Erik_

Knøttespiller

Ble medlem: 06 nov 09
Innlegg: 37

Lagt til: 07 apr 10, 23:00

Takk for deg.


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 07 apr 10, 23:13

Opprinnelig postet av thorsen

Det er vanskelig å holde tilbake følelsene her nå....

 

 

... men jeg skal klare å begrense meg til en youtube video!

   KONGE video , nå blei jeg i enda bedre humør.Tongue out


ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 08 apr 10, 07:34

Herlig å se Bayern få sin revansje over det sure nederlaget i 1999. Herlig også å se at Fergusons "Rooney spiller ikke, og blir neppe å finne på benken"-finte heller ikke gjorde utslaget.

Gjør Chelsea jobben nå, så er det kun Mikke Mus-cupen de har av titler i år.

Ser for øvrig dalende interesse fra United-supporterne i tråden. Det er vel akkurat slik de fleste har stereotypen av en United-supporter i hodet. Veldig frempå når det går bra, usynlig ikke-supporter når det går dårlig :o)


palespen

Juniorspiller

Ble medlem: 08 nov 04
Innlegg: 202

Lagt til: 08 apr 10, 08:19

fy f*** så latterlige kommentarer.Morro å se hvordan andre lags supportere jubler høyere over United tap,enn når sitt eget lag mot formodning vinner en match (spesielt liverpool supportere)

 


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 08 apr 10, 08:23

Er det noe man kan generalisere i livet, så er det faktisk scum supportere. Især de som er vokst opp på nittitallet med medgang og atter medgang. Motgang evner man ikke å takle der i gården, hvor bitterheten tar overhånd med engang man avgir poeng, eller taper en match. SAF er en vits i mine øyne, tunnelsyn av uante dimensjoner. ALDRI har jeg hørt den dritten kommentere at scum faktisk var dårligere enn motstanderen, som igår, og som imot chelsea. Enten dommern eller banen sin skyld etc...

Anyway, cheers alle IKKE scum supportere!! Måtte FFK fullføre en flott fotballuke!Cool

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 08 apr 10, 08:51

Opprinnelig postet av ffk1903

Ser for øvrig dalende interesse fra United-supporterne i tråden. Det er vel akkurat slik de fleste har stereotypen av en United-supporter i hodet. Veldig frempå når det går bra, usynlig ikke-supporter når det går dårlig :o)

Ja jeg ser at Liverpool, Blackburn, Tottenham og de andre trådene går mye bedre. Skulle ønske jeg var like blodfan som døm som heier på døm laga.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 08 apr 10, 08:57

Ferguson er rævva taper ja, noe vi er alle som heier på United! Er du en god taper kommer du aldri noen vei i livet.

I går rundspilte vi Bayern i 1 omgang. Rafael var kanskje banens beste, men han ble utslagsgivende i feil retning pga sin mangel på rutine. Tull å pådra seg 2 unødvendige kort.

Det var ikke det beste laget som gikk videre til semifinalen, men vi gjorde noen fatale feil i begge kampene som ødela for oss.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 08 apr 10, 08:59

Opprinnelig postet av bateman

Den mest usympatiske drittklubben i verden er UTE av cl! FANTASTISK!! You're out scum!!!

Er da lenge siden Liverpool røyk ut.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 08 apr 10, 09:26

Opprinnelig postet av palespen

fy f*** så latterlige kommentarer.Morro å se hvordan andre lags supportere jubler høyere over United tap,enn når sitt eget lag mot formodning vinner en match (spesielt liverpool supportere)

Gårsdagens kamp var en fryd for mine øyne! Laughing


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 08 apr 10, 10:30

Er det mange United supportere som skriver i trådene til Arsenal, Liverpool, Leeds, Newcastle, Blackburn osv...? Bare lurer, for jeg har aldri vært inne på noen av døm.

Ser at det kun er Leeds og United som ligger på side 1 her på forumet, noe som tyder på at dere som skriver piss her, kanskje burde støtte eget lag framfor å snakke dritt om døm som er bedre enn dere.


ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 08 apr 10, 15:31

Opprinnelig postet av ffkmufc
Er det mange United supportere som skriver i trådene til Arsenal, Liverpool, Leeds, Newcastle, Blackburn osv...? Bare lurer, for jeg har aldri vært inne på noen av døm.

Nå er det vel flere United-supportere her inne også (og med United mener jeg Manchester). I Blackburn-tråden kan man lese om når laget gjør det dritt og gjør det bra. I denne tråden så skriver vel United-supporterne kun når det er en seier, bortsett fra akkurat nå da, hvor flere følte å delta plutselig.

Jeg kjenner flere jeg-ble-supporter-på-nittitallet-da-United-alltid-vant-supportere. Felles for nesten samtlige er vinnet United så er de fotballinteressert som få. Taper de, så vet de knapt hva en fotball er. Da er det ekstra morsomt å tirre dem og, og det ser da ut som enkelte ble det her inne nå ;)


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 08 apr 10, 17:54

Opprinnelig postet av palespen

fy f*** så latterlige kommentarer.Morro å se hvordan andre lags supportere jubler høyere over United tap,enn når sitt eget lag mot formodning vinner en match (spesielt liverpool supportere)

 

Fryktelig så bitter du var idag da pålespen :p

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 08 apr 10, 18:57

Opprinnelig postet av ffk1903

Jeg kjenner flere jeg-ble-supporter-på-nittitallet-da-United-alltid-vant-supportere. Felles for nesten samtlige er vinnet United så er de fotballinteressert som få. Taper de, så vet de knapt hva en fotball er. Da er det ekstra morsomt å tirre dem og, og det ser da ut som enkelte ble det her inne nå ;)

Felles for "dere", er at alltid medgangsupporter blir nevnt... finnes de ikke andre steder?

Opprinnelig postet av ffk1903

Nå er det vel flere United-supportere her inne også (og med United mener jeg Manchester). I Blackburn-tråden kan man lese om når laget gjør det dritt og gjør det bra. I denne tråden så skriver vel United-supporterne kun når det er en seier

åja, stakkars dere... derfor blackburn tråden er godt oppdatert? eller fordi dere er for få til å diskutere...?

 

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 08 apr 10, 19:06

Vurderte om jeg skulle slenge meg på i diskusjonen, men kom på at jeg har noen tyske gener, så lar være. Wink


ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 08 apr 10, 19:18
Endret: 08 apr 10, 19:19
Endret av: ffk1903

Opprinnelig postet av wergis
Felles for "dere", er at alltid medgangsupporter blir nevnt... finnes de ikke andre steder?

Selvsagt, men det er få - om noen - klubber som tiltrekker seg flere medgangssupportere enn United. Det er da ganske logisk ettersom de allerede er populære og vinner en del. Du tror vel ikke for eksempel at Blackburn tiltrekker seg en haug med medgangssupportere? Eller Liverpool? Chelsea har sikkert fått en del de siste årene, og kanskje også snart City, men United er de jeg opplever tiltrekker seg de fleste.


palespen

Juniorspiller

Ble medlem: 08 nov 04
Innlegg: 202

Lagt til: 08 apr 10, 19:52

Hehe...ja,var et utrolig bittert tap, og hjelper ikke på når en hver Liverpool supporter i dette land gjør hva de kan for å gni det inn.


Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 08 apr 10, 22:14

Helt vilt hvor mye hat mot oss United fans/supportere/trophyhunters/medgangssupportere da.. Og begrunne det med at vi ikke er supportere med at nå har det vært stille på forumet her i det siste er jo tidenes påstand! Har ikke vært skrevet i Pool tråden siden 31. januar.. -Har gått dårlig i det siste men så dårlig? Akkurat som det ikke står stort her om den herlige seieren over Liverpool her forleden.

En annen ting som går igjen og dette er vel spesielt til Pool gutta på 30 pluss som mener at vi bare er medgangssupportere fordi laget vant mye på 90 tallet. Selvfølgelig går mange 6 åringer etter et lag som vinner og har store profiler, med mindre familie og venner a la lag i nedgangsperioder klarer og ''overtale'' deg. Enten det er United i 97, 08 eller Liverpool på 70 og 80 tallet. Fra denne medgangen og profildyrkingen utvikler det seg etterhvert en sterk kjærlighet for laget, i hvert fall for mange av oss..

Peace and love

Chelsea vant helt fortjent på Old Trafford, dommeravgjørelsene gikk opp i opp. Bayern gikk videre på grunn av en heit 19 åring som forøvrig var utrolig god!


madserazzi

Juniorspiller

Ble medlem: 12 mai 09
Innlegg: 117

Lagt til: 09 apr 10, 15:47

Opprinnelig postet av bateman

Er det noe man kan generalisere i livet, så er det faktisk scum supportere. Især de som er vokst opp på nittitallet med medgang og atter medgang. Motgang evner man ikke å takle der i gården, hvor bitterheten tar overhånd med engang man avgir poeng, eller taper en match. SAF er en vits i mine øyne, tunnelsyn av uante dimensjoner. ALDRI har jeg hørt den dritten kommentere at scum faktisk var dårligere enn motstanderen, som igår, og som imot chelsea. Enten dommern eller banen sin skyld etc...

Anyway, cheers alle IKKE scum supportere!! Måtte FFK fullføre en flott fotballuke!Cool

Hvis SAF er en vits, hva er da du?

Så vidt jeg vet kommer ikke gode tapere langt her i verden innenfor prestasjonsrettede yrker.

Men for all del, forstår hvorfor leverpuddingene gleder seg så stort når United taper. Det er jo ikke så mye annet en kan glede seg over som leverpudding supporter i disse dager.

United tapte mot bayern ene og alene pga dårlige taktiske vurderinger av Ferguson. Han skulle tatt ut Rooney senest i pausen. Spillte jo halve 1 omgang med 10 kæll. Rafael skulle vært byttet ut før han fikk det andre kortet. Lå i luften hele veien at han kom til å bli utvist.

Når han først ble utvist, tok SAF ut Rooney, satt innpå O'Shea og la hele laget tilbake på 20 meter. Jeg mener han skulle satt innpå Kiko i steden for Rooney, og spillt 4-4-1. Da hadde iallefall United fortsatt utgjort en trussel, og hadde antaglig vunnet kampen. United har prøvd mange ganger å forsvare seg til et resultat, og det driter seg stort sett i enninga hver gang.

 

Men....... Som United supporter kan man være stor på det og si at det er ikke bra for sporten at samme laget vinner PL 4 år på rad og er i CL finale 3 år på rad. På tide med litt konkuranse fra andre lag og, ellers blir det kjedeligWink


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 15 apr 10, 17:43

En ny grom kamp nærmer seg nå - bortekampen mot de nyrike smurfene på Eastlands.

Rooney antas tilbake, kanskje Hargreaves også, og ingen er suspendert. Spørsmålet er eventuelt om motivasjonen er på topp, etter at CL gikk fløyten og Chelsea har dratt fra i serien. Klart, Ferguson er en dyktig motivator og kan sikkert klare å skvise ut litt revansjelyst etter den tamme affæren mot Blackburn. Jeg tror uansett spillerne skjønner at denne kampen er viktig, ikke bare med tanke på å holde liv i håpet om #19, men også for å sette lillebror på plass.

Skulle det gå veien for United på lørdag vil Chelsea ha press på seg før kampen mot Spurs på White Hart Lane, som i utgangspunktet er tøff nok som det er, med tanke på at Spurs har vist god form i det siste.

PS: Til forumets Spurs-fans, gratulerer med seieren over Arsenal i går, jeg antar den smakte særdeles bra.

 

---------------------------

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"

- Benjamin Franklin


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 17 apr 10, 15:48

Nydelig med nok en seier over smurfene på overtidCool

---------------------------

Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 17 apr 10, 19:06

Paul Scholes. For en legende. Og for en deilig seier.

Denne gangen var det ikke spesielt sent i overtiden heller, bare 2:43 av de minimum 3 minuttene var spilt Cool

Og nå leder Tottenham over Chelsea. Den allerede fine dagen kan bli enda litt finere.

 

---------------------------

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"

- Benjamin Franklin


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 17 apr 10, 20:28

og der vant Tottenham 2- 1Cool

---------------------------

Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 17 apr 10, 21:20

plutselig heia jeg på Tottenham Laughing

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


madserazzi

Juniorspiller

Ble medlem: 12 mai 09
Innlegg: 117

Lagt til: 17 apr 10, 21:34

Kjenner at skap-spurs supporteren i meg akkurat slo ut i full blomst.

1 poeng, og det er full kamp om seriegull igjen. Klarer nesten ikke vente på fortsettelsen!!!!!!!!!!!!!!

 


ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 17 apr 10, 23:09

Og vi gratulerer Neville med nok et trofé, ikke akkurat edelt metall men.


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 17 apr 10, 23:23

Om det er edelt metall eller ikke,vet vel ikke du no om??? hehe Tongue out

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 17 apr 10, 23:54

Er vel kobber han får der? :-)


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 18 apr 10, 00:11

Det er vel denne Neville drømmer om! Smile


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 19 apr 10, 15:42
Endret: 02 mai 10, 12:29
Endret av: Tøfflus

Au, øynene mine ... på med solbriller Cool

Men seriøst, dette blir noen gruelig spennende uker, i hvert fall om United gjør jobben mot Tottenham på lørdag. Skjer det så blir det garantert kamp til døra, og vi blir mest sannsynlig tvunget til å holde med Liverpool i to timer. Stoke kan selvsagt spare oss for den smerten, men jeg må innrømme at akkurat det har jeg ikke så mye tro på.

 

PS (2. mai)

Veldig spent på ettermiddagens kamper - selv om Liverpool skulle ta poeng mot Chelsea så er ikke bordet dekket. Hjemmekampen mot Sunderland var tøff nok, bortekampen blir neppe lett den heller. Rooney er sannsynligvis ikke med, samme gjelder Rio, og vi har jo sett flere ganger at angrepet blir blodfattig uten "The Scouse Powerhouse". Det fungerte riktignok etterhvert mot Tottenham, mye takket være at vingene kom godt i gang etterhvert. Det samme er helt nødvendig i dag.

Blir nok flittig skifting mellom 2. omgang av FFK-Glimt og 1. omgang av Sunderland - United ... synes godt hele serierunden skulle gått klokka fire  i går. Tåpelig å spre den nest siste serierunden over tre dager.

 

---------------------------

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"

- Benjamin Franklin


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 03 mai 10, 11:59

Da er saken klar. Med mindre Wigan detonerer den helt store bomben, må United nøye seg med andreplass denne sesongen.

En andreplass i seg selv er ikke fryktelig skuffende etter de tre forutgående sesongene, som har vært fantastiske. Det som er skuffende, er at dette skjer til tross for at rivalene har snublet støtt og stadig. Kamper som 0-1 mot Burnley og 1-1 hjemme mot Sunderland blir brått ekstra ille å tenke tilbake på om man taper ligagullet med ett poeng ...

MEN: Det er ikke slutt før den gravitasjonsmessig utfordrede dama synger. Så, come on United og come on Wigan!

 

---------------------------

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"

- Benjamin Franklin


ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 03 mai 10, 19:21

Om Chelsea vinner, så må vi tilbake til sesongen 2002-03 for å finne et lag som har vunnet med lavere poeng. Og vi må tilbake til 2000-01 for å finne forrige seriemester med seks tap.

Muligens en tegn på at ligaen har blitt jevnere. De tre store har tatt et steg tilbake, Aston Villa har tatt et steg frem, Liverpool to tilbake, mens City og Spurs har kommet seg en god del frem.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 04 mai 10, 05:57

Bare å gratulere Chelsea! Døm har vært det beste laget sett under ett.

United må ha inn spillere før neste sesong, helst en kreativ sentral midtbane ved siden av Fletcher. Sr også gjerne en spiss som Villa inn.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 18 mai 10, 15:23

Sesongen er over, vi gleder oss til VM, men parallellt begynner selvsagt spekulasjonene om hvem som skal hentes inn og hvem som må finne seg ny klubb.

Førstemann ut porten ser ut til å bli Ben Foster - Birmingham skal visstnok være villige til å betale £ 5 mill, da Joe Hart skal tilbake til Eastlands (han har vært utlånt fra Man City denne sesongen). Da blir det interessant å se om Kuszczak får sjansen til å bli van der Sar sin erstatter, eller om penga brukes på å hente en ny keeper. Det er jo noen spennende unge keepere i klubben også (bl. a. Ben Amos som for tiden er utlånt til Molde), men ingen av dem er klare for førstelagstjeneste ennå. Tror nok Edwin og polakken er keeperduo i sesongen 2010/2011.

 

---------------------------

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"

- Benjamin Franklin


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 18 mai 10, 16:42

Kuszczak blir nok aldri førstekeeper i United. Han har hvertfall ikke imponert meg i de kampene han har spilt.. Regner med at det kommer inn en keeper i sommer.

Regner også med at vi henter en spiss til.

Hadde også vært deilig med en venstre kant, eller offensiv midtbane. Modric hadde vært glimrende!


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 18 mai 10, 18:15
Har jo gått rykter om Hugo Lloris i lange tider nå,så skal bli spennende... En ny keeper trenger de hvertfall på Old trafford

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)



Flat Trådet Nøstet
Totalt 6 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f