Husk meg
Brukernavn
Passord

Manchester United 09/10

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 6 6

ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 17 apr 10, 23:09

Og vi gratulerer Neville med nok et trofé, ikke akkurat edelt metall men.


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 17 apr 10, 23:23

Om det er edelt metall eller ikke,vet vel ikke du no om??? hehe Tongue out

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 17 apr 10, 23:54

Er vel kobber han får der? :-)


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 18 apr 10, 00:11

Det er vel denne Neville drømmer om! Smile


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 19 apr 10, 15:42
Endret: 02 mai 10, 12:29
Endret av: Tøfflus

Au, øynene mine ... på med solbriller Cool

Men seriøst, dette blir noen gruelig spennende uker, i hvert fall om United gjør jobben mot Tottenham på lørdag. Skjer det så blir det garantert kamp til døra, og vi blir mest sannsynlig tvunget til å holde med Liverpool i to timer. Stoke kan selvsagt spare oss for den smerten, men jeg må innrømme at akkurat det har jeg ikke så mye tro på.

 

PS (2. mai)

Veldig spent på ettermiddagens kamper - selv om Liverpool skulle ta poeng mot Chelsea så er ikke bordet dekket. Hjemmekampen mot Sunderland var tøff nok, bortekampen blir neppe lett den heller. Rooney er sannsynligvis ikke med, samme gjelder Rio, og vi har jo sett flere ganger at angrepet blir blodfattig uten "The Scouse Powerhouse". Det fungerte riktignok etterhvert mot Tottenham, mye takket være at vingene kom godt i gang etterhvert. Det samme er helt nødvendig i dag.

Blir nok flittig skifting mellom 2. omgang av FFK-Glimt og 1. omgang av Sunderland - United ... synes godt hele serierunden skulle gått klokka fire  i går. Tåpelig å spre den nest siste serierunden over tre dager.

 

---------------------------

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"

- Benjamin Franklin


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 03 mai 10, 11:59

Da er saken klar. Med mindre Wigan detonerer den helt store bomben, må United nøye seg med andreplass denne sesongen.

En andreplass i seg selv er ikke fryktelig skuffende etter de tre forutgående sesongene, som har vært fantastiske. Det som er skuffende, er at dette skjer til tross for at rivalene har snublet støtt og stadig. Kamper som 0-1 mot Burnley og 1-1 hjemme mot Sunderland blir brått ekstra ille å tenke tilbake på om man taper ligagullet med ett poeng ...

MEN: Det er ikke slutt før den gravitasjonsmessig utfordrede dama synger. Så, come on United og come on Wigan!

 

---------------------------

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"

- Benjamin Franklin


ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 03 mai 10, 19:21

Om Chelsea vinner, så må vi tilbake til sesongen 2002-03 for å finne et lag som har vunnet med lavere poeng. Og vi må tilbake til 2000-01 for å finne forrige seriemester med seks tap.

Muligens en tegn på at ligaen har blitt jevnere. De tre store har tatt et steg tilbake, Aston Villa har tatt et steg frem, Liverpool to tilbake, mens City og Spurs har kommet seg en god del frem.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 04 mai 10, 05:57

Bare å gratulere Chelsea! Døm har vært det beste laget sett under ett.

United må ha inn spillere før neste sesong, helst en kreativ sentral midtbane ved siden av Fletcher. Sr også gjerne en spiss som Villa inn.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 18 mai 10, 15:23

Sesongen er over, vi gleder oss til VM, men parallellt begynner selvsagt spekulasjonene om hvem som skal hentes inn og hvem som må finne seg ny klubb.

Førstemann ut porten ser ut til å bli Ben Foster - Birmingham skal visstnok være villige til å betale £ 5 mill, da Joe Hart skal tilbake til Eastlands (han har vært utlånt fra Man City denne sesongen). Da blir det interessant å se om Kuszczak får sjansen til å bli van der Sar sin erstatter, eller om penga brukes på å hente en ny keeper. Det er jo noen spennende unge keepere i klubben også (bl. a. Ben Amos som for tiden er utlånt til Molde), men ingen av dem er klare for førstelagstjeneste ennå. Tror nok Edwin og polakken er keeperduo i sesongen 2010/2011.

 

---------------------------

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"

- Benjamin Franklin


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 18 mai 10, 16:42

Kuszczak blir nok aldri førstekeeper i United. Han har hvertfall ikke imponert meg i de kampene han har spilt.. Regner med at det kommer inn en keeper i sommer.

Regner også med at vi henter en spiss til.

Hadde også vært deilig med en venstre kant, eller offensiv midtbane. Modric hadde vært glimrende!


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 18 mai 10, 18:15
Har jo gått rykter om Hugo Lloris i lange tider nå,så skal bli spennende... En ny keeper trenger de hvertfall på Old trafford

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)



Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 6 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f