Husk meg
Brukernavn
Passord

Klarsignal for kjøp av ny spiss, noen som kjenner til dette?

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 04 aug 09, 16:50

Så vidt jeg har skjønnt så er han det ja, det var jo nylig en sak om at han var skuffet/forundret over ikke å få starte en kamp. hadde vært topp å få ham hjem for høstsesongen!

---------------------------

Når alt kommer din vei, er du i feil fil og kjører feil vei.


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 04 aug 09, 17:04

Opprinnelig postet av Snæbbis

Så vidt jeg har skjønnt så er han det ja, det var jo nylig en sak om at han var skuffet/forundret over ikke å få starte en kamp. hadde vært topp å få ham hjem for høstsesongen!

Personlig tror jeg det er den beste løsningen for alle 3 parter. Så hvorfor ikke begynne med litt hurtigarbeid med å få han hjem ut sesongen. Trond S må vel skjønne at det er det beste for de samme involverte parter.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 04 aug 09, 18:16

Tror faktisk dette kunne vært en okei løsning for alle parter, men tviler på at det skjer.

Tarik sitter forresten på benken, ja. Var ikke med i troppen til en eller annen finale (husker ikke hvilken, orker ikke sjekke) rett før seriestart da Heerenveen fikk bank. Satt på benken i serieåpninga og kom ikke inn.


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 04 aug 09, 19:02

Opprinnelig postet av Lemmy

Tror faktisk dette kunne vært en okei løsning for alle parter, men tviler på at det skjer.

Tarik sitter forresten på benken, ja. Var ikke med i troppen til en eller annen finale (husker ikke hvilken, orker ikke sjekke) rett før seriestart da Heerenveen fikk bank. Satt på benken i serieåpninga og kom ikke inn.

Det er jo et skikkelig steg tilbake i hans karriere, noe som han sikkert ikke er tilfreds med. Det er synd at han ikke gies mulighet til å forsette den fine framgangen han hadde i FFK. 100% sikkert at han hadde ikke sagt nei på en forespørsel,men kapitalen råder.TS er vel heller ikke den letteste å forhandle med. Synd han ikke forstår guttens beste. Tragisk at han blir et offer i en slik overgang. Har ikke anelse hva hans lønn er, men tror nok vi kunne matche den.


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 04 aug 09, 19:13
Endret: 04 aug 09, 19:18
Endret av: FFK pra sempre

Hvis klubben hadde bestemt seg for å leie ut Tarik, tviler jeg på at han vil bli utleid til oss. De har kontant avslått det tidligere, og han har gjort fremskritt der siden han kom. Vi må huske at han faktisk var på banen i ca 16 kamper i fjor. Og selv om han har sterk konkurranse både på kanten og som midtpiss, tror supporterne deres at han vil prestere bedre i år.

Han har garantert minst dobblet lønnen sin der, gjennomsnittslønn i æresdivisjonen tror jeg er over 400' euro.

---------------------------

http://twitter.com/FFKprasempre


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 04 aug 09, 19:33

ok.



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f