Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kampen: Fredrikstad - Lech Poznan

Flat Trådet Nøstet
Totalt 9 sider Alle

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 27 jul 09, 17:16
Endret: 30 jul 09, 21:03
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av Tøfflus

http://www.fredrikstadfk.no/content/view/2222/372/

Ingen tv-overføring av denne kampen. Litt merkelig synes jeg, TV2 burde da kunne ta seg råd til denne når de gjorde det med TIL-Dinamo Minsk. Noen som vet om de viser TIL eller Vålerenga, de spiller jo også denne uka?

 

Selvsagt viser TV2 begge disse kampene.Blir jo for dumt nå de vise de kampene, men ikke oss.

Tror de har oss langt oppe i halsen.

 


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 27 jul 09, 17:18
Endret: 27 jul 09, 17:18
Endret av: Knuty

Er det noe FFK-tv eller noe sånt som produserer da?

Rimelig latterlig av TV2, til tross for at vår polske motstander ikke akkurat klinger godt..


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 27 jul 09, 18:41
Endret: 27 jul 09, 20:04
Endret av: Tøfflus

Lech Poznan klinger vel ikke noe ringere enn Dinamo Minsk skulle jeg tro. Men det kan være at de bare vil sende en kamp, og både vi, VIF og TIL spiller hjemme klokka sju. Og i så fall velger de vel etter seertall og sender VIF sin kamp.

 

PS: Å nei da. I pausen reklamerte de selvsagt med sine Europa League-kamper på torsdag. VIF og TIL sine kamper blir begge to vist. La hodene rulle.

 

 

---------------------------

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"

- Benjamin Franklin


Freddy G-Paulsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 27 jul 09, 20:03

Vel, de sender TIL sin kamp også. Dette er typisk TV2<->FFK-forhold...Yell

---------------------------

Klarer vi å ungå nedrykk i år da ? Blir FFK høstens formlag ?


elin

Juniorspiller
Ble medlem: 31 mar 03
Innlegg: 156

Lagt til: 28 jul 09, 12:17

Igjen har jeg sendt mail til sumtv og tv2, så nå er jeg veldig spent på om jeg får noe svar på hvorfor prioriteringen av kampene er som den er.


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1125

Lagt til: 28 jul 09, 12:27

I Værste fall viser vel FFK tv kampen?

Det gjorde dem vertfall i 2007.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 28 jul 09, 13:25

Det går på seertall og at TV2 har nedpriotert FFK.

Er kanskje ikke så rart, når man så hvor dårlige vi var i går.


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 28 jul 09, 13:36

Laget bør være :

Staw

Thomassen     Ophaug     Piiroja     Wallace

Askar     Wehrman     Gashi     Kvisvik

Everton     Borges

---------------------------

You`ll never walk alone...


MortenH

Bedriftsspiller

Ble medlem: 08 apr 08
Innlegg: 24

Lagt til: 28 jul 09, 13:36

FFK-TV har ingen produksjon i forbindelse med denne kampen.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 28 jul 09, 13:55

Det er forrøvrig solgt 5000. billetter i følge f-b.no.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5512

Lagt til: 28 jul 09, 13:56

Vil helst se:

                             Staw

Askar   Ophaug          Piroija      Wallace

Kvisvik  Elvestad        Gashi      Thomassen

                 Everton         Borges

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 28 jul 09, 15:03
Endret: 28 jul 09, 15:04
Endret av: Costanza

Laget bør være:

Staw

Askar - Ophaug - Piiroja - Thomassen/Wallace

Kvisvik - Wehrman - Borges - Thomassen/Wallace

Everton - Gardar

 

Veldig viktig at vi får en pasningssikker Borges ned i sin beste posisjon i denne kampen mot et Poznan som garantert er veldig mye mer ballsikre enn Fredrikstad i utgangspunktet. Wallace har internasjonalt snitt og må inn på back eller kant. Er fristet til å bruke han på venstre midtbane slik at han oftere kommer til skudd og innlegg. Thomassen har gjort det bra på venstreback.

Wehrman er veldig svak når han ikke har dagen, men utrolig sterk og viktig når han har den. Bør spille fra start i en kamp som denne hvor vi trenger spillere med pondus. Får heller bli byttet ut med Gashi ganske tidlig. Man ser raskt om Wehrman har dagen eller ikke. Og dette føler jeg ikke er kampen for å sette inn Elvestad fra start.

På topp: Gardar Johannsson fordi vi MÅ ha mål på hjemmebane, og Gardar er vår mest effektive spiss. Everton er selvskreven. Tegan er god å ha på benken.


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 28 jul 09, 15:09

Enig med hele laget costanzaCool

---------------------------

Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 28 jul 09, 15:22

Opprinnelig postet av Costanza

På topp: Gardar Johannsson fordi vi MÅ ha mål på hjemmebane, og Gardar er vår mest effektive spiss. Everton er selvskreven. Tegan er god å ha på benken.

Gardar var vår mest effektive sammen med Tarik i fjor, han er ikke i dag.

---------------------------

http://twitter.com/FFKprasempre


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 28 jul 09, 15:30

Opprinnelig postet av FFK pra sempre

Opprinnelig postet av Costanza

På topp: Gardar Johannsson fordi vi MÅ ha mål på hjemmebane, og Gardar er vår mest effektive spiss. Everton er selvskreven. Tegan er god å ha på benken.

Gardar var vår mest effektive sammen med Tarik i fjor, han er ikke i dag.

Tror nok fortsatt Gardar er vår mest effektive spiss, i den forstand at han trenger færrest opplagte målsjanser for å sette ballen i mål. Statistikken fra i år viser også at han (etter Celso Borges) er vår mest effektiev spiss ved at han har best målsnitt pr. spilte kamp.

 


Sing&JumpFTW

Juniorspiller

Ble medlem: 11 mai 09
Innlegg: 142

Lagt til: 28 jul 09, 15:50

Er enig med laget til Costanza. Kan være lurt å ha Wallace som kant, i og med at han har flere kvaliteter offensivt. (Samt Thommasen har vært trygg defensivt i år.)

Tegan er fin å ha som en superinnbytter, og jeg føler det er riktig å starte med Everton og Gardar. Tommel opp! 

Er i tvil om ledelsen tør å sette ut Ardian. Derfor tror jeg Celso blir satt opp som spiss, sammen med Everton, mens Gashi og Wehrman får ny tillit på midten.  (Selv om jeg håper Borges får spille der han trives best, nemlig på midten.)

Noen som vet hvor mange biletter som er solgt hittil?

---------------------------

Syng for fredrikstad!


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 28 jul 09, 16:01

Ledelsen har vel ikke noe å gjøre med laguttaket?

Føler meg passe sikker på at Borges blir flyttet ned på midten og at de tar ut Gashi. Han har til gode å prestere i år, og var etter min mening ikke veldig god i fjor heller. En av våre mest oppskrytte spillere..

Mitt lag ser nøyaktig likt ut som Costanza sitt. Jeg ønsker Wallace på kant og Thomassen på back, men tipper det blir omvendt. Det var det hvertfall når Wallace kom inn mot Aafk.


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 28 jul 09, 16:29

Opprinnelig postet av Ziggy Stardust

Laget bør være :

Staw

Thomassen     Ophaug     Piiroja     Wallace

Askar     Wehrman     Gashi     Kvisvik

Everton     Borges

En høyreback som ikke eier høyrefot...?


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 28 jul 09, 16:31

Opprinnelig postet av Sing&JumpFTW

Noen som vet hvor mange biletter som er solgt hittil?

ca 5000


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 28 jul 09, 16:33

Opprinnelig postet av FFK pra sempre

Gardar var vår mest effektive sammen med Tarik i fjor, han er ikke i dag.

Feil, han er det idag også. Flest mål per spillte minutter = mest effektiv


Matiashs

A-lagspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 306

Lagt til: 28 jul 09, 16:59
Endret: 28 jul 09, 17:25
Endret av: FFK1903

Opprinnelig postet av Costanza

Innlegget til Costanza

 

Sign!

Edit: Redigerte vekk sitatet. Sidene blir ofte trege å laste om det er mange og ofte unødvendige siteringer. Det holder lenge med å skrive "Enig med x", eventuelt gjøre som jeg har gjort nå.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 28 jul 09, 18:10

Thommasen har vært prøvd på høyreback før uten hell. Er langt unna en plass på den posisjonen.

Laget bør være som Costanza nevner..

Celso bør væra selvskreven på midten i denna kampen!


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 28 jul 09, 18:50

Opprinnelig postet av Costanza

Laget bør være:

Staw

Askar - Ophaug - Piiroja - Thomassen/Wallace

Kvisvik - Wehrman - Borges - Thomassen/Wallace

Everton - Gardar

Kunne ikke vært mer enig (eneste er om Bråthen skal stå for Staw, men det er pest/kolera om dagen føler jeg)! Med dette laget fra start har jeg stor tru på en seier og et godt utgangspunkt foran bortekampen!


Freddy G-Paulsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 28 jul 09, 19:09

Opprinnelig postet av Lemmy

Ledelsen har vel ikke noe å gjøre med laguttaket?

Ledelsen = De som leder laget, dvs trenerteamet Kiss

Er også enig med Constansa, er absolut det beste laget vi kan stille...

---------------------------

Klarer vi å ungå nedrykk i år da ? Blir FFK høstens formlag ?


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 28 jul 09, 19:21

Ledelse

FFKs trenerteam vil være den riktige benevnelsen...


A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 28 jul 09, 19:24

Opprinnelig postet av Sing&JumpFTW

Er i tvil om ledelsen tør å sette ut Ardian. Derfor tror jeg Celso blir satt opp som spiss, sammen med Everton, mens Gashi og Wehrman får ny tillit på midten.  (Selv om jeg håper Borges får spille der han trives best, nemlig på midten.)


Hvorfor ikke? Gashi har faktisk bare blitt benket 2 ganger denne sesongen, av Grönis 16.mai (etter at RAmberg spilte så bra hjemme mot Tromsø kampen før at det var umulig å sette ham ut) og av TFA til hjemmekampen mot B/G. Så at dagens sportslige ledelse ikke tør å benke Gashi er bare tullball.

I bunn og grunn er ganske enig med Costanza når det gjelder lag, spesielt hvis vi snakker 4-4-2. Samtidig er jeg usikker på om det er riktig å benke Gashi til en slik kamp. Han er faktisk blant de mer rutinerte spillerne i troppen, og Gardar er per dags dato langt unna formen han hadde ifjor. Joda, han er nok den mest effektive spilleren vi har i troppen, men dog... Usikker.

Er også usikker på Askar. Sesongen sett over et har han vært en positiv tilvekst, men synes han har slitt mye de defensivt som back de siste 4-5 kampene. Ser ikke helt alternativene. Kanskje Vidar, men det blir muligens litt vel defensiv tankegang. Bortekampen derimot...

Det er vel heller ingen tvil om at Everton trenger hjelp på topp, men dersom Borges blir valgt fremfor Gardar, lurer jeg på om det vil være bedre med en ren 4-5-1/4-3-3 formasjon med Kasey som anker og Gashi/Borges som klassiske indreløpere. Så får kampbildet avgjør hvor høyt vi står med Kvisvik og Thomassen/Wallace
Argument: Skal vi spille med 5 midtbanespillere, så kan vi like gjerne ha 5 på midten.

Til tross for dårlig kamp mot Ålesund, bør Kasey spille i mine øyne. (Han burde da kanskje ikke ha spilt mot Ålesund da Kasey + halvskadet en uke + kunstgress er en veldig dårlig kombinasjon.)

Når det er snakk spillere som bør  benkes, så er jeg mer usikker på hva ledelsen gjør ifht Barsom. Uansett hva vi måtte mene, er han fortsatt kapteinen vår. Bør trenerteamet benke han? Definitivt. Tørr trenerteamet å benke han? Veldig usikker.


PS! Beklager at innlegget muligens ble litt rotete, men hadde litt dårlig tid.

---------------------------

God bedring, Dagfinn!


Sing&JumpFTW

Juniorspiller

Ble medlem: 11 mai 09
Innlegg: 142

Lagt til: 28 jul 09, 19:32

Jeg så i forhold til Costanza sitt lag, der han hadde satt ut Gashi. Ardian har en løpskvalitet som jeg tror trengs på midten der. Det jeg mente var at jeg er i tvil om trenerteamet vil sette ut Gashi i denne UEFA-kampen. I tillegg vil de sikkert ha Wehrman's rutine på midten der, og da er det duket for Borges på topp. Selv om jeg gjerne vil se Celso på midten. 

Det kan godt hende at de tør å benke han, men jeg tror ikke det skjer, i og med at vi trenger han. 

---------------------------

Syng for fredrikstad!


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 28 jul 09, 19:37

Opprinnelig postet av Costanza

Tror nok fortsatt Gardar er vår mest effektive spiss, i den forstand at han trenger færrest opplagte målsjanser for å sette ballen i mål. Statistikken fra i år viser også at han (etter Celso Borges) er vår mest effektiev spiss ved at han har best målsnitt pr. spilte kamp.

Det er rimelig uinteressant statistikk, scoret mål per minutt er interessant. Rett og slett fordi Gardar gjør veldig lite på egenhånd, gutten har vært treg og veldig forutsigbar så langt i år.
Men jeg håper fortsatt at han skal finne frem formen igjen, selv om jeg tviler mer og mer.

---------------------------

http://twitter.com/FFKprasempre


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 28 jul 09, 19:50

Opprinnelig postet av Ymer

Opprinnelig postet av FFK pra sempre

Gardar var vår mest effektive sammen med Tarik i fjor, han er ikke i dag.

Feil, han er det idag også. Flest mål per spillte minutter = mest effektiv

Nei det er ikke feil, Celso den mest effektive! med 4 mål på 12 kamper. Selv om han har spilt både spiss og midtbane.
Gardar har scoret 2 på 10 kamper, Everton 3 på 18. Dvs Gardar har scoret i hver femte kamp, og Everton hver 6
Så selv sammenlignet med Everton er han syltynt mer effektiv.

---------------------------

http://twitter.com/FFKprasempre


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 28 jul 09, 21:10

Spillerstatistikk

Nå gjelder denne riktignok for alle kampene Éverton og Gardar har spilt. Er da sikker på at Éverton hadde hatt bedre målpoengstatistikk enn Gardar om han hadde spilt vårsesongen i fjor på et FFK-lag i flyt.


morten

Moderator
Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 627

Lagt til: 28 jul 09, 22:44

Opprinnelig postet av FFK pra sempre
Det er rimelig uinteressant statistikk, scoret mål per minutt er interessant.

 

Agim Shabani leder faktisk den statistikken med 223 minutter pr mål, nesten 10 minutter bedre enn Celso Borges på 232. Laughing Dette, og enda mer unyttig informasjon, kan dere finne i topplistene våre som er under utvikling.

---------------------------

"When in doubt, choke'em out!"
Slåssing på gata er for aper - mennesker slåss i bur!


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 28 jul 09, 23:58
Endret: 28 jul 09, 23:58
Endret av: Ymer

Opprinnelig postet av FFK pra sempre

Nei det er ikke feil, Celso den mest effektive! med 4 mål på 12 kamper. Selv om han har spilt både spiss og midtbane.
Gardar har scoret 2 på 10 kamper, Everton 3 på 18. Dvs Gardar har scoret i hver femte kamp, og Everton hver 6
Så selv sammenlignet med Everton er han syltynt mer effektiv.

Jo det er fullstendig feil. Celso regner jeg ikke spiss, han er midtbanespiller.
Når det gjelder Everton mot Gardar så blir det enda mer feil å telle antall kamper, effektiviteten må måles i reell spilletid, dvs spilletid i minutter. Å snakke om antall kamper er jo helt på trynet. Gardar har 5 kamper fra start, Everton 14. Faktum er at Everton har 4 ganger så lang spilletid som Gardar i år. Så Gardar syltynt mer effektiv enn Everton sier du? Det er en syltynn påstand langt langt fra fakta.


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 29 jul 09, 00:04

Opprinnelig postet av Lemmy

Ledelse

FFKs trenerteam vil være den riktige benevnelsen...

Jeg må le noen ganger... Makan til viktig-per du skulle være da.


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 29 jul 09, 00:08

Opprinnelig postet av FFK pra sempre

---scoret mål per minutt er interessant. 

Interessant at du mener det siden du i svaret til meg brukte antall kamper og IKKE minutter i sammenligningen mellom Gardar og Everton. Du vil nok gjerne at Everton skal framstå som effektiv, men det er per dato ikke tilfelle. Prøv å lev med det Laughing


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 29 jul 09, 00:24
Endret: 29 jul 09, 00:25
Endret av: FFK pra sempre

Fordi det ikke finnes statistikk på antall spilte minutter, greit nok at det blir misvisende.
Men Celso har faktisk spilt spiss i flere kamper, senest i går.

Uansett må man også evne å se bak resultatene når man skal vurdere lag og spillere, Gardar har gjort fint lite om noe på egenhånd. I år har han har vært meget forutsigbar og treg i steget. Når du ser hvor lite spilletid han har fått har nok ikke prestasjonene på trening vært mye å skryte av heller.
Påstår du at er årets prestasjoner som ligger til grunn når du vurderer Gardar som effektiv og god?

Jeg har forøvrig aldri påstått at Everton er effektiv, bare at han har det største potensiale av alle spisser i klubben.
Og at han blir bedre og bedre, det er han vi kan takke for 1 poeng i går.

---------------------------

http://twitter.com/FFKprasempre


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 29 jul 09, 08:07

Fikk en noe underlig mail i dag, regner dog med at den var seriøst ment. Jeg må jobbe, og kan ikke gå på kampen, men kanskje det er noen andre barmhjertelige sjeler der ute? Fyren samler tydeligvis på fotballbilletter...Hello,

 

I don't want to disturb you and I am really sorry if I do it. So my mail isn't a spam.

I live in Belgium. I contact you for my hobby. I collect the football tickets and I am currently looking for used tickets from the next match between FREDRIKSTAD FK and KKS LECH POZNAN for the Third Qualifying Round of the UEFA Europa League 2009/2010.


Could you send me here at my home some used tickets from this match if you have them and if you don't need anymore them please ?


Thank you very much for your patience and for your kindness. Best wishes from Belgium.


Pascal GHISLAIN

RUE DES TANNEURS, 77 C

BE - 7504 FROIDMONT

BELGIQUE - BELGIUM

 


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 29 jul 09, 12:25

Håper på denne start 11ern:

Staw

Askar  Piiroja  Ophaug  Thomassen

Kvisvik  Gashi  Borges  Wallace

Everton  Tegstrøm

 

Kasey er tjukk i rumpa og er helt ute av form (ble uvirkelig hyllet etter et par OK kamper). Greit nok at Gashi også underpresterer, men han prøver i det minste hva han er god for. Borges ER midtbane sentral, scorer derfra også...Ophaug med sin stoiske rohet vil redde mange poeng fremover, en langt mer komplett fotballspiller enn "rusern" Martinsen. Ellers mener jeg Wallace har et kjempepotensial som ving i en 4-4-2 formasjon, han og Thomassen bør spille fast sammen på den kanten, mens kvisvik og Askar tar høyrekanten.

Barsom er per dags dato den svakeste spilleren av de som er regelemessig involvert i 11ern, og han jeg gjenter han ønsker å avvente om han vil skrive under på ny kontrakt??? Ser ikke resten av klubben at vi har en "ving" som dreper all fremdrift ved å SPASERE inn sentralt, samt en rekke horrible langskudd og pasninger....??

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 29 jul 09, 16:10
Endret: 29 jul 09, 16:11
Endret av: Costanza

Leser om det dårlige billettsalget og klør meg i hodet over hvor lav status disse europacupkampene tydeligvis har blant folk. For meg er det å kunne se FFK spille i Europa-cup noe av det største, og gjør dette til den kampen jeg minst av alt vil gå glipp av i år. Det er ikke ofte vi har mulighet til å oppleve FFK i denne typen kamper -- hvorfor er folk flest åpenbart uenig? Er en kamp mot Aalesund og Bodø/Glimt som vi møter ti ganger i løpet av fem år mer attraktivt og spennende enn muligheten til å oppleve FFK avansere i Europa!?


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 29 jul 09, 16:18

I Fredrikstad var det onsdag formiddag solgt rundt 5000 billetter. Klubben opplyser til NTB at den forventer rundt 6000 tilskuere på kampen.

Skuffende interesse.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 29 jul 09, 16:23

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 29 jul 09, 17:12

Skjønner heller ikke hvorfor spill i Europa-cupen skal være så lite interessant. Hadde vi vært et lag som hadde vært i Champions League de siste ti årene og denne kampen kun var en transportetappe, så kunne jeg skjønt det. Men, dette er tredje Europa-cup kamp på 24 år. Sist var vel i 1985 vil jeg tro?

Må det Roma, United, Barcelona eller andre storlag til før folk rikker seg opp av sofaen? Når kampen ikke blir sendt på TV heller, så burde jo det bety enda flere som dro på kamp.

Skal selvsagt ikke skrike altfor høyt, jeg får ikke sett kampen selv, grunnet at det ikke var mulig å få fri og jeg jobber kveldsvakt fra 1550-2300 i morra. Hadde jeg derimot fått fri hadde det var en selvfølge å dra på denne kampen.

I grunn et helt merkelig fenomen dette. Egentlig burde de som løste inn billett nå fått førsteretten til å kjøpe samme billett hvis FFK gikk videre. Likevel, folk skal strømme til stadion uten å måtte få tildelt fordeler og gaver.

 


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 29 jul 09, 17:14

Jeg vil ha dette laget.

                           Staw

Thomassen Piiroja  Ophaug  Wallace

     Askar    Gashi  Wehrman  Kvisvik

                   Everton  Borges

---------------------------

Heia FFK


RC2

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04
Innlegg: 429

Lagt til: 29 jul 09, 17:19

Opprinnelig postet av Lex

Jeg vil ha dette laget.

                           Staw

Thomassen Piiroja  Ophaug  Wallace

     Askar    Gashi  Wehrman  Kvisvik

                   Everton  Borges

Nesten enig, men vil at Borges flyttes ned ved siden av Gashi. Og inn med Tegan eller Gardar som spiss sammen med Everton. Wehrman trenger tydeligvis en liten hvil. Det han viste mot Aalesund var horribelt, og nå møter vi langt vassere motsand. Dessuten tror jeg ikke jeg vil ha Thomassen på høyrebacken. Da foretrekker jeg Askar der, og at Thomassen forblir på venstreback. Og at Wallace spiller venstre midtbane. Evt at de to bytter plass.

---------------------------

www.nettpuben.blogspot.com ----- www.rdhvitby.blogspot.com


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 29 jul 09, 17:38

Opprinnelig postet av Costanza

Leser om det dårlige billettsalget og klør meg i hodet over hvor lav status disse europacupkampene tydeligvis har blant folk. For meg er det å kunne se FFK spille i Europa-cup noe av det største, og gjør dette til den kampen jeg minst av alt vil gå glipp av i år. Det er ikke ofte vi har mulighet til å oppleve FFK i denne typen kamper -- hvorfor er folk flest åpenbart uenig? Er en kamp mot Aalesund og Bodø/Glimt som vi møter ti ganger i løpet av fem år mer attraktivt og spennende enn muligheten til å oppleve FFK avansere i Europa!?

Det er langt fra overraskende, men jeg slutter meg like fullt til klubben av de som klør seg i hodet. Kan det være at folk ser seg blinde på at det er kvalifisering? Mener meningmann at det på en måte ikke teller som skikkelig kamp?

Merkelig, men vi ser jo det samme for alle norske klubber...

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5386

Lagt til: 29 jul 09, 18:16

Opprinnelig postet av Lex

Jeg vil ha dette laget.

Thomassen Piiroja  Ophaug  Wallace

Kan du forklare hvorfor du vil ha Thomassen på høyreback? De gangene jeg har sett han på høyresiden har han vært heller svak.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Stoni

A-lagspiller

Ble medlem: 08 aug 08
Innlegg: 348

Lagt til: 29 jul 09, 18:22

Opprinnelig postet av FFK1903

Men, dette er tredje Europa-cup kamp på 24 år. Sist var vel i 1985 vil jeg tro?

 

Du er dårlig til å tro, jeg VET at det ikke er så lenge siden vi spilte mot Hammarby....Tongue out

---------------------------

"Tap og vinn med samme sinn". Måtte det bare bli 3 poeng!!


Stoni

A-lagspiller

Ble medlem: 08 aug 08
Innlegg: 348

Lagt til: 29 jul 09, 18:26

      Denne oppstillinga vil jeg se på stadion i morra..... 

 

                         Staw

     Askar  Piiroja  Ophaug  Wallace

    Kvisvik    Gashi  Borges  Thomassen

                   Everton  Tegstrøm

 

Vi vinner 2-1!!!!

---------------------------

"Tap og vinn med samme sinn". Måtte det bare bli 3 poeng!!


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 29 jul 09, 18:40

Opprinnelig postet av Stoni

      Denne oppstillinga vil jeg se på stadion i morra..... 

 

                         Staw

     Askar  Piiroja  Ophaug  Wallace

    Kvisvik    Gashi  Borges  Thomassen

                   Everton  Tegstrøm

 

Vi vinner 2-1!!!!

    Støttes, bare at vi vinner 2-0 Laughing


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 29 jul 09, 19:05

Opprinnelig postet av Stoni
Du er dårlig til å tro, jeg VET at det ikke er så lenge siden vi spilte mot Hammarby....

Ææh, måsabjønn! :P Klønete skrevet, men tredje E-cupkamp på 24 år, før den fjerde i 1985! Sånn, eller noe sånt.


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 29 jul 09, 20:12
Endret: 29 jul 09, 21:35
Endret av: Lex

Opprinnelig postet av Rey

Opprinnelig postet av Lex

Jeg vil ha dette laget.

Thomassen Piiroja  Ophaug  Wallace

Kan du forklare hvorfor du vil ha Thomassen på høyreback?

Jeg vil ha Askar frem som ving. og da Kvisvik på venstre ving som han er best. Ser den med Thommassen, men etter litt nærmere ettertanke vil jeg muligens da heller ha Martinsen på Høyre Back og Thommassen som backup for kvisvik. Altså slik.   

 

                                         Staw

Martinsen          Ophaug          Piiroja          Wallace

 

Askar                  Gashi              Wehrman    Kvisvik/Thommassen

 

                           Everton             Borges

 

 

---------------------------

Heia FFK


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 30 jul 09, 00:12

Guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 30 jul 09, 08:41

Om jeg kunne ha satt opp laget:

 

                            Staw

Askar   Ophaug   Piroija   Thomassen

Kvisvik   Wehrman   Borges   Wallace

                  Èverton   Gardar

 

Litt usikker på om jeg ville ha spilte med Askar eller Martinsen på høyre backen.

Det samme gjelder Gardar og Tegan.

Jeg vil gjerne se Wallace på vingen, han kan slå presise og harde innlegg, dessuten var han positiv mot Aafk. Samtidig syns jeg Thomassen har spilt mye bedre som venstre back enn som ving.

Jeg syns ikke Barsom fortjener å starte denne kampen, da jeg ikke syns han har bevist noen ting i det siste.

Det er lov å håpe!

FORZA RØDHVIT

 


skoroopczak

Bedriftsspiller
Ble medlem: 30 jul 09
Innlegg: 4

Lagt til: 30 jul 09, 12:26

hi y'all ffk supporters! I'm a huge fan of my city's best football club Lech Poznań. And I must say that I'm really sorry that none of polish tv stations is broadcasting todays match. That is the main reason i conquered difficulties with registering to this forum ;) My question is: do you know any tv channel or do you got some internet link (sopcast or justin.tv etc.) where i could watch the game? I would really appreciate an answer. thx anyway and good luck!

---------------------------

KOLEJORZ!


MA

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jun 07
Innlegg: 193

Lagt til: 30 jul 09, 12:26

Når starter kampen i kveld? Det står skrevet kl. 20.00 hos byens aviser og 19.00 på FFK sine hjemmesider og på FFK supporter.net ? Noen som vet hva som er riktig klokkeslett???

---------------------------

Plankehaugen for ALLE...... men for guds skyld syng da :-)


Guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 30 jul 09, 12:32

Opprinnelig postet av MA

Når starter kampen i kveld? Det står skrevet kl. 20.00 hos byens aviser og 19.00 på FFK sine hjemmesider og på FFK supporter.net ? Noen som vet hva som er riktig klokkeslett???

Kampen starter 19.00


TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 30 jul 09, 12:43

Dette laget har jeg mest tro på ikveld:

 

                            ---Staw---

---Martinsen---Ophaug----Piroja----Thommassen

                    -----Wehrmann----

---Kvisvik---     ----Gashi----        -----Wallace-----

                         ----Borges---

                         ----Everton---

 

Hvem som står av Staw og Bråthen er så og si dødt løp for meg, men velger Staw da han er litt mer rutinert. Barsom og Askar er gode alternativer som innbyttere når kantene begynner å bli slitene, for de skal løpe mye. Mister litt offensiv krafr ved å kjøre Martinsen på back fremfor Askar, men det er nesten viktigere å ikke slippe inn mål på hjemmebane enn å score selv derfor Martinsen. Stoler på at Kasey hever seg fra forrige kamp og gjør en god kam som anker. Gashi blir da litt alene som indreløper og må løpe alt han er god for. Celso ligger "in the hole" bak Everton, tror han kommer mer til sin rett der enn som ren spiss.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5386

Lagt til: 30 jul 09, 12:43

Opprinnelig postet av skoroopczak

hi y'all ffk supporters! I'm a huge fan of my city's best football club Lech Poznań. And I must say that I'm really sorry that none of polish tv stations is broadcasting todays match. That is the main reason i conquered difficulties with registering to this forum ;) My question is: do you know any tv channel or do you got some internet link (sopcast or justin.tv etc.) where i could watch the game? I would really appreciate an answer. thx anyway and good luck!

As far as I know, no TV station has picked up the rights for the game. You might get some highlights on http://fredrikstadfk.no after the game though.

Good luck to you too Smile

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 30 jul 09, 12:48

Opprinnelig postet av skoroopczak

hi y'all ffk supporters! I'm a huge fan of my city's best football club Lech Poznań. And I must say that I'm really sorry that none of polish tv stations is broadcasting todays match. That is the main reason i conquered difficulties with registering to this forum ;) My question is: do you know any tv channel or do you got some internet link (sopcast or justin.tv etc.) where i could watch the game? I would really appreciate an answer. thx anyway and good luck!

Hi mate! Its better if you dont watch it, because your team are going down tonight! Wink

Im sorry, but as far as i know this match are not availeble at any broadcast....


skoroopczak

Bedriftsspiller
Ble medlem: 30 jul 09
Innlegg: 4

Lagt til: 30 jul 09, 13:02

Opprinnelig postet av Rey

Opprinnelig postet av skoroopczak

hi y'all ffk supporters! I'm a huge fan of my city's best football club Lech Poznań. And I must say that I'm really sorry that none of polish tv stations is broadcasting todays match. That is the main reason i conquered difficulties with registering to this forum ;) My question is: do you know any tv channel or do you got some internet link (sopcast or justin.tv etc.) where i could watch the game? I would really appreciate an answer. thx anyway and good luck!

As far as I know, no TV station has picked up the rights for the game. You might get some highlights on http://fredrikstadfk.no after the game though.

Good luck to you too Smile

Thanks for the bad info ;)
I'll have to excite myself in the old-fashioned way listening to the radio broadcast. I'm willing for a nice encounter with a lot of goals.
P.S. All of polish media tips the balance that Fredrikstad team colours were taken from the polish national team. Maybe it's a good omen that the match will be played in a friendly atmosphere.

Cheers!

---------------------------

KOLEJORZ!


skoroopczak

Bedriftsspiller
Ble medlem: 30 jul 09
Innlegg: 4

Lagt til: 30 jul 09, 13:07
Endret: 30 jul 09, 13:08
Endret av: skoroopczak

Opprinnelig postet av TheDude

 

Hi mate! Its better if you dont watch it, because your team are going down tonight! Wink

 



As far as I'm concerned 12. league position doesn't sound very thrilling... ;)

---------------------------

KOLEJORZ!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5386

Lagt til: 30 jul 09, 13:20

Opprinnelig postet av skoroopczak


P.S. All of polish media tips the balance that Fredrikstad team colours were taken from the polish national team. Maybe it's a good omen that the match will be played in a friendly atmosphere.

The Polish ambassador is even donating a new kit to FFK to mark this occasion. You have to agree that the kit colors are nice though ;-)

I hope for a nice encounter myself with a lot of goals, but no away goals ;-). It will be tough though. FFK hasn't exactly set the world alight this season.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Sing&JumpFTW

Juniorspiller

Ble medlem: 11 mai 09
Innlegg: 142

Lagt til: 30 jul 09, 13:47

Opprinnelig postet av Lemmy

ffksupporter.net: Tøff motstand i polske supergutter

Bra skrevet, Lemmy!:-)

---------------------------

Syng for fredrikstad!


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 30 jul 09, 13:51

Wallace er skadet igjen og spiller ikke i kveld.

NRK Østfold

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


Guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 30 jul 09, 13:53

Opprinnelig postet av Per Egil

Wallace er skadet igjen og spiller ikke i kveld.

NRK Østfold

Det var jævli trist.. Hadde håpet på å se Wallace på venstre kanten idag.


madserazzi

Juniorspiller

Ble medlem: 12 mai 09
Innlegg: 117

Lagt til: 30 jul 09, 14:03
Endret: 30 jul 09, 14:09
Endret av: madserazzi

(redigert da wallace ikke spiller)

                              staw

martinsen   ophaug    piiroja     thommassen

                          wehrman

   askar                                  barsom/gashi

                          Borges

   Everton                               Kvisvik

 

Synes ikke vi har mannskap til å spille tradisjonell 4-4-2 med 2 flate 4'ere nå, så jeg synes en formasjonsendring bør vurderes. I tillegg er Askar svak bakover på banen, så han bør ikke stilles i 1 mot 1 situasjoner som bekk. Dette har han vist i stort sett alle kampene han har spillt bekk. Ønsker meg deror dette laget. Det blir utrolig mye løping på midten, men der kan vi bytte inn gashi og barsom når noen er slitne, eller feilpasningene begynner å bli mange.Og kvisvik kan konsentrere seg om å bruke mesteparten av kreftene i angrep, der han klart er best.

Alternativt kan man trekke kvisvik ned på venstre kant og thommassen mer inn på midten, så blir det defansivt 4-5-1, med wehrman som klassik anker og borges i playmaker posisjon høyere på banen.

Mener at barsom og gashi uansett ikke bør starte, og at askar ikke bør spille bekk, uansett lagoppstilling.(dersom wallace kunne spillt)


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 30 jul 09, 14:38

Opprinnelig postet av madserazzi

(redigert da wallace ikke spiller)

                              staw

martinsen   ophaug    piiroja     thommassen

                          wehrman

   askar                                  barsom/gashi

                          Borges

   Everton                               Kvisvik

trur eventuelt at ophaug og martinsen bytter plass. ophaug har spilt mer høyre back for oss enn det vidar har gjort. og martinsen er en mye raskere spiller. ble overrasket over den dårlige farten til ophaug i forrige kamp. men er enig i at det er bra å ha begge to på banen. for å få bedre luft styrke.

kvisvik på topp er jeg derimot veldig uenig i.

vil ha dette laget isteden.,

                              staw

ophaug           martinsen            raio            thomassen

askar               wehrman/gashi       borges         kvisvik

                           everton              gardar/tegan

usikker på formen til wehrmann og gardar. derfor satt jeg opp gashi og tegan. de som har gjort det best av de på trening bør begynne.

jeg titter litt på været utenfor nå. å det jeg lurer på er hvem som tjener best på været idag. trur dere ffk eller lech har fordelen i dårlig vær?


TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 30 jul 09, 14:55

Opprinnelig postet av skoroopczak

Opprinnelig postet av TheDude

 

Hi mate! Its better if you dont watch it, because your team are going down tonight! Wink

 



As far as I'm concerned 12. league position doesn't sound very thrilling... ;)

Thats just because the main focus for the team this year is the e-cup...  Undecided ..... Anyway, lets hope for a well played and fair match. The way the weather looks right now, its the team with the best swimmers are the team who wins.

To be honest, i think you guys are big favorites and it would be a tremendous effort if FFK knock you out of the cup.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 30 jul 09, 15:09

Jasså, dårlig vær i Fredrikstad? Er jo pent vær i Oslo nå!


Freddy G-Paulsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 30 jul 09, 15:10

Opprinnelig postet av FFK1903

Jasså, dårlig vær i Fredrikstad? Er jo pent vær i Oslo nå!

 

Hehe, ja, det øser ned. Ser på yr.no at det skal lette fram ca 5 tida...

---------------------------

Klarer vi å ungå nedrykk i år da ? Blir FFK høstens formlag ?


Stoni

A-lagspiller

Ble medlem: 08 aug 08
Innlegg: 348

Lagt til: 30 jul 09, 15:44

Opprinnelig postet av Per Egil

Wallace er skadet igjen og spiller ikke i kveld.

NRK Østfold

Aune sier ikke aktuell.

Trur dermed han spares pga. eventuelt salg så han kan spilles Europacup seinere denne sesongen for ett annet lag...!!

---------------------------

"Tap og vinn med samme sinn". Måtte det bare bli 3 poeng!!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 30 jul 09, 15:46

Ja for han er ikke skada.. Moro at folk tolker ting ut av det minste..

Da blir det nok Barsom idag også da.. Kan væra greit med litt rutine i dag da..


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 30 jul 09, 15:53

Ifølge FB er det tvil om Everton skal starte. Sier Borges og Tegstrøm har spilt sammen på treningene. Om det er tilfelle går jeg før kampstart......


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 30 jul 09, 15:57

Opprinnelig postet av Gardarson

Ifølge FB er det tvil om Everton skal starte. Sier Borges og Tegstrøm har spilt sammen på treningene. Om det er tilfelle går jeg før kampstart......

Jeg kommer til å bli hele kampen uansett jeg.. Jeg heier på laget, ikke spillerene..


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 30 jul 09, 16:09

Opprinnelig postet av Gardarson

Ifølge FB er det tvil om Everton skal starte. Sier Borges og Tegstrøm har spilt sammen på treningene. Om det er tilfelle går jeg før kampstart......

So long and thanks for all the fish! Godt å se du er LAG-supporter...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 30 jul 09, 16:23

                                           Staw

Martinsen          Ophaug          Piiroja        Thommassen

 Askar                  Gashi              Wehrman       Kvisvik 

                           Everton             Borges

 

Barsom kan hvile i dag.

---------------------------

Heia FFK


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 30 jul 09, 16:41
Endret: 30 jul 09, 16:42
Endret av: Costanza

Det er jo mildt sagt krise hvis det stemmer at en skadefri Everton ikke starter denne kampen. Men tilbakestående tror jeg faktisk ikke FFKs trenerteam er.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 30 jul 09, 17:05

FFKs startellever

Lasse Staw

Amin Askar - Jan Tore Ophaug - Raio Piiroja - Joachim Thomassen

Abgar Barsom - Kasey Wehrman - Ardian Gashi - Raymond Kvisvik

Éverton - Celso Borges

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 30 jul 09, 17:16

Er vel som forventet det der. Håper bare Aune & Co tar ut Wehrman (eller Gashi) i pausen om de ikke har dagen og sender Borges ned og Gardar ut på matta. Det blir nok mange tunge offensive løp på Askar i dag, om matta er tung og bløt.

Skulle for øvrig aldri sagt det var pent vær i Oslo, her på Oslo vest er det nå tidenes regnskur, og kommer dette over Ullevaal tror jeg neppe det blir Enga-kamp i dag.

Måtte det bli et godt utgangspunkt, ikke minst for de som skal nedover til Polen. Ikke like morsomt å dra på tur og vite at FFK må hente opp igjen 0-4...


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 30 jul 09, 18:05
Endret: 30 jul 09, 18:05
Endret av: FFK pra sempre

Ei som kommenterer billettsalget på f-b.no sier at NRK Østfold sender kampen på nett, men jeg har ikke funnet noe som bekrefter det ennå..

---------------------------

http://twitter.com/FFKprasempre


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 30 jul 09, 18:08

Opprinnelig postet av FFK pra sempre

Ei som kommenterer billettsalget på f-b.no sier at NRK Østfold sender kampen på nett, men jeg har ikke funnet noe som bekrefter det ennå..

Er nok i såfall på webradio. Tror ikke det er tv-produksjon på kampen.


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 30 jul 09, 18:13

Opprinnelig postet av Costanza

Opprinnelig postet av FFK pra sempre

Ei som kommenterer billettsalget på f-b.no sier at NRK Østfold sender kampen på nett, men jeg har ikke funnet noe som bekrefter det ennå..

Er nok i såfall på webradio. Tror ikke det er tv-produksjon på kampen.

Men det har vel Radio Fredrikstad også?

---------------------------

http://twitter.com/FFKprasempre


Oslo

A-lagspiller

Ble medlem: 10 aug 04
Innlegg: 311

Lagt til: 30 jul 09, 18:16
Endret: 30 jul 09, 18:17
Endret av: Oslo

Opprinnelig postet av FFK pra sempre

Ei som kommenterer billettsalget på f-b.no sier at NRK Østfold sender kampen på nett, men jeg har ikke funnet noe som bekrefter det ennå..

 

sjekk her, i midten...

http://www1.nrk.no/nett-tv/sport

 Fredrikstad - Lech Poznan Kl. 18:55 - 21:00

Fredrikstad - Lech Poznan

Se hele kampen direkte her - ukommentert


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 30 jul 09, 18:20

Hey hey hey, da blir det kamp likevel på meg da. Kan jo ikke være annet enn video slik det står der. Bare så synd jeg sitter med Netcom mobilt bredbånd som er tregere enn ei skilpadde er til å klarte.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 30 jul 09, 18:40

Det er jo noe. Og med tanke på at vi garantert hadde fått Tor Hammerø om kampen hadde gått på TV2, så kommentatorfri stream er kanskje like greit Tongue out

Dog skal det sies at TV2s valg om ikke å vise denne kampen stilles i et enda merkeligere lys når de velger å vise treningskampen mellom Lyn og Liverpool neste uke - ikke på TV2 Sport, men på hovedkanalen!

 

---------------------------

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"

- Benjamin Franklin


TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 30 jul 09, 18:50

I dag er det på høy tid at Barsom løfter spillet og viser oss noe som kan minne om det nivået han forventes å ligge på. Kanskje han kan ha litt flyt idag og et av de halvbra skudda hans som stusser i bakken rett foran keeper kan stusse inn via det bløte gresset. Håper så inderlig at vi for en gangs skyld kan holde nullen idag, utrolig viktig med tanke på returkampen. Tror faktisk at jeg foretrekker 0-0 fremfor 2-1 seier, noen synspunkter på dette anyone?


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 30 jul 09, 18:54

I begge tilfeller ryker vi ut om vi taper 0-1 i returoppgjøret, så det er hipp som happ. Men vi er da ikke et lag som går for 0-0 på hjemmebane, er vi vel?

 

---------------------------

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"

- Benjamin Franklin


TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 30 jul 09, 18:57
Endret: 30 jul 09, 18:58
Endret av: TheDude

Nei, vi er jo ikke det, og jeg mener ikke at vi burde det heller, men bare lurte på hva andre mente om hva som var best av resultatene 0-0 og 2-1. Jeg håper jo alltid på mål i fotballkamper, men med tanke på evt avansemennt så mener jeg at 0-0 er å foretrekke fremfor 2-1.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 30 jul 09, 19:05

Noen som får NRK-sendingen til å virke? Får kun "Waiting for video" og slik har det stått siden jeg klikket meg inn ved kampstart.


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1125

Lagt til: 30 jul 09, 19:07

Har du oppdatert sia eller noe?

Raio hadde nettopp en halvsjangse på corner.


nsuro80

Bedriftsspiller
Ble medlem: 14 apr 09
Innlegg: 10

Lagt til: 30 jul 09, 19:08

Samme problemet her...

Får trøste meg med Radio Fredrikstad !


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 30 jul 09, 19:09

Fungerer bra med Mac`n min


FFK-Supporter

Juniorspiller
Ble medlem: 07 apr 03
Innlegg: 189

Lagt til: 30 jul 09, 19:09

Og der ble det baklengs jah...!!! Faen...! Frown

---------------------------

Rød og hvite er de beste!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 30 jul 09, 19:09

Har oppdatert siden flere ganger, men kommer samme feil. Muligens for treig linje jeg har her.

Det tok jo jævla lang tid før polakkene scoret...


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1125

Lagt til: 30 jul 09, 19:10

Svarte 0-1!

Og det på dems 1 sjangse....


nsuro80

Bedriftsspiller
Ble medlem: 14 apr 09
Innlegg: 10

Lagt til: 30 jul 09, 19:12

Fungerer nå!


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 30 jul 09, 19:15
Endret: 30 jul 09, 19:15
Endret av: hasse33

Det virker som det er fart i FFK laget idag..sett utfra meget dårlig kamereaføring fra NRK


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 30 jul 09, 19:18
Endret: 30 jul 09, 19:20
Endret av: FFK1903

Om det er flere som sliter, så fikk jeg det til ved å prøve ut linken i Internet Exploerer i steden for Firefox. Fungerer nå!

Faen som polakkene lager liv! Helt utrolig. Hvor mange er det av dem? Et par hundre?


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 30 jul 09, 19:20

Faktisk befriende å se fotballkamp uten kommentatorer, men vi taper tydligvis kampen på tribunen

---------------------------

http://twitter.com/FFKprasempre


FFK-Supporter

Juniorspiller
Ble medlem: 07 apr 03
Innlegg: 189

Lagt til: 30 jul 09, 19:21

Jaja....

---------------------------

Rød og hvite er de beste!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 30 jul 09, 19:22

Takk og farvel Europa. Laget fortjener faen ikke bedre enn dette. Hvor i helvete er forsvaret?

Hjalp heller ikke at det plinget inn 0-2 på siste.no ti sekunder før bildene kom.

Forbanna dritt!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 30 jul 09, 19:23

Opprinnelig postet av FFK pra sempre

Faktisk befriende å se fotballkamp uten kommentatorer, men vi taper tydligvis kampen på tribunen

Det høres ut som sølvguttene når Plankehaugen drar i gang. Få sekunder senere kommer bass-stemmene til polakkene og overdøver alt og alle. Helt utrolig.


FFK-Supporter

Juniorspiller
Ble medlem: 07 apr 03
Innlegg: 189

Lagt til: 30 jul 09, 19:24

Da skrudde jeg av kampen... er det mulig!?!?!!?!?!?!?

---------------------------

Rød og hvite er de beste!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 30 jul 09, 19:24

MEN SE TIL HELVETE Å VÆR VÅKNE PÅ CORNER DA FORBANNA IDIOTIER!


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 30 jul 09, 19:24

What?? 3-0 til Lech allerede????

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


nsuro80

Bedriftsspiller
Ble medlem: 14 apr 09
Innlegg: 10

Lagt til: 30 jul 09, 19:25

0-3?!

Der var den kampen over...


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 30 jul 09, 19:27

Som det står på F-B live: Tre cornere , tre mål??? Hva fanden skjer??


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 30 jul 09, 19:29

Opprinnelig postet av GurrBass
What?? 3-0 til Lech allerede????

Førstemålet var visstnok et bra skudd på en klarering. De to siste fikk jeg med meg og det var helt elendig forsvarspill på to cornere. Fantes jo knapt markering i feltet der.

Hadde jeg vært på kampen, så hadde jeg blitt, men å sitte på jobb og bli i dårlig humør, det gidder jeg ikke, så den kampen ble rett og slett skrudd av. "Høydepunktene" får man vel uansett med seg senere.


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 30 jul 09, 19:35

Bråk og greier jo! hehe...

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 30 jul 09, 19:36

Hva skjer med dem polske supporterne nå da? Amin bomma på den største sjansen, hehe.

---------------------------

Drømmekamp: FFK - Leeds på Stadion! (Event. Leeds - FFK på Elland Road)


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 30 jul 09, 19:37

fy f Askar er det mulig??

---------------------------

http://twitter.com/FFKprasempre


Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 30 jul 09, 19:37

Herregud, høres ut som det hardaballet. Når det gjelder spillet så skjerp dere gutter.

---------------------------

Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 30 jul 09, 19:38

Ha ha, fantastisk norsk innsats. Rosenborg på huet og ræva ut. Tromsø, VIF og FFK spiller hjemme først og ligger under 0-1, 0-2 og 0-3!


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 30 jul 09, 19:38

bråka polakkene med hverandre eller?

---------------------------

http://twitter.com/FFKprasempre


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 30 jul 09, 19:42

Opprinnelig postet av FFK pra sempre
bråka polakkene med hverandre eller?

Håpet på det slagsmålet jeg, kun regissert av polakkene. Kampen hadde blitt stoppet og FFK tilkjent 3-0-seier. Det spørs likevel om det hadde holdt i returoppgjøret.

 


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 30 jul 09, 19:44
Endret: 30 jul 09, 19:47
Endret av: hasse33

Spillemessig bra..(i perioder) ikke dårligere enn Lech Poznan, men alfor svakt bakover og fremover. Tror det er på tide med en mer autoritær keeper som kan dirigere troppene sine.

Everton jobber som vanlig bra!!! 


shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 30 jul 09, 19:48

Håper ffk søker om å få slippe returkampen og heller konsentrere seg om serien.

Føles som cupfinalen 06 bare omvendt...

 

Faan..

---------------------------

cupmester 06, uten tromme


RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 30 jul 09, 19:52

Opprinnelig postet av shaggy

Håper ffk søker om å få slippe returkampen og heller konsentrere seg om serien.

Føles som cupfinalen 06 bare omvendt...

 

Faan..

Enig.

---------------------------

Drømmekamp: FFK - Leeds på Stadion! (Event. Leeds - FFK på Elland Road)


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 30 jul 09, 19:57

Takk O'Store skebne. Etter opphold på halvannen time har regnet atter en gang begynt å pøse ned i det jeg må ut på en kontrollrunde. Kommer tilbake når andreomgangen er ferdig. Da vil jeg se at det står 4-3 som sluttresultat!


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 30 jul 09, 20:02

Desverre så er det meldt sånn drittvær i hele kveld/natt 1903.. Trodde det ville gi seg nå jeg men :) Kommer nok ikke mer torden.. :)

Tilbake til kampen, var brått 0 - 3 når jeg kom tilbake i bilen etter å ha handla.. Savner en Gerrbrand i form baki der og en habil keeper..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


skoroopczak

Bedriftsspiller
Ble medlem: 30 jul 09
Innlegg: 4

Lagt til: 30 jul 09, 20:04

All of the Lech supporters hope for a little repetition from the last years game with grasshoppers zurych, then it was 6-0 :)
Forza Lech!
Cheers mates!

---------------------------

KOLEJORZ!


nsuro80

Bedriftsspiller
Ble medlem: 14 apr 09
Innlegg: 10

Lagt til: 30 jul 09, 20:05

1-3!


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 30 jul 09, 20:05
Endret: 30 jul 09, 20:06
Endret av: FFKgutt1

1 - 3 :D

Everton!!!!

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 30 jul 09, 20:06

Evertoooon

---------------------------

http://twitter.com/FFKprasempre


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 30 jul 09, 20:06

Tror vi må kjøre laget sånn som det er nå ass.. Skikkelig bra mål jo ;)

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 30 jul 09, 20:07

Borges var det ;)

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


nsuro80

Bedriftsspiller
Ble medlem: 14 apr 09
Innlegg: 10

Lagt til: 30 jul 09, 20:09

1-4 :-(


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 30 jul 09, 20:09

1 - 4  :(

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 30 jul 09, 20:10

Hvor i helvete er forsvaret vårt i dag????? Håpløst som faen !!


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 30 jul 09, 20:10

Opprinnelig postet av FFKgutt1

Borges var det ;)

OK, syns det så sånn ut jeg og, men så sa speakeren Everton...

---------------------------

http://twitter.com/FFKprasempre


trillan

Juniorspiller

Ble medlem: 29 okt 05
Innlegg: 165

Lagt til: 30 jul 09, 20:11

Nå raser dem unna oss, gett! 1 - 5

---------------------------

Født, oppvokst og bor ved Lillestrøm med et hjerte bygd sammen av FFK


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 30 jul 09, 20:12

fint nå datt NRK ut her..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 30 jul 09, 20:12

der forsvant bildet, kanskje like greit

---------------------------

http://twitter.com/FFKprasempre


shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 30 jul 09, 20:12

god natt og takk for alt....

---------------------------

cupmester 06, uten tromme


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1125

Lagt til: 30 jul 09, 20:12

Dette er for jævlig, all honnør til dem som drar til polen.......


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 30 jul 09, 20:13

Like greit at det ble mørkt !!!!!!!!!!


trillan

Juniorspiller

Ble medlem: 29 okt 05
Innlegg: 165

Lagt til: 30 jul 09, 20:13

1 - 6 nå! Huff! Flaut!!

---------------------------

Født, oppvokst og bor ved Lillestrøm med et hjerte bygd sammen av FFK


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 30 jul 09, 20:13

6-1....

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 30 jul 09, 20:16
Endret: 30 jul 09, 20:18
Endret av: Tøfflus

Dette her er vel like ille som å ryke ut mot Åtvidaberg eller Qarabagh ... vi driter oss jo fullstendig ut!

 

PS: Er det noen som har fått tilbake bildet?

 

---------------------------

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"

- Benjamin Franklin


shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 30 jul 09, 20:18

nå er ffk spillerne så rævkjørte at de må sove på magen og sitte på pute i 3 uker fremover.

Herregud. Men en trøst for være at frustrsjonen var større etter tapet mot hammarby hjemme.

---------------------------

cupmester 06, uten tromme


nsuro80

Bedriftsspiller
Ble medlem: 14 apr 09
Innlegg: 10

Lagt til: 30 jul 09, 20:19

Fortsatt svart på NRK sine nettsider...


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 30 jul 09, 20:19

jaja, det var det eventyret. Får håpe Kenny er bedre og at forsvaret bedrer seg til serien.. Hvis ikke går vi ned sammen med Lyn.. Og nå kom regnet til Gressvik også :P

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 30 jul 09, 20:19

Ikke noe bilde hos meg


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 30 jul 09, 20:20

da får vi satste på at de begynner å sloss mer, så vi ka få poengeneCool

ærlig talt hadde jeg aldri tro på ett hederlig resultat her, og har tenkt tanken på at klubben burde spare pengene og ta en walk over.

---------------------------

http://twitter.com/FFKprasempre


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 30 jul 09, 20:21

Bra at Elvestad får litt spilletid


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 30 jul 09, 20:22

Opprinnelig postet av FFK pra sempre

Evertoooon

???


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 30 jul 09, 20:25

Noen som vet hvordan vi spiller nå? Martinsen sentralt og ophaug på ba ck?

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 30 jul 09, 20:27
Endret: 30 jul 09, 20:28
Endret av: DrDRE

Opprinnelig postet av NRK Østfold

NB! PÅ GRUNN AV LYNNEDSLAG HAR VI DESSVERRE MISTET BILDET FRA FREDRIKSTAD. VI JOBBER MED SAKEN, MEN KAN DESSVERRE IKKE GARANTERE AT VI FÅR BILDET TILBAKE I LØPET AV KAMPEN.

Og det var kanskje like greit... Jaja. Kun serien å fokusere på nå ihvertfall.

---------------------------

NM 2006. Seriesølv 2008. The double 2010?


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 30 jul 09, 20:28

det er et ganske kraftig uvær som ligger her nå, så regnet med at det var det som skjedde ja

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 30 jul 09, 20:30

Tromsø leder 2 - 1 nå.. Vålerenga ligger under med 1 - 2

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


Tyggis

Knøttespiller
Ble medlem: 20 nov 07
Innlegg: 70

Lagt til: 30 jul 09, 20:32

Ser det snakkes om å blåse i å dra til Polen.. Det bør IMO seriøst vurderes, ikke noe vits i å dra til polen for å tape 6-7-8- null


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 30 jul 09, 20:32

Opprinnelig postet av Ymer

Opprinnelig postet av FFK pra sempre

Evertoooon

???

Det var bare speakeren på stadion som sa Everton scora, heldigvis for degTongue out

---------------------------

http://twitter.com/FFKprasempre


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 30 jul 09, 20:33

Tror både Tromsø og VIF har lettere motstand enn FFK....får håpe det Cool


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 30 jul 09, 20:36

Vi kan like godt sende 2 laget ned, slik at vi får hvilt og unngå skader på 11'eren

---------------------------

http://twitter.com/FFKprasempre


shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 30 jul 09, 20:38

Kan vel sende ned lisleby? Ingen der nede som finner ut av det, og gutta fra laislebay sier nok ikke nei til en polen-tur..

---------------------------

cupmester 06, uten tromme


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 30 jul 09, 20:41
Endret: 30 jul 09, 20:49
Endret av: FFK pra sempre

Opprinnelig postet av shaggy

Kan vel sende ned lisleby? Ingen der nede som finner ut av det, og gutta fra laislebay sier nok ikke nei til en polen-tur..

Godt forslag, med Rune Beige som kaptain

---------------------------

http://twitter.com/FFKprasempre


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 30 jul 09, 20:42

Bra kommentar Shaggy *ler*


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 30 jul 09, 20:42
Endret: 30 jul 09, 20:43
Endret av: DrDRE

Må da være nyttig erfaring å få med seg for guttane (FFK, ikke laislebay...). Kan vel være noen speidere som er interessert i hvordan evt. salgsobjekter gjør det mot internasjonal motstand.

---------------------------

NM 2006. Seriesølv 2008. The double 2010?


shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 30 jul 09, 20:50

Spørs hvor nyttig det er for selvtilliten å bli dundrende rævkjørt borte også da...

Personlig tror jeg det blir vanskelig å få noe som helst godt ut av denne kvalliken.

Eneste må være at man nå har fått bekreftet at ikke alle polakker har diger bart og 2mm piggsveis..

---------------------------

cupmester 06, uten tromme


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 30 jul 09, 20:52

Opprinnelig postet av shaggy

Spørs hvor nyttig det er for selvtilliten å bli dundrende rævkjørt borte også da...

Personlig tror jeg det blir vanskelig å få noe som helst godt ut av denne kvalliken.

Eneste må være at man nå har fått bekreftet at ikke alle polakker har diger bart og 2mm piggsveis..

og plukker jordbær og maler hus ??


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 30 jul 09, 20:56

Nå har vi heldigvis fått ny keeper og slipper å se Lasse på en stund, seks mål, må være flaut for han, men han ga vel faen siden han vet at han vil bli vraket framover, virkert i hvertfall slik.


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 30 jul 09, 21:00

Opprinnelig postet av Patrioten

Nå har vi heldigvis fått ny keeper og slipper å se Lasse på en stund, seks mål, må være flaut for han, men han ga vel faen siden han vet at han vil bli vraket framover, virkert i hvertfall slik.

3 dødball mål, ett skudd fra 20 meter og ett fra 30 meter gjør nok ikke noe godt for selvtillitten hans nei

---------------------------

http://twitter.com/FFKprasempre



Flat Trådet Nøstet
Totalt 9 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f