Husk meg
Brukernavn
Passord

Michael Trulsen på vei vekk?

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 26 jul 09, 13:18

Det avhenger hvertfall at vi har avgjort kampene.. Jeg vil ikke ha inn Truls hvis vi trenger mål..

Greit å putte han inn hvis vi leder med 2-3 mål, men det er nok sjeldenWink


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 27 jul 09, 00:30
Endret: 27 jul 09, 00:31
Endret av: Supreme NTM

Opprinnelig postet av bjervell

Det betyr bare at han ikke er god nok i Tippeligaen ENNÅ, IMHO. Og eneste mulighet for å få ham opp på nivået som trengs er å matche ham på et nivå der han får litt, men ikke uoverkommelig mye, å strekke seg etter.

Jeg tror nok beste muligheten for å se hvor langt han kan nå er å sørge for spilletid i adecco (og da snakker jeg ikke om nedrykk Wink). Klarer man ikke det bør han matches mer i tippeligaen. Ikke fra start, men han bør oftere få mer enn to-tre minutter å vise hva han er god for.

Så når han sliter med å prestere i 2 div er løsningen å flytte han opp til Tippeligaen og tro på magisk vis at han plutselig tar nivået (noe han aldri tidligere har gjort)?

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 27 jul 09, 11:37

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Så når han sliter med å prestere i 2 div er løsningen å flytte han opp til Tippeligaen og tro på magisk vis at han plutselig tar nivået (noe han aldri tidligere har gjort)?



På hvilken måte sliter han med nivået i 2.Divisjon?
Han er (som vanlig) FFKs toppscorer i 2 divisjon og ligger for øyeblikket på 3 plass på toppscorerliste i 2.divisjon avd.3.
Såvidt jeg kan huske så bøtta han vel inn mål i 2 divisjon ifjor også.

Jeg har ikke sett noen 2-lags kamper, men statistikken viser vel at det kke er han som sliter mest av FFK-spillerne med nivået i 2.divisjon.

I tillegg var han jo den mest lovende FFK-junioren i 2007, noe som  burde borge for at det bor en del fotball i gutten.

Men det beste for Micaels utvikling hadde nok vært å blitt leid ut til en adecco-klubb hvor han kunne fått spilletid.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 27 jul 09, 15:36

Hva får deg til å tro at han får spilletid i adecco JJunior???


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 27 jul 09, 15:45

Opprinnelig postet av ffkmufc

Hva får deg til å tro at han får spilletid i adecco JJunior???

Det kommer helt ann på laget han blir lånt ut til.
Jeg har ikke fulgt med så mye i Adecco i år, men regner med at det er flere lag som sikkert kunne trenge litt nytt blod i angrepsrekka.

Moss kunne muligens vært villige til å låne ham billig nå som de har lånt ut toppscoreren sin for resten av sesongen.

Man kan selvfølgelig ikke være sikker på at han får spilletid i adecco, men om man låner han ut til en klubb med forholdsvis svak angrepsrekke (som jeg antar at det finnes flere av i adecco'n) så er det ihvertfall en sjans.

Men det er jo en invistering fra FFK sin side, da man ikke alltid kan regne med at en adecco-klubb kan dekke hele lønna til en eliteseriespiller.


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 27 jul 09, 17:43

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Så når han sliter med å prestere i 2 div er løsningen å flytte han opp til Tippeligaen og tro på magisk vis at han plutselig tar nivået (noe han aldri tidligere har gjort)?

Scorer jo jevnt og trutt i 2.div han. Hvilke andre spillere fra a-troppen gjør det? Det er jo spillere som er vaksinert mot å score uansett hvor mange sjanser de får i både TL og 2.div.
Dedt blir ikke helt rettferdig å si han ikke har tatt nivået. i TL. Gutten har fått svært få sjanser til å vise seg fram. Igjen: Vi har spillere som får tillitt kamp etter kamp uten å bidra med så veldig mye. La Trulsen få prøve seg sier jeg. Kan ikke bli så mye verre enn de vi bruker som spisser nå.


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 28 jul 09, 22:20

Opprinnelig postet av Ymer

Scorer jo jevnt og trutt i 2.div han. Hvilke andre spillere fra a-troppen gjør det? Det er jo spillere som er vaksinert mot å score uansett hvor mange sjanser de får i både TL og 2.div.
Dedt blir ikke helt rettferdig å si han ikke har tatt nivået. i TL. Gutten har fått svært få sjanser til å vise seg fram. Igjen: Vi har spillere som får tillitt kamp etter kamp uten å bidra med så veldig mye. La Trulsen få prøve seg sier jeg. Kan ikke bli så mye verre enn de vi bruker som spisser nå.

Nå snakka jeg vel mest om den her ene kampen, ikke andredivisjonssesonger generelt for Trulsen.

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 29 jul 09, 09:46

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Nå snakka jeg vel mest om den her ene kampen, ikke andredivisjonssesonger generelt for Trulsen.

Ok, men han må jo få prøve seg mer enn i en kamp. Jeg aner ikke om han vil ta nivået, men for å finne det ut må han jo få spille...?

Er det litt sånn at lokale gutter noen ganger ikke får samme tålmodighet til etablering på a-laget som spillere fra mer "eksotiske" strøk?


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 29 jul 09, 11:00

Opprinnelig postet av Ymer

Er det litt sånn at lokale gutter noen ganger ikke får samme tålmodighet til etablering på a-laget som spillere fra mer "eksotiske" strøk?

Tror nok det heller er stikk motsatt og det tror jeg alle forstår og aksepterer.  Og med Lasse til far er det nok ingen som rekker å glemme han.Laughing
Men igjen du må se hva de gjør på banen, ikke bare lese og leke med statistikk.
Har du sett han de gangene han har fått sjangsen i Tippeligaen?
Han har flydd rundt som en redd liten spurv, uten mål, mening og tror på det han gjør. Sett ut som en guttespiller og ikke senior rett og slett. Og det har vært lett å se at han ikke er klar, ennå.
Skulle ønske vi leide han ut til Adecco, hadde vært det beste for begge parter. Slik at han kan ta ett nivå av gangen, og vi ikke "gir" bort flere talenter til Sarp eller andre klubber. 

---------------------------

http://twitter.com/FFKprasempre


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 29 jul 09, 11:22

Opprinnelig postet av FFK pra sempre

Tror nok det heller er stikk motsatt og det tror jeg alle forstår og aksepterer.

 
Har du sett han de gangene han har fått sjangsen i Tippeligaen?

Javel? Eksempler på det?

Og ja, jeg har sett ham i TL, og syns vel ikke han har prestert særlig mye, men han har fått alt for lite tillit. Unge spillere bør gis tillit over tid slik at de kan ta nivået. Viktig også med positive opplevelser, og det har jo vært mangelvare for oss i år.


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 29 jul 09, 11:45

Opprinnelig postet av Ymer

Javel? Eksempler på det?

Og ja, jeg har sett ham i TL, og syns vel ikke han har prestert særlig mye, men han har fått alt for lite tillit. Unge spillere bør gis tillit over tid slik at de kan ta nivået. Viktig også med positive opplevelser, og det har jo vært mangelvare for oss i år.

Eksempler, Tarik og Staw
Det var mange som kom med, "han scorer jo ikke på store sjangser en gang" når det gjaldt Tarik også
Tror du ikke klubben akkurat som supporterne gjerne vil at local lads skal lykkes?
Ellers er jeg enig med deg.

---------------------------

http://twitter.com/FFKprasempre



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f