Husk meg
Brukernavn
Passord

Évertons tid renner ut...

Flat Trådet Nøstet
Side 11 av 18 11

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 02 sep 09, 12:53

Opprinnelig postet av TheDude

En litt drøy sammenligning, men hva med han sør-amerikaneren i RBK, Erguren, floppet i RBK, gikk via Halmstad til storspill i Champions League for Villareal. Jeg har fortsatt tro på Everton, men det kan godt være at han passer bedre inn i en annen liga enn den norske. Har først lyst til å se hva Nordlie kan gjøre med ham, og om det løsner for ham når han får spille i et angrep der han forhåpentligvis får bedre hjelp

Eguren floppet vel ikke i RBK, men Høgmo valgte å satse på egne yngre spillere. Storspilte i Hammarby(scoret på straffe på stadion), før han ble en suksess i Villareal

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 02 sep 09, 12:58

Opprinnelig postet av TheDude

En litt drøy sammenligning, men hva med han sør-amerikaneren i RBK, Erguren, floppet i RBK, gikk via Halmstad til storspill i Champions League for Villareal. Jeg har fortsatt tro på Everton, men det kan godt være at han passer bedre inn i en annen liga enn den norske. Har først lyst til å se hva Nordlie kan gjøre med ham, og om det løsner for ham når han får spille i et angrep der han forhåpentligvis får bedre hjelp

Sammenligning?
Tror ikke han får så mye spilletid med Nordlie, men hva vet jeg. Nordlie vil som de fleste andre nordmenn ha store problemer med å kommunisere med en mann som bare snakker portugisisk. Det er 7 kamper igjen, og sjansen for at Everton skal tillegne seg kvaliteter han aldri har hatt og under en trener han ikke forstår er etter min mening minimale...

Tiden for oppsjonen er ute og Everton er nå "fritt vilt". De som ønsker kan nå kjøpe. Tror ikke det blir kø...


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 02 sep 09, 13:00

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av TheDude

En litt drøy sammenligning, men hva med han sør-amerikaneren i RBK, Erguren, floppet i RBK, gikk via Halmstad til storspill i Champions League for Villareal. Jeg har fortsatt tro på Everton, men det kan godt være at han passer bedre inn i en annen liga enn den norske. Har først lyst til å se hva Nordlie kan gjøre med ham, og om det løsner for ham når han får spille i et angrep der han forhåpentligvis får bedre hjelp

Eguren floppet vel ikke i RBK, men Høgmo valgte å satse på egne yngre spillere. Storspilte i Hammarby(scoret på straffe på stadion), før han ble en suksess i Villareal

Riktig, og når vi snakker om drøye sammenligninger... Eguren vs. Everton...? Den var ihvertfall drøy.


TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 02 sep 09, 13:19

Ja, jeg sa jo at den var drøy, og om ikke Erguren direkte floppet i RBK så spillte han ihvertfall ikke så bra som han har gjort i senere klubber, for aldri i verden om RBK hadde brukt yngre spillere istedenfor da


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 02 sep 09, 13:29

Bare for å ha sagt det:
Det hadde vært kjempe om Everton gjorde alle mine tips til skamme og ble en kjempehit i FFK. Da skal jeg være den første til å legge meg flat. Alt som er til fordel FFK er bra for meg Laughing
 


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 02 sep 09, 14:42
Endret: 02 sep 09, 14:48
Endret av: FFK pra sempre

Opprinnelig postet av TheDude

Ja, jeg sa jo at den var drøy, og om ikke Erguren direkte floppet i RBK så spillte han ihvertfall ikke så bra som han har gjort i senere klubber, for aldri i verden om RBK hadde brukt yngre spillere istedenfor da

Eguren må være noe av det flaueste i RBK sin spillerhistorie. Han ble rett og slett veiet og funnet for lett av Høgmo, før veien gikk til suksess i Spania via Sverige.

---------------------------

http://twitter.com/FFKprasempre


Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 02 sep 09, 14:45

Opprinnelig postet av FFK pra sempre

Opprinnelig postet av TheDude

Ja, jeg sa jo at den var drøy, og om ikke Erguren direkte floppet i RBK så spillte han ihvertfall ikke så bra som han har gjort i senere klubber, for aldri i verden om RBK hadde brukt yngre spillere istedenfor da

Eguren må være noe av det flaueste i RBK sin spillerhistorie. Han ble rett og slett veiet og funnet for lett av Høgmo, før veien gikk til suksess i Spania gikk via Sverige.

Var det ikke Eguren som ble tatt av banen etter en halvtime da FFK ledet 3-0 over RBK, (i kampen som endte 5-1) eller var det hans landsmann, husker ikke navnet ?

---------------------------

Forget Metallica !
Guiseppe Verdi rules !


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 02 sep 09, 15:25
Endret: 02 sep 09, 15:26
Endret av: Plankekæll

Eguren ble tatt av banen tidlig ja.

Og bare for å ha sagt det; å påstå at Eguren ikke var en flopp i Rosenborg er rett og slett tull og tøys. Han fikk nok av muligheter, og var utrolig svak. At han har gjort suksess senere spiller liten rolle.


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 02 sep 09, 15:37

Opprinnelig postet av Plankekæll

Eguren ble tatt av banen tidlig ja.

Og bare for å ha sagt det; å påstå at Eguren ikke var en flopp i Rosenborg er rett og slett tull og tøys. Han fikk nok av muligheter, og var utrolig svak. At han har gjort suksess senere spiller liten rolle.

Du tror det er tilfeldig at han lykkes i Sverige, og Spania, Men ikke i RBK?
Ja han fikk flere kamper, men ikke over lang tid. Jeg tror han til slutt lykkes fordi han etter hvert fikk nok tid til å tilpasse seg.
Mulig klubbenes måte å spille på betydde en del også.

---------------------------

http://twitter.com/FFKprasempre


TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 02 sep 09, 15:47

Kan vi konkludere med at Høgmo rett og slett var en kronidiot? Wink


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 02 sep 09, 15:49

Opprinnelig postet av TheDude

Kan vi konkludere med at Høgmo rett og slett var en kronidiot? Wink

Neida, han var bare sliten stakkars

---------------------------

Uansvarlig forumbruker, uten rettigheter og blottet for ansvar...


TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 02 sep 09, 15:53

Opprinnelig postet av KeJ

Opprinnelig postet av TheDude

Kan vi konkludere med at Høgmo rett og slett var en kronidiot? Wink

Neida, han var bare sliten stakkars

Her er situasjonen jeg tenkete på med kronidiot: http://www.youtube.com/watch?v=qCSNmTA1lTY 

Høgmo i beste rorbua-stil.

...beklager trådavsporingen....Embarassed


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 02 sep 09, 15:57

Opprinnelig postet av KeJ

Opprinnelig postet av TheDude

Kan vi konkludere med at Høgmo rett og slett var en kronidiot? Wink

Neida, han var bare sliten stakkars

Enig men personlig er jeg litt skeptisk til de som har jobbet lenge i NFF. De er gode i teorien men er usikker på deres praktiske evner. Det er litt som blant blåruss og i næringslivet, de som ikke duger til verdiskapning blir lærere.
Er du ikke dyktig i daglig utvikling av spillere, blir du landslagssjef og lignende.

---------------------------

http://twitter.com/FFKprasempre


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 03 sep 09, 13:02

Det er nok en gang søkt om utsettelse av fristen i følge Demokraten.

---------------------------

http://twitter.com/FFKprasempre


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 03 sep 09, 13:22

Opprinnelig postet av FFK pra sempre

Det er nok en gang søkt om utsettelse av fristen i følge Demokraten.

Det går sikkert iorden. Hva annet skal eieren hans gjøre?


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 03 sep 09, 13:48

"Vi har søkt om utsettelse. Vi trenger å se ham mer før vi tar en avgjørelse, forklarer FFK-direktør Runar Henriksen"

Ja, ja...de har vel sett han i ett år nå. De trenger vel ett år til da.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 03 sep 09, 13:55

Det kan jo hende de vil se han i 4-3-3 da, en formasjon som jeg tviler på at han passer veldig godt i. I tillegg har han fått ny trener, en trener jeg tror kommer til å prioritere annerledes enn Grönis/Aune.

Så at Henriksen og klubben vil se an litt skjønner jeg godt.

Tviler på at Éverton er her neste sesong.


suggas

Juniorspiller

Ble medlem: 23 aug 09
Innlegg: 79

Lagt til: 03 sep 09, 23:25

Han vil nok få muligheten til å vise seg frem i 443 også. Tror nok Nordlie vil se ham. Men at han får like god tid som han har fått til nå, det er vel tvilsomt. Everton har jo mye bra med seg, men det er avsluttningene han strever med. Han virker seriøst og er veldig hardt arbeidene spiller. Det er blitt nevnt her ved flere anledninger at det er viktig at spiller spesielt fra andre kulturer får god tid til overgangen med den spillestilen vi har her hjemme. Personlig må Everton hoste opp noe mer ellers så bærer det tilbake Brasil med han.


Sulla

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 04 sep 09, 00:03

Finnes det i det hele tatt noe statistikk på hvordan everton gjorde det i Brasil rent målmessig?

---------------------------

It is proof of a bad cause when it is applauded by the mob. Seneca


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 04 sep 09, 11:39

Opprinnelig postet av Sulla

Finnes det i det hele tatt noe statistikk på hvordan everton gjorde det i Brasil rent målmessig?

Ja, like håpløs der etter juniornivå...



Flat Trådet Nøstet
Side 11 av 18 11

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f