Husk meg
Brukernavn
Passord

Etter kampen: FFK - Sandefjord 1-2

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 7 3

Matiashs

A-lagspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 306

Lagt til: 14 jul 09, 00:19

Opprinnelig postet av FFK pra sempre

Opprinnelig postet av MLarsen

Opprinnelig postet av FFK1903

Kast egg på spillerne, dette var rett og slett ræva! Inndra ferien umiddelbart, disse skal rett til straffetrening.

Fytti rakkern for et dårlig resultat...

Helt enig. Nå er det krise i FFK. Er det ingen som ser det nede på stadion?

Ja men jeg er ikke enig i at dette er spillernes ansvar alene, jeg tror ingen av dem ønsker å spille dårlig.
Det er faktisk lederene som har det største ansvaret her. Grønis hintet frempå at man kanskje burde vurdere hva de drev med for noen uker siden. Og jeg mener det er flere som bør gjøre det.
Aune har faktisk elendige resultater så langt. Og de ferdighetene han har vist under kamper, har vært direkte pinlige. Spesielt i dag. Hva pokker gjorde Trulsen ute på banen i en kamp som denne? Og hvorfor i hele tatt bytte med 7 minutter igjen hvis spillerne ikke er skadet eller utkjørt?

 

Hva hadde du sagt hvis Trulsen putta to mål?


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 14 jul 09, 00:27

Opprinnelig postet av Matiashs

Hva hadde du sagt hvis Trulsen putta to mål?

Det blir veldig hvis om atter dersom men, da hadde jeg sagt tusen takk og gratulere. Poenget er at unge urutinerte spillere som han, bør komme inn når vi leder og laget er i flyt.
Dessuten har han skapt svært lite under sine innhopp så langt, og ingen ting på egen hånd.
Han er ikke moden for tippeligaen av hva jeg har sett av han.


Matiashs

A-lagspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 306

Lagt til: 14 jul 09, 01:25

Opprinnelig postet av FFK pra sempre

Opprinnelig postet av Matiashs

Hva hadde du sagt hvis Trulsen putta to mål?

Det blir veldig hvis om atter dersom men, da hadde jeg sagt tusen takk og gratulere. Poenget er at unge urutinerte spillere som han, bør komme inn når vi leder og laget er i flyt.
Dessuten har han skapt svært lite under sine innhopp så langt, og ingen ting på egen hånd.
Han er ikke moden for tippeligaen av hva jeg har sett av han.

 

Jeg er enig at det var litt søkt av meg. Men faktum er at de offensive alternativene er ikke så mye bedre, og det er synd. 


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 14 jul 09, 11:55

Opprinnelig postet av FFK pra sempre

Det blir veldig hvis om atter dersom men,

Ja ikke sant.... Det er Everton, og noens betegnelse av hva som kanskje kommer fra den kanten, "hvis om at, dersom", i et nøtteskall.
Everton har ikke utviklet seg verken gjennom å spille 25 TL-kamper eller ved å trene... Hans eneste pluss som jeg ser er at det aldri er mangel på innsats og vilje i kampene. Ikke nok til å kalle seg spiss i et profesjonellt lag, og tjene 1 million i året desverre. 


Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 14 jul 09, 12:05

Opprinnelig postet av Ymer

Opprinnelig postet av FFK pra sempre

Det blir veldig hvis om atter dersom men,

Ja ikke sant.... Det er Everton, og noens betegnelse av hva som kanskje kommer fra den kanten, "hvis om at, dersom", i et nøtteskall.
Everton har ikke utviklet seg verken gjennom å spille 25 TL-kamper eller ved å trene... Hans eneste pluss som jeg ser er at det aldri er mangel på innsats og vilje i kampene. Ikke nok til å kalle seg spiss i et profesjonellt lag, og tjene 1 million i året desverre. 

Fullt enig med Ymer.

Har FFK råd til å IKKE foreta seg noe, ikke gjøre noen endringer, ikke få inn nye koster ?

FFK ligger 1  - ETT - poeng fra direkte nedrykk.

Får håpe man i hele FFK-systemet nå har kriseforståelse, og vilje og ikke minst evne til å foreta seg noe, enten på trenersiden, spillersiden eller ledelse, kontinuitet slik situasjonen er nå er "livsfarlig".

---------------------------

Forget Metallica !
Guiseppe Verdi rules !


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 14 jul 09, 12:58

Jeg vil påstå at det er mye enklere å gjøre noe med alle baklengsmålene vi har så langt. Vi har faktisk hold nullen kun i 3 fattige kamper i år.  På samme tid i fjor holdt vi nullen i 7 kamper etter 18 runder. Vi er nå 7 baklengs fra hva vi hadde ved sesongslutt.

Da er det bare å telle poeng.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10062

Lagt til: 12 jul 09, 20:44
Endret: 12 jul 09, 20:48
Endret av: Holters

Virkelig skuffa over resultatet i dag. Det startet ålreit, men så går det rett vest som så mange ganger før i år.

Jeg tør garantere at Lasse Staw minst hadde tatt den siste scoringen til Sandefjord, men det kan ikke være lett å være den som skal ta ut laget når Staw også hadde en tabbe sist mot Odd Grenland.

Vi taper likevel ikke kampen på keeperen alene. Fremover på banen er vi helt tannløse. Ingen av spissene våre holder mål. Everton er fantastisk på mange måter, men nå renner tiden ut. Han viser jo ingen fremgang i avslutningene eller agressiviteten som trengs. Gardar er tung og ute av form. Heller ikke han er god nok, selv om han trolig er vår beste spiss.

Hele laget mangler samhandling for tiden. Man evner jo ikke å holde ballen i laget. Suksessprosenten på pasningene er forferdelig lav. Det blir sjeldent mer enn 2-3 trekk før ballen mistet. Den bakre fireren er jo også helt blottet for oppspillsføtter. Savnet av Wallace er stort.

Barsom kan man også sende tilbake til Sverige. Ingen vits i å kaste bort millionlønning på den mannen til neste år. Det finnes garantert billigere alternativer som er minst like gode.

Wehrman derimot. Forleng med den mannen. Verdifull spiller, og slettes ikke en dårlig rugbyutøver heller. Morsomt gult kort han pådro seg. :)

FFK er og forblir et bunnlag i år. Det har de vist helt siden treningskampene i vinter. Ingenting tydet på en god sesong, og det dårlige spillet fortsetter.

(Dommeren var også sørgelig dårlig. Makan til texasdømming, men det orker jeg ikke å bruke energi på. At det bare ble 5 minutter tillegg er jo også utrolig. Aldri sett så mange fotballspillere med krampe før...)

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/pages/ffksupporternet


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 12 jul 09, 20:47

Opprinnelig postet av Holters

Barsom kan man også sende tilbake til Sverige. Ingen vits i å kaste bort millionlønning på den mannen til neste år. Det finnes garantert billigere alternativer som er minst like gode.

Mindre dårlig mener du vel? Fytti faan for en møkkaspiller. Ikke vanskelig å skjønne Gashi som sto å kjefta Barsom opp og ned i slutten på førsteomgang.


JonAG

A-lagspiller

Ble medlem: 18 aug 03
Innlegg: 295

Lagt til: 12 jul 09, 21:00

Selv om det er mange kamper igjen har vi en trend som fører oss rett ned i Adecco. Vi fungerer ikke som lag, har null styring på banen og null styring fra benken. Noe må skje og mener at vi bør hente inn en erstatter for Aune nå mens vi ennå har sjangs til å berge sesongen. Kan selvfølgelig bli kostbart men alternativet med Adecco er mye værre. Hadde også vært hyggelig med både keeper og spiss, men økonomien tilsier vel ikke de store kjøpene uansett.

---------------------------

Marching on together!


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 12 jul 09, 21:04
Endret: 12 jul 09, 21:04
Endret av: bjervell

Opprinnelig postet av JonAG

Selv om det er mange kamper igjen har vi en trend som fører oss rett ned i Adecco. Vi fungerer ikke som lag, har null styring på banen og null styring fra benken. Noe må skje og mener at vi bør hente inn en erstatter for Aune nå mens vi ennå har sjangs til å berge sesongen. Kan selvfølgelig bli kostbart men alternativet med Adecco er mye værre. Hadde også vært hyggelig med både keeper og spiss, men økonomien tilsier vel ikke de store kjøpene uansett.

Det skrikes og hyles om forsterkninger (som koster penger) og at et nedrykk koster. Noen som har noen idé om hvordan vi ligger an med økonomien i forhold til å beholde lisensen? (For ordens skyld: Dette var et spørsmål. Jeg aner ikke mer enn at FFKs økonomi er anstrengt, om enn tilsynelatende ikke så ille som andre steder)

Setter vi penger over styr og mister lisensen, åker vi vel lukt ned til 2. divisjon - og DET koster...

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 12 jul 09, 21:11

Opprinnelig postet av JonAG

Selv om det er mange kamper igjen har vi en trend som fører oss rett ned i Adecco. Vi fungerer ikke som lag, har null styring på banen og null styring fra benken. ....

Formkurven er ikke akkurat oppløftende nei, du finner den her: http://www.fredrikstadfk.no/component/option,com_joomleague/func,showCurve/Itemid,97/p,19/

Uff nå er jeg så negativ at jeg får vondt...


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 12 jul 09, 20:51

Opprinnelig postet av Holters

(Dommeren var også sørgelig dårlig. Makan til texasdømming, men det orker jeg ikke å bruke energi på. At det bare ble 5 minutter tillegg er jo også utrolig. Aldri sett så mange fotballspillere med krampe før...)

Da kan du få låne en DVD av meg med Norge-Jugoslavia fra EM i 2000... Verste jeg har sett noen gang. Burde vært lagt til et kvarter!!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 12 jul 09, 20:56

Raio Piiroja pådro seg forresten sesongens 5. gule kort og må stå over mot Aalesund i Ålesund. Herlig!!

Og jo, det er en stor SKAM at ikke Ophaug spilte istedet for Cowboy-Vidar!!!


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 12 jul 09, 21:01
Endret: 12 jul 09, 21:23
Endret av: Tiger

Første omgang spilte de bra, egentlig veldig bra. Men, taper nok en kamp p.g.a av DÅRLIG keeperspill.

Nå må FFK innse at de har ET STORT keeper problem. Alt som kommer mot blir jo farlig, går t.o.m ikke ann og spille tilbake til keeper før han blir spaggetti i beina....

 

Skjønner gutta at de miste motivasjonen når keeperene slipper inn slike enkle mål hver eneeste kamp.


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 12 jul 09, 20:59

Har ikke så mye annet å si enn at jeg er frustrert over lagets innsats, unntatt Raio, og at vi nå er et bunnlag. Jeg trodde vi var ferdig med det, men må smertelig erkjenne at denne sesongen blir tung. Jeg orker snart ikke mer av dette nedrykkspøkelset og ræva innsats. Noe må gjøres PRONTO! Fortsetter dette kommer jeg til å finne en idrett som ikke innebærer nedrykk. Friidrett f.eks...

---------------------------

Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 12 jul 09, 21:16

Opprinnelig postet av Scout

Fortsetter dette kommer jeg til å finne en idrett som ikke innebærer nedrykk. Friidrett f.eks...

Det går fint an å rykke opp og ned i friidrett også. Norge rykket opp til "a-pulja" nå ved gode resultater av bl.a. Torkildsen, Vukicevic, Jays og Okparaebo (?).

Wink


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 12 jul 09, 20:55

Opprinnelig postet av Holters

Everton er fantastisk på mange måter, men nå renner tiden ut. Han viser jo ingen fremgang i avslutningene eller agressiviteten som trengs. Gardar er tung og ute av form. Heller ikke han er god nok, selv om han trolig er vår beste spiss.

Enig at det er lite fremgang med Everton, men tror man gjør lurt i å vente med å sende hjem han før en ny trener er på plass.
Med så gode basisferdigheter og teknikk, kan det vel ikke være umulig å trene han til å bli mer agressiv og smart foran mål?


Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 12 jul 09, 20:58

Opprinnelig postet av FFK pra sempre

Opprinnelig postet av Holters

Everton er fantastisk på mange måter, men nå renner tiden ut. Han viser jo ingen fremgang i avslutningene eller agressiviteten som trengs. Gardar er tung og ute av form. Heller ikke han er god nok, selv om han trolig er vår beste spiss.

Enig at det er lite fremgang med Everton, men tror man gjør lurt i å vente med å sende hjem han før en ny trener er på plass.
Med så gode basisferdigheter og teknikk, kan det vel ikke være umulig å trene han til å bli mer agressiv og smart foran mål?

Er vel i dette leddet problemet er størst, de ti første kampene i år hadde laget 0,5 i snitt bakover. Men laget scoret ikke. Det en ser etterhvert er lite flyt og da også problemer bakover.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 12 jul 09, 21:03

Ser situasjonen med Gardar på nytt på VGlive nå. Er en skam at dommeren ikke blåser straffe der.

Jeg er overbevist om at dommeren så hva som skjedde. Han har god vinkel, ingen spillere i veien for sikten, og viktigst av alt: han vinker at det ikke er noe. Da han ha sett hva som skjedde.

Greit, mulig at han ikke så at foten faktisk treffer ansiktet til Gardar. Men det må da gå an å legge sammen to og to? Uansett så er det et høyt spark, og det skal være straffe. Linjedommer har jo faktisk enda bedre vinkel, så at de ikke tør å blåse straffe der er skammelig.

Nivået på norske dommere er ufattelig lavt. Talentløst. Ræva. Inkompetent.

Skal likevel presisere at jeg ikke legger skylden for tapet på dommeren. Vi fortjener ikke et eneste poeng når vi spiller den destruktive fotballen vi gjør!


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 12 jul 09, 21:09

Opprinnelig postet av Lemmy

Ser situasjonen med Gardar på nytt på VGlive nå. Er en skam at dommeren ikke blåser straffe der.

Jeg er overbevist om at dommeren så hva som skjedde. Han har god vinkel, ingen spillere i veien for sikten, og viktigst av alt: han vinker at det ikke er noe. Da han ha sett hva som skjedde.

Dommeren var rett og slett feig og jeg synes han bare løp rundt middsirkelen. Vil ikke si at felingen av Everton i andre var mindre klar heller, han setter jo ut rumpa som i en hockeytakling og ødelegger ett brillefint veggspill.



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 7 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340