Husk meg
Brukernavn
Passord

Etter kamp: FFK - Bodø/Glimt (16.serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 29 jun 09, 01:46

Det er ikke keeperproblemer som eventuelt sender oss, men mangel på innsats. Greit nok at Bodø legger samtlige bakpå som feige høns, men det fratar ikke guttane ansvaret om å gi alt i enhver situasjon. Løpe og skape rom for hverandre, takle og skape engasjement på tribunen og blant medspillere etc.. Samtlige spillere var maks på 80-90% idag, og da ser det rett og slett pinlig ut. Helt utrolig å gå fra "årsbeste" mot Lyn til "årsverste" mot Glimt, vitner om et mindre holdningsproblem.

I mine øyne er det for få vinnere i dagens FFK stall, vi trenger flere "rasshøl" som Nannskog som blir FORBANNA når man avgir poeng. Flere typer som Raio og det Kasey engang var.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 29 jun 09, 06:48

Kasey og Borges får godkjent av meg. Resten gidder jeg ikke skrive om.

Kasey spiller seg inn på laget igjen. Vil se han og Borges sentralt neste kamp.

Keeperproblem har vi ikke. Vi rykker ikke ned, så bare sats videre på Lasse som 1 keeper


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 29 jun 09, 08:09
Endret: 29 jun 09, 08:10
Endret av: Patrioten

Opprinnelig postet av bateman

Det er ikke keeperproblemer som eventuelt sender oss, men mangel på innsats. Greit nok at Bodø legger samtlige bakpå som feige høns, men det fratar ikke guttane ansvaret om å gi alt i enhver situasjon. Løpe og skape rom for hverandre, takle og skape engasjement på tribunen og blant medspillere etc.. Samtlige spillere var maks på 80-90% idag, og da ser det rett og slett pinlig ut. Helt utrolig å gå fra "årsbeste" mot Lyn til "årsverste" mot Glimt, vitner om et mindre holdningsproblem.

I mine øyne er det for få vinnere i dagens FFK stall, vi trenger flere "rasshøl" som Nannskog som blir FORBANNA når man avgir poeng. Flere typer som Raio og det Kasey engang var.

Kan virke som vi undervurderte de. Enig med deg, vi trenger spillere som kan si fra og være tøffe i tryne.

Er Tom Freddy kanskje en for snill trener, som spillerne tar rundt lillefingeren og gjør som de vil?

Men, han skal ha skryt for at han bytter spillere tidligere enn Grønnis


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5522

Lagt til: 29 jun 09, 08:40

Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #79

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Skapte vel sjanser ved Barsom og Piroija, men BG var knallgode defensivt. FFK fikk ikke rom i det hele tatt. Hjalp dem selvfølgelig at de fikk 2 lettkjøpte mål takket være Bråthen og Wehrman. Hadde FFK scoret først ville det nok sett annerledes ut.

Det første målet synes jeg Thommasen skal ta endel av skylden for også, lar jo BG-spilleren stå å sikte seg inn lenge uten press, han presser jo ikke før en av de andre ber han løpe ut...

BG dobler på kanten, og det blir vanskelig for Thomassen. Kvisvik var veldig passiv. Kommenterte det til sidemannen rett før innlegget/skuddet.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5522

Lagt til: 29 jun 09, 08:46

Opprinnelig postet av Gardarson

Kødder du med meg?!?! SYnes ikke det er første gang jeg skriver det til de forskrudde innlegga dine, men om du mener Kasey var SVAK, da skal jeg faen meg spandere briller på deg! Så du returløpa han tok mot slutten av kampen? Ene taklinga etter å ha løpt 60 meter var årets takling! At han har 1 eller 2 pasningsfeil når han har SÅ mange ballberøringer er vel absolutt langt over godkjent?! 

En spiller som Ramberg har jo en feilprosent på 80%, men han mener vel du var god?
Nei, faen heller, nå klarte du å gjøre meg ENDA mer irritert! Kasey var banens desiderte ener idag igjen. Har du et annet problem med ham bør du ikke la det gå ut over objektiviteten!

Wehrman er en typisk publikumsspiller, som spiller for seg selv og ikke laget. De ballene han ser han kan nå, de løper han på. Han går ikke i dueller der han kan komme til å tape(det ville vel ikke sett like bra ut) selv om det ville vært til hinder for motstanderen. 1 til 2 pasningsfeil? Så vi samme kamp?

Rambergs bidrag var løpene gjennom i første omgang. Ellers var det ikke all verden.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 29 jun 09, 16:34

Opprinnelig postet av Freddy G-Paulsen

Kanskje vi burde hentet inn Tommy Runar igjen, denne gangen permanent, hvis vi ikke har råd til noe bedre.  Han gjorde da ok kamper for oss i fjor

Har sagt det før, og kan godt si det igjen;

Tommy Runar er svakere enn både Lasse og Erik. Ikke har han noe utviklingspotensiale heller. Nei, vi må være tålmodige med våre egne keepere. De kommer garantert sterkere tilbake. Tommy Runar er ikke god nok som Tippeligakeeper synes jeg. Jeg så at folk skrek etter innlånte Stamatopoulos i Lyn også, i går lagde han straffe og gav en retur som det ble mål på. Mao ikke veldig imponerende. Til og med Steinar Sørlie har vært verdens beste keeper i én (1) kamp, borte mot RBK i 2005.

Lasse og Erik er noe av det mest spennende man finner, men de er fortsatt unge som sagt. Jeg mener vi må ta oss råd til å satse på dem.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 29 jun 09, 19:25

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Wehrman er en typisk publikumsspiller, som spiller for seg selv og ikke laget. De ballene han ser han kan nå, de løper han på. Han går ikke i dueller der han kan komme til å tape(det ville vel ikke sett like bra ut) selv om det ville vært til hinder for motstanderen. 1 til 2 pasningsfeil? Så vi samme kamp?

Rambergs bidrag var løpene gjennom i første omgang. Ellers var det ikke all verden.

Dette er vel noe av det dummeste jeg har hørt. Den gangen han løp etter en spiller som var 4-5 meter foran ham og taklet ham perfekt, tror du han var sikker på at han skulle nå den? Nei, det kan han umulig ha vært. Det ville også være veldig lett for ham å lage et frispark i farlig posisjon, og det ville ikke sett bra ut.

Wehrman gjorde en god kamp i går, og jeg tror han tilbakebeviste ryktene om at han ikke bryr seg om Fredrikstad Fotballklubb. Utrolig profesjonelt av ham!

Angående Runar er jeg helt enig med Plankekæll. Han imponerte ikke meg stort, hvertfall.. Han spilte på et lag som var i flytsonen med et godt forsvar, men skal jeg være ærlig så var jeg litt nervøs hver kamp han sto. Keeperteknisk er han ikke bedre enn hverken Bråthen eller Staw. Det vil være ren idioti å hente ham. Helt forferdelig valg, i såfall.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 29 jun 09, 23:25

Tegan bare vimser i offside hele siden.. send han ut av klubben.. skjønner ikke hva vi skulle med en spiss som da vi henta han var på vei ned...  Greit han sikra sølvet, men ellers har det ikke vært mye å rope hurra for...

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Plaskesak

Juniorspiller

Ble medlem: 17 jun 08
Innlegg: 108

Lagt til: 30 jun 09, 07:59

Jeg hadde litt annet å stå i med i helga, og fikk ikke fulgt slaget mot Glimt slik jeg hadde ønska..  Men var det rett og slett sånn at Vidar ble vraka på stopperplass til fordel for Kasey?  Hvordan er det mulig?  Hvordan ble det argumentert?

---------------------------

En konge; Tore Pedersen!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5401

Lagt til: 30 jun 09, 08:37
Endret: 30 jun 09, 08:37
Endret av: Rey

Wehrman er flinkere til å slå kreative pasninger enn Vidar og ut i fra forventet kampforløp mente Aune at det var viktigere med en som kunne slå de pasningene enn det Vidar er god på.

Fant ikke artikkelen hvor han var sitert på det, men du finner det sikkert i et av videointervjuene på FB hvis du vil ha det ordrett.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 01 jul 09, 00:07

Demokraten ga Gashi 0 poeng, det er vel tidenenes dårligste FFK spiller, hi,hi?

Han spilte i 34 minutter så nok minutter til å få poeng har han


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 01 jul 09, 00:08

FFk hadde to, eller tre sjanser på hjemme, det er for dårlig, men bra utelling med to mål


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 01 jul 09, 08:07

Opprinnelig postet av Patrioten

Demokraten ga Gashi 0 poeng, det er vel tidenenes dårligste FFK spiller, hi,hi?

Han spilte i 34 minutter så nok minutter til å få poeng har han

syns nesten jeg ser du gnir deg i henda over og ha lest det der. men  4 poen er nok mere rett som supporter.net har.

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340