Husk meg
Brukernavn
Passord

Keepersituasjonen

Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 12 7

hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 17 jul 09, 00:41
Endret: 17 jul 09, 00:45
Endret av: hasse33

Jeg jobber sammen med en kar som er i systemet rundt MFK som også nevnte det.... aner ikke hvor mye som ligger i det.Cool

 


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 17 jul 09, 03:00

han er mile vis fra tippeliga da

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 17 jul 09, 06:36

Opprinnelig postet av keiko99

han er mile vis fra tippeliga da

Sett han mye??

Jeg har ikke sett han noe særlig, så lurer på åssen keeper det er? Styrker og svakheter?


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 17 jul 09, 08:17

Opprinnelig postet av keiko99

han er mile vis fra tippeliga da

Ja. ca. 3,5 mil.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 17 jul 09, 09:00

Opprinnelig postet av ffkmufc

Sett han mye??

Jeg har ikke sett han noe særlig, så lurer på åssen keeper det er? Styrker og svakheter?

sett på kamper og svakheter er vel på strek. Har ikke klart og se styrken hans, men at dette er en tippeliga keeper tviler jeg på

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 17 jul 09, 09:29

Har vi ikke nok "passe gode" mossinger i stallen nå? 
Jeg tenker at det er en grunn til at de alltid er middelhavsfarer i adecco..

---------------------------

http://twitter.com/FFKprasempre


ecupeventyrsnart

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jul 05
Innlegg: 263

Lagt til: 17 jul 09, 13:53

hmm, da tror jeg heller vi legger på 1 mill og får han her: 

http://www.vg.no/sport/fotball/artikkel.php?artid=565632

...men lønna er kanskje for høy for FFK?

Hvis man da i hele tatt skal handle ny keeper da;) 

 

 


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 17 jul 09, 14:31

Han er allerede klar for Mainz.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 17 jul 09, 20:17
Endret: 17 jul 09, 20:21
Endret av: Per Egil

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Opprinnelig postet av Anne

Når det er snakk om flopper, joda da har han bare tre stykker fra FFK foran seg på børsen, Piroja, kvisvik, og Garsi, sistnevnte med hele 0,03 poeng i snitt. Så da vet jeg ikke riktig hve resten av laget er.Wink

Så blir nok en stor innkjøpsliste for FFK i høst..

Du og forstår at det er lettere for keepere å få poeng på børser, Anne? Hvor mange keepere har han foran seg av Tippeliga keeperene?

   Er du overhodet ikke kritisk til Lasses spill i år?

 Jeg håper inderlig ikke han er fornøyd selv. Og ja, jeg har fortsatt tro på han, men det han har visst i år er ett steg i feil retning...

joda er kritsik jeg også, men synmtes det var bra til 10 serierunde, da ikke noe annet en normal svinging ut fra alderen. de siste han spilte har det vert en dirkte formsvikt som kan ha mange grunner.

Når det gjelder om han er fornøyd selv, så tror jeg nok ikke det, han vet han har hatt formsvikt, og gjort feil. Ingen som vet det bedre en spilleren selv.

Når det gjelder børsen mener jeg i utgangspunktet det uansett er bare sprøyt, og hvorfor skal det være lettere for keeper og få gode karakterer??? Alle spillerene blir vel vurdert ut fra prestasjoner og den jobben de skal gjøre. Dårlig jobb i sin posisjon, dårlig karakter, og motsatt.  Tror neppe keperene får karakterene bare for de står i mål, men fordi den som setter børsen kanskje har sin egen objektive mening


Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 17 jul 09, 20:19

Men nå skal jeg slutte og gi mine meninger, litt vasnkelig å gi den til den store ekspertisen på keeperspill her inne.

Nytt mål blir nå forsvaret, for så å jobbe seg fremoverSmile


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 17 jul 09, 20:21

Opprinnelig postet av Anne

Men nå skal jeg slutte og gi mine meninger, litt vasnkelig å gi den til den store ekspertisen på keeperspill her inne.

Nytt mål blir nå forsvaret, for så å jobbe seg fremoverSmile

Skal Lasse begynne å spille i forsvaret???Wink


Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 17 jul 09, 20:23

Nopp, men kanskje jeg ser en del av forsvaespillerene på laget også med andre øyne en ankelte andre her inne.. Kanskje en skal annalysere kunnskaper og ikke bare innsatts eller mangel på det der også:-)


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 17 jul 09, 20:31

Opprinnelig postet av keiko99

Opprinnelig postet av ffkmufc

Sett han mye??

Jeg har ikke sett han noe særlig, så lurer på åssen keeper det er? Styrker og svakheter?

sett på kamper og svakheter er vel på strek. Har ikke klart og se styrken hans, men at dette er en tippeliga keeper tviler jeg på

Snakket med en Moss supporter idag. Han begynte å le når jeg sa at jeg hadde hørt at Origi er svak på strek.. Det var hans største styrke ved siden av en enorm spenst..


Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 17 jul 09, 20:35

Opprinnelig postet av ffkmufc

Opprinnelig postet av keiko99

Opprinnelig postet av ffkmufc

Sett han mye??

Jeg har ikke sett han noe særlig, så lurer på åssen keeper det er? Styrker og svakheter?

sett på kamper og svakheter er vel på strek. Har ikke klart og se styrken hans, men at dette er en tippeliga keeper tviler jeg på

Snakket med en Moss supporter idag. Han begynte å le når jeg sa at jeg hadde hørt at Origi er svak på strek.. Det var hans største styrke ved siden av en enorm spenst..

Har sett han noen ganger, og det jeg har sett så er det nok riktig at han er god på strek, hurtig og spenstig, men litt mer rotetete i feltet


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 17 jul 09, 20:37

Det stemmer med det han jeg snakka med sa også.. Han nevnte at han sleit litt i feltet.. Da velger jeg å stole på dere to..


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 17 jul 09, 20:44

Uansett lite forstålig hvis vi investerer i en ny keeper uten rutine på dette nivået, som neppe er spesielt bedre enn de vi har,  kanskje bedre da at vi bruker pengene på en Wemberg, hvis vi først skal kjøpe flere kråker mener jeg...

---------------------------

http://twitter.com/FFKprasempre


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 17 jul 09, 22:01

Opprinnelig postet av Anne

Nopp, men kanskje jeg ser en del av forsvaespillerene på laget også med andre øyne en ankelte andre her inne.. Kanskje en skal annalysere kunnskaper og ikke bare innsatts eller mangel på det der også:-)

Tror dem fleste lagdeler blir rimelig bra diskutert herinne jeg. Er nok heller du som er usedvanlig hårsår når det gjelder kritikk av Lasse...

  Og når det gjelder børs, så er det enklere for en keeper å få poeng. I enkelte kamper har en keeper 0 å gjøre, det betyr 5 på børsen, andre ganger ett par publikumsredninger og vips en 6. Altså det finns kamper du og jeg kunne fått en 5 på børsen, det finns det ikke hvis vi hadde spilt utpå...


Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 18 jul 09, 05:09

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Opprinnelig postet av Anne

Nopp, men kanskje jeg ser en del av forsvaespillerene på laget også med andre øyne en ankelte andre her inne.. Kanskje en skal annalysere kunnskaper og ikke bare innsatts eller mangel på det der også:-)

Tror dem fleste lagdeler blir rimelig bra diskutert herinne jeg. Er nok heller du som er usedvanlig hårsår når det gjelder kritikk av Lasse...

  Og når det gjelder børs, så er det enklere for en keeper å få poeng. I enkelte kamper har en keeper 0 å gjøre, det betyr 5 på børsen, andre ganger ett par publikumsredninger og vips en 6. Altså det finns kamper du og jeg kunne fått en 5 på børsen, det finns det ikke hvis vi hadde spilt utpå...

Snakk for deg sjølWink


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 18 jul 09, 07:22

Hvilken tilknytning har du til Lasse, tør du svare ærlig på det Anne?


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 18 jul 09, 09:06

Noe er det garantert...

---------------------------

Heia FFK



Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 12 7

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f