Husk meg
Brukernavn
Passord

Wehrman

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 26 jun 09, 09:34

SMS fra"informant". FFK forhandler med Wehrman ? Noen andre som vet ?


Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 653

Lagt til: 26 jun 09, 09:47

Wehrman virker så glad om dagen. Kan det ha noe med Grønis å gjøre?

---------------------------

Who is General Failure and why is he reading my disc??


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5519

Lagt til: 26 jun 09, 10:06

Opprinnelig postet av Svein

Wehrman virker så glad om dagen. Kan det ha noe med Grønis å gjøre?

Det kan man jo spekulere i. På den annen side er det jo også en annen hverdag for Bosmanspillere enn det var for ett år siden. Det spørs om det er mulig for han å få noe bedre tilbud fra andre klubber enn det FFK kan gi ham. Dessuten har han kjøpt hus i byen. Kan også hende han rett å slett ønsker flere alternativer å velge mellom.

At han viser ett annet ansikt kan jo være nettopp fordi det beste alternativet er å bli, og han er nok også klar over at han har noe å gjøre godt igjen.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 26 jun 09, 10:06

Haha, en god kamp og vips: ny kontrakt? Kan umulig stemme!


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 26 jun 09, 10:14

Han har da vitterlig hatt mer enn én god kamp - riktignok ikke i år, men er dette starten på "en ny vår", eller tilbake til gamle glansdager om du vil, så signér ham gjerne!

Frykter dog at han bare vil bli ut kontraktstida for å få en fet sign-on-fee fra en annen klubb. Slik ståa er nå så vil jeg dog beholde ham ut tiden, får nok ikke veldig mye for ham ved salg, og spiller han som nå fremover så vil han ihvertfall være med på å kapre sårt tiltrengte poeng, og *håpe-håpe* avansement i Europa League!

---------------------------

NM 2006. Seriesølv 2008. The double 2010?


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 26 jun 09, 10:17

Opprinnelig postet av solano2

Haha, en god kamp og vips: ny kontrakt? Kan umulig stemme!

Pleier å være seriøs.Jeg tror og føler han blir. Grønis sin " avgang " spiller også muligens en liten rolle i dette spillet. Men vi får bare vente å se det an. Holters har muligen også litt informasjon.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 26 jun 09, 10:31

Det er ingen overraskelse at FFK ønsker Wehrman vidre og at det kan ha noe med Grönhagen sin sykdom ?  ja, det tror jeg på

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 26 jun 09, 10:38

Opprinnelig postet av Svein
Wehrman virker så glad om dagen. Kan det ha noe med Grønis å gjøre?

Hørtes ut som noe av det første Tom Freddy gjorde var å ta en lengre prat med Wehrman, det ble i hvert fall nevnt i magasinet (?) på FFK-TV. Det fine med posisjonen Wehrman spiller i er jo at han fint kan spille den rollen langt oppi trettiårene. Hvis Wehrman skulle signere, så regner jeg med at de da bruker penger på en spiller som skal spille på laget, ikke være reserve. Betyr det at et Gashi-salg er rundt hjørnet (de får jo tross alt penger for han) eller at Borges blir fast spiss fremover? Eller kanskje en formasjonsendring?

Jeg tviler i hvert fall på at Wehrman signerer ny kontrakt for å sitte på benken.


Modric

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jul 08
Innlegg: 212

Lagt til: 26 jun 09, 10:52

Håper virkelig Wehrmann blir i FFK, og jeg må si at det var meget gledelig å se han i kampen mot Lyn! Fantastisk spiller som FFK trenger, så lenge lønna er akseptabel for begge parter ;)


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 26 jun 09, 22:06

Jocke virker i hvertfall positiv til å ha med Kasey videre.

Dette uttalte han til FFKTV.

-Forsetter Kasey å spille så bra, så trenger han ikke være bekymret for sin fremtid, han markedsfører seg på en ekstrem måte i dag.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 26 jun 09, 22:36

Nja.. Du må få med hele uttalelsen. Jocke mener at han markedsfører seg godt for både FFK og andre klubber, men at det ikke er hans jobb å stå og diskutere slike ting på FFK-TV.

Skinte vel klart gjennom at Jocke ønsket ham med videre. Men som han selv sier er det ikke hans bord å hverken bestemme det eller diskutere det i media. Han kan, og skal, jo selvfølgelig komme med sportslige anbefalinger overfor ledelsen, men det er ledelsen som må ta en helhetsvurdering og se om man ønsker Wehrman med videre.


tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 26 jun 09, 22:38

En Kasey i godt humør og god form vil jeg gjerne ha i klubben.   Midtbanen har tidvis manglet litt tyngde på midten.

Borges eller Wehrman på midten blir fort nødvendig. De to siste kampene han har spilt i år har vært ok og bra. Så hvis det betyr at formen er på vei opp kan man vurdere ny kontrakt

---------------------------

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson


Freddy G-Paulsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 26 jun 09, 23:15

En whermann i form vil jeg gjerne ha med videre i FFK forutsatt at han lagt av seg det tullet han drev med i fjor høst og i våres.

---------------------------

Klarer vi å ungå nedrykk i år da ? Blir FFK høstens formlag ?


b-tribunesliter

A-lagspiller
Ble medlem: 19 okt 04
Innlegg: 273

Lagt til: 13 jul 09, 11:12

Kasey  avslørte dessverre seg selv i sin rolle som "midtbaneanker" igår. Han er blitt altfor treg til å ha den rollen og kommer alt for lite til sin rett med tanke på å styre midtbanen, slik han gjorde det i fjor.

Har hatt veldig sansen for Kasey, men som midtbaneanker er han dessverre passe'. Han blir løpt ihjel av de fleste. Ønsker Kasey all lykke og hell videre i sin karriere, håper nå ikke FFK tar en ny "Brian West", d.v.s. lar seg presse av publikum til å utbetale en stor lønn for årene fremover med den uvissheten som rår. Det har vi ikke råd til !


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 13 jul 09, 15:41

Her er jeg helt uenig med deg..

Mener det er mer sikkert å signere Kasey framfor alle unggutta våre.. Her veit vi faktisk hva vi får..

Han var ikke noe raskere i fjor, og han trenger heller ikke så veldig mye fart i den posisjonen..


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 26 jun 09, 23:44

Opprinnelig postet av FFK1903

 Det fine med posisjonen Wehrman spiller i er jo at han fint kan spille den rollen langt oppi trettiårene.

I tillegg er han et habilt alternativ på stopperplass, unektelig en skadeutsatt lagdel for tiden. Alltid godt å ha slike spillere i troppen.


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 27 jun 09, 02:19

Èn god kamp for året i uvant posisjon får samtlige brukere til å snu i Kasey saken? Dere er aldeles nydelige, jeg avventer dog slik enkelte presiserer i sine innlegg. Dessuten gikk styret ut via en pressekonferanse og fortalte "hele verden" om Kaseys nærgående avgang, noe amatørmessig å gå i kontraktsforhandlinger 1 kamp og 3 uker senere???

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 27 jun 09, 10:05

Herlig hvis han får tilbud!!

Han og Borges på midten er det beste vi har. Håper detta går i orden.


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 27 jun 09, 10:21

Opprinnelig postet av bateman

 Dessuten gikk styret ut via en pressekonferanse og fortalte "hele verden" om Kaseys nærgående avgang, noe amatørmessig å gå i kontraktsforhandlinger 1 kamp og 3 uker senere???

Hvorfor det så lenge han reduserer kravene sine??
Da er det nye forutsetninger, alt handler jo om pris og kvalitet.


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 27 jun 09, 17:03

Opprinnelig postet av FFK pra sempre

Opprinnelig postet av bateman

 Dessuten gikk styret ut via en pressekonferanse og fortalte "hele verden" om Kaseys nærgående avgang, noe amatørmessig å gå i kontraktsforhandlinger 1 kamp og 3 uker senere???

Hvorfor det så lenge han reduserer kravene sine??
Da er det nye forutsetninger, alt handler jo om pris og kvalitet.

Enig i den!

Med den krisen fotballNorge må nok de fleste spillere innse at lønnskravene må være på et annet nivå enn de var inntil i fjor. Også Wehrman innser nok det.

Dessuten vet vi alle hva Wehrnam er god for på banen, når bare han er i form. Selv om han bare har gjort én god kamp så langt i år, kan det godt indikere at formen er på gang igjen. Hvis det da fortsatt er mulig å snakke forlengelser så skal klubben selvsagt gjøre det . Amatørmessig? Jo sikkert. Men riktig likevel, tror jeg. Det ville vært ille hvis Werhman skulle avsluttet FFK karrieren som en som en skygge av seg selv og mest husket som kranglefant. Han fortjener bedre enn det, det gjør FFK og vi supportere også!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340