Husk meg
Brukernavn
Passord

Grönhagen sykemeldes på ubestemt tid

Flat Trådet Nøstet
Side 16 av 16 16

luftig

Juniorspiller
Ble medlem: 14 mai 07
Innlegg: 78

Lagt til: 15 jul 09, 14:34

Opprinnelig postet av Lemmy

Jeg personlig er blandt de som har tenkt tanken at den andre sykdomsperioden kunne være noe annet enn kreft.

Det jeg reagerte mest på var hemmeligholdet rundt sykemeldingen. Når Grönhagen skulle sykemeldes første gang, var det stor åpenhet rundt det. Rundt andre sykemelding ville man derimot ikke gi en eneste grunn. Da er det vel ikke unaturlig å tro at det var to forskjellige grunner til sykemeldingene?

Jeg tror det var fler enn meg som tenkte akkurat det. Når det da lå ute en video på FB som viste en litt "merkelig" Grönhagen fra La Manga eller Portugal(husker ikke), så begynte vel ryktene om alkoholproblemer å fly løst i lille Fredrikstad. Om han har alkoholproblemer eller ikke, aner jeg ingenting om.


PS: Husk å skille mellom rusmisbruker og alkoholiker/rusproblemer og alkoholproblemer. Er ganske stor forskjell...

Alkohol, narkotika, piller osv er rusmidler som brukes av personer under betegnelsen rusmisbrukere. Rusmisbruker er en fellesbetegnelse. Intox er når man har inntatt for stor mengde rusmidler, på for kort tid. Også dette begrepet kommer alkoholen under. Etanol-intox. På lik linje som opiat- og benzodiazepam intox.  Dumt av meg å bruke dette ordet. Det norske ordet på alkoholiker er: alkoholavhengighets syndrom. Rusmisbruker er ett veldig sterkt ord, mulig derfor jeg brukte det. For å understreke at det er en kraftig anklagelse å komme med mot noen.

Beklager avsporingen...

 

---------------------------

ballen er rund......


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 15 jul 09, 14:38

Hva er forskjellen på en rusmissbruker å en alkoholiker da?

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


luftig

Juniorspiller
Ble medlem: 14 mai 07
Innlegg: 78

Lagt til: 15 jul 09, 15:03

Rusmisbruker er en fellesbetegnelse for de som bruker for mye rusmidler. Det være seg alkohol, stoff osv. Og under betegnelsen rusmisbruker, så ligger det alkoholiker, pillemisbruker, stoffmisbruker osv.. Med andre ord, en alkoholiker er en rusmisbruker. Så det å være rusmisbruker er desverre ett større området enn bare narkotika, som folk flest forbinder med rusmisbrukere

---------------------------

ballen er rund......


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 15 jul 09, 15:09

Nå tror jeg de fleste som er interessert har fått med seg poenget. Skal vi så gå tilbake til temaet? Eller er det sånn at noen føler et presserende behov for å vise oss andre her inne at de kan noe om rusmisbruk? Åpne en egen tråd i en annen kategori da vel...


luftig

Juniorspiller
Ble medlem: 14 mai 07
Innlegg: 78

Lagt til: 15 jul 09, 15:33

Føler ett pressende behov? Hvis det er meg du sikter til så svarte jeg bare inlegget over. En som faktisk lurte på det. Jeg skjønner ikke at du kan tolke det som ett pressende behov for å vise andre hva man kan om rusmisbruk. Hvis du vil dele den tolkningen med meg, så send meg gjerne en PM.

Dog enig i at det er off-topic, noe jeg beklaget i første post.

Tilbake til saken så synes jeg Grønhagen bør få tid til å restituere seg fullt før han kommer tilbake. Han sier selv at tiden etter inngrepet var tøft. Kanskje derfor ting ikke har gått på skinner for oss. Det vi trenger er en trener, gjerne Grønhagen, som full av energi og godt-mot til å lede troppen. Det å ta tilbake Grønhagen før han føler han har 100 % motivert og fit for fight trur jeg ingen tjener på. Kanskje akkurat dette som skjedde når han kom tilbake så tidlig som han gjorde?

---------------------------

ballen er rund......


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 15 jul 09, 15:42

Moro om alle trur på det som ble sagt i fb..

Jeg stoler på flere av spillerene..


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 15 jul 09, 15:54

Det er viktig og ha en sterk og klar leder som hele tiden er på høyden skal man lede en prestasjons gruppe, skal spillerne levere må de ha tro på egene ferdigheter og eget spill, og om ledern da ikke klarer og gi 100% så vil og spillerne senke seg ned noen hakk, da kommer alle de forsmedlige tapene vi har fått. Grønhagen har vist seg som en god og sterk mann før, men det som har skjedd nå kan jo gjøre at hans posisjon blir svakere i gruppen. Uansett så håper jeg det udugelige styret på værste AS klarer for en gangs skyld å gjøre en ting som gangner klubben.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 15 jul 09, 16:02

Opprinnelig postet av Ebenfalk2

Det er viktig og ha en sterk og klar leder som hele tiden er på høyden skal man lede en prestasjons gruppe, skal spillerne levere må de ha tro på egene ferdigheter og eget spill, og om ledern da ikke klarer og gi 100% så vil og spillerne senke seg ned noen hakk, da kommer alle de forsmedlige tapene vi har fått. Grønhagen har vist seg som en god og sterk mann før, men det som har skjedd nå kan jo gjøre at hans posisjon blir svakere i gruppen. Uansett så håper jeg det udugelige styret på værste AS klarer for en gangs skyld å gjøre en ting som gangner klubben.

Grønhagens posisjon i gruppa har vært svak i en lang tid nå den.. Så denna sykemeldinga endrer nok ingenting på det..


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 05 aug 09, 14:21

Noen som har noe oppdatert info om dette eller? Synes det har vært merkelig stille fra alle kanter en stund om denne saken nå.......

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
- Nå sikter vi mot stjernene!! -


Modric

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jul 08
Innlegg: 212

Lagt til: 05 aug 09, 14:23

Han er ferdig som trener, men blir ikke offentliggjort før etter sesongen.


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 05 aug 09, 14:30

Opprinnelig postet av Modric

Han er ferdig som trener, men blir ikke offentliggjort før etter sesongen.

Er det noe du tror, eller er det noe du har fått bekreftet fra "sikre kilder"?

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
- Nå sikter vi mot stjernene!! -


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 05 aug 09, 17:41

hvis dette stemmer så synes jeg det er et riktig valg av klubben å vente til etter sesongslutt. er nok uroheter i klubben og det vil bare føre til ekstra og unødvendig pågang fra media. Da kan heller klubben nå bruke lang og god tid til å legge en strategi og finne en trener til den strategien.

Skal også sies at det er synd hvis det stemmer, regner med at det med kreften har tatt på mer en folk har trodd og mulig grønnis fikk et litt annet syn på saker og ting.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 28 aug 09, 18:06
Endret: 28 aug 09, 18:09
Endret av: Patrioten

Opprinnelig postet av Holters

ffksupporter.net: Grönhagen sykemeldes - igjen.

Det var jo sannhet at han var ferdig som trener i FFK, dette er jo et bevis på at ffksupporter.net har gode kilder.

Aftenposten.- Det var mitt valg http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article148956.ece


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 28 aug 09, 18:21

Gutta i supporternettet er alltid godt informert. Det er helt sikkert.

Så stå på gutter, dere gjør en fantastisk jobb. Det er jeg helt sikker på at det er maaaaange andre som mener også...

Takk for en super side.Smile

---------------------------

Heia FFK



Flat Trådet Nøstet
Side 16 av 16 16

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f