Husk meg
Brukernavn
Passord

Her er grunnen til hvorfor vi sliter?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 16 jun 09, 15:04

Er nødt til å nevne at banespillet som regel har vært meget bra. 

Det har vært mye marginer mot (LES: Skader før sesongen + ELENDIG sjanseuttelling) 

Da mister man noe av selvtiliten og begynner å slite mer.    Er det ingen som har lagt merke til at vi i fjor vant så å si ALLE kampene hvor vi var bedre/like bra som motstanderen. mens vi i år bare har vunnet halvparten av kampene vi har vært klart best i

---------------------------

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 16 jun 09, 15:49

Du nevner noe her, tgtgtgtg(håper det ble riktig Wink)..

I fjor hadde vi marginene på vår side. Jeg tror at alle de uavgjortkampene og de kampene hvor vi vant uten å være best hadde mye å si for at vi tok sølv. Slik har det ikke vært i år.

Vi har ikke hatt like tydelige enkeltspillere som har stått frem like sterkt som i fjor. Vi har rokkert altfor mye på laget. Har vi hatt bra nok treningsopplegg i vinter? Syns som tidligere nevnt det er skummelt om man nesten ikke har trent med ball...

Og hvordan er egentlig harmonien i spillergruppa? Vi hadde et slagsmål i Portugal.. Vi har noen unggutter som ikke får spilletid.. Vi har(hadde9 masse bosmanspillere som ikke aner(ante) noe om fremtiden sin.. Vi har en trener som får kritikk av enkelte for sin menneskebehandling, og humøret i spillergruppa skal visstnok ha vært mye bedre under Aunes ledelse..

Nå skal det jo sies at Tippeligaen generelt er forferdelig kjedelig og dårlig, så FFK er ikke alene om å spille rævafotball i år...


tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 22 jun 09, 22:07

Opprinnelig postet av Lemmy

Du nevner noe her, tgtgtgtg(håper det ble riktig Wink)..

Er ikke så viktig       Er bare et brukernavn som aldri er opptattTongue out

---------------------------

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f