Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kamp: Molde - Fredrikstad: 21 juni

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 14 jun 09, 20:37
Endret: 21 jun 09, 18:02
Endret av: FFK1903

Nok en vanskelig bortekamp..

Vet ikke helt hvem jeg vil vi skal stille med eller hvordan vi skal spille.. Skal vi overleve må vi få poeng i denne kampen her.. 14 poeng på 14 kamper er dårlig, veldig dårlig!

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 14 jun 09, 21:02

Årets sikreste tap ved siden av bortekampen mot RBK. Kjør 5 - 4 - 0 - 1 formasjon med måking av ballen langt ut av 16-meteren i velkjent Drillostil. De ballene Everton får tak i kan han gjøre som han pleier, nemlig å holde på ballen så lenge at de bak får pustet ut etter nok ett Moldeangrep. Kanskje det kan holde til 0-0 med litt flaks..... Bakre femmeren på 16-meteren og de fire foran ligger ca 10 meter foran der igjen. Everton ligger på midtbanestreken og venter på litt flaks.... Gardar inn for Ophaug hvis han ikke er klar ennå.

 

Staw

Thommasen - Martinsen - Piroja - Opphaug - Cwartek

Borges - Werhman - Gashi - Askar

-

Everton

Useriøsitet til side, skjønner ikke hvordan det skal bli poeng i Molde.......

 


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 14 jun 09, 21:56

Opphaug er neppe klar til kamp.. uff jeg vet ikke hvilket lag vi bør stille med

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 14 jun 09, 22:03

For min del kan vi like gjerne stille uforandret, men alle spillerne er nødt til å heve seg!! Det går på innstilling. De skal tenke at de skal vinne hver jævla duell utpå der. I dag vant vi vel 20% av duellene, og det holder bare ikke. I tillegg må vi samle lagdelene, både offensivt og defensivt. Spesielt defensivt var vi svake i dag. Forsvaret var dårlig, men de fikk heller ingen hjelp av midtbanen.

Jeg satser på samme lag til neste kamp, men Grönis; vær så snill og ta med en forsvarsspiller på benken. I tillegg kan du droppe Levon og heller kjøre på med Lala. Håpløst.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 14 jun 09, 22:13

Hvem denne forsvarsspilleren som skal sitte på benken kan være, lurer jeg fælt på Plankekæll... Wink


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 14 jun 09, 22:17

Opprinnelig postet av Lemmy

Hvem denne forsvarsspilleren som skal sitte på benken kan være, lurer jeg fælt på Plankekæll... Wink

Her er du eksperten vettu Lemmy. Men mye mulig ingen av juniorene holder godt nok nivå. Men bare ved å ta med feks Krathe gir det hvertfall et signal til juniorene at det er muligheter selvom man er ung i FFK. Jeg synes det er bedre enn aldri å ha midtstoppere på benken.

Hva farsken gjør vi da hvis Piiroja eller Martinsen skulle være utilgjengelige? Det har jo skjedd en gang, og da var "plutselig" Gerrbrand klar til innsats. Det tror jeg ikke han er fremover.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5395

Lagt til: 14 jun 09, 22:25
Endret: 14 jun 09, 22:27
Endret av: Rey

Krathe har jo ikke spilt de siste kampene for FFK2 engang. Forrige kamp stilte vi med en guttespiller og en høyreback (som riktignok er veldig annvendelig) som stopperpar. Guttespilleren har jo ikke engang lov til å spille i Tippeligaen.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 14 jun 09, 22:31

Den er grei. Har fått greie på dette nå.

Men hvorfor kan ikke guttespillere spille på a-laget? Er de under 16? I såfall skjønner jeg det, men hvis de er over 16 har de vel lov? Og ja, jeg vet at de må registreres først. Eller vet jeg det? Må de ikke det da? Surprised


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 14 jun 09, 22:31
Endret: 14 jun 09, 22:33
Endret av: Lemmy

Krathe har visstnok vært skada en stund..

Ole Strømsborg er 15 år... Er vel ikke lov å spille da.


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 15 jun 09, 00:11

Litt stygt å håpe på slik, men det er en haug av gode spillere hos Molde som har to gule kort og må stå over mot oss hvis de får gult i morra:

Mame Biram Diouf

Makthar Thioune

Jose Mota

Vegard Forren

Pape Pate Diouf


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 15 jun 09, 00:21

Opprinnelig postet av Lemmy

Ole Strømsborg er 15 år... Er vel ikke lov å spille da.

Jeg tror man må være 16 år ja. Men jeg er ingen ekspert, så det tar jeg på sparket. Mener bare å ha hørt det. Orker ikke å lete frem reglene heller. Wink


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 15 jun 09, 06:33

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Lemmy

Ole Strømsborg er 15 år... Er vel ikke lov å spille da.

Jeg tror man må være 16 år ja. Men jeg er ingen ekspert, så det tar jeg på sparket. Mener bare å ha hørt det. Orker ikke å lete frem reglene heller. Wink

Tidligere var det vel slik at man kunne spille fra det året man fylte 16 år, men kan godt hende det har skjedd ting på det området.


tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 15 jun 09, 17:02

Samme lag ut offansivt. +  frimerke på Thione.+ Trill ballen rundt og slit dem ut. +Høyt press.+Husk markeringer.+ Litt tøffere i duellene også. + det allerede nevnte frimerket. + samme offansive spill som i 1 omgang mot LSK + Everton med selvtilit = God kamp

Den dagen FFK legger seg med 10 spillere på sin tredjedel og lemper langt på en spiller på 16 meteren begynner jeg å gråte.     Gi ikke Ballfører god tid med ballen. Det har vist seg effektivt

---------------------------

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson


Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 15 jun 09, 17:18

Opprinnelig postet av Lemmy

Krathe har visstnok vært skada en stund..

Ole Strømsborg er 15 år... Er vel ikke lov å spille da.

 

Marius Krathe var tilbake som kaptein på juniorlaget i cupseieren mot Moss, og spilte en god kamp der. Han er vel juniorspilleren med best fysikkk og som således kanskje er nærmest en tur til Molde?

 

 

---------------------------

Svaberget for alltid!


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 15 jun 09, 17:30

Jepp, men han har vel vært ute med en skade i nesten en måned nå.. Kanskje litt tidlig å være med A-laget da..


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 15 jun 09, 20:41

Og vi slipper å møte årets spiller i Tippeligaen i Thioune som akkurat pådro seg karantene Smile


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 15 jun 09, 20:46

Her kommer karantenene på løpende bånd... Hoset denne gangen...

---------------------------

Kopierer vi 2006 sesongen i år tro ? Med nedrykkstrid og våres 12. cupfinaleseier ?
-------
a,b,c,d,e,f,g......at the pub I want to be!


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 15 jun 09, 23:36

Opprinnelig postet av Bob Page

Her kommer karantenene på løpende bånd... Hoset denne gangen...

Hoset fikk bare sitt 2 gule for sesongen...


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 15 jun 09, 23:44

håper du er sikker solano2, for tv 2 sa helt noe annet...

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340