Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kamp: Molde - Fredrikstad: 21 juni

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 21 jun 09, 02:20
Endret: 21 jun 09, 02:29
Endret av: Plankekæll

Jeg vil se dette laget:

12. Lasse Staw

18. Amin Askar - 4. Vidar Martinsen - 9. Raio Piiroja - 15. Joachim Thomassen

16. Martin Elvestad - 21. Ardian Gashi

77. Abgar Barsom (k) - 22. Celso Borges - 14. Raymond Kvisvik

11. Éverton Santos da Costa

Benk:

25. Erik Mellevold Bråthen
  2. Pål André Czwartek
  6. Hans Erik Ramberg
  7. Kasey Wehrman
??. Lalawere Atakora (?)
10. Dominic Adiyiah
19. Andreas Tegström

Er det forresten noen som vet sånn ca hvordan det ligger an med Jan Tore Ophaug, Wallace Fernando Pereira, Agim Shabani og Gárðar Jóhannsson? Og når blir junioren og venstrebacken Joakim Eyde spilleklar for klubben? Hadde vært spennende å ha med denne karen på benken hvertfall, for forsvarsspillere har vi jo flust av.

 


kjellemann

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 21 jun 09, 05:15

Lalawere Atakora?? Hvorfor lar vi ikke han få prøve seg??Har sett han på ffk2 og jeg synes virkelig den gutten er god!!!

Og ramberg bør vell benkes noen kamper nå.han er ingen kaptein.sorry


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 21 jun 09, 06:55

Helt enig i laget til Costanza.

Borges som sentral midt som går på offensive løp har jeg trua på. Gashi er en sinnsykt god førsteforsvarer og klart best i det deffensive spillet. Han er ingen offensiv midtbane som mange trur.

Også helt enig i at Gardar må spille hvis han er klar. Syns det er rart at ikke flere ser det. Han vinner dueller, jobber hardt og er best i boksen av våre spisser. Trur han er viktig for å ha sjans på seier i Molde.

Til slutt håper jeg Amin treffer bedre på innlegga sine enn han har gjort i det siste. Han starta bra, men har slitt litt etterhvert. Idag blir det viktig med gode innlegg fra Amin, som Gardar stanger i mål!

Har trua på at vi kan klare seier idag!!


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 21 jun 09, 09:41

Med et offensivt molde i 4-3-3 og vårt forsvar har ikke vært på topp i det siste, så er det på tide med 4-4-1-1 igjen synes jeg. Og med Aune "tilbake" i stolen har jeg troa på at det blir noen forandringer, Bråthen inn, Elvestad inn og Lala på benken.

På en annen side så har Molde sin 3. kamp siden mandag (pluss at 2. laget dems, med forren og jk. larsen, spillte tirsdag) og uten Makthar og Mame (?) så kan det fort bli slitne bein og litt for mange forandringer for sunnmøringene.

Jeg satser på at cupkampen her om dagen ikke tok for mye krefter og at laget fikk en positiv boost, går litt hardt ut og får 0-2 før 15. min (Borges og Everton) ^^.

Hva med:

                        Bråthen
PAC - Martinsen - Piiroja - Thomassen
Askar - Elvestad - Gashi - Kvisvik
                        Borges
                        Everton

Benken:

Staw, Ramberg, Wehrman, Adiyiah, Tegan, Barsom, Lala

?

----

PAC har vel ikke imponert all verdens i det siste, men farten og taklingene tror jeg blir viktig mot spissene til Molde.


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 21 jun 09, 12:50

Gardar er uforståelig nok ikke med til Molde. 

Jeg mener han og Everton bør være og er det eneste alternativet vi har som spisspar. Borges, bør og må spille sentralt på midten i en ganske fri og offensiv rolle. Vi trenger mer trykk framover og når Ramberg og Gashi er så tafatte som dem er om dagen må spissene få hjelp fra andre!

At Tegstrøm skal starte pga målene mot Ranheim gir ikke mening. Første målet blir han truffet av en heading og andre pirker han inn en retur fra 3 meter... Nei, vi må ha spisser som skaper sjanser også, ellers hjelper det ikke med "flaks" foran målet.


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 21 jun 09, 13:18

Støtter arbeidsfordelingen mellom Gashi og Celso, det går nok litt for fort til at Celso klarer å være den boks-til-boks spilleren her.  Men ikke enig i at Ramberg bør benkes, i alle fall ikke på bekostning av Barsom.


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 21 jun 09, 13:21

Borges inn på mitbane, noe annet er uhørt. Og la meg få slippe alltid feilvendte Everton. Har sansen for Tegstrøm, han scorer jo mål for #@? Blir et stygt tap i dag.....

Men det skal sies at jeg er en dårlig tipper..........


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 21 jun 09, 14:02

Opprinnelig postet av Nugattistjerna

Borges inn på mitbane, noe annet er uhørt. Og la meg få slippe alltid feilvendte Everton. Har sansen for Tegstrøm, han scorer jo mål for #@? Blir et stygt tap i dag.....

Men det skal sies at jeg er en dårlig tipper..........

Blir hvertfall tap når du vil ha Tegan aleine på topp..


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 21 jun 09, 14:35

Opprinnelig postet av Nugattistjerna

Borges inn på mitbane, noe annet er uhørt. Og la meg få slippe alltid feilvendte Everton. Har sansen for Tegstrøm, han scorer jo mål for #@? Blir et stygt tap i dag.....

Men det skal sies at jeg er en dårlig tipper..........

Hvorfor må du ha den negative holdningen...hvordan kan du vite at FFK kommer til å gå på et stykt tap.

 


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 21 jun 09, 16:02
Endret: 21 jun 09, 16:02
Endret av: Nugattistjerna

For det første skrev jeg ingenting om at jeg vil ha Tegstrøm alene på topp. Er bare ikke en stor fan av Everton. For det andre er jeg mer realistisk enn andre som tror helt seriøst at man vinner i Molde. Det vil være en stor overraskelse om FFK vinner i Molde eller klarer poeng.

Prøver å få inn i hodet mitt at jeg ikke klarer enda en søndag kveld og en ny uke på jobb med nok et FFK-tap i bagasjen. Hvis man regner med at FFK vinner blir nedturen så sinnsykt stor, f.eks hjemme mot Aalesund. FFK styrer følelsene mine gjerne et par -tre dager etter en kamp. Hvis jeg tror vi taper blir liksom nedturen ikke så stor. Derfor skrev jeg det. Men jeg ser at den negative holdningen kunne jeg like gjerne holdt for meg selv.

Men i de to neste hjemmekampene blir det seire....Laughing

 


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 21 jun 09, 16:33
Endret: 21 jun 09, 16:34
Endret av: ffkmufc

Hvem vil du ha ved siden av Tegan da? Du ville slippe Everton, Borges ville du ha på midten og Gardar er ikke med til Molde. Da regner jeg med at du vil starte med Tegan og Trulsen/Dominic på topp..Wink


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 21 jun 09, 17:06

hvorfor er ikke gardar med da ?

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 21 jun 09, 17:20

Med både Thioune og Mame Biram Diouf ute, så ser ting litt lysere ut. Den ene er vel assistkongen, den andre målkongen.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 21 jun 09, 17:24

Jeg er positiv idag. Trur vi tar med oss minst ett poeng hjem. Borges fortsetter å score


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 21 jun 09, 17:25

Staw

Askar - Martinsen - Piiroja - Thomassen

Barsom - Ramberg - Gashi - Kvisvik

Éverton - Borges

 

---------------------------

Jambo 19/5: "Du går ikke i skogen utkledt som en elg midt i jaktsesongen. (...) Dersom du da blir skutt på så bør du ikke være veldig overrasket."


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 21 jun 09, 17:26

Opprinnelig postet av ffkmufc

Hvem vil du ha ved siden av Tegan da? Du ville slippe Everton, Borges ville du ha på midten og Gardar er ikke med til Molde. Da regner jeg med at du vil starte med Tegan og Trulsen/Dominic på topp..Wink

Tja, tror jeg går for Trulsen. Trenger erfaring fra tippeligaen.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 21 jun 09, 17:39

Greit Barsom er med igjen! Fin ledertype!

Greit med Borges på topp siden Gardar ikke blei klar



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340