Husk meg
Brukernavn
Passord

Fem kamper på 10 dager

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 10 jun 09, 00:26

Gjør det vondt i hjerterota Patrioten? Kan du ikke innse at du har bæsja på hele benet? Nei da, du må på en eller annen måte hele tiden heve deg over keiko99. Vanskelig å takle et nederlag? Gjør deg selv en tjeneste og innse dine feil, dette her blir bare pinlig.

Jeg vet at det er noe forbanna dritt og måtte krype til korset, jeg liker det ikke jeg heller. Men noen ganger kan det være lurt å sette på seg knebeskyttelse og begynne å krype. Som feks akkurat nå.

Kjenner jeg deg rett så kommer du sterkere tilbake ved neste anledning.


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 10 jun 09, 01:35

Virker som om enkelte her inne har et mindreverdighetskompleks overfor Keiko99..

Til Patrioten og de to andre som benytter enhver anledning til å hakke på Keiko, kan hende han er litt "enkel", men det gjør vel ikke meningene hans mindre verdt for det ? Eller er det bare folk med høy inteligens som har lov til å utale seg på forumet her ?

 

Til Patrioten, du dret deg ut. Shit happens, no big deal. Ingen hadde reagert hvis du hadde tatt en "oops, der tok jeg litt feil".

---------------------------

Kopierer vi 2006 sesongen i år tro ? Med nedrykkstrid og våres 12. cupfinaleseier ?
-------
Do join my mafia at http://apps.facebook.com/inthemafia/status_invite.php?from=709870754


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 10 jun 09, 07:26

Greit at jeg dret meg ut, men hadde dere vist hvorf mange pm Keiko sender meg, om ditten og datten, derfor svarte jeg han på følgede måte.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 10 jun 09, 08:15

kan du se og slutte og skylde på meg. ja jeg sender deg pm, men såppas bør du tåle. du er 39 eller blir 40 og ikke 10år heller... hva skulle jeg sagt da etter alle pm jeg for fra folk her inne.

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 10 jun 09, 08:29
Endret: 10 jun 09, 08:31
Endret av: Per Egil

Skjønner at du sliter med selvtilliten Keiko, men ikke la det gå utover meg.

Nå gidder jeg ikke svare deg mer, ber moderator stoppe denne tråden


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 10 jun 09, 08:33

Ja, det er vel like greit.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340