Overgangsvinduet sommeren 2009
Det som er betenkelig at FFK-styret og ledelsen virker totalt handlingslammet, (som spillerne). De makter ikke å skaffe en eneste skikkelig forsterkning. FFK er blitt tippeligaens minst attraktive lag ?
Ja, de greide å finne en trener, de skal de ha, om det er vellykket eller ikke vil tiden vise.
Nå er det 7 timer og 10 min. igjen av vinduet, og nå er "håpet" en aldrende og benkesatt Stian Ohr.
De fleste av oss har vel innfunnet oss med den sterke sannsynlighet at FFK spiller Adecco til året.
---------------------------
Forget Metallica !
Guiseppe Verdi rules !
Jeg har tenkt litt og kommet fram til at Stian Ohr kanskje kunne hatt noe for seg fordi han jobber bra og gir alt. Skal vi mirakuløst nok unngå å rykke ned må spillerne jobbe hardt og da er det en fordel å ha noen som kan vise vei på det området. Skal vi ned er det også viktig å ha med spillere som gir alt og har rutine. Når det gjelder Gardar andre veien så forutsetter jeg at han vil bli erstattet av en annen spiss.
Prøv Tarik nå en siste gang før vinduet stenger. Nå har Sollied fått sparken i Heerenveen. Tarik vil helt sikkert hjelpe FFK i de siste 7 kampene. Heerenveen bruker han jo ikke. Få til en utlånsavtale på 7 kamper. FFK må ha en spiss for å ikke rykke ned. Heerenveen går sikkert med på en avtale bare FFK betaler nok. Vi har ikke råd til å rykke ned uten å ha prøvd alt.
plænken
Opprinnelig postet av plænken
Prøv Tarik nå en siste gang før vinduet stenger. Nå har Sollied fått sparken i Heerenveen. Tarik vil helt sikkert hjelpe FFK i de siste 7 kampene. Heerenveen bruker han jo ikke. Få til en utlånsavtale på 7 kamper. FFK må ha en spiss for å ikke rykke ned. Heerenveen går sikkert med på en avtale bare FFK betaler nok. Vi har ikke råd til å rykke ned uten å ha prøvd alt.
Støttes. + Bytt Gardar med Ohr. Trenger en som kan løpe og slå innlegg fra høyre. Askar har ikke akkurat så god innleggsfot. Ohr sin er bedre i mine øyne.
"Tap og vinn med samme sinn". Måtte det bare bli 3 poeng!!
Hmmm. Hvis ikke opsjonen blir brukt på Everton idag, og vi bytter ut Gardar, så sitter vi til slutt igjen med Adiyiah og Trulsen som våre eneste spisser neste sesong. Høres litt skremmende ut
Tror ikke det var Sollied som var drivkraften for kjøpet av Tarik, Heerenven hadde fulgt han lenge når han kom til klubben.
Kanskje dette til og med er en fordel for gutten.
Men vi har lov til å drømme.
http://twitter.com/FFKprasempre
Stigende puls nå, 5 t og 36 minutter igjen, nå må det snart skje noe !
Kansje henriksen velger å ta fra Start gleden av å ha Ole-Martin Årst? Det er jo viktig med rutine i troppen.
It is proof of a bad cause when it is applauded by the mob. Seneca
Opprinnelig postet av Patrioten
Kommer targetspissen?
Nei. Og med det takker vi Jocke, Henriksen og spillerinvest for godt gjennomført arbeid i dette overgangsvinduet.
Da vi sårt trengte forsterkninger i innspurten av en krisesesong, tok de ansvar og viste handlekraft som mest sannsynlig vil redde oss fra nedrykk.
Tusen takk !!!!!
You`ll never walk alone...
keiko99
Ble medlem: 05 jul 04
Lagt til: 31 aug 09, 19:18
Endret: 31 aug 09, 19:19
Endret av: keiko99
Ole-Martin Årst er skadet ?
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
Vi fikk jo den fantastiske wasse wass.
Opprinnelig postet av Ziggy Stardust
Kommer targetspissen?
Nei. Og med det takker vi Jocke, Henriksen og spillerinvest for godt gjennomført arbeid i dette overgangsvinduet.
Da vi sårt trengte forsterkninger i innspurten av en krisesesong, tok de ansvar og viste handlekraft som mest sannsynlig vil redde oss fra nedrykk.
Tusen takk !!!!!
Jeg slutter meg til gratulanter og sier også hjertelig takk ! Dette glimrende arbeidet medfører nok mange fler hjemmeseire til året, om enn et noe lavere tilskuertall.
Forget Metallica !
Guiseppe Verdi rules !
herre gud spar deg... mulig og gi han litt tid eller..
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
Applaus til årets overgangsvinner!!
rykker vi ned uten en forsterkninger, så vil det vel bli mannfall, det blir det vel da både i adm, styret og plankehaugen.
Det er fortsatt håp, 4 t 21 min
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Applaus til årets overgangsvinner!!
Vi har kvittet oss med søppel, og hentet søppel. Meget bra.
Opp med humøret ......
Marching on together!
fordi du skal bevise at du støtter klubben en medgang som motgangFordi?
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914