Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsvinduet sommeren 2009

Flat Trådet Nøstet
Side 13 av 44 13

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 11 aug 09, 10:16
Endret: 11 aug 09, 10:17
Endret av: FFK1903

Opprinnelig postet av 1947modell
Er du en av de som overhodet ikke forstår at TH vil kun det besste for FFK ? Så snart hans navn dukker opp i en eventuell spiller så kommer den samme " dritten " omgående.Det gjelder flere her inne.

Som sagt, der ikke bare Høili som sitter i Spillerinvest, det sitter en del flere der. Mennesker som har blitt rike ved å tenke egen profitt igjennom karrieren. Det er vel ikke helt utenkelig at det ikke kun er FFKs beste, men også sitt eget beste, som ligger til grunn for hvilke spillere de sier ja til, og hvilke de sier nei til. Når enkelte da brått kommer med egne spillere, så kan man jo lure.


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 11 aug 09, 10:41

Opprinnelig postet av FFK1903

Opprinnelig postet av 1947modell
Er du en av de som overhodet ikke forstår at TH vil kun det besste for FFK ? Så snart hans navn dukker opp i en eventuell spiller så kommer den samme " dritten " omgående.Det gjelder flere her inne.

Som sagt, der ikke bare Høili som sitter i Spillerinvest, det sitter en del flere der. Mennesker som har blitt rike ved å tenke egen profitt igjennom karrieren. Det er vel ikke helt utenkelig at det ikke kun er FFKs beste, men også sitt eget beste, som ligger til grunn for hvilke spillere de sier ja til, og hvilke de sier nei til. Når enkelte da brått kommer med egne spillere, så kan man jo lure.

Såklart at du har rett,men som regel er det bare Terje sitt navn som dukker opp, og da mest i negativ benevnelse. Jeg investerer en del selv , noen ganger for å hjelpe, men mest for egen og etterkommeres beste.Men jeg kommer aldri til å sette kroner på en fotballspiller for det  99% ræva utbytte.Terje risikerer store penger med det han gjør for klubben som han blør for. Han er en likanes kar med ærlige og redelige tanker, det kan jeg garantere for!!!! Anser mine innlegg i denne saken som avsluttet da skrivekløen "vokser".


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 11 aug 09, 10:43

Snakk om å tillegge Terje Høili vikarierende motiver. Det er helt utrolig hvor paranoide enkelte innleggere klarer å bli.

Selv en som skal være moderator klarer å lire av seg masse bullshit om en av FFKs største og beste investorer og samarbeidspartner. Helt utrolig. Det er jaggu meg rart at noen gidder å stille opp økonomisk for denne klubben når de bare får drittprek tilbake.

---------------------------

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 11 aug 09, 11:10

Det er Høili som er den desidert mest "gavmilde" og han ønsker det beste for FFK. Det har han bevist mang en gang.

Det at de skulle vise frem brassen og investere i han stemmer ikke. De ville investere i en spiss, og her er en vi kan prøve. det betyr ikke at det absolutt må være han ellers gidder vi ikke. FFK svarte nei, dermed fortsetter jakten.

Slutt å rakk ned så jævlig, spesielt når det bare er antagelser som du baserer innleggene på.

---------------------------

Heia FFK


Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 11 aug 09, 11:13

Opprinnelig postet av Topscorer

Snakk om å tillegge Terje Høili vikarierende motiver. Det er helt utrolig hvor paranoide enkelte innleggere klarer å bli.

Selv en som skal være moderator klarer å lire av seg masse bullshit om en av FFKs største og beste investorer og samarbeidspartner. Helt utrolig. Det er jaggu meg rart at noen gidder å stille opp økonomisk for denne klubben når de bare får drittprek tilbake.

Så enig, så enig, det var fælt å lese allt drittpratet for noen dager siden, jeg fikk skikkelig motbør fra en del når jeg ikke hang meg på hylekoret.

---------------------------

Forget Metallica !
Guiseppe Verdi rules !


Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 11 aug 09, 11:14

Opprinnelig postet av Topscorer

Snakk om å tillegge Terje Høili vikarierende motiver. Det er helt utrolig hvor paranoide enkelte innleggere klarer å bli.

Selv en som skal være moderator klarer å lire av seg masse bullshit om en av FFKs største og beste investorer og samarbeidspartner. Helt utrolig. Det er jaggu meg rart at noen gidder å stille opp økonomisk for denne klubben når de bare får drittprek tilbake.

Applaus!!!!!!!!!

---------------------------

Forget Metallica !
Guiseppe Verdi rules !


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 11 aug 09, 13:43

Opprinnelig postet av Topscorer

Snakk om å tillegge Terje Høili vikarierende motiver. Det er helt utrolig hvor paranoide enkelte innleggere klarer å bli.

Selv en som skal være moderator klarer å lire av seg masse bullshit om en av FFKs største og beste investorer og samarbeidspartner. Helt utrolig. Det er jaggu meg rart at noen gidder å stille opp økonomisk for denne klubben når de bare får drittprek tilbake.

Enig!!


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 11 aug 09, 14:08

Opprinnelig postet av Topscorer

Snakk om å tillegge Terje Høili vikarierende motiver. Det er helt utrolig hvor paranoide enkelte innleggere klarer å bli.

Selv en som skal være moderator klarer å lire av seg masse bullshit om en av FFKs største og beste investorer og samarbeidspartner. Helt utrolig. Det er jaggu meg rart at noen gidder å stille opp økonomisk for denne klubben når de bare får drittprek tilbake.

Er så enig!!

Vi skal prise oss lykklige at vi har slike som Høili i Fredrikstad.

Hva godt har dere som bare klager og klarger gjort for klubben?


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 11 aug 09, 14:24
Endret: 11 aug 09, 14:31
Endret av: FFK1903

Opprinnelig postet av Topscorer
Snakk om å tillegge Terje Høili vikarierende motiver. Det er helt utrolig hvor paranoide enkelte innleggere klarer å bli.

Selv en som skal være moderator klarer å lire av seg masse bullshit om en av FFKs største og beste investorer og samarbeidspartner. Helt utrolig. Det er jaggu meg rart at noen gidder å stille opp økonomisk for denne klubben når de bare får drittprek tilbake.

... og det er like utrolig hvor naive enkelte andre blir ;)

Fra spøk til dette:

Jeg skrev at jeg håper ikke klubben noen gang lar seg presse til å si ja til spillere kun fordi Spillerinvest vil ha en spiller. Jeg skrev ikke at Høili (slutt å heng dere opp kun i han, jeg snakker tross alt om hele Spillerinvest her) har presset klubben i dette tilfelle. Jeg skrev at jeg håper de aldri blir det. Masse bullshit? Kom gjerne med alt oppgulpet jeg skrevet om Høili. Det er lov å være litt føre var uten å bli kalt paranoid.

Saken fra 2004 viser vel også at han ikke alltid vil FFKs beste. I en tung periode ga han penger til klubben (uten betingelser, de kunne bruke pengene på hvilke spillere de selv ville) for å handle inn forsterkninger. Bra! Da disse uten betingelses-pengene ikke ble brukt slikt Høili ville likevel, går han altså ut i media og latterliggjør klubben. Den episoden der gjorde ikke en dritt for å bedre situasjonen for FFK, det var mer å sparke en klubb som allerede lå nede.

Han har gjort utrolig mye bra for klubben, det har jeg også gitt ros for tidligere, men det betyr ikke at absolutt alt han foretar seg nødvendig må være for FFKs beste. Jeg stiller kun et spørsmålstegn ved enkelte ting, jeg konkluderer ikke med at sånn er det.


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 11 aug 09, 14:34

Det du nå sier er og blir pisspreik. Hvorfor kritisere Høili og Spillerinvest? Hvorfor kritisere Forsberg? Hva slags nytte er det for FFK?

De folka som går inn med egne midler gjør det for å HJELPE  klubben gjør dette fordi de er glad i klubben og byen.

Støtt oppunder istedetfor å insinuere hele tiden om at de har en annen agenda (presser klubben etc)

---------------------------

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 11 aug 09, 14:44

Jeg legger frem scenario, jeg verken kritiserer eller insinuerer noe som helst.

Du ser virkelig ikke at klubben kan (les: kan, ikke må) blir presset til å handle spillere de er usikre på? Sett at FFK trenger forsterkninger, FFK legger frem fem spillere til Spillerinvest, de sier nei til samtlige. De har en egen spiller de gjerne vil satse på. FFK er ikke like sikker, men trenger forsterkningen. Det er enten denne spilleren, eller ingen forsterkning.

Er dette et helt komplett umulig scenario? Er dette kritikk? Nei. Er dette å insinuere? Da skal man legge godviljen til.Kall det heller for et skrekkens eksempel.

 


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 11 aug 09, 15:04

Det er å insinuere når du faktisk ikke har noe belegg for teoriene. Og lignende teorier om FFK har jo florert i år, det er jo nettopp derfor klubben tilsynelatende alltid er i sentrum av intriger på linje med hvilken som helst såpeopera.

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 11 aug 09, 15:08

Opprinnelig postet av Supreme NTM
Det er å insinuere når du faktisk ikke har noe belegg for teoriene.

Å insinunere noe er å antyde noe. Har jeg antydet at det er slik, eller har jeg håpet at det ikke blir slik?

 


Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 11 aug 09, 15:51

Opprinnelig postet av FFK1903

Jeg legger frem scenario, jeg verken kritiserer eller insinuerer noe som helst.

Du ser virkelig ikke at klubben kan (les: kan, ikke må) blir presset til å handle spillere de er usikre på? Sett at FFK trenger forsterkninger, FFK legger frem fem spillere til Spillerinvest, de sier nei til samtlige. De har en egen spiller de gjerne vil satse på. FFK er ikke like sikker, men trenger forsterkningen. Det er enten denne spilleren, eller ingen forsterkning.

Er dette et helt komplett umulig scenario? Er dette kritikk? Nei. Er dette å insinuere? Da skal man legge godviljen til.Kall det heller for et skrekkens eksempel.

 

Dette blir jo bare tull !

Dette er nok ikke å insinuere, men et forsøk på å være spåmann ? Kan du vise til et liknende tilfelle i FFK tidligere ? Hvis ikke, har du da noen grunn til å komme et slikt "scenario" ? Paranoide tanker ?

---------------------------

Forget Metallica !
Guiseppe Verdi rules !


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 11 aug 09, 16:05

Opprinnelig postet av FFK1903

Jeg legger frem scenario, jeg verken kritiserer eller insinuerer noe som helst.

Du ser virkelig ikke at klubben kan (les: kan, ikke må) blir presset til å handle spillere de er usikre på? Sett at FFK trenger forsterkninger, FFK legger frem fem spillere til Spillerinvest, de sier nei til samtlige. De har en egen spiller de gjerne vil satse på. FFK er ikke like sikker, men trenger forsterkningen. Det er enten denne spilleren, eller ingen forsterkning.

Er dette et helt komplett umulig scenario? Er dette kritikk? Nei. Er dette å insinuere? Da skal man legge godviljen til.Kall det heller for et skrekkens eksempel.

 

Er det mulig, er du kronisk depresiv eller noe :)

 


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 11 aug 09, 16:07

Opprinnelig postet av FFK1903

Opprinnelig postet av Supreme NTM
Det er å insinuere når du faktisk ikke har noe belegg for teoriene.

Å insinunere noe er å antyde noe. Har jeg antydet at det er slik, eller har jeg håpet at det ikke blir slik?

 

Rikignok garderer du deg, men du insinuerer at kan være sånn. Det er fullt mulig å insinuere fram tvil, og det er det du gjorde.

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 11 aug 09, 16:07
Endret: 11 aug 09, 16:09
Endret av: Holters

Det er MANGE tilfeller der Invest har takket nei til spillere FFK har lagt frem...

FFK er prisgitt investorenes godvilje for å forsterke. Da sitter investorene også med mye makt.

Høili gir for øvrig ikke noe mer til spillerkjøp enn de andre i Fredrikstad Spillerinvest.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 11 aug 09, 16:24

Opprinnelig postet av Holters

Det er MANGE tilfeller der Invest har takket nei til spillere FFK har lagt frem...

FFK er prisgitt investorenes godvilje for å forsterke. Da sitter investorene også med mye makt.

Høili gir for øvrig ikke noe mer til spillerkjøp enn de andre i Fredrikstad Spillerinvest.

Det er ikke noe nytt.

Men i gjeldende sak så går det an å holde seg til fakta. Å lage scenarioer slik som FFK1903 blir totalt irrelevant.

---------------------------

Forget Metallica !
Guiseppe Verdi rules !


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 11 aug 09, 16:42

Opprinnelig postet av Holters

Det er MANGE tilfeller der Invest har takket nei til spillere FFK har lagt frem...

FFK er prisgitt investorenes godvilje for å forsterke. Da sitter investorene også med mye makt.

Høili gir for øvrig ikke noe mer til spillerkjøp enn de andre i Fredrikstad Spillerinvest.

Det er vel naturlig at de bestemmer hvordan de bruker pengene sine.  At de takker nei til å bruke penger på en spiller de ikke tror på betyr ikke at de bestemmer FFKs innkjøpspolitikk. FFK kan fritt kjøpe hvem de vil hvis de greier å hoste opp pengene selv.

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 11 aug 09, 17:04

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Det er vel naturlig at de bestemmer hvordan de bruker pengene sine.  At de takker nei til å bruke penger på en spiller de ikke tror på betyr ikke at de bestemmer FFKs innkjøpspolitikk. FFK kan fritt kjøpe hvem de vil hvis de greier å hoste opp pengene selv.

Ja, men når da FFK ikke har pengene, så er det jo åpenbart at Invest har innflytelse på FFKs innkjøpspolitikk...

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter



Flat Trådet Nøstet
Side 13 av 44 13

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340