Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kamp: LSK-FFK (13. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 13 jun 09, 08:15

Oliwer Ocean og Pål Steffen Andresen spiller ikke for Lillestrøm.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 13 jun 09, 08:25

Opprinnelig postet av Patrioten

Oliwer Ocean og Pål Steffen Andresen spiller ikke for Lillestrøm.

Helig å slippe albuemannen!

Har trua på poeng i denna kampen!


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 13 jun 09, 08:28

Øvrebø er grei nok, når FFK ikke spiller mot RBK eller VIF, der er han enten redd for Martin eller kamerat med RBK.

Generelt holder Øvrebø bra norsk dommernivå, og det er det samme som svakt internasjonalt. Dvs grei nok til internasjonale kamper hvor lag som holder norsk standard er involvert.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 13 jun 09, 10:56

I følge FB er fortsatt Periera skadet og Joackim vil spille på hans plass.

I angrep vil de prøve Celso som hengene spiss, sammen med Costa.

Synd at de ikke vil bruke Gardar, som scoret tre mål mot Lillestrøm i fjor.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 13 jun 09, 10:59

Bjørkøy: - FFK bruker samme oppskrift

Lillestrøms hjemmeside. http://www.lsk.no/?did=9111474


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5401

Lagt til: 13 jun 09, 11:16

Gardar kom tilbake fra landslagssamling med en skade i følge FB. Er nok derfor han ikke spiller

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 13 jun 09, 13:38

Grönhagen: - Tror LSK er på gang

Lillestrøms hjemmeside.http://www.lsk.no/?did=9111480


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 13 jun 09, 14:21

Riise har bihulebetennelse

Bjørn Helge Riise har bihulebetennelse og starter høyst trolig ikke søndagens kamp mot Fredrikstad.

Romerikes Blad. http://www.rb.no/lokal_sport/article4397173.ece


tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 13 jun 09, 16:44
Endret: 13 jun 09, 16:48
Endret av: tgtgtgtg

Opprinnelig postet av schpa84

Med tanke på hvilke dommere vi har å velge mellom i Norge, synes jeg ikke Øvrebø er den verste. Edvartsen derimot må sies å være helt ubrukelig

Hadde vi fått edvartsen mot LSK på åråsen i fjor hadde det nok blitt delt ut flere røde kort.    Jeg er enig i at han er udugelig men heller han en karen som dømte der i fjor

Opprinnelig postet av Superkjegle

Jobbe med å få frispark når LSK bruker for mye krefter kanskje, sørge for at de bare tar spillern og ikke ballen.

Dette pleier de å klare uten hjelp

---------------------------

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson


luftig

Juniorspiller
Ble medlem: 14 mai 07
Innlegg: 78

Lagt til: 13 jun 09, 21:53

Noen som vet om det er mange fra Fredrikstad som skal til Åråsen i morgen eller? Selv stiller jeg i Rødt og gult i morgen. Men det er ikke fordi jeg holder med begge lag. Men jeg jobber i amb.tj., og jobber nesten hver gang FFK er på Åråsen. Jeg kommer selvsagt til å være tøff i kjeften på jobb, og håper jeg kan flire like mye etter kamp som jeg kunne i fjor. Håper plankehaugen lager skikkelig trøkk i morgen da vi pleier å stå rett ved borte-tribunene. Og blåser ørevoksen til makker'n min, som er LSK-supporter, langt inn i øregangene.. hehe..

---------------------------

ballen er rund......


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 14 jun 09, 08:29

Er vel 5 busser som går innover.Så det blir vel en 3-400 bak målet. Deilig å våkne og ha klokketro på seier. Har jeg ikke hatt siden hjemmekampen mot Ålesund....


luftig

Juniorspiller
Ble medlem: 14 mai 07
Innlegg: 78

Lagt til: 14 jun 09, 09:37

Ja jeg trur også at det kan bli en seier idag. Men trur ikke det blir noen målfest. Vi sliter vel litt med å lage mange mål, mens LSK sliter vel også litt med det samme. Det som gir meg god tru i dag er den trenden vi er inne i. Synes vi har sett mye bedre ut de siste kampene, enn i starten på sesongen. Jeg sier ikke at det er champagne-fotball, og vi kunne godt ha fått litt bedre uttelling. Men hvis man ser litt bak resultatene, så virker det som om spillerene hvertfall gir litt mer av seg selv. Så jeg håper at trenden fortsetter. I dag trur jeg faktisk Everton lager mål. Jeg har sett flere her inne har sagt det før hver kamp. Men jeg har ikke hatt helt truen på det. Men hvis jeg skulle satt noen kroner på målscorer med gode odds i dag, så hadde det helt klart blitt Everton.

---------------------------

ballen er rund......


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 14 jun 09, 10:20

Om Borges spiller hengende spiss som spådd, så skal Kjippe og co få kjørt seg tror jeg. Borges med Everton må bare bli bra det.

 

Er litt redd for Lsk på Dødball. Vi mister mye hodestyrke uten Gardar. I dag er dagen da vi får straffe. Vi vinner 0-2

---------------------------

Heia FFK


Jasko

Juniorspiller

Ble medlem: 13 jun 09
Innlegg: 87

Lagt til: 14 jun 09, 11:12

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Deilig å våkne og ha klokketro på seier. Har jeg ikke hatt siden hjemmekampen mot Ålesund....

Vi vet jo alle hvordan det gikk, hehe.

---------------------------

---------------
- E.D. #9 -
---------------


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 14 jun 09, 11:17

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 14 jun 09, 11:24
Endret: 14 jun 09, 11:24
Endret av: Lemmy

Tokstad scorer en del på FM, får håpe det bare er dårlig researcharbeid og at det ikke stemmer i virkeligheten. :-)

Ellers vil jeg rose Henning Berg stort for dette valget. Hvem annen TLklubb hadde satt innpå en 17-åring isteden for å "safe" med Karim Essediri? Noe lignende hadde aldri skjedd i FFK!


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 14 jun 09, 17:46

Lagene:

Lillestrøm: Fredrikson- Eriksen, Riseth, Kippe, Johnsen- Tokstad, Søgård, Bjørkøy, Myklebust- Sundgot, Eziyodawe

Fredrikstad: Staw- Czwartek, Piiroja, Martinsen, Thomassen- Askar, Gashi, Ramberg, Kvisvik- Borges, Everton

Håper det blir en artig kamp, men har ikke trua på akkurat det. Blir vel "måk og mæl" og feilpasninger over hele linja, kan jeg tenke meg..



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340