Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK flagg spørsmål

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 30 mai 09, 07:43

Opprinnelig postet av keiko99

tror jeg forlanger alt for mye når jeg sier: skulle ønske at en holdt litt seriøse svar her, men tråden kan stenges og slettes.. ser ingen grunn til og la dette gå vidre...

Synes du har fått seriøse svar, hvis du prøver kanskje de  fungererLaughing


jambo

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 314

Lagt til: 30 mai 09, 08:21

Opprinnelig postet av keiko99

det er nok gammelt + at jeg har selv bytta fra plast til tre Tongue out

Hvorfor startet du da i hele tatt tråden?? Du vet jo åpenbart svaret uten at noen her inne har trengt å fortelle deg det. Men det kan også være regnet som har ødelagt strukturen i flagget ditt, hør på Aristokraten om du kanskje kan ha fått et flagg fra det defekte partiet som det var en del snakk om tidligere...


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 30 mai 09, 09:00

Steng denne tråden... jeg har fått nok svar......

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 30 mai 09, 11:22

Keiko, du starter en noe merkelig tråd. Det er helt greit å starte slike tråder, men for en del vil det kanskje virke merkelig når du spør om hvordan du skal få fikset et flagg.

Da må du regne med at det kommer noen litt flåsete innlegg. Du har fått et par seriøse svar her, og all honnør til de som har gitt deg det. Mitt tips til deg er da å overse de tullete innleggene og heller bruke de gode rådene.

Istedenfor å gjøre det syns jeg ofte du mener tråder bør stenges når noe går deg litt i mot. La enten oss moderatorer ta oss av det, eller send oss en PM om du mener noe burde vært gjort. Tråder kan ikke stenges hver gang noen tuller litt med deg, for det er faktisk ytringsfrihet(§100) her i landet.

Tilbake til tråden.. Noen som har noen flere gode råd til Keiko, folkens? ;-)

 


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 30 mai 09, 11:49

Tror det beste er å bytte tilbake til plaststanga.  Er tre stanga litt tykkere vil ikke flagget bevege seg inni stanga og da oppstår ditt problem .  Det er bedre glid med plast enn tre. Wink


jambo

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 314

Lagt til: 30 mai 09, 12:30

Opprinnelig postet av eliot

Tror det beste er å bytte tilbake til plaststanga.  Er tre stanga litt tykkere vil ikke flagget bevege seg inni stanga og da oppstår ditt problem .  Det er bedre glid med plast enn tre. Wink

Jeg har også hørt at gummi gir veldig god gli. På www.kondomeriet.no så kan man forresten også få kjøpt glidemiddel. Da er det mulig at pinnen til Keiko fungerer som den skal likevel. Kanskje får han flagget til topps?


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 30 mai 09, 12:40
Endret: 30 mai 09, 12:42
Endret av: Patrioten

Opprinnelig postet av jambo

Opprinnelig postet av eliot

Tror det beste er å bytte tilbake til plaststanga.  Er tre stanga litt tykkere vil ikke flagget bevege seg inni stanga og da oppstår ditt problem .  Det er bedre glid med plast enn tre. Wink

Jeg har også hørt at gummi gir veldig god gli. På www.kondomeriet.no så kan man forresten også få kjøpt glidemiddel. Da er det mulig at pinnen til Keiko fungerer som den skal likevel. Kanskje får han flagget til topps?

Dagens svar, jambo, teringkast seks til deg. Godt å få smilt litt, det skal du ha for Keiko. SealedSealed



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340