Husk meg
Brukernavn
Passord

Sanpreet Singh (16) klar for FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 28 mai 09, 08:08
Endret: 28 mai 09, 08:49
Endret av: Per Egil

Merkelig at INGEN har sett dette her: http://f-b.no/article/20090528/FFK/82577314/1220/NYHET

Sanpreet Singh (16) har allerede vært på treningsopphold i Manchester United. Nå har han signert for FFK ut 2012.

Er visst et stort talent som kommer fra Drøbak Frogn. Hva syns dere om dette her da? Smile

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


bazel

Juniorspiller
Ble medlem: 04 apr 07
Innlegg: 82

Lagt til: 28 mai 09, 08:11

Spennende signering dette, er jo tydeligvis ett stort talent, på kun 16.. så dette kan bli bra!
Velkommen skal du være Sangpreet!


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 28 mai 09, 08:14

Så flott at han valgte oss. Endelig en GOD NYHET.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 28 mai 09, 08:16

Kanskje han senker sine egne i dag.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5516

Lagt til: 28 mai 09, 08:28

Opprinnelig postet av Patrioten

Kanskje han senker sine egne i dag.

Får ikke håpe det

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 28 mai 09, 09:02

Dette var en gladnyhet!!!

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 28 mai 09, 09:20

Opprinnelig postet av Patrioten

Kanskje han senker sine egne i dag.

Du er klar over at han ikke er FFK-spiller før i august, så det håper jeg da så inderlig ikke. I så fall må han score selvmål Cool

---------------------------

Rød/Hvit til jeg dør

Uansvarlig forumbruker, uten rettigheter og blottet for ansvar...

"Jeg er litt lei meg over at jeg ikke fikk være sammen med jentene inne i garderoben da de skreik av glede." Gro Hammerseng
- Da er vi to Gro...


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 28 mai 09, 09:26
Endret: 28 mai 09, 10:16
Endret av: Holters

Etter hva jeg vet så har Even Juliussen dratt litt i snorene, slik at Sanpreet Singh (93-modell) skulle bli juniorspiller i FFK fra og med sommeren. Dette har vært klart ganske lenge nå (i hvert fall siden april, da Glenn Rostad har uttalt dette på rekruttrening blant annet), men jeg trodde han skulle først og fremst bli juniorspiller? Litt overrasket over at han i så fall har signert kontrakt ut 2012? Er det snakk om profesjonell kontrakt?

Jeg kjenner ikke så mye til denne unggutten annet enn at han skal være svært lovende stopper/midtbane som er stor av vekst, og med grei hurtighet. En spiller uten ekstremferdigheter - verken noen Messi hva angår dribleferdigheter eller noen Brian West når det kommer til hurtighet, men innehar generelt gode allroundferdigheter. Som stoppertype ligner han mer på Gerrbrand enn Piiroja.

Han har spilt kamper for Drøbak/Frogn (debuterte allerede som 15-åring i 1. div) og har noen G-kamper (2 på G15 og 2 på G16) bak seg. Singh hadde som f-b er inne på tilbud fra NTG. Største ulempen er at han har vært mye plaget av skader.

En veldig spennende unggutt dette, og det er gledelig at FFK lokker til seg unggutter som blir omtalt som stortalenter. Even Juliussen, Glenn Rostad og Harry Hansen skryter visstnok veldig av ham. Det skal bli spennende å følge unggutten videre!

---------------------------

Jambo 19/5: "Du går ikke i skogen utkledt som en elg midt i jaktsesongen. (...) Dersom du da blir skutt på så bør du ikke være veldig overrasket."


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 28 mai 09, 09:28

Han er i troppen til Drøbak/Frogn i dag, men han spiller nok ikke.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 28 mai 09, 09:35

veldig bra og virker god... kommer i august.. virker lenge til, men går fort.....  hvorfor skulle han ikke spille patrioten ?

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 28 mai 09, 09:36

Opprinnelig postet av keiko99

veldig bra og virker god... kommer i august.. virker lenge til, men går fort.....

Slapp av, han går nok ikke inn på A-laget med det første. Wink

---------------------------

Jambo 19/5: "Du går ikke i skogen utkledt som en elg midt i jaktsesongen. (...) Dersom du da blir skutt på så bør du ikke være veldig overrasket."


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 28 mai 09, 09:38
Endret: 28 mai 09, 09:39
Endret av: keiko99

slapper av jeg :)  bare lenge til august for det Tongue out (hadde vel håp at han var A spiller)

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 28 mai 09, 09:47
Endret: 28 mai 09, 09:48
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av keiko99

slapper av jeg :)  bare lenge til august for det Tongue out (hadde vel håp at han var A spiller)

Hvis Singh har signert profesjonell kontrakt (noe han sikkert har, siden f-b skriver han har kontrakt ut 2012), så er han jo i teorien medlem av A-stallen. Uansett kommer han nok hovedsaklig til å trene med juniorlaget og spille kamper i 2. divisjon (og juniorkamper). Ved et eventuelt opprykk til A-stallen, så blir det nok signert ny kontrakt, da han neppe er noen dyr spiller i drift. Uansett veldig, veldig spennende og bare positivt dette, og forhåpentligvis kommer det enda flere unggutter til klubben.

---------------------------

Jambo 19/5: "Du går ikke i skogen utkledt som en elg midt i jaktsesongen. (...) Dersom du da blir skutt på så bør du ikke være veldig overrasket."


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 28 mai 09, 09:57

hvorfor spiller han ikke for klubben sin i dag da ?

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 28 mai 09, 10:08

Er han i familie med Harmeet Singh på Vålerenga?

Uansett en positiv FFK-nyhet! Velkommen.


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 28 mai 09, 10:27
Endret: 28 mai 09, 11:18
Endret av: schpa84

Vet ikke det, men tror neppe det. Singh er et veldig vanlig navn

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 28 mai 09, 10:35
Endret: 28 mai 09, 10:36
Endret av: schpa84

keiko: Ehhhh... Fordi han bare er 16 år og mangler erfaring fra tippeligaen. Han trenger nok litt tid til å tilpasse seg laget

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 28 mai 09, 10:45
Endret: 28 mai 09, 10:54
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av schpa84

keiko: Ehhhh... Fordi han bare er 16 år og mangler erfaring fra tippeligaen. Han trenger nok litt tid til å tilpasse seg laget

Tror keiko mente hvorfor han ikke starter for DFI i dag. Singh er ikke klar for FFK før 1. august.

Opprinnelig postet av keiko99

hvorfor spiller han ikke for klubben sin i dag da ?

Aner ikke hvorfor han ikke starter i dag, men det er jo ikke unormalt at spillere som er klar for en annen klubb ikke spiller mot denne klubben. Tror heller ikke Singh er fast på laget når DFI stiller helt toppet mannskap, men det er jeg usikker på. Etter hva jeg har søkt og lest om på oblad.no, så virker det ikke som om han var spådd plass i toppet startellever før sesongen i hvert fall, men han har flere kamper som defensiv midtbane - enten som innhopper eller fra start - så langt i sesongen.

---------------------------

Jambo 19/5: "Du går ikke i skogen utkledt som en elg midt i jaktsesongen. (...) Dersom du da blir skutt på så bør du ikke være veldig overrasket."


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 28 mai 09, 10:49
Endret: 28 mai 09, 11:17
Endret av: schpa84

Sorry, misfosto litt. Når jeg leste det en gang til forsto jeg hva han mente. Trodde han spurte hvorfor han ikke skulle spille for A-laget med en gang ut fra tidligere innlegg. Jeg vet at han ikke er klar før 1.august

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 28 mai 09, 11:02

Til de som lurer på om Singh er et "vanlig" navn i Norge er det pr dato registret 1172 personer med Singh som etternavn.

'

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f